Tytuł Przedsiębiorczość i Zarządzanie
ISSN 1733-2486
Wydawca Społeczna Akademia Nauk
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 13
Przedsiębiorczość i Zarządzanie
2012, Tom 13, Numer 2

Dostępne tomy

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Wprowadzenie Muzahim Al‐Noorachi s. 5-8
    Zacytuj
  • Udostępnij
Organizacja jako przedmiot badań nauk o zarządzaniu Łukasz Sułkowski s. 9-20
    Zacytuj
  • Udostępnij
Znaczenie systemu informacji marketingowej dla działalności innowacyjnej w sektorze MŚP Danuta Janczewska s. 21-43
    Zacytuj
  • Udostępnij
Współpraca jako warunek efektywnego budowania przewagi konkurencyjnej destynacji Maciej Dębski s. 45-65
    Zacytuj
  • Udostępnij
Merchandising sensoryczny zintegrowanym instrumentarium wspomagającym oddziaływanie przedsiębiorstw na zachowania klientów w placówkach handlowych Katarzyna Kolasińska‐Morawska s. 67-97
    Zacytuj
  • Udostępnij
Satysfakcja a obsługa klienta Muzahim Al‐Noorachi s. 99-112
    Zacytuj
  • Udostępnij
Rola społeczności internetowych w zarządzaniu marketingowym Dominika Kaczorowska-Spychalska s. 113-130
    Zacytuj
  • Udostępnij
Narzędzia promocji w handlu internetowym Paweł Morawski s. 131-162
    Zacytuj
  • Udostępnij
Zasady przyczepności przekazu w marketingu wirusowym − Analiza porównawcza efektów naśladownictwa kampanii promocyjnych firmy Apple Inc. Michał Turniak s. 163-184
    Zacytuj
  • Udostępnij
Szkoła wyższa niepubliczna – wizerunek i PR Roman Patora s. 185-197
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wykorzystanie narzędzi marketingu relacji w działalności e-learningowej uczelni wyższej Robert Seliga s. 199-214
    Zacytuj
  • Udostępnij
Zastosowanie współczesnych modeli marketingu partnerskiego w działalności edukacyjnej Robert Seliga s. 215-221
    Zacytuj
  • Udostępnij
Marketingowe dylematy na marginesie „Planu rozwoju lokalnego miasta na lata 2007 − 2013” Maciej Trippner s. 223-231
    Zacytuj
  • Udostępnij