Tytuł Przedsiębiorczość i Zarządzanie
ISSN 1733-2486
Wydawca Społeczna Akademia Nauk
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 30
Przedsiębiorczość i Zarządzanie
2015, Tom 16, Numer 7 (3)

Dostępne tomy

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Wstęp s. 7-9
    Zacytuj
  • Udostępnij
Przedsiębiorczość rodzinna w sektorze szkolnictwa wyższego w Polsce Łukasz Sułkowski s. 13-24
    Zacytuj
  • Udostępnij
Środowisko biznesu rodzinnego jako stymulanta intencji przedsiębiorczych młodzieży akademickiej Krzysztof Wach s. 25-40
    Zacytuj
  • Udostępnij
Rola nauki w idei wsparcia przedsiębiorczości rodzinnej w Polsce Wojciech Popczyk s. 41-50
    Zacytuj
  • Udostępnij
Czynniki sukcesu średnich firm rodzinnych w świetle badań analizy przypadków z południowej części województwa wielkopolskiego Hanna Mizgajska s. 51-67
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wpływ rodziców – przedsiębiorców na występowanie intencji przedsiębiorczych u młodzieży szkół średnich w Polsce Agnieszka Pawlak s. 69-80
    Zacytuj
  • Udostępnij
Intencje przedsiębiorcze a płeć : ku identyfikacji determinant Piotr Tomski s. 81-100
    Zacytuj
  • Udostępnij
Postrzeganie kultury organizacji przez pracowników przedsiębiorstw rodzinnych i nierodzinnych – wybrane aspekty Monika Sipa s. 103-117
    Zacytuj
  • Udostępnij
CSR in Family Business – Ethnocentric Meaning Socially Responsible? Magdalena Popowska Marzena Starnawska s. 119-132
    Zacytuj
  • Udostępnij
Dobre praktyki małych i średnich firm w obszarze społecznej odpowiedzialności Urszula Gołaszewska-Kaczan s. 133-146
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wykorzystanie Facebooka w firmach rodzinnych w świetle badań własnych Bartłomiej Stopczyński s. 147-159
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wymiar familijny semiotyki motywów roślinnych Michał Turniak s. 161-176
    Zacytuj
  • Udostępnij
Reguły matriarchatu w stylach kierowania kobiet – właścicielek firm rodzinnych Nicoletta Baskiewicz s. 179-189
    Zacytuj
  • Udostępnij
Konflikt międzypokoleniowy w firmie rodzinnej Iwetta Budzik-Nowodzińska Paweł Nowodziński s. 191-201
    Zacytuj
  • Udostępnij
Znaczenie wizerunku rodziny dla promocji firmy rodzinnej Grzegorz Ignatowski s. 203-214
    Zacytuj
  • Udostępnij
Równowaga na płaszczyźnie życie zawodowe – życie prywatne w przedsiębiorstwach rodzinnych Ewa Mazur-Wierzbicka s. 215-227
    Zacytuj
  • Udostępnij
Rodzina jako szczególna grupa stakeholders Katarzyna Staniszewska s. 229-238
    Zacytuj
  • Udostępnij
Human Capital and Productivity in the Sinaloa Commercial Family Business Fabiola Ponce Durán Marcela Rebeca Contreras Loera s. 241-254
    Zacytuj
  • Udostępnij
Badanie struktury wynagradzania w małych firmach rodzinnych – wyniki badań pilotażowych Iwona Kubica Marek Szarucki s. 255-263
    Zacytuj
  • Udostępnij
Determinanty satysfakcji zawodowej w ocenie pracowników przedsiębiorstw rodzinnych i nierodzinnych –wyniki badań własnych Anna Lemańska-Majdzik s. 265-278
    Zacytuj
  • Udostępnij
Kształtowanie systemu motywacyjnego w firmach rodzinnych Anna Busłowska Anna Śleszyńska-Świderska s. 279-291
    Zacytuj
  • Udostępnij
Zespoły zarządzające w małych przedsiębiorstwach rodzinnych Małgorzata Krajewska-Nieckarz s. 293-308
    Zacytuj
  • Udostępnij
Firma rodzinna jako ścieżka kariery zawodowej w opinii studentów Beata Bieńkowska s. 309-323
    Zacytuj
  • Udostępnij
Motywowanie w firmie rodzinnej – studium przypadku Aleksandra Kawecka-Endler Żaneta Nejman s. 325-337
    Zacytuj
  • Udostępnij
Spójność decyzyjna w firmach rodzinnych: działanie i analogia Zofia Patora-Wysocka s. 339-349
    Zacytuj
  • Udostępnij
Doradztwo gospodarcze w mikroprzedsiębiorstwach rodzinnych Edward Stawasz s. 353-366
    Zacytuj
  • Udostępnij
Działalność Instytucji Otoczenia Biznesu w kontekście rozwijania przedsiębiorczości kobiet zamieszkałych obszary wiejskie województwa podlaskiego Alina Szepelska s. 367-378
    Zacytuj
  • Udostępnij
Postrzeganie przedsiębiorstw rodzinnych przez społeczność lokalną Anna Rybak s. 379-388
    Zacytuj
  • Udostępnij
Postrzeganie przedsiębiorstw rodzinnych przez społeczność lokalną Anna Rybak s. 379-388
    Zacytuj
  • Udostępnij
Współpraca sektora bankowego z przedsiębiorstwami rodzinnymi Edyta Gheribi Igor Klimkowski s. 389-410
    Zacytuj
  • Udostępnij