Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Edukacja - Technika - Informatyka
ISSN
2080-9069
Wydawca
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 62
Edukacja - Technika - Informatyka
2014, Tom 5, Numer 2
Dostępne tomy
2010, Tom 1, Numer 1
2010, Tom 1, Numer 2
2011, Tom 2, Numer 1
2011, Tom 2, Numer 2
2012, Tom 3, Numer 1
2012, Tom 3, Numer 2
2013, Tom 4, Numer 1
2013, Tom 4, Numer 2
2014, Tom 5, Numer 1
2014, Tom 5, Numer 2
2015, Numer 1(11)
2015, Numer 2(12)
2015, Numer 3(13)
2015, Numer 4(14)
2016, Numer 1(15)
2016, Numer 2(16)
2016, Numer 3(17)
2016, Numer 4(18)
2017, Numer 1(19)
2017, Numer 2(20)
2017, Numer 3(21)
2017, Numer 4(22)
2018, Numer 1(23)
2018, Numer 2(24)
2018, Numer 3(25)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wprowadzenie
Wojciech Walat
s. 9-12
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Walat, Wprowadzenie, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 9-12
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482429, author = "Wojciech Walat", title = "Wprowadzenie", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 9-12, }
Nowoczesne technologie w oświacie i edukacji
Waldemar Furmanek
s. 15-26
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Waldemar Furmanek, Nowoczesne technologie w oświacie i edukacji, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 15-26
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482431, author = "Waldemar Furmanek", title = "Nowoczesne technologie w oświacie i edukacji", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 15-26, }
Informatyk humanista
Maria Raczyńska
s. 27-31
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Raczyńska, Informatyk humanista, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 27-31
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482432, author = "Maria Raczyńska", title = "Informatyk humanista", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 27-31, }
Edukacja coraz bardziej mobilna
Aleksander Piecuch
s. 32-41
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksander Piecuch, Edukacja coraz bardziej mobilna, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 32-41
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482433, author = "Aleksander Piecuch", title = "Edukacja coraz bardziej mobilna", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 32-41, }
Rzeczywistość wirtualna w procesie kształcenia technicznego
Marek Kęsy
s. 42-47
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Kęsy, Rzeczywistość wirtualna w procesie kształcenia technicznego, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 42-47
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482434, author = "Marek Kęsy", title = "Rzeczywistość wirtualna w procesie kształcenia technicznego", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 42-47, }
Porovnání vztahu učitelů k informačním a komunikačním technologiím mezi roky 2004 a 2014
Miroslav Chraska
s. 48-53
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Miroslav Chraska, Porovnání vztahu učitelů k informačním a komunikačním technologiím mezi roky 2004 a 2014, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 48-53
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482435, author = "Miroslav Chraska", title = "Porovnání vztahu učitelů k informačním a komunikačním technologiím mezi roky 2004 a 2014", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 48-53, }
Rola nauczyciela i motywacji w procesie kształcenia członków społeczeństwa informacyjnego
Ryszard Gmoch
Janusz Nowak
s. 54-60
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Janusz Nowak, Ryszard Gmoch, Rola nauczyciela i motywacji w procesie kształcenia członków społeczeństwa informacyjnego, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 54-60
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482436, author = "Janusz Nowak, Ryszard Gmoch", title = "Rola nauczyciela i motywacji w procesie kształcenia członków społeczeństwa informacyjnego", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 54-60, }
Współczesne technologie informacyjne źródłem przemian zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej
Katarzyna Myśliwiec
s. 61-66
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Myśliwiec, Współczesne technologie informacyjne źródłem przemian zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 61-66
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482437, author = "Katarzyna Myśliwiec", title = "Współczesne technologie informacyjne źródłem przemian zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 61-66, }
Úloha a užití softwarů v odborném vzdělávání
Ladislav Rudolf
s. 67-73
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ladislav Rudolf, Úloha a užití softwarů v odborném vzdělávání, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 67-73
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482438, author = "Ladislav Rudolf", title = "Úloha a užití softwarů v odborném vzdělávání", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 67-73, }
Nowe technologie we wspomaganiu rozwoju dzieci i młodzieŜy ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
Marzena Kowaluk-Romanek
s. 74-81
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzena Kowaluk-Romanek, Nowe technologie we wspomaganiu rozwoju dzieci i młodzieŜy ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 74-81
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482439, author = "Marzena Kowaluk-Romanek", title = "Nowe technologie we wspomaganiu rozwoju dzieci i młodzieŜy ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 74-81, }
Technologie informacyjno-komunikacyjne w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Wojciech Czerski
s. 82-87
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Czerski, Technologie informacyjno-komunikacyjne w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 82-87
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482440, author = "Wojciech Czerski", title = "Technologie informacyjno-komunikacyjne w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 82-87, }
Condition of first-year students’ didactic adaptation within educational environment enriched with information and communication technologies
Nataliia Ishchuk
Volodymyr Liesovyi
s. 88-94
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Nataliia Ishchuk, Volodymyr Liesovyi, Condition of first-year students’ didactic adaptation within educational environment enriched with information and communication technologies, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 88-94
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482441, author = "Nataliia Ishchuk, Volodymyr Liesovyi", title = "Condition of first-year students’ didactic adaptation within educational environment enriched with information and communication technologies", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 88-94, }
Information and communication technologies in teaching and learning english as foreighn language
Galyna Kozlakova
Oksana Strelchenko
s. 95-101
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Galyna Kozlakova, Oksana Strelchenko, Information and communication technologies in teaching and learning english as foreighn language, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 95-101
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482443, author = "Galyna Kozlakova, Oksana Strelchenko", title = "Information and communication technologies in teaching and learning english as foreighn language", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 95-101, }
Projektová výuka mediální výchovy
Pavel Kapoun
Ales Oujezdsky
s. 102-109
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Pavel Kapoun, Ales Oujezdsky, Projektová výuka mediální výchovy, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 102-109
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482444, author = "Pavel Kapoun, Ales Oujezdsky", title = "Projektová výuka mediální výchovy", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 102-109, }
Wybrane technologie informacyjne dla edukacji – zarys problematyki
Waldemar Furmanek
s. 113-126
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Waldemar Furmanek, Wybrane technologie informacyjne dla edukacji – zarys problematyki, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 113-126
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482445, author = "Waldemar Furmanek", title = "Wybrane technologie informacyjne dla edukacji – zarys problematyki", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 113-126, }
Zvyšovanie kvality vyučovacieho procesu pomocou interaktívnych elektronických úloh
Milan Duris
Roman Stadtrucker
s. 127-133
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Roman Stadtrucker, Milan Duris, Zvyšovanie kvality vyučovacieho procesu pomocou interaktívnych elektronických úloh, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 127-133
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482446, author = "Roman Stadtrucker, Milan Duris", title = "Zvyšovanie kvality vyučovacieho procesu pomocou interaktívnych elektronických úloh", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 127-133, }
Funkcja nowoczesnych aplikacji informatycznych w realizacji projektu inŜynierskiego na przykładzie dydaktyki szkoły wyższej
Tomasz Prauzner
s. 134-140
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Prauzner, Funkcja nowoczesnych aplikacji informatycznych w realizacji projektu inŜynierskiego na przykładzie dydaktyki szkoły wyższej, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 134-140
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482447, author = "Tomasz Prauzner", title = "Funkcja nowoczesnych aplikacji informatycznych w realizacji projektu inŜynierskiego na przykładzie dydaktyki szkoły wyższej", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 134-140, }
Aplikacje pakietów programowych w dydaktyce przedmiotów technicznych
Paweł Ptak
s. 141-146
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Ptak, Aplikacje pakietów programowych w dydaktyce przedmiotów technicznych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 141-146
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482448, author = "Paweł Ptak", title = "Aplikacje pakietów programowych w dydaktyce przedmiotów technicznych", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 141-146, }
Multimediálna podpora technického vzdelávania
Jana Depesova
s. 147-152
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jana Depesova, Multimediálna podpora technického vzdelávania, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 147-152
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482449, author = "Jana Depesova", title = "Multimediálna podpora technického vzdelávania", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 147-152, }
Zastosowanie multimedialnej aplikacji z elementami symulacji komputerowej w kształceniu inżynierskim
Ewelina Kosicka
Renata Lis
s. 153-158
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewelina Kosicka, Renata Lis, Zastosowanie multimedialnej aplikacji z elementami symulacji komputerowej w kształceniu inżynierskim, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 153-158
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482450, author = "Ewelina Kosicka, Renata Lis", title = "Zastosowanie multimedialnej aplikacji z elementami symulacji komputerowej w kształceniu inżynierskim", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 153-158, }
Wybrane problemy edukacji technicznej z wykorzystaniem symulacji komputerowej na przykładzie korelacji wagi pojazdów ciężarowych i użycia infrastruktury drogowej
Marcin Bugdol
Aleksander Konior
s. 159-164
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Bugdol, Aleksander Konior, Wybrane problemy edukacji technicznej z wykorzystaniem symulacji komputerowej na przykładzie korelacji wagi pojazdów ciężarowych i użycia infrastruktury drogowej, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 159-164
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482451, author = "Marcin Bugdol, Aleksander Konior", title = "Wybrane problemy edukacji technicznej z wykorzystaniem symulacji komputerowej na przykładzie korelacji wagi pojazdów ciężarowych i użycia infrastruktury drogowej", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 159-164, }
FLOODLOG as the project on the use of GIS in the security practice and flood crisis management education
Monika Blistanova
Miroslav Kelemen
s. 165-169
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Miroslav Kelemen, Monika Blistanova, FLOODLOG as the project on the use of GIS in the security practice and flood crisis management education, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 165-169
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482452, author = "Miroslav Kelemen, Monika Blistanova", title = "FLOODLOG as the project on the use of GIS in the security practice and flood crisis management education", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 165-169, }
Implementace 3D tisku do vzdělávání na FPE ZČU v Plzni
Jan Krotky
s. 170-175
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jan Krotky, Implementace 3D tisku do vzdělávání na FPE ZČU v Plzni, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 170-175
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482453, author = "Jan Krotky", title = "Implementace 3D tisku do vzdělávání na FPE ZČU v Plzni", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 170-175, }
Interaktivní tabule interwrite ve výuce
Antonin Rojak
s. 176-180
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Antonin Rojak, Interaktivní tabule interwrite ve výuce, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 176-180
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482454, author = "Antonin Rojak", title = "Interaktivní tabule interwrite ve výuce", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 176-180, }
Nové technológie – interaktívna tabuľa SMART Board vo vyučovaní fyziky
Katarina Sterbakova
s. 181-186
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarina Sterbakova, Nové technológie – interaktívna tabuľa SMART Board vo vyučovaní fyziky, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 181-186
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482455, author = "Katarina Sterbakova", title = "Nové technológie – interaktívna tabuľa SMART Board vo vyučovaní fyziky", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 181-186, }
Interaktívna tabuľa v edukačnom procese, interaktívny systém eBeam Edge
Jaroslav Soltes
s. 187-192
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jaroslav Soltes, Interaktívna tabuľa v edukačnom procese, interaktívny systém eBeam Edge, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 187-192
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482456, author = "Jaroslav Soltes", title = "Interaktívna tabuľa v edukačnom procese, interaktívny systém eBeam Edge", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 187-192, }
Nástroje programu ActivInspire a ich využitie v predmete Technika na ZŠ s využitím interaktívnej tabule
Milos Bendik
Milan Duris
s. 193-200
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Milos Bendik, Milan Duris, Nástroje programu ActivInspire a ich využitie v predmete Technika na ZŠ s využitím interaktívnej tabule, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 193-200
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482457, author = "Milos Bendik, Milan Duris", title = "Nástroje programu ActivInspire a ich využitie v predmete Technika na ZŠ s využitím interaktívnej tabule", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 193-200, }
The application of information and communication technologies in teaching vocational subject Electrotechnics
Milos Bendik
Milan Duris
s. 201-212
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Milan Duris, Milos Bendik, The application of information and communication technologies in teaching vocational subject Electrotechnics, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 201-212
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482458, author = "Milan Duris, Milos Bendik", title = "The application of information and communication technologies in teaching vocational subject Electrotechnics", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 201-212, }
Elektronická učebnica z pracovného vyučovania pre učiteľov primárneho vzdelávania
Maria Vargova
s. 213-217
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Vargova, Elektronická učebnica z pracovného vyučovania pre učiteľov primárneho vzdelávania, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 213-217
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482459, author = "Maria Vargova", title = "Elektronická učebnica z pracovného vyučovania pre učiteľov primárneho vzdelávania", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 213-217, }
Průzkum v oblasti využívání multimédií v hodinách literární výchovy na 2. stupni ZŠ
Pavla Dobesova
Rene Szotkowski
s. 218-223
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Pavla Dobesova, Rene Szotkowski, Průzkum v oblasti využívání multimédií v hodinách literární výchovy na 2. stupni ZŠ, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 218-223
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482460, author = "Pavla Dobesova, Rene Szotkowski", title = "Průzkum v oblasti využívání multimédií v hodinách literární výchovy na 2. stupni ZŠ", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 218-223, }
Začleňovanie interaktívneho obsahu do výučby techniky pre nižšie sekundárne vzdelávanie
Juliana Litecka
Jaroslav Soltes
s. 224-228
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Juliana Litecka, Jaroslav Soltes, Začleňovanie interaktívneho obsahu do výučby techniky pre nižšie sekundárne vzdelávanie, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 224-228
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482461, author = "Juliana Litecka, Jaroslav Soltes", title = "Začleňovanie interaktívneho obsahu do výučby techniky pre nižšie sekundárne vzdelávanie", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 224-228, }
Chatterbot – wirtualny doradca: istota technologii, możliwości zastosowań edukacyjnych
Waldemar Furmanek
Waldemar Lib
s. 231-237
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Waldemar Furmanek, Waldemar Lib, Chatterbot – wirtualny doradca: istota technologii, możliwości zastosowań edukacyjnych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 231-237
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482462, author = "Waldemar Furmanek, Waldemar Lib", title = "Chatterbot – wirtualny doradca: istota technologii, możliwości zastosowań edukacyjnych", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 231-237, }
Uczenie się wspomagane metodami i narzędziami ICT w perspektywie dyskursu konektywistycznego
Eunika Baron-Polańczyk
s. 238-244
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Eunika Baron-Polańczyk, Uczenie się wspomagane metodami i narzędziami ICT w perspektywie dyskursu konektywistycznego, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 238-244
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482463, author = "Eunika Baron-Polańczyk", title = "Uczenie się wspomagane metodami i narzędziami ICT w perspektywie dyskursu konektywistycznego", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 238-244, }
Wykorzystanie teorii małych światów w e-learningu
Marek Bolanowski
Franciszek Grabowski
Andrzej Paszkiewicz
s. 245-251
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Franciszek Grabowski, Andrzej Paszkiewicz, Marek Bolanowski, Wykorzystanie teorii małych światów w e-learningu, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 245-251
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482464, author = "Franciszek Grabowski, Andrzej Paszkiewicz, Marek Bolanowski", title = "Wykorzystanie teorii małych światów w e-learningu", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 245-251, }
SaaS jako element chmury obliczeniowej w pracy studenta
Jerzy Kulasa
Anna Nizioł
s. 252-258
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jerzy Kulasa, Anna Nizioł, SaaS jako element chmury obliczeniowej w pracy studenta, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 252-258
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482465, author = "Jerzy Kulasa, Anna Nizioł", title = "SaaS jako element chmury obliczeniowej w pracy studenta", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 252-258, }
Nauczyciel w sieci
Zbigniew Ruszaj
s. 259-264
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Zbigniew Ruszaj, Nauczyciel w sieci, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 259-264
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482466, author = "Zbigniew Ruszaj", title = "Nauczyciel w sieci", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 259-264, }
Webinar jako nowoczesna forma kształcenia pracowników
Monika Wawer
s. 265-270
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Wawer, Webinar jako nowoczesna forma kształcenia pracowników, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 265-270
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482467, author = "Monika Wawer", title = "Webinar jako nowoczesna forma kształcenia pracowników", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 265-270, }
Podpora výučby techniky národným projektom „Dielne“ a IKT vo výučbe
Jozef Pavelka
s. 271-277
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jozef Pavelka, Podpora výučby techniky národným projektom „Dielne“ a IKT vo výučbe, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 271-277
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482468, author = "Jozef Pavelka", title = "Podpora výučby techniky národným projektom „Dielne“ a IKT vo výučbe", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 271-277, }
Nová forma výuky – adaptivní e-learning
Katerina Kostolanyova
s. 278-283
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katerina Kostolanyova, Nová forma výuky – adaptivní e-learning, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 278-283
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482469, author = "Katerina Kostolanyova", title = "Nová forma výuky – adaptivní e-learning", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 278-283, }
Jakość kształcenia a zastosowanie e-learningu w szkole wyższej – pilotażowe badania ewaluacyjne
Danuta Morańska
s. 284-289
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Danuta Morańska, Jakość kształcenia a zastosowanie e-learningu w szkole wyższej – pilotażowe badania ewaluacyjne, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 284-289
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482470, author = "Danuta Morańska", title = "Jakość kształcenia a zastosowanie e-learningu w szkole wyższej – pilotażowe badania ewaluacyjne", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 284-289, }
Pozytywne i negatywne zmiany w funkcjonowaniu szkoły wyższej pod wpływem e-learningu
Wojciech Walat
s. 290-300
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Walat, Pozytywne i negatywne zmiany w funkcjonowaniu szkoły wyższej pod wpływem e-learningu, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 290-300
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482471, author = "Wojciech Walat", title = "Pozytywne i negatywne zmiany w funkcjonowaniu szkoły wyższej pod wpływem e-learningu", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 290-300, }
Analýza aktivit studentů v e-learningových kurzech
Ingrid Nagyova
s. 301-307
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ingrid Nagyova, Analýza aktivit studentů v e-learningových kurzech, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 301-307
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482473, author = "Ingrid Nagyova", title = "Analýza aktivit studentů v e-learningových kurzech", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 301-307, }
Edukacja matematyczna wspomagana e-learningiem
Joanna Kandzia
s. 308-314
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Kandzia, Edukacja matematyczna wspomagana e-learningiem, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 308-314
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482474, author = "Joanna Kandzia", title = "Edukacja matematyczna wspomagana e-learningiem", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 308-314, }
Methods for creating academic Internet-resources for it students’ indyvidual work management
Olena Glazunova
Tetyana Voloshyna
s. 315-321
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Olena Glazunova, Tetyana Voloshyna, Methods for creating academic Internet-resources for it students’ indyvidual work management, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 315-321
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482476, author = "Olena Glazunova, Tetyana Voloshyna", title = "Methods for creating academic Internet-resources for it students’ indyvidual work management", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 315-321, }
Język Internetu i SMS-a zagrożeniem dla stylistyki języka polskiego
Katarzyna Garwol
s. 322-327
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Garwol, Język Internetu i SMS-a zagrożeniem dla stylistyki języka polskiego, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 322-327
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482478, author = "Katarzyna Garwol", title = "Język Internetu i SMS-a zagrożeniem dla stylistyki języka polskiego", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 322-327, }
Systemy komputerowe w kształceniu e-learningowym
Urszula Ordon
Wioletta Sołtysiak
s. 328-333
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Ordon, Wioletta Sołtysiak, Systemy komputerowe w kształceniu e-learningowym, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 328-333
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482479, author = "Urszula Ordon, Wioletta Sołtysiak", title = "Systemy komputerowe w kształceniu e-learningowym", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 328-333, }
Metody i środki zapewnienia dostępu do specjalizowanych zasobów laboratoryjnych
Marek Bolanowski
Andrzej Paszkiewicz
s. 334-341
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Bolanowski, Andrzej Paszkiewicz, Metody i środki zapewnienia dostępu do specjalizowanych zasobów laboratoryjnych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 334-341
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482480, author = "Marek Bolanowski, Andrzej Paszkiewicz", title = "Metody i środki zapewnienia dostępu do specjalizowanych zasobów laboratoryjnych", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 334-341, }
Course Syllabus: Developing the Social Education Information Network
Evgeny Kovalev
Hadi Saleh
s. 342-344
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Evgeny Kovalev, Hadi Saleh, Course Syllabus: Developing the Social Education Information Network, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 342-344
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482483, author = "Evgeny Kovalev, Hadi Saleh", title = "Course Syllabus: Developing the Social Education Information Network", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 342-344, }
The application for learning launguages on the base of mobile platforms
Dmitry Alexandrov
Evgenija Alexandrova
Hadi Saleh
Osama Tahaan
s. 345-347
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dmitry Alexandrov, Hadi Saleh, Osama Tahaan, Evgenija Alexandrova, The application for learning launguages on the base of mobile platforms, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 345-347
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482484, author = "Dmitry Alexandrov, Hadi Saleh, Osama Tahaan, Evgenija Alexandrova", title = "The application for learning launguages on the base of mobile platforms", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 345-347, }
Organizacyjne aplikacje mobilne jako źródło informacji
Zbigniew Gomółka
Bogdan Kwiatkowski
Mateusz Michnowicz
Robert Pękala
Bogusław Twaróg
s. 348-353
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogdan Kwiatkowski, Robert Pękala, Bogusław Twaróg, Zbigniew Gomółka, Mateusz Michnowicz, Organizacyjne aplikacje mobilne jako źródło informacji, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 348-353
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482486, author = "Bogdan Kwiatkowski, Robert Pękala, Bogusław Twaróg, Zbigniew Gomółka, Mateusz Michnowicz", title = "Organizacyjne aplikacje mobilne jako źródło informacji", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 348-353, }
Aplikacja mobilna – informator uczelniany
Mateusz Michnowicz
s. 354-357
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mateusz Michnowicz, Aplikacja mobilna – informator uczelniany, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 354-357
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482487, author = "Mateusz Michnowicz", title = "Aplikacja mobilna – informator uczelniany", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 354-357, }
Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów
Magdalena Andrzejewska
Władysław Błasiak
Małgorzata Godlewska
Paweł Pęczkowski
Roman Rosiek
Bożena Rożek
Mirosława Sajka
Anna Stolińska
Dariusz Wcisło
s. 361-367
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Wcisło, Władysław Błasiak, Magdalena Andrzejewska, Małgorzata Godlewska, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Paweł Pęczkowski, Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 361-367
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482490, author = "Dariusz Wcisło, Władysław Błasiak, Magdalena Andrzejewska, Małgorzata Godlewska, Roman Rosiek, Bożena Rożek, Mirosława Sajka, Anna Stolińska, Paweł Pęczkowski", title = "Różnice w rozwiązywaniu problemów fizycznych przez nowicjuszy i ekspertów", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 361-367, }
Reakcja źrenicy jako wskaźnik przetwarzania informacji podczas rozwiązywania zadań testowych z zakresu nauk ścisłych
Roman Rosiek
Mirosława Sajka
s. 368-374
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Roman Rosiek, Mirosława Sajka, Reakcja źrenicy jako wskaźnik przetwarzania informacji podczas rozwiązywania zadań testowych z zakresu nauk ścisłych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 368-374
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482491, author = "Roman Rosiek, Mirosława Sajka", title = "Reakcja źrenicy jako wskaźnik przetwarzania informacji podczas rozwiązywania zadań testowych z zakresu nauk ścisłych", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 368-374, }
Wiedza potoczna: pomoc czy przeszkoda? Eye-trackingowa analiza rozwiązań zadania z zakresu nauk przyrodniczych
Roman Rosiek
Mirosława Sajka
s. 375-383
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosława Sajka, Roman Rosiek, Wiedza potoczna: pomoc czy przeszkoda? Eye-trackingowa analiza rozwiązań zadania z zakresu nauk przyrodniczych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 375-383
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482492, author = "Mirosława Sajka, Roman Rosiek", title = "Wiedza potoczna: pomoc czy przeszkoda? Eye-trackingowa analiza rozwiązań zadania z zakresu nauk przyrodniczych", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 375-383, }
Wykorzystanie badań eye-trackingowych do analizy procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego jednokrotnego wyboru
Bożena Rożek
s. 384-390
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bożena Rożek, Wykorzystanie badań eye-trackingowych do analizy procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego jednokrotnego wyboru, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 384-390
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482494, author = "Bożena Rożek", title = "Wykorzystanie badań eye-trackingowych do analizy procesu rozwiązywania testowego zadania matematycznego jednokrotnego wyboru", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 384-390, }
Prakseologiczno-ergonomiczny aspekt wykorzystania technologii informacyjnych w rozwijaniu kultury pracy na przykładzie metody „Temat_Projekt2” (TP2)
Tadeusz Piątek
s. 391-398
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tadeusz Piątek, Prakseologiczno-ergonomiczny aspekt wykorzystania technologii informacyjnych w rozwijaniu kultury pracy na przykładzie metody „Temat_Projekt2” (TP2), Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 391-398
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482496, author = "Tadeusz Piątek", title = "Prakseologiczno-ergonomiczny aspekt wykorzystania technologii informacyjnych w rozwijaniu kultury pracy na przykładzie metody „Temat_Projekt2” (TP2)", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 391-398, }
Vizuální modelování v diagnostice technologického myšlení a usuzování technologií Eytacking
Vaclav Tvaruzka
s. 399-405
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Vaclav Tvaruzka, Vizuální modelování v diagnostice technologického myšlení a usuzování technologií Eytacking, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 399-405
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482497, author = "Vaclav Tvaruzka", title = "Vizuální modelování v diagnostice technologického myšlení a usuzování technologií Eytacking", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 399-405, }
Ocena wykorzystania technologii informatycznej i komunikacyjnej w edukacji na podstawie praktyki dydaktycznej w szkole średniej
Wioletta Małgorzata Świerzy
s. 406-412
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wioletta Małgorzata Świerzy, Ocena wykorzystania technologii informatycznej i komunikacyjnej w edukacji na podstawie praktyki dydaktycznej w szkole średniej, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 406-412
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482499, author = "Wioletta Małgorzata Świerzy", title = "Ocena wykorzystania technologii informatycznej i komunikacyjnej w edukacji na podstawie praktyki dydaktycznej w szkole średniej", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 406-412, }
Applying information technologies while studying “Numerical Methods and Computer Simulation” section of the “Computer Science and ICT” Middle School Program
Ekaterina Davletyarova
Yuri Medvedev
Irina Nikolaeva
s. 413-418
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Yuri Medvedev, Irina Nikolaeva, Ekaterina Davletyarova, Applying information technologies while studying “Numerical Methods and Computer Simulation” section of the “Computer Science and ICT” Middle School Program, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 413-418
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482500, author = "Yuri Medvedev, Irina Nikolaeva, Ekaterina Davletyarova", title = "Applying information technologies while studying “Numerical Methods and Computer Simulation” section of the “Computer Science and ICT” Middle School Program", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 413-418, }
Wykorzystanie mitm i dnsspoof do przechwycenia sesji komunikacyjnej
Jacek Wołoszyn
s. 419-424
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Wołoszyn, Wykorzystanie mitm i dnsspoof do przechwycenia sesji komunikacyjnej, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 419-424
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482503, author = "Jacek Wołoszyn", title = "Wykorzystanie mitm i dnsspoof do przechwycenia sesji komunikacyjnej", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 419-424, }
Wykorzystanie sztucznych sieci neuronowych do prognozowania wyników meczów piłkarskich
Konrad Bajda
Jacek Bartman
s. 425-431
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Bartman, Konrad Bajda, Wykorzystanie sztucznych sieci neuronowych do prognozowania wyników meczów piłkarskich, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 425-431
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482504, author = "Jacek Bartman, Konrad Bajda", title = "Wykorzystanie sztucznych sieci neuronowych do prognozowania wyników meczów piłkarskich", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 425-431, }
Autorzy
s. 432-437
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Autorzy, Edukacja - Technika - Informatyka, 2014, 5, 2, s. 432-437
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{482505, author = "", title = "Autorzy", year = 2014, volume = 5, number = 2, journal = Edukacja - Technika - Informatyka, pages = s. 432-437, }