-
Spójny wizerunek regionu jako rezultat zintegrowanej komunikacji marketingowejs. 67 - 72CZYSTY TEKST
Beata Meyer, Spójny wizerunek regionu jako rezultat zintegrowanej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 67 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Meyer", title = "Spójny wizerunek regionu jako rezultat zintegrowanej komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "67 - 72" }
-
Wstęps. 9CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 9
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "9" }
-
Strategia komunikacji marketingowej Polskiej Organizacji Turystycznej w zakresie turystyki biznesowejs. 11 - 19CZYSTY TEKST
Maria Lechicka-Kostuch, Mariola Łuczak, Strategia komunikacji marketingowej Polskiej Organizacji Turystycznej w zakresie turystyki biznesowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 11 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Lechicka-Kostuch, Mariola Łuczak", title = "Strategia komunikacji marketingowej Polskiej Organizacji Turystycznej w zakresie turystyki biznesowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "11 - 19" }
-
Centrum kontaktu z klientem jako narzędzie bezpośredniej komunikacji marketingowejs. 20 - 26CZYSTY TEKST
Aleksander Lotko, Centrum kontaktu z klientem jako narzędzie bezpośredniej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 20 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Lotko", title = "Centrum kontaktu z klientem jako narzędzie bezpośredniej komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "20 - 26" }
-
Wybrane zagadnienia z rozwoju pragmatyzmu marketingowego obecnej dekadys. 27 - 32CZYSTY TEKST
Jacek Stanisław Ławicki, Wybrane zagadnienia z rozwoju pragmatyzmu marketingowego obecnej dekady, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 27 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Stanisław Ławicki", title = "Wybrane zagadnienia z rozwoju pragmatyzmu marketingowego obecnej dekady", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "27 - 32" }
-
Wybrane aspekty komunikacji samorządu terytorialnego z otoczeniem na przykładzie miasta Częstochowas. 33 - 39CZYSTY TEKST
Katarzyna Łazorko, Wybrane aspekty komunikacji samorządu terytorialnego z otoczeniem na przykładzie miasta Częstochowa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 33 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Łazorko", title = "Wybrane aspekty komunikacji samorządu terytorialnego z otoczeniem na przykładzie miasta Częstochowa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "33 - 39" }
-
Wpływ otoczenia kulturowego na zintegrowany system komunikacji marketingowejs. 40 - 46CZYSTY TEKST
Agata Małysa-Kaleta, Wpływ otoczenia kulturowego na zintegrowany system komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 40 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Małysa-Kaleta", title = "Wpływ otoczenia kulturowego na zintegrowany system komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "40 - 46" }
-
Integracja procesu komunikacji ze strategią firmys. 47 - 53CZYSTY TEKST
Marek Matusiak, Integracja procesu komunikacji ze strategią firmy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 47 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Matusiak", title = "Integracja procesu komunikacji ze strategią firmy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "47 - 53" }
-
Komunikacja w procesie zarządzania wartością klienta na przykładzie rynku usług telefonii komórkowejs. 54 - 61CZYSTY TEKST
Wiesław M. Maziarz, Komunikacja w procesie zarządzania wartością klienta na przykładzie rynku usług telefonii komórkowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 54 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław M. Maziarz", title = "Komunikacja w procesie zarządzania wartością klienta na przykładzie rynku usług telefonii komórkowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "54 - 61" }
-
Komunikacja marketingowa a innowacyjność przedsiębiorstw w świetle badańs. 62 - 66CZYSTY TEKST
Rafał Mazur, Komunikacja marketingowa a innowacyjność przedsiębiorstw w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 62 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Mazur", title = "Komunikacja marketingowa a innowacyjność przedsiębiorstw w świetle badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "62 - 66" }
-
Komunikacja werbalna jako element relacji międzyludzkichs. 182 - 186CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Komunikacja werbalna jako element relacji międzyludzkich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 182 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Komunikacja werbalna jako element relacji międzyludzkich", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "182 - 186" }
-
Wpływ komunikacji marketingowej na rozwój przedsiębiorczościs. 73 - 79CZYSTY TEKST
Eugeniusz Michalski, Wpływ komunikacji marketingowej na rozwój przedsiębiorczości, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 73 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Eugeniusz Michalski", title = "Wpływ komunikacji marketingowej na rozwój przedsiębiorczości", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "73 - 79" }
-
Konkurowanie marką na polskim rynku farbs. 80 - 84CZYSTY TEKST
Arkadiusz Moroz, Konkurowanie marką na polskim rynku farb, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 80 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Moroz", title = "Konkurowanie marką na polskim rynku farb", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "80 - 84" }
-
The application of integrated marketing communication in C2C value-driven servicess. 85 - 90CZYSTY TEKST
Richard Nicholls, The application of integrated marketing communication in C2C value-driven services, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 85 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Richard Nicholls", title = "The application of integrated marketing communication in C2C value-driven services", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "85 - 90" }
-
Partnerstwo na rynku kulturys. 91 - 99CZYSTY TEKST
Agata Niemczyk, Partnerstwo na rynku kultury, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 91 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Niemczyk", title = "Partnerstwo na rynku kultury", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "91 - 99" }
-
Uwarunkowania popytu turystycznego na przykładzie mieszkańców Wielkopolskis. 100 - 105CZYSTY TEKST
Agnieszka Niezgoda, Sylwester Białowąs, Uwarunkowania popytu turystycznego na przykładzie mieszkańców Wielkopolski, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 100 - 105
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Niezgoda, Sylwester Białowąs", title = "Uwarunkowania popytu turystycznego na przykładzie mieszkańców Wielkopolski", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "100 - 105" }
-
Komunikowanie tożsamości organizacji w kontekście społecznej i proekologicznej orientacji interesariuszys. 106 - 111CZYSTY TEKST
Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Komunikowanie tożsamości organizacji w kontekście społecznej i proekologicznej orientacji interesariuszy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 106 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Maria Nikodemska-Wołowik", title = "Komunikowanie tożsamości organizacji w kontekście społecznej i proekologicznej orientacji interesariuszy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "106 - 111" }
-
Rola pytań i komunikacji niewerbalnej w rozmowie sprzedażowejs. 118 - 122CZYSTY TEKST
Alina Oczachowska, Rola pytań i komunikacji niewerbalnej w rozmowie sprzedażowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 118 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Oczachowska", title = "Rola pytań i komunikacji niewerbalnej w rozmowie sprzedażowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "118 - 122" }
-
Czynniki warunkujące wybór usługi ubezpieczeniowej przez klientóws. 112 - 117CZYSTY TEKST
Beata Nowotarska-Romaniak, Czynniki warunkujące wybór usługi ubezpieczeniowej przez klientów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 112 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Nowotarska-Romaniak", title = "Czynniki warunkujące wybór usługi ubezpieczeniowej przez klientów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "112 - 117" }
-
Społeczna odpowiedzialność organizacji : warunki efektywnego wykorzystania w marketingus. 123 - 129CZYSTY TEKST
Dariusz Oczachowski, Społeczna odpowiedzialność organizacji : warunki efektywnego wykorzystania w marketingu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 123 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Oczachowski", title = "Społeczna odpowiedzialność organizacji : warunki efektywnego wykorzystania w marketingu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "123 - 129" }
-
Skuteczność komunikacji marketingowej : problemy weryfikacjis. 130 - 136CZYSTY TEKST
Iwona Olejnik, Skuteczność komunikacji marketingowej : problemy weryfikacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 130 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Olejnik", title = "Skuteczność komunikacji marketingowej : problemy weryfikacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "130 - 136" }
-
Wybrane aspekty kształtowania lojalności nabywcóws. 137 - 144CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Wybrane aspekty kształtowania lojalności nabywców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 137 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska", title = "Wybrane aspekty kształtowania lojalności nabywców", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "137 - 144" }
-
Tendencje rozwoju reklamy internetowejs. 145 - 150CZYSTY TEKST
Arnold Pabian, Tendencje rozwoju reklamy internetowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 145 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Arnold Pabian", title = "Tendencje rozwoju reklamy internetowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "145 - 150" }
-
Promocja jako instrument kształtowania konkurencyjności regionus. 151 - 156CZYSTY TEKST
Aleksander Panasiuk, Promocja jako instrument kształtowania konkurencyjności regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 151 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Panasiuk", title = "Promocja jako instrument kształtowania konkurencyjności regionu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "151 - 156" }
-
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna Centrum Likwidacji Szkód PZU SA w świetle badańs. 157 - 167CZYSTY TEKST
Józef Perenc, Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna Centrum Likwidacji Szkód PZU SA w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 157 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Perenc", title = "Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna Centrum Likwidacji Szkód PZU SA w świetle badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "157 - 167" }
-
Strategia dystrybucji w zarządzaniu marketingowym w przedsiębiorstwie przetwórstwa spożywczegos. 168 - 175CZYSTY TEKST
Stanisław Pilarski, Strategia dystrybucji w zarządzaniu marketingowym w przedsiębiorstwie przetwórstwa spożywczego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 168 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Pilarski", title = "Strategia dystrybucji w zarządzaniu marketingowym w przedsiębiorstwie przetwórstwa spożywczego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "168 - 175" }
-
Działania marketingowe krajowej sieci handlowej "Społem" w kierunku kształtowania korzystnych relacji z rynkiems. 176 - 181CZYSTY TEKST
Beata Reformat, Działania marketingowe krajowej sieci handlowej "Społem" w kierunku kształtowania korzystnych relacji z rynkiem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 176 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Reformat", title = "Działania marketingowe krajowej sieci handlowej "Społem" w kierunku kształtowania korzystnych relacji z rynkiem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "176 - 181" }
-
Odbiór reklamy przez konsumentów w świetle badańs. 187 - 191CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Odbiór reklamy przez konsumentów w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 187 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Odbiór reklamy przez konsumentów w świetle badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "187 - 191" }
-
Qualitative Analyse alternativer Kommunikationskanäle : Möglichkeiten und Grenzen des Einsatzes für ein regionales Versicherungsunternehmens. 192 - 199CZYSTY TEKST
Sören Schiller, Qualitative Analyse alternativer Kommunikationskanäle : Möglichkeiten und Grenzen des Einsatzes für ein regionales Versicherungsunternehmen, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 192 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Sören Schiller", title = "Qualitative Analyse alternativer Kommunikationskanäle : Möglichkeiten und Grenzen des Einsatzes für ein regionales Versicherungsunternehmen", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "192 - 199" }
-
Wykorzystanie koncepcji marketingu partnerskiego przez obszar recepcji turystycznejs. 200 - 207CZYSTY TEKST
Renata Seweryn, Wykorzystanie koncepcji marketingu partnerskiego przez obszar recepcji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 200 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Seweryn", title = "Wykorzystanie koncepcji marketingu partnerskiego przez obszar recepcji turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "200 - 207" }
-
Witryna internetowa i poczta e-mailowa : narzędzia komunikacji gminy z jej odbiorcamis. 208 - 213CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Witryna internetowa i poczta e-mailowa : narzędzia komunikacji gminy z jej odbiorcami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 208 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Witryna internetowa i poczta e-mailowa : narzędzia komunikacji gminy z jej odbiorcami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "208 - 213" }
-
Obsługa klienta w procesie sprzedażys. 214 - 219CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Obsługa klienta w procesie sprzedaży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 214 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Obsługa klienta w procesie sprzedaży", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "214 - 219" }
-
Rola zintegrowanej komunikacji marketingowej w zarządzaniu wizerunkiem firmys. 220 - 223CZYSTY TEKST
Izabela Szlis, Rola zintegrowanej komunikacji marketingowej w zarządzaniu wizerunkiem firmy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 220 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Szlis", title = "Rola zintegrowanej komunikacji marketingowej w zarządzaniu wizerunkiem firmy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "220 - 223" }
-
Strategie dystrybucji w hotelarstwies. 224 - 230CZYSTY TEKST
Daniel Szostak, Strategie dystrybucji w hotelarstwie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 224 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Szostak", title = "Strategie dystrybucji w hotelarstwie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "224 - 230" }
-
Rola agencji reklamowych w tworzeniu zintegrowanej komunikacji marketingowejs. 238 - 242CZYSTY TEKST
Anna Szwajlik, Jolanta Lubomska-Kalisz, Rola agencji reklamowych w tworzeniu zintegrowanej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 238 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Szwajlik, Jolanta Lubomska-Kalisz", title = "Rola agencji reklamowych w tworzeniu zintegrowanej komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "238 - 242" }
-
Wpływ cech oferty na szybkość procesu dyfuzji innowacjis. 231 - 237CZYSTY TEKST
Urszula Szulczyńska, Wpływ cech oferty na szybkość procesu dyfuzji innowacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 231 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Szulczyńska", title = "Wpływ cech oferty na szybkość procesu dyfuzji innowacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "231 - 237" }
-
Promocja samorządu : problemy strategiczne fazy planowanias. 243 - 250CZYSTY TEKST
Krystyna Śliwińska, Michał Jaśniok, Promocja samorządu : problemy strategiczne fazy planowania, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 243 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Śliwińska, Michał Jaśniok", title = "Promocja samorządu : problemy strategiczne fazy planowania", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "243 - 250" }
-
Budowanie właściwych relacji między pacjentem a świadczeniodawcą usług medycznych w świetle badańs. 251 - 255CZYSTY TEKST
Jolanta Świderska, Budowanie właściwych relacji między pacjentem a świadczeniodawcą usług medycznych w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 251 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Świderska", title = "Budowanie właściwych relacji między pacjentem a świadczeniodawcą usług medycznych w świetle badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "251 - 255" }
-
Miejsce personelu w procesie komunikacji marketingowej przedsiębiorstw hotelarskichs. 256 - 262CZYSTY TEKST
Anna Tokarz, Miejsce personelu w procesie komunikacji marketingowej przedsiębiorstw hotelarskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 256 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Tokarz", title = "Miejsce personelu w procesie komunikacji marketingowej przedsiębiorstw hotelarskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "256 - 262" }
-
Lojalność klientów ukierunkowana na obiekty organizacjis. 263 - 270CZYSTY TEKST
Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako, Lojalność klientów ukierunkowana na obiekty organizacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 263 - 270
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Urban, Dariusz Siemieniako", title = "Lojalność klientów ukierunkowana na obiekty organizacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "263 - 270" }
-
Dekompozycja atrybutów a postrzeganie produktóws. 271 - 277CZYSTY TEKST
Tomasz Wanat, Dekompozycja atrybutów a postrzeganie produktów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 271 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Wanat", title = "Dekompozycja atrybutów a postrzeganie produktów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "271 - 277" }
-
Komunikowanie się w przedsiębiorstwie a komunikowanie z otoczeniems. 278 - 285CZYSTY TEKST
Agnieszka Widawska-Stanisz, Komunikowanie się w przedsiębiorstwie a komunikowanie z otoczeniem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 278 - 285
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Widawska-Stanisz", title = "Komunikowanie się w przedsiębiorstwie a komunikowanie z otoczeniem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "278 - 285" }
-
Komunikacja marketingowa w kreowaniu długookresowych relacji z klientem na rynku usług agroturystycznychs. 286 - 294CZYSTY TEKST
Iwona Wilk, Małgorzata Keck-Wilk, Komunikacja marketingowa w kreowaniu długookresowych relacji z klientem na rynku usług agroturystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 286 - 294
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Wilk, Małgorzata Keck-Wilk", title = "Komunikacja marketingowa w kreowaniu długookresowych relacji z klientem na rynku usług agroturystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "286 - 294" }
-
Reklama społeczna i jej skutecznośćs. 295 - 303CZYSTY TEKST
Lucyna Witek, Reklama społeczna i jej skuteczność, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 295 - 303
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Witek", title = "Reklama społeczna i jej skuteczność", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "295 - 303" }
-
Kształtowanie ekologicznego wizerunku przedsiębiorstwa wyzwaniem marketingus. 304 - 310CZYSTY TEKST
Marian Woźniak, Piotr Cyrek, Kształtowanie ekologicznego wizerunku przedsiębiorstwa wyzwaniem marketingu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 304 - 310
BIBTEX@Article{ authors = " Marian Woźniak, Piotr Cyrek", title = "Kształtowanie ekologicznego wizerunku przedsiębiorstwa wyzwaniem marketingu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "304 - 310" }
-
Konwergencja mediów : stare i nowe wyzwania dla komunikacji marketingowejs. 311 - 317CZYSTY TEKST
Jacek Wójcik, Konwergencja mediów : stare i nowe wyzwania dla komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 311 - 317
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Wójcik", title = "Konwergencja mediów : stare i nowe wyzwania dla komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "311 - 317" }
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako standard działania współczesnego marketingus. 318 - 323CZYSTY TEKST
Joanna Wyrwisz, Marzena Cichorzewska, Społeczna odpowiedzialność biznesu jako standard działania współczesnego marketingu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 318 - 323
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wyrwisz, Marzena Cichorzewska", title = "Społeczna odpowiedzialność biznesu jako standard działania współczesnego marketingu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "318 - 323" }
-
Rola agenta w systemie komunikacji marketingowej firmy ubezpieczeniowejs. 324 - 328CZYSTY TEKST
Monika Zajkowska, Rola agenta w systemie komunikacji marketingowej firmy ubezpieczeniowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 324 - 328
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Zajkowska", title = "Rola agenta w systemie komunikacji marketingowej firmy ubezpieczeniowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "324 - 328" }
-
Wpływ specyfiki segmentu kobiet na komunikację marketingowąs. 329 - 334CZYSTY TEKST
Beata Zatwarnicka-Madura, Wpływ specyfiki segmentu kobiet na komunikację marketingową, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 329 - 334
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Zatwarnicka-Madura", title = "Wpływ specyfiki segmentu kobiet na komunikację marketingową", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "329 - 334" }
-
Znaczenie prasy codziennej dla rozwoju rynku reklamowego w Polsces. 335 - 341CZYSTY TEKST
Piotr Zawadzki, Znaczenie prasy codziennej dla rozwoju rynku reklamowego w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 335 - 341
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Zawadzki", title = "Znaczenie prasy codziennej dla rozwoju rynku reklamowego w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "335 - 341" }
-
Zastosowanie metody IAT oraz CETSCALE do oceny poziomu etnocentryzmu konsumenckiegos. 342 - 350CZYSTY TEKST
Karolina Zięba, Zastosowanie metody IAT oraz CETSCALE do oceny poziomu etnocentryzmu konsumenckiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 342 - 350
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Zięba", title = "Zastosowanie metody IAT oraz CETSCALE do oceny poziomu etnocentryzmu konsumenckiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "342 - 350" }
-
Segmentacja rynku jako sposób usprawnienia komunikacji pomiędzy dostawcami i odbiorcami usług publicznychs. 351 - 356CZYSTY TEKST
Magdalena Zioło, Segmentacja rynku jako sposób usprawnienia komunikacji pomiędzy dostawcami i odbiorcami usług publicznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 351 - 356
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Zioło", title = "Segmentacja rynku jako sposób usprawnienia komunikacji pomiędzy dostawcami i odbiorcami usług publicznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "351 - 356" }