-
Kreowanie markowych produktów turystycznych jako element kształtowania wizerunku regionus. 267 - 274CZYSTY TEKST
Agnieszka Lewandowska, Kreowanie markowych produktów turystycznych jako element kształtowania wizerunku regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 267 - 274
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Lewandowska", title = "Kreowanie markowych produktów turystycznych jako element kształtowania wizerunku regionu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "267 - 274" }
-
Produkty regionalne i tradycyjne jako narzędzie kreowania wizerunku regionu : wybrane problemys. 283 - 287CZYSTY TEKST
Rafał Mazur, Produkty regionalne i tradycyjne jako narzędzie kreowania wizerunku regionu : wybrane problemy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 283 - 287
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Mazur", title = "Produkty regionalne i tradycyjne jako narzędzie kreowania wizerunku regionu : wybrane problemy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "283 - 287" }
-
Wykorzystanie imprez masowych w procesie kreowania wizerunku regionu na przykładzie The Tall Ships' Races w Szczecinies. 289 - 295CZYSTY TEKST
Beata Meyer, Wykorzystanie imprez masowych w procesie kreowania wizerunku regionu na przykładzie The Tall Ships' Races w Szczecinie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 289 - 295
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Meyer", title = "Wykorzystanie imprez masowych w procesie kreowania wizerunku regionu na przykładzie The Tall Ships' Races w Szczecinie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "289 - 295" }
-
Rola promocji w kreowaniu wizerunku jednostki terytorialnej : (na przykładzie wybranych gmin woj. podkarpackiego)s. 275 - 282CZYSTY TEKST
Sylwester Makarski, Rola promocji w kreowaniu wizerunku jednostki terytorialnej : (na przykładzie wybranych gmin woj. podkarpackiego), Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 275 - 282
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwester Makarski", title = "Rola promocji w kreowaniu wizerunku jednostki terytorialnej : (na przykładzie wybranych gmin woj. podkarpackiego)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "275 - 282" }
-
Rozbieżności w kształtowaniu wizerunku marki obszaru recepcji turystycznejs. 297 - 303CZYSTY TEKST
Elżbieta Nawrocka, Rozbieżności w kształtowaniu wizerunku marki obszaru recepcji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 297 - 303
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Nawrocka", title = "Rozbieżności w kształtowaniu wizerunku marki obszaru recepcji turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "297 - 303" }
-
Marketing obszaru turystycznego w aspekcie zrównoważonego rozwojus. 305 - 312CZYSTY TEKST
Aleksander Panasiuk, Marketing obszaru turystycznego w aspekcie zrównoważonego rozwoju, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 305 - 312
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Panasiuk", title = "Marketing obszaru turystycznego w aspekcie zrównoważonego rozwoju", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "305 - 312" }
-
Wizerunek marki produktów regionalnych i tradycyjnychs. 313 - 320CZYSTY TEKST
Lech Rak, Wizerunek marki produktów regionalnych i tradycyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 313 - 320
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Rak", title = "Wizerunek marki produktów regionalnych i tradycyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "313 - 320" }
-
Znaczenie marki w aspekcie konkurencyjności regionóws. 321 - 328CZYSTY TEKST
Andrzej Raszkowski, Znaczenie marki w aspekcie konkurencyjności regionów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 321 - 328
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Raszkowski", title = "Znaczenie marki w aspekcie konkurencyjności regionów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "321 - 328" }
-
Informacja jako czynnik kształtowania marki pasażerskich przewozów regionalnych w województwie zachodniopomorskims. 329 - 334CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Informacja jako czynnik kształtowania marki pasażerskich przewozów regionalnych w województwie zachodniopomorskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 329 - 334
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Informacja jako czynnik kształtowania marki pasażerskich przewozów regionalnych w województwie zachodniopomorskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "329 - 334" }
-
Wizerunek marki "Kraków" wśród brytyjskich turystóws. 335 - 342CZYSTY TEKST
Renata Seweryn, Wizerunek marki "Kraków" wśród brytyjskich turystów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 335 - 342
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Seweryn", title = "Wizerunek marki "Kraków" wśród brytyjskich turystów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "335 - 342" }
-
Tworzenie wizerunku Polski jako destynacji turystyki biznesowej : uwarunkowania instytucjonalnes. 343 - 350CZYSTY TEKST
Marta Sidorkiewicz, Tworzenie wizerunku Polski jako destynacji turystyki biznesowej : uwarunkowania instytucjonalne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 343 - 350
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Sidorkiewicz", title = "Tworzenie wizerunku Polski jako destynacji turystyki biznesowej : uwarunkowania instytucjonalne", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "343 - 350" }
-
Rola wydarzeń marketingowych w kreowaniu marki regionus. 351 - 356CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Rola wydarzeń marketingowych w kreowaniu marki regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 351 - 356
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Rola wydarzeń marketingowych w kreowaniu marki regionu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "351 - 356" }
-
Kreowanie i promocja markowych produktów turystycznych : wybrane zagadnienias. 357 - 362CZYSTY TEKST
Daniel Szostak, Kreowanie i promocja markowych produktów turystycznych : wybrane zagadnienia, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 357 - 362
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Szostak", title = "Kreowanie i promocja markowych produktów turystycznych : wybrane zagadnienia", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "357 - 362" }
-
Znaczenie marki na rynku usług turystycznych i rekreacyjnychs. 363 - 370CZYSTY TEKST
Urszula Szulczyńska, Znaczenie marki na rynku usług turystycznych i rekreacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 363 - 370
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Szulczyńska", title = "Znaczenie marki na rynku usług turystycznych i rekreacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "363 - 370" }
-
Koncepcja kształtowania marki regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiegos. 371 - 377CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Koncepcja kształtowania marki regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 371 - 377
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Koncepcja kształtowania marki regionu na przykładzie województwa świętokrzyskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "371 - 377" }
-
Port morski - budowanie marki firmy na globalnym rynku B2B : (na przykładzie portu w Gdyni)s. 63 - 70CZYSTY TEKST
Marek Grzybowski, Port morski - budowanie marki firmy na globalnym rynku B2B : (na przykładzie portu w Gdyni), Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 63 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Grzybowski", title = "Port morski - budowanie marki firmy na globalnym rynku B2B : (na przykładzie portu w Gdyni)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "63 - 70" }
-
Badanie wizerunku uczelni : wybrane zagadnienias. 71 - 77CZYSTY TEKST
Hanna Hall, Badanie wizerunku uczelni : wybrane zagadnienia, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 71 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Hall", title = "Badanie wizerunku uczelni : wybrane zagadnienia", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "71 - 77" }
-
Wybrane aspekty zarządzania marką w branży piwowarskiejs. 11 - 19CZYSTY TEKST
Jan Adamczyk, Wybrane aspekty zarządzania marką w branży piwowarskiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 11 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Adamczyk", title = "Wybrane aspekty zarządzania marką w branży piwowarskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "11 - 19" }
-
Wstęps. 7CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "7" }
-
Ocena skuteczności zarządzania polską markąs. 29 - 37CZYSTY TEKST
Marianna Daszkowska, Jerzy Koszałka, Ocena skuteczności zarządzania polską marką, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 29 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Marianna Daszkowska, Jerzy Koszałka", title = "Ocena skuteczności zarządzania polską marką", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "29 - 37" }
-
Nowy bank na rynku finansowym w Polsce : (z uwzględnieniem kreowania wizerunku marki)s. 39 - 46CZYSTY TEKST
Stanisław Flejterski, Nowy bank na rynku finansowym w Polsce : (z uwzględnieniem kreowania wizerunku marki), Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 39 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Flejterski", title = "Nowy bank na rynku finansowym w Polsce : (z uwzględnieniem kreowania wizerunku marki)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "39 - 46" }
-
Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych : sztuka robienia dobrego wrażenia czy...s. 21 - 27CZYSTY TEKST
Rafał Czyżycki, Rafał Klóska, Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych : sztuka robienia dobrego wrażenia czy..., Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 21 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Czyżycki, Rafał Klóska", title = "Towarzystwa Funduszy Inwestycyjnych : sztuka robienia dobrego wrażenia czy...", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "21 - 27" }
-
Wybrane aspekty wprowadzenia marki na polski rynek przez firmy francuskies. 47 - 53CZYSTY TEKST
Magdalena Grębosz, Wybrane aspekty wprowadzenia marki na polski rynek przez firmy francuskie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 47 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Grębosz", title = "Wybrane aspekty wprowadzenia marki na polski rynek przez firmy francuskie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "47 - 53" }
-
Marka producenta mocnym elementem w konkurencyjnych działaniach rynkowych przedsiębiorców z branży mięsnejs. 55 - 61CZYSTY TEKST
Maria Grzybek, Marka producenta mocnym elementem w konkurencyjnych działaniach rynkowych przedsiębiorców z branży mięsnej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 55 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Grzybek", title = "Marka producenta mocnym elementem w konkurencyjnych działaniach rynkowych przedsiębiorców z branży mięsnej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "55 - 61" }
-
Teoria L. Festingera w działalności organizacji komercyjnych i niedochodowych : próba aplikacjis. 79 - 85CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Teoria L. Festingera w działalności organizacji komercyjnych i niedochodowych : próba aplikacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 79 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Teoria L. Festingera w działalności organizacji komercyjnych i niedochodowych : próba aplikacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "79 - 85" }
-
Preferencje konsumentów na rynku telefonii komórkowejs. 87 - 95CZYSTY TEKST
Marcin Hundert, Preferencje konsumentów na rynku telefonii komórkowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 87 - 95
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Hundert", title = "Preferencje konsumentów na rynku telefonii komórkowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "87 - 95" }
-
Zasady kreowania wizerunku i marki organizacji non profits. 97 - 102CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Zasady kreowania wizerunku i marki organizacji non profit, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 97 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Zasady kreowania wizerunku i marki organizacji non profit", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "97 - 102" }
-
Wizerunek marki produktów prestiżowych w ofercie bankowości osobistej i prywatnejs. 103 - 110CZYSTY TEKST
Małgorzata Kieżel, Wizerunek marki produktów prestiżowych w ofercie bankowości osobistej i prywatnej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 103 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kieżel", title = "Wizerunek marki produktów prestiżowych w ofercie bankowości osobistej i prywatnej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "103 - 110" }
-
Wybrane elementy wizerunku przedsiębiorstw logistycznychs. 111 - 120CZYSTY TEKST
Barbara Kos, Wybrane elementy wizerunku przedsiębiorstw logistycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 111 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Kos", title = "Wybrane elementy wizerunku przedsiębiorstw logistycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "111 - 120" }
-
Rola marki handlowej w oddziaływaniu na klientów : (na przykładzie sieci dyskontowych)s. 121 - 127CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Rola marki handlowej w oddziaływaniu na klientów : (na przykładzie sieci dyskontowych), Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 121 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Rola marki handlowej w oddziaływaniu na klientów : (na przykładzie sieci dyskontowych)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "121 - 127" }
-
Badanie wizerunku marki w oczach klientów w świetle przeprowadzonych badańs. 129 - 136CZYSTY TEKST
Mariola Michałowska, Badanie wizerunku marki w oczach klientów w świetle przeprowadzonych badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 129 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Michałowska", title = "Badanie wizerunku marki w oczach klientów w świetle przeprowadzonych badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "129 - 136" }
-
Proces budowania marki na przykładzie wybranych przedsiębiorstw w Polsces. 137 - 144CZYSTY TEKST
Lech Nieżurawski, Joanna Nieżurawska, Proces budowania marki na przykładzie wybranych przedsiębiorstw w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 137 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Nieżurawski, Joanna Nieżurawska", title = "Proces budowania marki na przykładzie wybranych przedsiębiorstw w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "137 - 144" }
-
Wpływ marki na wybór firmy ubezpieczeniowej przez klientas. 145 - 148CZYSTY TEKST
Beata Nowotarska-Romaniak, Wpływ marki na wybór firmy ubezpieczeniowej przez klienta, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 145 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Nowotarska-Romaniak", title = "Wpływ marki na wybór firmy ubezpieczeniowej przez klienta", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "145 - 148" }
-
Budowanie marki sieci handlowej jako strategia ekspansji rynkowej firmys. 149 - 154CZYSTY TEKST
Artur Olczak, Budowanie marki sieci handlowej jako strategia ekspansji rynkowej firmy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 149 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Olczak", title = "Budowanie marki sieci handlowej jako strategia ekspansji rynkowej firmy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "149 - 154" }
-
Budowa marki "Koleje Dużych Prędkości" na świecie i w Polsces. 155 - 167CZYSTY TEKST
Józef Perenc, Budowa marki "Koleje Dużych Prędkości" na świecie i w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 155 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Perenc", title = "Budowa marki "Koleje Dużych Prędkości" na świecie i w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "155 - 167" }
-
Ocena satysfakcji klientów w kreowaniu wizerunku zakładu opieki zdrowotnejs. 169 - 175CZYSTY TEKST
Stanisław Pilarski, Ocena satysfakcji klientów w kreowaniu wizerunku zakładu opieki zdrowotnej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 169 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Pilarski", title = "Ocena satysfakcji klientów w kreowaniu wizerunku zakładu opieki zdrowotnej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "169 - 175" }
-
Innowacyjna komunikacja marketingowa a kreowanie wizerunku marki w świetle badań rynku aparatów cyfrowychs. 177 - 187CZYSTY TEKST
Danuta Rucińska, Justyna Bogucka-Kwella, Innowacyjna komunikacja marketingowa a kreowanie wizerunku marki w świetle badań rynku aparatów cyfrowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 177 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Rucińska, Justyna Bogucka-Kwella", title = "Innowacyjna komunikacja marketingowa a kreowanie wizerunku marki w świetle badań rynku aparatów cyfrowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "177 - 187" }
-
Preferowane marki kawy wśród młodzieży akademickiejs. 189 - 195CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Preferowane marki kawy wśród młodzieży akademickiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 189 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Preferowane marki kawy wśród młodzieży akademickiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "189 - 195" }
-
Znaczenie marki w opinii konsumentów na przykładzie butelkowanych wód pitnychs. 197 - 202CZYSTY TEKST
Agnieszka Rybowska, Znaczenie marki w opinii konsumentów na przykładzie butelkowanych wód pitnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 197 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rybowska", title = "Znaczenie marki w opinii konsumentów na przykładzie butelkowanych wód pitnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "197 - 202" }
-
Badanie wizerunku organizacyjnego szkół językowychs. 203 - 212CZYSTY TEKST
Anna Śliwa, Badanie wizerunku organizacyjnego szkół językowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 203 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Śliwa", title = "Badanie wizerunku organizacyjnego szkół językowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "203 - 212" }
-
Nowoczesne formy reklamy w miejscu sprzedażys. 213 - 219CZYSTY TEKST
Lucyna Witek, Nowoczesne formy reklamy w miejscu sprzedaży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 213 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Witek", title = "Nowoczesne formy reklamy w miejscu sprzedaży", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "213 - 219" }
-
Znaczenie marki w zakupie różnych produktów a miejsce ich zakupu na podstawie badań własnychs. 221 - 227CZYSTY TEKST
Jacek Wójcik, Znaczenie marki w zakupie różnych produktów a miejsce ich zakupu na podstawie badań własnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 221 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Wójcik", title = "Znaczenie marki w zakupie różnych produktów a miejsce ich zakupu na podstawie badań własnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "221 - 227" }
-
Wizerunek marki w świetle działań Polskiej Organizacji Turystycznejs. 231 - 236CZYSTY TEKST
Grzegorz Godlewski, Wizerunek marki w świetle działań Polskiej Organizacji Turystycznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 231 - 236
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Godlewski", title = "Wizerunek marki w świetle działań Polskiej Organizacji Turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "231 - 236" }
-
Rola public relations w kreowaniu wizerunku marki regionu/miastas. 237 - 242CZYSTY TEKST
Magdalena Jaśkowiec, Rola public relations w kreowaniu wizerunku marki regionu/miasta, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 237 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Jaśkowiec", title = "Rola public relations w kreowaniu wizerunku marki regionu/miasta", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "237 - 242" }
-
Kreowanie regionu jako markis. 243 - 250CZYSTY TEKST
Sabina Kauf, Kreowanie regionu jako marki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 243 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Sabina Kauf", title = "Kreowanie regionu jako marki", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "243 - 250" }
-
Wpływ wizerunku marki regionu na jego konkurencyjnośćs. 251 - 258CZYSTY TEKST
Aleksandra Koźlak, Wpływ wizerunku marki regionu na jego konkurencyjność, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 251 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Koźlak", title = "Wpływ wizerunku marki regionu na jego konkurencyjność", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "251 - 258" }
-
Badanie wizerunku marki miasta na przykładzie Gdańskas. 259 - 266CZYSTY TEKST
Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Mariola Łuczak, Badanie wizerunku marki miasta na przykładzie Gdańska, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 259 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Mariola Łuczak", title = "Badanie wizerunku marki miasta na przykładzie Gdańska", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "259 - 266" }