-
CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska, Grażyna Rosa", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "5" }
-
CZYSTY TEKST
Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik, Marketing a koncepcja biznesowa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 9 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Olearnik, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Marketing a koncepcja biznesowa", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "9 - 22" }
-
CZYSTY TEKST
Andrzej Raszkowski, Rola kreatywności w funkcjonowaniu organizacji usługowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 23 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Raszkowski", title = "Rola kreatywności w funkcjonowaniu organizacji usługowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "23 - 31" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Kamila Peszko, Jakość usług i metody jej pomiaru, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 33 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol, Kamila Peszko", title = "Jakość usług i metody jej pomiaru", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "33 - 43" }
-
CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Efekty zarządzania logistyczno-marketingowego w przedsiębiorstwie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 45 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Efekty zarządzania logistyczno-marketingowego w przedsiębiorstwie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "45 - 54" }
-
Ewolucja łańcucha wartości narodowych operatorów pocztowych w Unii Europejskiejs. 55 - 64CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Ewolucja łańcucha wartości narodowych operatorów pocztowych w Unii Europejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 55 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Ewolucja łańcucha wartości narodowych operatorów pocztowych w Unii Europejskiej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "55 - 64" }
-
CZYSTY TEKST
Ferdynand Reiss, Wybrane problemy marketingu usług transportowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 65 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Ferdynand Reiss", title = "Wybrane problemy marketingu usług transportowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "65 - 77" }
-
CZYSTY TEKST
Svitlana Petrovska, Tetiana Shkoda, Metodologiczne podstawy istoty potencjału marketingowego linii lotniczej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 79 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Svitlana Petrovska, Tetiana Shkoda", title = "Metodologiczne podstawy istoty potencjału marketingowego linii lotniczej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "79 - 91" }
-
Strategie konkurowania na rynku ochrony zdrowia w Polsce – próba identyfikacjis. 93 - 105CZYSTY TEKST
Katarzyna Szalonka, Strategie konkurowania na rynku ochrony zdrowia w Polsce – próba identyfikacji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 93 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szalonka", title = "Strategie konkurowania na rynku ochrony zdrowia w Polsce – próba identyfikacji", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "93 - 105" }
-
The factors creating internet shops’ image in the opinion of "young adults"s. 109 - 120CZYSTY TEKST
Leszek Grabowska-Garczyńska, The factors creating internet shops’ image in the opinion of "young adults", Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 109 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Grabowska-Garczyńska", title = "The factors creating internet shops’ image in the opinion of "young adults"", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "109 - 120" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Kos-Łabędowicz, Marketing wirusowy w przedsiębiorstwach usługowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 121 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Marketing wirusowy w przedsiębiorstwach usługowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "121 - 131" }
-
Konsekwencje kształtowania przekazów reklamowych z wykorzystaniem technik manipulacjis. 133 - 143CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Konsekwencje kształtowania przekazów reklamowych z wykorzystaniem technik manipulacji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 133 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska", title = "Konsekwencje kształtowania przekazów reklamowych z wykorzystaniem technik manipulacji", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "133 - 143" }
-
Ocena strona internetowej Głównego Inspektoratu Weterynarii jako narzędzia komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymis. 145 - 156CZYSTY TEKST
Lech Rak, Ocena strona internetowej Głównego Inspektoratu Weterynarii jako narzędzia komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 145 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Rak", title = "Ocena strona internetowej Głównego Inspektoratu Weterynarii jako narzędzia komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "145 - 156" }
-
CZYSTY TEKST
Daniel Szostak, E-produkt w nowoczesnej firmie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 157 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Szostak", title = "E-produkt w nowoczesnej firmie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "157 - 165" }
-
CZYSTY TEKST
Grzegorz Szymański, Innowacje marketingowe na rynku usług pocztowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 167 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Szymański", title = "Innowacje marketingowe na rynku usług pocztowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "167 - 177" }