Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
ISSN
1734-1582
Wydawca
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 16
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
2015, Tom 11, Numer 3(30)
Dostępne tomy
2014, Tom 10, Numer 1(24)
2014, Tom 10, Numer 2(25)
2014, Tom 10, Numer 3(26)
2014, Tom 10, Numer 4(27)
2015, Tom 11, Numer 2(29)
2015, Tom 11, Numer 3(30)
2015, Tom 11, Numer 4(31)
2016, Tom 12, Numer 1(32)
2016, Tom 12, Numer 2(33)
2016, Tom 12, Numer 3(34)
2016, Tom 12, Numer 4(35)
2017, Tom 13, Numer 1(36)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wyjść poza reżim imperatywu rozwojowego : między inspiracjami Rousseau a wpływem myśli Foucaulta na współczesne studia nad dzieciństwem
Dorota Klus-Stańska
s. 7-22
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dorota Klus-Stańska, Wyjść poza reżim imperatywu rozwojowego : między inspiracjami Rousseau a wpływem myśli Foucaulta na współczesne studia nad dzieciństwem, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 3(30), s. 7-22
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520153, author = "Dorota Klus-Stańska", title = "Wyjść poza reżim imperatywu rozwojowego : między inspiracjami Rousseau a wpływem myśli Foucaulta na współczesne studia nad dzieciństwem", year = 2015, volume = 11, number = 3(30), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 7-22, }
Rousseau’s errors: they persist today in educational theory
Peter Gray
s. 23-28
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Peter Gray, Rousseau’s errors: they persist today in educational theory, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 3(30), s. 23-28
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520154, author = "Peter Gray", title = "Rousseau’s errors: they persist today in educational theory", year = 2015, volume = 11, number = 3(30), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 23-28, }
Emilu rozwijaj się, albo… Poza edukacyjną dyscyplinę
Maksymilian Chutorański
s. 29-38
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maksymilian Chutorański, Emilu rozwijaj się, albo… Poza edukacyjną dyscyplinę, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 3(30), s. 29-38
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520155, author = "Maksymilian Chutorański", title = "Emilu rozwijaj się, albo… Poza edukacyjną dyscyplinę", year = 2015, volume = 11, number = 3(30), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 29-38, }
Pojęcie ukształcalności i jego miejsce w teorii wychowania Jeana Jacquesa Rousseau
Dietrich Benner
Dariusz Stępkowski
s. 39-51
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dietrich Benner, Dariusz Stępkowski, Pojęcie ukształcalności i jego miejsce w teorii wychowania Jeana Jacquesa Rousseau, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 3(30), s. 39-51
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520156, author = "Dietrich Benner, Dariusz Stępkowski", title = "Pojęcie ukształcalności i jego miejsce w teorii wychowania Jeana Jacquesa Rousseau", year = 2015, volume = 11, number = 3(30), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 39-51, }
Historyczno-prawna analiza sytuacji dzieci w epoce Rousseau
Sylwia Różycka-Jaroś
s. 52-62
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sylwia Różycka-Jaroś, Historyczno-prawna analiza sytuacji dzieci w epoce Rousseau, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 3(30), s. 52-62
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520157, author = "Sylwia Różycka-Jaroś", title = "Historyczno-prawna analiza sytuacji dzieci w epoce Rousseau", year = 2015, volume = 11, number = 3(30), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 52-62, }
Jeśli nie naiwność, to co? Próba rekonstrukcji idei dziecka u J.J. Rousseau
Małgorzata Kowalik-Olubińska
s. 63-74
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Kowalik-Olubińska, Jeśli nie naiwność, to co? Próba rekonstrukcji idei dziecka u J.J. Rousseau, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 3(30), s. 63-74
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520158, author = "Małgorzata Kowalik-Olubińska", title = "Jeśli nie naiwność, to co? Próba rekonstrukcji idei dziecka u J.J. Rousseau", year = 2015, volume = 11, number = 3(30), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 63-74, }
Zwodnicza szczerość(?) Jana Jakuba Rousseau czyli narracja jako kreacja i doświadczanie świata
Małgorzata Dagiel
s. 75-86
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Dagiel, Zwodnicza szczerość(?) Jana Jakuba Rousseau czyli narracja jako kreacja i doświadczanie świata, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 3(30), s. 75-86
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520159, author = "Małgorzata Dagiel", title = "Zwodnicza szczerość(?) Jana Jakuba Rousseau czyli narracja jako kreacja i doświadczanie świata", year = 2015, volume = 11, number = 3(30), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 75-86, }
Myśli Jana Jakuba Rousseau o wychowaniu i muzyce – ich reminiscencje w rytmice Emila Jaques-Dalcroze’a
Ewa Szatan
s. 87-103
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Szatan, Myśli Jana Jakuba Rousseau o wychowaniu i muzyce – ich reminiscencje w rytmice Emila Jaques-Dalcroze’a, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 3(30), s. 87-103
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520160, author = "Ewa Szatan", title = "Myśli Jana Jakuba Rousseau o wychowaniu i muzyce – ich reminiscencje w rytmice Emila Jaques-Dalcroze’a", year = 2015, volume = 11, number = 3(30), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 87-103, }
Rousseau i nowożytne spotkanie z Innym
Sylwester Zielka
s. 104-112
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sylwester Zielka, Rousseau i nowożytne spotkanie z Innym, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 3(30), s. 104-112
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520161, author = "Sylwester Zielka", title = "Rousseau i nowożytne spotkanie z Innym", year = 2015, volume = 11, number = 3(30), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 104-112, }
Pisarstwo i masochizm Jana Jakuba Rousseau
Wojciech Siegień
s. 113-120
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Siegień, Pisarstwo i masochizm Jana Jakuba Rousseau, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 3(30), s. 113-120
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520162, author = "Wojciech Siegień", title = "Pisarstwo i masochizm Jana Jakuba Rousseau", year = 2015, volume = 11, number = 3(30), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 113-120, }
Po co matematykom Jan Jakub Rousseau?
Alina Kalinowska
Adam Stański
s. 121-125
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Alina Kalinowska, Adam Stański, Po co matematykom Jan Jakub Rousseau?, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 3(30), s. 121-125
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520163, author = "Alina Kalinowska, Adam Stański", title = "Po co matematykom Jan Jakub Rousseau?", year = 2015, volume = 11, number = 3(30), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 121-125, }
W poszukiwaniu wspólnego języka : Sprawozdanie z Konferencji Naukowej: Pomyśleć szkołę inaczej
Joanna Dziekońska
Janina Karoń
s. 129-137
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Dziekońska, Janina Karoń, W poszukiwaniu wspólnego języka : Sprawozdanie z Konferencji Naukowej: Pomyśleć szkołę inaczej/ (Re)thinking school : Uniwersytet Gdański, 25–26 września 2015 r., Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 3(30), s. 129-137
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520164, author = "Joanna Dziekońska, Janina Karoń", title = "W poszukiwaniu wspólnego języka : Sprawozdanie z Konferencji Naukowej: Pomyśleć szkołę inaczej/ (Re)thinking school : Uniwersytet Gdański, 25–26 września 2015 r.", year = 2015, volume = 11, number = 3(30), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 129-137, }
Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Semiotycznej: ZNAK – MYŚL – SŁOWO – DZIEŁO (ze specjalnym udziałem Umberto Eco) : Uniwersytet Łódzki, 24–27 września 2015 r.
Marta Zwichrowska
s. 138-142
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marta Zwichrowska, Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Semiotycznej: ZNAK – MYŚL – SŁOWO – DZIEŁO (ze specjalnym udziałem Umberto Eco) : Uniwersytet Łódzki, 24–27 września 2015 r., Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 3(30), s. 138-142
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520165, author = "Marta Zwichrowska", title = "Sprawozdanie z Międzynarodowej Konferencji Semiotycznej: ZNAK – MYŚL – SŁOWO – DZIEŁO (ze specjalnym udziałem Umberto Eco) : Uniwersytet Łódzki, 24–27 września 2015 r.", year = 2015, volume = 11, number = 3(30), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 138-142, }
Autorzy
s. 143
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Autorzy/Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 3(30), s. 143
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520166, author = "", title = "Autorzy/Authors", year = 2015, volume = 11, number = 3(30), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 143, }
Informacje dla Autorów
s. 145-146
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Informacje dla Autorów, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 3(30), s. 145-146
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520167, author = "", title = "Informacje dla Autorów", year = 2015, volume = 11, number = 3(30), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 145-146, }
Information for Authors
s. 147-148
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Information for Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 3(30), s. 147-148
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520168, author = "", title = "Information for Authors", year = 2015, volume = 11, number = 3(30), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 147-148, }