Tytuł Przedsiębiorczość i Zarządzanie
ISSN 1733-2486
Wydawca Społeczna Akademia Nauk
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 27
Przedsiębiorczość i Zarządzanie
2013, Tom 14, Numer 6 (3)

Dostępne tomy

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Wstęp Andrzej Marjański Łukasz Sułkowski s. 7-9
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wstęp Andrzej Marjański Łukasz Sułkowski s. 7-9
    Zacytuj
  • Udostępnij
Elementy kultur organizacyjnych przedsiębiorstw rodzinnych w Polsce Łukasz Sułkowski s. 13-20
    Zacytuj
  • Udostępnij
Cultura organizacional de las cooperativas familiares: El caso del norte de Sinaloa, México Aída Alvarado Borrego s. 21-31
    Zacytuj
  • Udostępnij
Kultura organizacyjna i jej wpływ na jakość funkcjonowania firm rodzinnych Katarzyna Łukasik s. 33-42
    Zacytuj
  • Udostępnij
Kultura organizacyjna zorientowana na pracownika jako wyznacznik przewagi konkurencyjnej firm rodzinnych Agnieszka Wróblewska-Kazakin s. 43-50
    Zacytuj
  • Udostępnij
Family businesses in Poland and staffing problems Katarzyna Magdalena Orzechowska Magdalena Rybicka s. 53-60
    Zacytuj
  • Udostępnij
Zarządzanie wiekiem w sektorze MSP jako wyzwanie Izabela Kołodziejczyk-Olczak s. 61-72
    Zacytuj
  • Udostępnij
Przywództwo a firmy rodzinne w Polsce Maria Pawlak s. 73-80
    Zacytuj
  • Udostępnij
Osobowość a budowanie zespołów projektowych Justyna Kosecka Joanna Sadkowska s. 81-90
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wykluczenie cyfrowe a problemy kadrowe firm Halina Sobocka-Szczapa s. 91-106
    Zacytuj
  • Udostępnij
System zarządzania personelem „QUARC” Artur Ściana s. 107-112
    Zacytuj
  • Udostępnij
Agritourism in Poland: family farms in search for additional income Ewa Szulc-Dąbrowiecka s. 115-128
    Zacytuj
  • Udostępnij
Cooperative organization, a form of entrepreneurship María Estela Torres Jaquez Marcela Rebeca Contreras Loera s. 129-137
    Zacytuj
  • Udostępnij
Strategies for creating new businesses, a sociocultural and institutional approach José G. Vargas-Hernández s. 139-148
    Zacytuj
  • Udostępnij
Satysfakcja z pracy w grupie właścicieli firm rodzinnych sektora MMSP w powiecie bielskim Beata Bieńkowska s. 149-159
    Zacytuj
  • Udostępnij
Przedsiębiorcza kobieta w firmie rodzinnej Sandra Misiak s. 161-172
    Zacytuj
  • Udostępnij
Determinanty samozatrudnienia kobiet jako formy przedsiębiorczości Alina Szepelska s. 173-183
    Zacytuj
  • Udostępnij
Ustawienie organizacji i zarządzania firmą rodzinną Jan D. Antoszkiewicz s. 187-204
    Zacytuj
  • Udostępnij
Ocena działań innowacyjnych firm rodzinnych na terenie województwa lubelskiego Małgorzata Sosińska-Wit s. 205-216
    Zacytuj
  • Udostępnij
Patenty w działalności innowacyjnych firm rodzinnych Małgorzata Niklewicz-Pijaczyńska s. 217-229
    Zacytuj
  • Udostępnij
La innovación en la cooperativa pesquera Marcela Rebeca Contreras Loera Jesús Alfonso López Maytorena s. 231-238
    Zacytuj
  • Udostępnij
Rodzina w reklamie firmy rodzinnej Grzegorz Ignatowski s. 239-248
    Zacytuj
  • Udostępnij
Family owned businesses and SMEs sector – facts, figures and the challenge Beata Bieńkowska s. 251-262
    Zacytuj
  • Udostępnij
Condition and prospects of alternative energetics in Ukraine as form of family business Yevhen Krykavskyy Zoreslava Lyulchak s. 263-278
    Zacytuj
  • Udostępnij
Istota zarządzania przedsiębiorstwem rodzinnym Lidia Pilichowska s. 279-286
    Zacytuj
  • Udostępnij
The fishing cooperative, its organization and family involvement Marcela Contreras Rebecca Loera Loera s. 287-301
    Zacytuj
  • Udostępnij