-
CZYSTY TEKST
Jerzy Malinowski, Od redakcji / От редакции / From the editor, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 13 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Malinowski", title = "Od redakcji / От редакции / From the editor", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "13 - 17" }
-
Dirke chrześcijańska i inne tematy all’antica w twórczości Henryka Siemiradzkiego : uwagi i rozważanias. 21 - 54CZYSTY TEKST
Jerzy Miziołek, Dirke chrześcijańska i inne tematy all’antica w twórczości Henryka Siemiradzkiego : uwagi i rozważania, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 21 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Miziołek", title = "Dirke chrześcijańska i inne tematy all’antica w twórczości Henryka Siemiradzkiego : uwagi i rozważania", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "21 - 54" }
-
Monachijski tygiel, włoskie przestrzenie – rok z życia Henryka Siemiradzkiego : rysunki z pobytu w Monachium, pierwszej podróży do Włoch oraz szkice do obrazu Jawnogrzesznica w zbiorach Muzeum Narodowego w Warszawies. 55 - 75CZYSTY TEKST
Paulina Adamczyk, Aneta Biały, Monachijski tygiel, włoskie przestrzenie – rok z życia Henryka Siemiradzkiego : rysunki z pobytu w Monachium, pierwszej podróży do Włoch oraz szkice do obrazu Jawnogrzesznica w zbiorach Muzeum Narodowego w Warszawie, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 55 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Adamczyk, Aneta Biały", title = "Monachijski tygiel, włoskie przestrzenie – rok z życia Henryka Siemiradzkiego : rysunki z pobytu w Monachium, pierwszej podróży do Włoch oraz szkice do obrazu Jawnogrzesznica w zbiorach Muzeum Narodowego w Warszawie", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "55 - 75" }
-
CZYSTY TEKST
Dariusz Pniewski, Jezus i kobiety Siemiradzkiego : opinie krytyki o Jawnogrzesznicy, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 77 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Pniewski", title = "Jezus i kobiety Siemiradzkiego : opinie krytyki o Jawnogrzesznicy", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "77 - 85" }
-
CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Росписи Г. И. Семирадского в московском храме Христа Спасителя, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 87 - 94
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Росписи Г. И. Семирадского в московском храме Христа Спасителя", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "87 - 94" }
-
Pochodnie Nerona – nowe spojrzenie na dzieło Henryka Siemiradzkiego : warsztat malarza akademikas. 95 - 104CZYSTY TEKST
Dominika Sarkowicz, Marzena Sieklucka, Pochodnie Nerona – nowe spojrzenie na dzieło Henryka Siemiradzkiego : warsztat malarza akademika, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 95 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Sarkowicz, Marzena Sieklucka", title = "Pochodnie Nerona – nowe spojrzenie na dzieło Henryka Siemiradzkiego : warsztat malarza akademika", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "95 - 104" }
-
„Obraz to bezmyślny, czczy i pusty”: za co Marian Sokołowski krytykuje Henryka Siemiradzkiegos. 105 - 112CZYSTY TEKST
Magdalena Kunińska, „Obraz to bezmyślny, czczy i pusty”: za co Marian Sokołowski krytykuje Henryka Siemiradzkiego, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 105 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Kunińska", title = "„Obraz to bezmyślny, czczy i pusty”: za co Marian Sokołowski krytykuje Henryka Siemiradzkiego", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "105 - 112" }
-
CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Славянский цикл Генриха Семирадского, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 113 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Славянский цикл Генриха Семирадского", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "113 - 127" }
-
Dzieje pewnej kompozycji : plafon Henryka Siemiradzkiego w pałacu Przebendowskich w Warszawies. 129 - 141CZYSTY TEKST
Marzena Królikowska-Dziubecka, Dzieje pewnej kompozycji : plafon Henryka Siemiradzkiego w pałacu Przebendowskich w Warszawie, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 129 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Królikowska-Dziubecka", title = "Dzieje pewnej kompozycji : plafon Henryka Siemiradzkiego w pałacu Przebendowskich w Warszawie", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "129 - 141" }
-
Idylliczność akademizmu – wybrane obrazy i studia rysunkowe do „sielanek” i „idylli” Henryka Siemiradzkiego ze zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawies. 143 - 154CZYSTY TEKST
Paulina Adamczyk, Idylliczność akademizmu – wybrane obrazy i studia rysunkowe do „sielanek” i „idylli” Henryka Siemiradzkiego ze zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawie, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 143 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Adamczyk", title = "Idylliczność akademizmu – wybrane obrazy i studia rysunkowe do „sielanek” i „idylli” Henryka Siemiradzkiego ze zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawie", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "143 - 154" }
-
Wizja antycznej Grecji w obrazie Henryka Hektora Siemiradzkiego "Fryne na święcie Posejdona w Eleusis"s. 155 - 164CZYSTY TEKST
Katarzyna Anna Czajkowska, Wizja antycznej Grecji w obrazie Henryka Hektora Siemiradzkiego "Fryne na święcie Posejdona w Eleusis", Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 155 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Anna Czajkowska", title = "Wizja antycznej Grecji w obrazie Henryka Hektora Siemiradzkiego "Fryne na święcie Posejdona w Eleusis"", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "155 - 164" }
-
Фрина Генриха Семирадского – манифестация идеи Красоты в художественной атмосфере 1880-х годовs. 165 - 176CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Фрина Генриха Семирадского – манифестация идеи Красоты в художественной атмосфере 1880-х годов, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 165 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Фрина Генриха Семирадского – манифестация идеи Красоты в художественной атмосфере 1880-х годов", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "165 - 176" }
-
CZYSTY TEKST
Witold Dobrowolski, Triumf Wenus Henryka Siemiradzkiego, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 177 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Dobrowolski", title = "Triumf Wenus Henryka Siemiradzkiego", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "177 - 191" }
-
CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Последний замысел Генриха Семирадского, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 193 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Последний замысел Генриха Семирадского", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "193 - 198" }
-
CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Путь к картине : Фотография в творческом методе Г. И. Семирадского, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 199 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Путь к картине : Фотография в творческом методе Г. И. Семирадского", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "199 - 209" }
-
CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, О графическом наследии Генриха Семирадского, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 211 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "О графическом наследии Генриха Семирадского", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "211 - 223" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Bagińska, Via Gaeta numero primo! – pracownia Henryka Siemiradzkiego w Rzymie, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 225 - 233
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Bagińska", title = "Via Gaeta numero primo! – pracownia Henryka Siemiradzkiego w Rzymie", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "225 - 233" }
-
CZYSTY TEKST
Lejła Chasjanowa, Henryk Siemiradzki w ocenie rosyjskiej krytyki artystycznej, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 235 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Lejła Chasjanowa", title = "Henryk Siemiradzki w ocenie rosyjskiej krytyki artystycznej", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "235 - 241" }
-
Twórczość Henryka Siemiradzkiego w świetle badań do dziejów rynku sztuki w Polsces. 243 - 250CZYSTY TEKST
Ewa Skotniczna, Twórczość Henryka Siemiradzkiego w świetle badań do dziejów rynku sztuki w Polsce, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 243 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Skotniczna", title = "Twórczość Henryka Siemiradzkiego w świetle badań do dziejów rynku sztuki w Polsce", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "243 - 250" }
-
Zagraniczne stypendium Rafała Hadziewicza (1803–1886) w latach 1829–1832 w rysunkach ze zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawies. 253 - 270CZYSTY TEKST
Magdalena Tarnowska, Zagraniczne stypendium Rafała Hadziewicza (1803–1886) w latach 1829–1832 w rysunkach ze zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawie, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 253 - 270
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Tarnowska", title = "Zagraniczne stypendium Rafała Hadziewicza (1803–1886) w latach 1829–1832 w rysunkach ze zbiorów Muzeum Narodowego w Warszawie", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "253 - 270" }
-
CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Художники Царства Польского на страницах альбома П. И. Кривцова, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 271 - 279
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Художники Царства Польского на страницах альбома П. И. Кривцова", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "271 - 279" }
-
Pod skrzydłami Akademii : Wileńscy malarze w Petersburgu w okresie międzypowstaniowyms. 281 - 292CZYSTY TEKST
Agnieszka Świętosławska, Pod skrzydłami Akademii : Wileńscy malarze w Petersburgu w okresie międzypowstaniowym, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 281 - 292
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Świętosławska", title = "Pod skrzydłami Akademii : Wileńscy malarze w Petersburgu w okresie międzypowstaniowym", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "281 - 292" }
-
CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Юлиус Деринг: проездом в Познани, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 293 - 302
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Юлиус Деринг: проездом в Познани", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "293 - 302" }
-
CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, С. К. Зарянко – эталон салонного искусства или чистый живописец?, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 303 - 310
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "С. К. Зарянко – эталон салонного искусства или чистый живописец?", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "303 - 310" }
-
CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Феноменология моря в творчестве Айвазовского, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 311 - 325
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Феноменология моря в творчестве Айвазовского", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "311 - 325" }
-
CZYSTY TEKST
Caroline Kaiser, Jan Matejko at the World Exposition 1873 Vienna, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 327 - 333
BIBTEX@Article{ authors = " Caroline Kaiser", title = "Jan Matejko at the World Exposition 1873 Vienna", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "327 - 333" }
-
Polacy na Pierwszej Międzynarodowej Wystawie Sztuk Pięknych w Rzymie w 1883 roku : Scuola romana po zjednoczeniu Włochs. 335 - 340CZYSTY TEKST
Maria Nitka, Polacy na Pierwszej Międzynarodowej Wystawie Sztuk Pięknych w Rzymie w 1883 roku : Scuola romana po zjednoczeniu Włoch, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 335 - 340
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Nitka", title = "Polacy na Pierwszej Międzynarodowej Wystawie Sztuk Pięknych w Rzymie w 1883 roku : Scuola romana po zjednoczeniu Włoch", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "335 - 340" }
-
CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Образ Христа в творчестве И. Н. Крамского: от иконы к картине, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 341 - 347
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Образ Христа в творчестве И. Н. Крамского: от иконы к картине", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "341 - 347" }
-
Позднеакадемическая живопись в России : Исторический жанр: тенденции, направления, именаs. 349 - 362CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Позднеакадемическая живопись в России : Исторический жанр: тенденции, направления, имена, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 349 - 362
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Позднеакадемическая живопись в России : Исторический жанр: тенденции, направления, имена", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "349 - 362" }
-
«Очарованные Римом» : Русские итальянцы – художники А. А. и П. А. Сведомскиеs. 363 - 377CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, «Очарованные Римом» : Русские итальянцы – художники А. А. и П. А. Сведомские, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 363 - 377
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "«Очарованные Римом» : Русские итальянцы – художники А. А. и П. А. Сведомские", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "363 - 377" }
-
Recepcja „rzymskich” obrazów Wilhelma Kotarbińskiego na polskim rynku aukcyjnyms. 379 - 383CZYSTY TEKST
Marcin Goch, Recepcja „rzymskich” obrazów Wilhelma Kotarbińskiego na polskim rynku aukcyjnym, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 379 - 383
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Goch", title = "Recepcja „rzymskich” obrazów Wilhelma Kotarbińskiego na polskim rynku aukcyjnym", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "379 - 383" }
-
Малоизвестные страницы жизни и творчества С. Бакаловича по материалам российской и польской прессыs. 385 - 399CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Малоизвестные страницы жизни и творчества С. Бакаловича по материалам российской и польской прессы, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 385 - 399
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Малоизвестные страницы жизни и творчества С. Бакаловича по материалам российской и польской прессы", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "385 - 399" }
-
CZYSTY TEKST
Maria A. Górenowicz, Akademickie prace Jana Ciąglińskiego (1858–1913), Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 401 - 409
BIBTEX@Article{ authors = " Maria A. Górenowicz", title = "Akademickie prace Jana Ciąglińskiego (1858–1913)", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "401 - 409" }
-
CZYSTY TEKST
Dariusz Kacprzak, Malarstwo rosyjskie srebrnego wieku w zbiorach Muzeum Sztuki w Łodzi, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 411 - 426
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kacprzak", title = "Malarstwo rosyjskie srebrnego wieku w zbiorach Muzeum Sztuki w Łodzi", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "411 - 426" }
-
Recenzja książki dr Marii Nitki "Twórczość malarzy polskich w papieskim Rzymie w XIX wieku", Polski Instytut Studiów nad Sztuką Świata & Wydawnictwo Tako, Warszawa – Toruń 2014s. 429 - 430CZYSTY TEKST
Maria Nitka, Maria Poprzęcka, Recenzja książki dr Marii Nitki "Twórczość malarzy polskich w papieskim Rzymie w XIX wieku", Polski Instytut Studiów nad Sztuką Świata & Wydawnictwo Tako, Warszawa – Toruń 2014, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 429 - 430
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Nitka, Maria Poprzęcka", title = "Recenzja książki dr Marii Nitki "Twórczość malarzy polskich w papieskim Rzymie w XIX wieku", Polski Instytut Studiów nad Sztuką Świata & Wydawnictwo Tako, Warszawa – Toruń 2014", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "429 - 430" }
-
Recenzja książki dr Agnieszki Świętosławskiej "Obrazy codzienności. Polskie malarstwo rodzajowe pierwszej połowy XIX wieku", Polski Instytut Studiów nad Sztuką Świata & Wydawnictwo Tako, Warszawa – Toruń 2015s. 431 - 433CZYSTY TEKST
Lechosław Lameński, Agnieszka Świętosławska, Recenzja książki dr Agnieszki Świętosławskiej "Obrazy codzienności. Polskie malarstwo rodzajowe pierwszej połowy XIX wieku", Polski Instytut Studiów nad Sztuką Świata & Wydawnictwo Tako, Warszawa – Toruń 2015, Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe, 2016 / Tom 4, s. 431 - 433
BIBTEX@Article{ authors = " Lechosław Lameński, Agnieszka Świętosławska", title = "Recenzja książki dr Agnieszki Świętosławskiej "Obrazy codzienności. Polskie malarstwo rodzajowe pierwszej połowy XIX wieku", Polski Instytut Studiów nad Sztuką Świata & Wydawnictwo Tako, Warszawa – Toruń 2015", journal = "Sztuka Europy Wschodniej / Искусство Bосточной Европы / Art of Eastern Europe", issue = "2016 / Tom 4", pages = "431 - 433" }