Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
ISSN
1734-1582
Wydawca
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 17
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
2014, Tom 10, Numer 4(27)
Dostępne tomy
2014, Tom 10, Numer 1(24)
2014, Tom 10, Numer 2(25)
2014, Tom 10, Numer 3(26)
2014, Tom 10, Numer 4(27)
2015, Tom 11, Numer 2(29)
2015, Tom 11, Numer 3(30)
2015, Tom 11, Numer 4(31)
2016, Tom 12, Numer 1(32)
2016, Tom 12, Numer 2(33)
2016, Tom 12, Numer 3(34)
2016, Tom 12, Numer 4(35)
2017, Tom 13, Numer 1(36)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Адаптация детей к обучению в первом классе
Елена В. Беловол
Злата В. Бойко
Елена Ю. Шурупова
s. 7-15
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Елена В. Беловол, Елена Ю. Шурупова, Злата В. Бойко, Адаптация детей к обучению в первом классе, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 4(27), s. 7-15
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520102, author = "Елена В. Беловол, Елена Ю. Шурупова, Злата В. Бойко", title = "Адаптация детей к обучению в первом классе", year = 2014, volume = 10, number = 4(27), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 7-15, }
Личностные особенности обучающихся в сетевом информационном пространстве
Нина Л. Сунгурова
s. 16-23
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Нина Л. Сунгурова, Личностные особенности обучающихся в сетевом информационном пространстве, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 4(27), s. 16-23
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520103, author = "Нина Л. Сунгурова", title = "Личностные особенности обучающихся в сетевом информационном пространстве", year = 2014, volume = 10, number = 4(27), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 16-23, }
„Nasz elementarz” – krótki opis daru, który zubaża obdarowanych
Dorota Klus-Stańska
s. 24-44
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dorota Klus-Stańska, „Nasz elementarz” – krótki opis daru, który zubaża obdarowanych, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 4(27), s. 24-44
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520104, author = "Dorota Klus-Stańska", title = "„Nasz elementarz” – krótki opis daru, który zubaża obdarowanych", year = 2014, volume = 10, number = 4(27), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 24-44, }
Gra pozorów i złudzeń we wczesnoszkolnej edukacji polonistycznej
Monika Wiśniewska-Kin
s. 45-53
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Wiśniewska-Kin, Gra pozorów i złudzeń we wczesnoszkolnej edukacji polonistycznej, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 4(27), s. 45-53
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520105, author = "Monika Wiśniewska-Kin", title = "Gra pozorów i złudzeń we wczesnoszkolnej edukacji polonistycznej", year = 2014, volume = 10, number = 4(27), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 45-53, }
Здоровье
Мария Кохановская
s. 54-62
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Мария Кохановская, Здоровье/болезнь ребёнка в интернатном учреждении, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 4(27), s. 54-62
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520106, author = "Мария Кохановская", title = "Здоровье/болезнь ребёнка в интернатном учреждении", year = 2014, volume = 10, number = 4(27), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 54-62, }
Hipoteza – krzywa wiedzy dziecka
Kamil Stępień
Bogdan Stępień
s. 63-73
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kamil Stępień, Bogdan Stępień, Hipoteza – krzywa wiedzy dziecka, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 4(27), s. 63-73
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520107, author = "Kamil Stępień, Bogdan Stępień", title = "Hipoteza – krzywa wiedzy dziecka", year = 2014, volume = 10, number = 4(27), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 63-73, }
Poza intymnością rodziców i dzieci : zbiorowe studium osób oraz kompleks Edypa au rebours
Sandra Frąckowiak
Wojciech Siegień
s. 74-87
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Siegień, Sandra Frąckowiak, Poza intymnością rodziców i dzieci : zbiorowe studium osób oraz kompleks Edypa au rebours, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 4(27), s. 74-87
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520108, author = "Wojciech Siegień, Sandra Frąckowiak", title = "Poza intymnością rodziców i dzieci : zbiorowe studium osób oraz kompleks Edypa au rebours", year = 2014, volume = 10, number = 4(27), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 74-87, }
Relacje rówieśnicze uczniów z niepełnosprawnością w nauczaniu inkluzyjnym – wybrane problemy
Katarzyna Ćwirynkało
Agnieszka Żyta
s. 88-98
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Żyta, Katarzyna Ćwirynkało, Relacje rówieśnicze uczniów z niepełnosprawnością w nauczaniu inkluzyjnym – wybrane problemy, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 4(27), s. 88-98
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520109, author = "Agnieszka Żyta, Katarzyna Ćwirynkało", title = "Relacje rówieśnicze uczniów z niepełnosprawnością w nauczaniu inkluzyjnym – wybrane problemy", year = 2014, volume = 10, number = 4(27), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 88-98, }
Narzędzie doboru zindywidualizowanych strategii utrzymania dyscypliny (ZSUD) w klasie szkolnej
Ewa Lemańska-Lewandowska
s. 99-112
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Lemańska-Lewandowska, Narzędzie doboru zindywidualizowanych strategii utrzymania dyscypliny (ZSUD) w klasie szkolnej, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 4(27), s. 99-112
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520110, author = "Ewa Lemańska-Lewandowska", title = "Narzędzie doboru zindywidualizowanych strategii utrzymania dyscypliny (ZSUD) w klasie szkolnej", year = 2014, volume = 10, number = 4(27), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 99-112, }
Dziecko-manipulant w relacji z rodzicami
Tatyana Kuzmishina
s. 113-120
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tatyana Kuzmishina, Dziecko-manipulant w relacji z rodzicami, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 4(27), s. 113-120
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520111, author = "Tatyana Kuzmishina", title = "Dziecko-manipulant w relacji z rodzicami", year = 2014, volume = 10, number = 4(27), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 113-120, }
Za zamkniętymi drzwiami klasy szkolnej – przemoc werbalna w komunikacji nauczyciela z dziećmi
Janina Karoń
s. 121-136
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Janina Karoń, Za zamkniętymi drzwiami klasy szkolnej – przemoc werbalna w komunikacji nauczyciela z dziećmi, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 4(27), s. 121-136
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520112, author = "Janina Karoń", title = "Za zamkniętymi drzwiami klasy szkolnej – przemoc werbalna w komunikacji nauczyciela z dziećmi", year = 2014, volume = 10, number = 4(27), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 121-136, }
(Nie)winność literatury, a budowanie tożsamości dziecka
Piotr Prósinowski
Tison Pugh (aut. dzieła rec.)
s. 139-142
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Prósinowski, (Nie)winność literatury, a budowanie tożsamości dziecka, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 4(27), s. 139-142
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520113, author = "Piotr Prósinowski", title = "(Nie)winność literatury, a budowanie tożsamości dziecka", year = 2014, volume = 10, number = 4(27), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 139-142, }
O patologii i zagrożeniach cyfrowego pokolenia
Tomasz Prymak
Stanisław Kozak (aut. dzieła rec.)
s. 143-148
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Prymak, O patologii i zagrożeniach cyfrowego pokolenia, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 4(27), s. 143-148
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520114, author = "Tomasz Prymak", title = "O patologii i zagrożeniach cyfrowego pokolenia", year = 2014, volume = 10, number = 4(27), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 143-148, }
Autorzy
s. 149
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Autorzy/Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 4(27), s. 149
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520115, author = "", title = "Autorzy/Authors", year = 2014, volume = 10, number = 4(27), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 149, }
Lista recenzentów w roku 2014
s. 151-152
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Lista recenzentów w roku 2014/ List of Reviewers in 2014, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 4(27), s. 151-152
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520116, author = "", title = "Lista recenzentów w roku 2014/ List of Reviewers in 2014", year = 2014, volume = 10, number = 4(27), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 151-152, }
Informacje dla Autorów
s. 153-154
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Informacje dla Autorów, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 4(27), s. 153-154
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520117, author = "", title = "Informacje dla Autorów", year = 2014, volume = 10, number = 4(27), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 153-154, }
Information for Authors
s. 155-156
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Information for Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014, 10, 4(27), s. 155-156
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520118, author = "", title = "Information for Authors", year = 2014, volume = 10, number = 4(27), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 155-156, }