-
CZYSTY TEKST
Monika Zajkowska, Wizerunek Słupska w świetle przeprowadzonych badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 213 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Zajkowska", title = "Wizerunek Słupska w świetle przeprowadzonych badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "213 - 221" }
-
Partnerstwo organizacji pozarządowych i administracji terenowej : cechy i znaczenies. 247 - 255CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Partnerstwo organizacji pozarządowych i administracji terenowej : cechy i znaczenie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 247 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Partnerstwo organizacji pozarządowych i administracji terenowej : cechy i znaczenie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "247 - 255" }
-
CZYSTY TEKST
Marta Kawa, Wpływ promocji produktów krajowych na zachowania konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 257 - 269
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kawa", title = "Wpływ promocji produktów krajowych na zachowania konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "257 - 269" }
-
Partnerstwo gospodarcze w regionie jako metoda podnoszenia konkurencyjności podmiotów gospodarczychs. 271 - 278CZYSTY TEKST
Jolanta Kondratowicz-Pozorska, Partnerstwo gospodarcze w regionie jako metoda podnoszenia konkurencyjności podmiotów gospodarczych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 271 - 278
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Kondratowicz-Pozorska", title = "Partnerstwo gospodarcze w regionie jako metoda podnoszenia konkurencyjności podmiotów gospodarczych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "271 - 278" }
-
Partnerstwo w tworzeniu turystycznego produktu terytorialnego na przykładzie Sudetóws. 293 - 304CZYSTY TEKST
Andrzej Rapacz, Piotr Gryszel, Partnerstwo w tworzeniu turystycznego produktu terytorialnego na przykładzie Sudetów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 293 - 304
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Rapacz, Piotr Gryszel", title = "Partnerstwo w tworzeniu turystycznego produktu terytorialnego na przykładzie Sudetów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "293 - 304" }
-
Usługi tramwaju wodnego po Zatoce Gdańskiej jako efekt współpracy samorządu terytorialnego w województwie pomorskims. 305 - 314CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Usługi tramwaju wodnego po Zatoce Gdańskiej jako efekt współpracy samorządu terytorialnego w województwie pomorskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 305 - 314
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Usługi tramwaju wodnego po Zatoce Gdańskiej jako efekt współpracy samorządu terytorialnego w województwie pomorskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "305 - 314" }
-
Budowanie marki regionu turystycznego na przykładzie województwa pomorskiegos. 157 - 167CZYSTY TEKST
Mariola Łuczak, Budowanie marki regionu turystycznego na przykładzie województwa pomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 157 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Łuczak", title = "Budowanie marki regionu turystycznego na przykładzie województwa pomorskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "157 - 167" }
-
Rola markowego produktu turystycznego w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie The Tall Ships' Races w Szczecinies. 183 - 192CZYSTY TEKST
Katarzyna Orfin, Rola markowego produktu turystycznego w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie The Tall Ships' Races w Szczecinie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 183 - 192
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Orfin", title = "Rola markowego produktu turystycznego w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie The Tall Ships' Races w Szczecinie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "183 - 192" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Piotr Wachowicz, Społeczność lokalna jako ambasador marki na przykładzie Szczecina, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 201 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec, Piotr Wachowicz", title = "Społeczność lokalna jako ambasador marki na przykładzie Szczecina", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "201 - 212" }
-
Regionalne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw opartego na współpracy z otoczeniem okołobiznesowyms. 11 - 22CZYSTY TEKST
Anna Adamik, Marek Matejun, Regionalne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw opartego na współpracy z otoczeniem okołobiznesowym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 11 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Adamik, Marek Matejun", title = "Regionalne uwarunkowania rozwoju przedsiębiorstw opartego na współpracy z otoczeniem okołobiznesowym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "11 - 22" }
-
Znaczenie personelu w obsłudze interesantów w jednostkach samorządu terytorialnegos. 327 - 335CZYSTY TEKST
Beata Filipiak, Znaczenie personelu w obsłudze interesantów w jednostkach samorządu terytorialnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 327 - 335
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Filipiak", title = "Znaczenie personelu w obsłudze interesantów w jednostkach samorządu terytorialnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "327 - 335" }
-
CZYSTY TEKST
Marcin Gębarowski, Sport jako element działań promocyjnych polskich miast, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 337 - 345
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gębarowski", title = "Sport jako element działań promocyjnych polskich miast", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "337 - 345" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Kasperska, Marketing eventowy w promocji kulturowych wartości regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 347 - 358
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kasperska", title = "Marketing eventowy w promocji kulturowych wartości regionu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "347 - 358" }
-
CZYSTY TEKST
Aleksandra Makowska, "Idea good governance" i jej wpływ na obsługę obywatela w urzędzie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 369 - 376
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Makowska", title = ""Idea good governance" i jej wpływ na obsługę obywatela w urzędzie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "369 - 376" }
-
CZYSTY TEKST
Andrzej Raszkowski, Przesłanki promocji miast i regionów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 377 - 387
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Raszkowski", title = "Przesłanki promocji miast i regionów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "377 - 387" }
-
CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Znaczenie imprezy masowej w rozwoju regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 389 - 398
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Znaczenie imprezy masowej w rozwoju regionu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "389 - 398" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Taraszkiewicz, E-urząd jako nowoczesne podejście marketingowe na lokalnym rynku pracy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 399 - 411
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Taraszkiewicz", title = "E-urząd jako nowoczesne podejście marketingowe na lokalnym rynku pracy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "399 - 411" }
-
Rola administracji publicznej w zakresie wsparcia regionalnych procesów proinnowacyjnychs. 23 - 33CZYSTY TEKST
Mirella Barańska-Fischer, Rola administracji publicznej w zakresie wsparcia regionalnych procesów proinnowacyjnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 23 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Mirella Barańska-Fischer", title = "Rola administracji publicznej w zakresie wsparcia regionalnych procesów proinnowacyjnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "23 - 33" }
-
Innowacyjne wykorzystanie obiektów poprzemysłowych elementem konkurencyjności obszarów recepcji : (na przykładzie Łodzi)s. 75 - 87CZYSTY TEKST
Renata Seweryn, Innowacyjne wykorzystanie obiektów poprzemysłowych elementem konkurencyjności obszarów recepcji : (na przykładzie Łodzi), Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 75 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Seweryn", title = "Innowacyjne wykorzystanie obiektów poprzemysłowych elementem konkurencyjności obszarów recepcji : (na przykładzie Łodzi)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "75 - 87" }
-
CZYSTY TEKST
Grzegorz Godlewski, Atrakcyjność turystyczna nałęczowa w świetle badań marketingowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 125 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Godlewski", title = "Atrakcyjność turystyczna nałęczowa w świetle badań marketingowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "125 - 131" }
-
Inicjatywa "Europejskie Stolice Kultury" jako forma turystycznej promocji Szczecinas. 113 - 124CZYSTY TEKST
Anna Gardzińska, Marta Sidorkiewicz, Inicjatywa "Europejskie Stolice Kultury" jako forma turystycznej promocji Szczecina, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 113 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Gardzińska, Marta Sidorkiewicz", title = "Inicjatywa "Europejskie Stolice Kultury" jako forma turystycznej promocji Szczecina", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "113 - 124" }
-
Zachowania podmiotów funkcjonujących w układach regionalnych w funkcji regionów krajus. 35 - 47CZYSTY TEKST
Anna Goral, Zachowania podmiotów funkcjonujących w układach regionalnych w funkcji regionów kraju, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 35 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Goral", title = "Zachowania podmiotów funkcjonujących w układach regionalnych w funkcji regionów kraju", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "35 - 47" }
-
CZYSTY TEKST
Wojciech Kozłowski, Jacek Michalak, Atrakcyjność turystyczna Olsztyna, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 49 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Kozłowski, Jacek Michalak", title = "Atrakcyjność turystyczna Olsztyna", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "49 - 59" }
-
CZYSTY TEKST
Daniel Szostak, Regionalne uwarunkowania polityki marketingowej przedsiębiorstw hotelarskich, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 89 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Szostak", title = "Regionalne uwarunkowania polityki marketingowej przedsiębiorstw hotelarskich", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "89 - 97" }
-
CZYSTY TEKST
Sławomir Kotylak, Oddziaływanie mediów na kreowanie marki i wizerunku regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 133 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Kotylak", title = "Oddziaływanie mediów na kreowanie marki i wizerunku regionu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "133 - 143" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosław Zalech, Wydarzenia sportowe jako element promocji miast , Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 413 - 422
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Zalech", title = "Wydarzenia sportowe jako element promocji miast ", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "413 - 422" }
-
Partnerstwo publiczno-prywatne jako sposób na spełnienie potrzeb społeczeństwas. 237 - 245CZYSTY TEKST
Piotr Blicharz, Marcin Gąsior, Partnerstwo publiczno-prywatne jako sposób na spełnienie potrzeb społeczeństwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 237 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Blicharz, Marcin Gąsior", title = "Partnerstwo publiczno-prywatne jako sposób na spełnienie potrzeb społeczeństwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "237 - 245" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Dyczkowska, Wpływ narzędzi marketingu terytorialnego na wybrane jednostki terytorialne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 317 - 325
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Dyczkowska", title = "Wpływ narzędzi marketingu terytorialnego na wybrane jednostki terytorialne", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "317 - 325" }
-
Obszary wykorzystania "events marketingu" w promocji walorów jednostki terytorialnej na przykładzie woj. podkarpackiegos. 359 - 368CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Obszary wykorzystania "events marketingu" w promocji walorów jednostki terytorialnej na przykładzie woj. podkarpackiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 359 - 368
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Obszary wykorzystania "events marketingu" w promocji walorów jednostki terytorialnej na przykładzie woj. podkarpackiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "359 - 368" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "7" }
-
CZYSTY TEKST
Andrzej Kowalkowski, Jacek Michalak, Działalność inwestycyjna w kontekście kształtowania wizerunku Olsztyna, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 145 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Kowalkowski, Jacek Michalak", title = "Działalność inwestycyjna w kontekście kształtowania wizerunku Olsztyna", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "145 - 155" }
-
Rola produktów regionalnych i tradycyjnych w kształtowaniu tożsamości regionu : (na przykładzie woj. podkarpackiego)s. 169 - 181CZYSTY TEKST
Sylwester Makarski, Rola produktów regionalnych i tradycyjnych w kształtowaniu tożsamości regionu : (na przykładzie woj. podkarpackiego), Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 169 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwester Makarski", title = "Rola produktów regionalnych i tradycyjnych w kształtowaniu tożsamości regionu : (na przykładzie woj. podkarpackiego)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "169 - 181" }
-
Kształtowanie marki regionu na przykładzie województwa zachodniopomorskiegos. 193 - 200CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Krzysztof Barczyk, Kształtowanie marki regionu na przykładzie województwa zachodniopomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 193 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Krzysztof Barczyk", title = "Kształtowanie marki regionu na przykładzie województwa zachodniopomorskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "193 - 200" }
-
Wybrane trudności realizacji aspektu czynnościowego w marketingu terytorialnyms. 61 - 73CZYSTY TEKST
Marek Rawski, Wybrane trudności realizacji aspektu czynnościowego w marketingu terytorialnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 61 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Rawski", title = "Wybrane trudności realizacji aspektu czynnościowego w marketingu terytorialnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "61 - 73" }
-
Wizerunek kraju i przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych : wzajemne relacjes. 101 - 112CZYSTY TEKST
Adam Figiel, Wizerunek kraju i przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych : wzajemne relacje, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 101 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Figiel", title = "Wizerunek kraju i przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych : wzajemne relacje", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "101 - 112" }
-
CZYSTY TEKST
Bogusław Bembenek, Kapitał partnerski jako determinanta rozwoju klastra Dolina Lotnicza, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 225 - 236
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Bembenek", title = "Kapitał partnerski jako determinanta rozwoju klastra Dolina Lotnicza", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "225 - 236" }
-
Uwarunkowania i cele współpracy jednostek samorządu terytorialnego z instytucjami kulturys. 279 - 291CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Uwarunkowania i cele współpracy jednostek samorządu terytorialnego z instytucjami kultury, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 279 - 291
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Uwarunkowania i cele współpracy jednostek samorządu terytorialnego z instytucjami kultury", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "279 - 291" }