-
Aufbauende Kräfte im Unterricht, Unterrichtsqualität und Lehrerprofessionalitäts. 9 - 28CZYSTY TEKST
Wilhelm Schwendemann, Aufbauende Kräfte im Unterricht, Unterrichtsqualität und Lehrerprofessionalität, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 9 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Wilhelm Schwendemann", title = "Aufbauende Kräfte im Unterricht, Unterrichtsqualität und Lehrerprofessionalität", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "9 - 28" }
-
Kompetenzentwicklung bei den angehenden Lehrern im Fremdsprachenunterricht der begabten Schülers. 29 - 44CZYSTY TEKST
Eva Tranovská, Kompetenzentwicklung bei den angehenden Lehrern im Fremdsprachenunterricht der begabten Schüler, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 29 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Eva Tranovská", title = "Kompetenzentwicklung bei den angehenden Lehrern im Fremdsprachenunterricht der begabten Schüler", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "29 - 44" }
-
Der Lehrer und seine didaktische Kompetenzs. 45 - 56CZYSTY TEKST
Svetlana Stančeková, Der Lehrer und seine didaktische Kompetenz , Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 45 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Svetlana Stančeková", title = "Der Lehrer und seine didaktische Kompetenz ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "45 - 56" }
-
Humanistyczno-religijna pedagogika Siergieja A. Raczyńskiego (1833-1902)s. 57 - 80CZYSTY TEKST
Artur Aleksiejuk, Humanistyczno-religijna pedagogika Siergieja A. Raczyńskiego (1833-1902), Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 57 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Aleksiejuk", title = "Humanistyczno-religijna pedagogika Siergieja A. Raczyńskiego (1833-1902)", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "57 - 80" }
-
Moralność i bullying : Reakcja na przemoc wśród uczniów jako przykład dylematu etycznego nauczycielas. 81 - 104CZYSTY TEKST
Aleksandra Tłuściak-Deliowska, Moralność i bullying : Reakcja na przemoc wśród uczniów jako przykład dylematu etycznego nauczyciela , Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 81 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Tłuściak-Deliowska", title = "Moralność i bullying : Reakcja na przemoc wśród uczniów jako przykład dylematu etycznego nauczyciela ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "81 - 104" }
-
Stopień awansu zawodowego nauczycieli szkół podstawowych a poziom ich inteligencji emocjonalnej i kompetencji społecznychs. 105 - 154CZYSTY TEKST
Stefan T. Kwiatkowski, Stopień awansu zawodowego nauczycieli szkół podstawowych a poziom ich inteligencji emocjonalnej i kompetencji społecznych, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 105 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Stefan T. Kwiatkowski", title = "Stopień awansu zawodowego nauczycieli szkół podstawowych a poziom ich inteligencji emocjonalnej i kompetencji społecznych", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "105 - 154" }
-
Nauczyciel i jego szanse autonomicznego funkcjonowania w zawodzie (z perspektywy badanych nauczycieli i teorią Pierre̕a Bourdieu w tle)s. 155 - 178CZYSTY TEKST
Małgorzata Zalewska-Bujak, Nauczyciel i jego szanse autonomicznego funkcjonowania w zawodzie (z perspektywy badanych nauczycieli i teorią Pierre̕a Bourdieu w tle) , Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 155 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Zalewska-Bujak", title = "Nauczyciel i jego szanse autonomicznego funkcjonowania w zawodzie (z perspektywy badanych nauczycieli i teorią Pierre̕a Bourdieu w tle) ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "155 - 178" }
-
Edukacja medialna w szkole podstawowej pomiędzy teorią a koniecznością edukacyjnąs. 179 - 200CZYSTY TEKST
Izabela Łuc, Edukacja medialna w szkole podstawowej pomiędzy teorią a koniecznością edukacyjną, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 179 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Łuc", title = "Edukacja medialna w szkole podstawowej pomiędzy teorią a koniecznością edukacyjną", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "179 - 200" }
-
Wysokie technologie jako nośniki wartości w wychowaniu małego dzieckas. 201 - 216CZYSTY TEKST
Martyna Siembida, Wysokie technologie jako nośniki wartości w wychowaniu małego dziecka , Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 201 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Martyna Siembida", title = "Wysokie technologie jako nośniki wartości w wychowaniu małego dziecka ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "201 - 216" }
-
Edukacja muzyczna w Rosji: aspekty historycznes. 217 - 234CZYSTY TEKST
Hanna Vorozhko, Edukacja muzyczna w Rosji: aspekty historyczne , Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 217 - 234
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Vorozhko", title = "Edukacja muzyczna w Rosji: aspekty historyczne ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "217 - 234" }
-
Organizacja nauki języka polskiego w szkolnictwie publicznym Niemiec : Stan aktualny, problemy i perspektywys. 235 - 251CZYSTY TEKST
Hanna Malik, Inetta Nowosad, Organizacja nauki języka polskiego w szkolnictwie publicznym Niemiec : Stan aktualny, problemy i perspektywy, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 235 - 251
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Malik, Inetta Nowosad", title = "Organizacja nauki języka polskiego w szkolnictwie publicznym Niemiec : Stan aktualny, problemy i perspektywy", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "235 - 251" }
-
Pokój w refleksji wybranych filozofów niemieckich a programy szkolne na rzecz wychowania do pokoju : Przypadek programów szkolnych landu Hamburgs. 253 - 271CZYSTY TEKST
Joanna Leek, Pokój w refleksji wybranych filozofów niemieckich a programy szkolne na rzecz wychowania do pokoju : Przypadek programów szkolnych landu Hamburg , Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 253 - 271
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Leek", title = "Pokój w refleksji wybranych filozofów niemieckich a programy szkolne na rzecz wychowania do pokoju : Przypadek programów szkolnych landu Hamburg ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "253 - 271" }
-
High-trust to teachers’ job in Finland after 1970ss. 273 - 287CZYSTY TEKST
Arleta Suwalska, High-trust to teachers’ job in Finland after 1970s, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 273 - 287
BIBTEX@Article{ authors = " Arleta Suwalska", title = "High-trust to teachers’ job in Finland after 1970s", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "273 - 287" }
-
Matematyczny Trójkąt Bermudzki : trudności w kształceniu zaradnościs. 289 - 310CZYSTY TEKST
Marek Piotrowski, Matematyczny Trójkąt Bermudzki : trudności w kształceniu zaradności , Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 289 - 310
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Piotrowski", title = "Matematyczny Trójkąt Bermudzki : trudności w kształceniu zaradności ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "289 - 310" }
-
Metoda klaryfikacji wartości a świat wartości młodzieży akademickiejs. 311 - 324CZYSTY TEKST
Zofia Remiszewska, Metoda klaryfikacji wartości a świat wartości młodzieży akademickiej, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 311 - 324
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Remiszewska", title = "Metoda klaryfikacji wartości a świat wartości młodzieży akademickiej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "311 - 324" }
-
Cechy indywidualne i czynniki środowiskowe a autonomia uczenia się”, Anna Studenska, Katowice 2016 : [recenzja]s. 325 - 327CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Anna Studenska, Cechy indywidualne i czynniki środowiskowe a autonomia uczenia się”, Anna Studenska, Katowice 2016 : [recenzja], Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 325 - 327
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski, Anna Studenska", title = "Cechy indywidualne i czynniki środowiskowe a autonomia uczenia się”, Anna Studenska, Katowice 2016 : [recenzja]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "325 - 327" }
-
„Dobro dziecka w procesie resocjalizacji. Aspekty pedagogiczne i prawne”, Kraków 2018 : [recenzja]s. 329 - 332CZYSTY TEKST
Justyna Kusztal, Katarzyna Okólska, „Dobro dziecka w procesie resocjalizacji. Aspekty pedagogiczne i prawne”, Kraków 2018 : [recenzja] , Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 329 - 332
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Kusztal, Katarzyna Okólska", title = "„Dobro dziecka w procesie resocjalizacji. Aspekty pedagogiczne i prawne”, Kraków 2018 : [recenzja] ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "329 - 332" }
-
Pedagogika krytycznas. 333 - 342CZYSTY TEKST
Bogdan Śliwerski, Pedagogika krytyczna , Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 333 - 342
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Śliwerski", title = "Pedagogika krytyczna ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "333 - 342" }
-
Autorzys. 343CZYSTY TEKST
Autorzy, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 343
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Autorzy", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "343" }
-
Informacje dla autoróws. 345 - 346CZYSTY TEKST
Informacje dla autorów, Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 345 - 346
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacje dla autorów", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "345 - 346" }