Tytuł Przedsiębiorczość i Zarządzanie
ISSN 1733-2486
Wydawca Społeczna Akademia Nauk
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 38
Przedsiębiorczość i Zarządzanie
2015, Tom 16, Numer 7 (1)

Dostępne tomy

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Wstęp Andrzej Marjański s. 5-6
    Zacytuj
  • Udostępnij
Potencjał sukcesyjny polskich przedsiębiorstw rodzinnych Krzysztof Safin s. 9-22
    Zacytuj
  • Udostępnij
Sukcesja zewnętrzna w firmie rodzinnej : ważne wyzwanie dla współczesnych gospodarek Izabela Koładkiewicz Marta Wojtyra s. 23-38
    Zacytuj
  • Udostępnij
Bariery w procesie sukcesji w opinii sukcesorów firm rodzinnych : wyniki badań Ewa Więcek-Janka s. 39-52
    Zacytuj
  • Udostępnij
Problem sukcesji i różnice pokoleniowe mające wpływ na zmiany w firmach rodzinnych Monika Brenk Sylwia Wnuk s. 53-65
    Zacytuj
  • Udostępnij
Towards Socially Responsible Succession Ewa Mazur-Wierzbicka s. 67-80
    Zacytuj
  • Udostępnij
La sucesión en las empresas familiares: sector de agua purificada Clara Luz Lamoyi Bocanegra Miguel Ángel Ramírez Martínez s. 81-94
    Zacytuj
  • Udostępnij
Kobieca sukcesja – analiza porównawcza sytuacji kobiet w sukcesji w wybranych krajach świata Alicja Hadryś-Nowak s. 95-104
    Zacytuj
  • Udostępnij
Kluczowe wyzwania sukcesyjne w polskich firmach rodzinnych na podstawie: "Global University Entrepreneurial Spirit Students’ Survey" oraz Diagnozy sytuacji sukcesyjnej w przedsiębiorstwach rodzinnych w Polsce Adrianna Lewandowska Łukasz Tylczyński s. 105-121
    Zacytuj
  • Udostępnij
Konflikty towarzyszące sukcesji w firmach rodzinnych – studium przypadku Marta Pawłowska s. 123-132
    Zacytuj
  • Udostępnij
Sukcesja biznesu i metody jej finansowania w sytuacji śmierci przedsiębiorcy – studium prawne Małgorzata Rejmer s. 133-150
    Zacytuj
  • Udostępnij
Uwarunkowania strategii rozwoju przedsiębiorstw rodzinnych Andrzej Marjański s. 153-164
    Zacytuj
  • Udostępnij
Uwarunkowania strategii rozwoju przedsiębiorstw rodzinnych Andrzej Marjański s. 153-164
    Zacytuj
  • Udostępnij
Sukcesja jako element strategii firmy rodzinnej Ewa Kempa s. 165-174
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wybrane aspekty strategii firm rodzinnych Monika Sipa Małgorzata Smolarek s. 175-187
    Zacytuj
  • Udostępnij
Model biznesu jako koncepcja zarządzania przedsiębiorstwem rodzinnym Krystyna Leszczewska s. 189-200
    Zacytuj
  • Udostępnij
Estructuras familiares en las elites empresariales de la fracción Monterrey Armando Mayo Castro Cecilia García Muñoz Andrés Guzmán Sala Beatriz Pérez Sánchez s. 201-216
    Zacytuj
  • Udostępnij
Strategie finansowe firm rodzinnych – stan wiedzy Anna Motylska-Kuźma s. 217-230
    Zacytuj
  • Udostępnij
Empresas familiares y contextos sociales: Casos JOMAR y Loren’s Octavio M. Maza Díaz Cortés Moisés Hussein Chávez Hernández s. 231-248
    Zacytuj
  • Udostępnij
Warunki funkcjonowania i rozwoju biznesu rodzinnego na Ukrainie Nataliya Chukhray Olga Koshyk Igor Kulyniak s. 251-267
    Zacytuj
  • Udostępnij
La naturaleza performativa de la empresa familiar : un estudio de caso Alba María del Carmen González Vega s. 269-284
    Zacytuj
  • Udostępnij
Inwestycje firm rodzinnych w województwie lubelskim na podstawie badań ankietowych Małgorzata Sosińska-Wit s. 285-297
    Zacytuj
  • Udostępnij
Propiedad y estructura familiar en una empresa turística Mexicana Luz Mercedes González Borbón Alma Rocío García García Carlos Armando Jacobo Hernández Sergio Ochoa Jiménez s. 299-315
    Zacytuj
  • Udostępnij
Branża transportowa jako środowisko działania firm rodzinnych Beata Bieńkowska s. 317-331
    Zacytuj
  • Udostępnij
¿Por qué son importantes las empresas familiares en México? María del Carmen Ancona Alcocer Cecilia García Muñoz Aparicio Beatríz Pérez Sánchez María del Carmen Navarrete Torres s. 333-346
    Zacytuj
  • Udostępnij
Bezpieczne i higieniczne warunki pracy w wiązce celów i oczekiwań pracowniczych Andrzej Brzeziński s. 347-362
    Zacytuj
  • Udostępnij
Przedsiębiorstwa rodzinne na rynku usług gastronomicznych – studium przypadku Edyta Gheribi s. 363-379
    Zacytuj
  • Udostępnij
Influence of the Environment on the Development of Small and Medium-sized Enterprises in Developed and Marginalised Areas Renata Lisowska s. 383-396
    Zacytuj
  • Udostępnij
Niepowodzenia gospodarcze małych firm w aspekcie Polityki Nowej Szansy Jarosław Ropęga s. 397-409
    Zacytuj
  • Udostępnij
Efektywność ekonomiczna średnich przedsiębiorstw sektora hodowli roślin i zwierząt w Polsce w latach 2003-2013 Emilia Grzegorzewska s. 411-421
    Zacytuj
  • Udostępnij
Planning as a Basis of Management of Small and Medium Mexican Enterprises Laura Elena Benítez Campaña María Isabel Rivera Tisnado s. 423-432
    Zacytuj
  • Udostępnij
Outsourcing a poziom zatrudnienia i koszty pracy w sektorze MŚP w Polsce jako dominującym środowisku firm rodzinnych : część 1 Anna Grześ s. 433-445
    Zacytuj
  • Udostępnij
Outsourcing a poziom zatrudnienia i koszty pracy w sektorze MŚP w Polsce- empiryczna weryfikacja zależności badanych zjawisk ekonomicznych : część 2 Anna Grześ s. 447-458
    Zacytuj
  • Udostępnij
Zastosowanie lean management w małych przedsiębiorstwach Małgorzata Okręglicka s. 459-468
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wypłacalność średnich przedsiębiorstw sektora hodowli roślin i zwierząt w Polsce w latach 2003-2013 Emilia Grzegorzewska s. 469-479
    Zacytuj
  • Udostępnij
Small and Medium Enterprises in Regional Specialization Makary Piasecki s. 481-490
    Zacytuj
  • Udostępnij
Cooperative Fishing and Family Business Marcela Rebeca Contreras Loera s. 491-501
    Zacytuj
  • Udostępnij
Entretejiendo saberes y tradiciones. El caso de dos talleres textiles familiares en la Zona de Valles Oaxaca Silvia Pomar Fernández Griselda Martínez Vázquez s. 503-521
    Zacytuj
  • Udostępnij