Tytuł Przedsiębiorczość i Zarządzanie
ISSN 1733-2486
Wydawca Społeczna Akademia Nauk
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 31
Przedsiębiorczość i Zarządzanie
2014, Tom 15, Numer 7 (3)

Dostępne tomy

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Wstęp Andrzej Marjański Łukasz Sułkowski s. 5-7
    Zacytuj
  • Udostępnij
The key to the longevity of a family business – Hõshi Ryokan case Ewa Więcek-Janka s. 11-25
    Zacytuj
  • Udostępnij
Kultura organizacyjna przedsiębiorstw rodzinnych jako czynnik ułatwiający wdrożenie organizacji zorientowanej wokół procesów Nicoletta Baskiewicz Izabela Niziałek s. 27-36
    Zacytuj
  • Udostępnij
Kulturowe uwarunkowania biznesu rodzinnego w Chinach Anna Bąkiewicz s. 37-48
    Zacytuj
  • Udostępnij
Rodzina jako szczególny interesariusz przedsiębiorstwa rodzinnego Ewa Mazur-Wierzbicka s. 49-60
    Zacytuj
  • Udostępnij
Konsekwencje obecności kultury organizacyjnej w przedsiębiorstw rodzinnych w Polsce Joanna Wiśniewska-Mikosik s. 61-72
    Zacytuj
  • Udostępnij
Ethical dilemmas – family and non-family business approach Beata Bieńkowska s. 73-82
    Zacytuj
  • Udostępnij
Kapitał społeczny w firmach rodzinnych : nepotyzm a kapitał rodziny Wojciech Popczyk s. 83-93
    Zacytuj
  • Udostępnij
Communication and organizational culture for the development of fisheries cooperative society in Sinaloa : the „Lucenilla Peninsula” case Aida Alvarado Borrego Rocío del Carmen Flores Payares s. 95-109
    Zacytuj
  • Udostępnij
Kobiety w przedsiębiorstwach rodzinnych – przegląd literatury Alicja Hadryś-Nowak s. 111-124
    Zacytuj
  • Udostępnij
Społeczna odpowiedzialność biznesu w zarządzaniu małym przedsiębiorstwem rodzinnym Aleksy Banasiak s. 125-134
    Zacytuj
  • Udostępnij
Facebook w komunikacji marketingowej – użyteczność dla firm rodzinnych Bartłomiej Stopczyński s. 135-146
    Zacytuj
  • Udostępnij
Możliwość wykorzystania nowoczesnych form szkolenia w firmach rodzinnych Urszula Gołaszewska-Kaczan Anna Grześ s. 149-159
    Zacytuj
  • Udostępnij
El síndrome de burnout y la eficiencia del personal de gerencia y líderes de la empresa familiar. El caso de la cadena comercial Sam ́s Club Culiacán, México Erika Isabel Zazueta Rivera María Isabel Rivera Tisnado s. 161-179
    Zacytuj
  • Udostępnij
Dylematy dotyczące zatrudnienia w perspektywie firmy rodzinnej Grzegorz Ignatowski s. 181-192
    Zacytuj
  • Udostępnij
Interesy pracownicze w firmach rodzinnych Andrzej Brzeziński s. 193-206
    Zacytuj
  • Udostępnij
Strategia wynagradzania w firmie rodzinnej Jarosław Sokołowski s. 207-216
    Zacytuj
  • Udostępnij
Postrzeganie przedsiębiorstwa rodzinnego przez jego pracowników Magdalena Przybyła s. 217-230
    Zacytuj
  • Udostępnij
Style kierowania małą firmą rodzinną a postawy rodzicielskie Małgorzata Klimka Małgorzata Krajewska-Nieckarz s. 231-242
    Zacytuj
  • Udostępnij
Postawy przedsiębiorcze a strategie przedsiębiorstw rodzinnych Ryszard Królik s. 245-256
    Zacytuj
  • Udostępnij
Kobiety w firmach rodzinnych Joanna Stefańska s. 257-265
    Zacytuj
  • Udostępnij
Factores de permanencia y crecimiento de la empresa : estudio de caso Hilda Teresa Ramírez Alcántara Silvia Pomar Fernández s. 267-281
    Zacytuj
  • Udostępnij
Czynniki sukcesu przedsiębiorstw rodzinnych Anna Rybak s. 283-292
    Zacytuj
  • Udostępnij
Comparativo del nivel empresarial de las empresas familiares y no familiares: el caso de las empresas participantes en una convocatoria de apoyos económicos en Jalisco, México Isabel Corvera Valenzuela s. 293-306
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wyznaczniki orientacji przedsiębiorczej w farmaceutycznej firmie rodzinnej – studium przypadku Monika Walicka s. 307-318
    Zacytuj
  • Udostępnij
Rodzinna osnowa intencji przedsiębiorczych Piotr Tomski s. 319-334
    Zacytuj
  • Udostępnij
Obrazy przedsiębiorczości rodzinnej Katarzyna Olejniczak s. 335-347
    Zacytuj
  • Udostępnij
Rodzinny biznes oczami polskich oraz ukraińskich studentów Nataliya Chukhray Igor Kulyniak s. 351-368
    Zacytuj
  • Udostępnij
Potencjał rozwojowy polskich przedsiębiorstw rodzinnych – wyniki badań empirycznych Elżbieta Roszko-Wójtowicz s. 369-389
    Zacytuj
  • Udostępnij
Family business prospects on regional markets of individual sources of heat generation in Ukraine Yevhen Krykavskyy Zoreslava Lyulchak s. 391-403
    Zacytuj
  • Udostępnij
Aktywność wynalazcza na podstawie zgłoszeń patentowych innowacyjnych firm rodzinnych Małgorzata Niklewicz-Pijaczyńska s. 405-419
    Zacytuj
  • Udostępnij