-
CZYSTY TEKST
Jan Adamczyk, Promocja jako narzędzie kreowania wizerunku miasta na przykładzie Rzeszowa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 11 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Adamczyk", title = "Promocja jako narzędzie kreowania wizerunku miasta na przykładzie Rzeszowa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "11 - 21" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Lis, Rola inicjatyw klastrowych w kreowaniu wizerunku regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 213 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Lis", title = "Rola inicjatyw klastrowych w kreowaniu wizerunku regionu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "213 - 227" }
-
CZYSTY TEKST
Wawrzyniec Rudolf, Samorząd regionu i jego partnerzy : typologia relacji w marketingu regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 243 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Wawrzyniec Rudolf", title = "Samorząd regionu i jego partnerzy : typologia relacji w marketingu regionu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "243 - 255" }
-
Promowanie idei zrównoważonego ekorozwoju miast niskowęglowych na wybranych przykładachs. 257 - 268CZYSTY TEKST
Łukasz Szałata, Magdalena Fortuna, Jerzy Zwoździak, Promowanie idei zrównoważonego ekorozwoju miast niskowęglowych na wybranych przykładach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 257 - 268
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Szałata, Magdalena Fortuna, Jerzy Zwoździak", title = "Promowanie idei zrównoważonego ekorozwoju miast niskowęglowych na wybranych przykładach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "257 - 268" }
-
Miejsce hotelarstwa w rozwoju lokalnego produktu turystycznego : analiza wybranych czynników zwiększających ruch turystycznys. 269 - 277CZYSTY TEKST
Daniel Szostak, Miejsce hotelarstwa w rozwoju lokalnego produktu turystycznego : analiza wybranych czynników zwiększających ruch turystyczny, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 269 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Szostak", title = "Miejsce hotelarstwa w rozwoju lokalnego produktu turystycznego : analiza wybranych czynników zwiększających ruch turystyczny", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "269 - 277" }
-
Regionalne i lokalne organizacje turystyczne : system relacji i powiązań marketingu wewnętrznego regionus. 279 - 291CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Regionalne i lokalne organizacje turystyczne : system relacji i powiązań marketingu wewnętrznego regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 279 - 291
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Regionalne i lokalne organizacje turystyczne : system relacji i powiązań marketingu wewnętrznego regionu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "279 - 291" }
-
Muzea etnograficzne na wolnym powietrzu a ich wartość marketingowa dla regionus. 337 - 351CZYSTY TEKST
Ewa Kasperska, Muzea etnograficzne na wolnym powietrzu a ich wartość marketingowa dla regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 337 - 351
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kasperska", title = "Muzea etnograficzne na wolnym powietrzu a ich wartość marketingowa dla regionu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "337 - 351" }
-
Podróże poznawcze jako instrument marketingu miejsc w kontekście turystyki biznesowejs. 353 - 366CZYSTY TEKST
Dariusz Kuczyński, Tomasz Taraszkiewicz, Podróże poznawcze jako instrument marketingu miejsc w kontekście turystyki biznesowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 353 - 366
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Kuczyński, Tomasz Taraszkiewicz", title = "Podróże poznawcze jako instrument marketingu miejsc w kontekście turystyki biznesowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "353 - 366" }
-
CZYSTY TEKST
Sylwester Makarski, Skłonność do konsumpcji produktów regionalnych szansą rozwoju lokalnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 381 - 391
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwester Makarski", title = "Skłonność do konsumpcji produktów regionalnych szansą rozwoju lokalnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "381 - 391" }
-
Możliwości wykorzystania marketingu miejsc na obszarze recepcji turystycznej : istota i problemys. 393 - 406CZYSTY TEKST
Agnieszka Niezgoda, Możliwości wykorzystania marketingu miejsc na obszarze recepcji turystycznej : istota i problemy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 393 - 406
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Niezgoda", title = "Możliwości wykorzystania marketingu miejsc na obszarze recepcji turystycznej : istota i problemy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "393 - 406" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Rupik, Planowanie marketingowe w zarządzaniu gminą, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 407 - 423
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Rupik", title = "Planowanie marketingowe w zarządzaniu gminą", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "407 - 423" }
-
"Event marketing" w jednostkach samorządu terytorialnego na przykładzie województwa zachodniopomorskiegos. 439 - 448CZYSTY TEKST
Krzysztof Jerzy Barczyk, "Event marketing" w jednostkach samorządu terytorialnego na przykładzie województwa zachodniopomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 439 - 448
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Jerzy Barczyk", title = ""Event marketing" w jednostkach samorządu terytorialnego na przykładzie województwa zachodniopomorskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "439 - 448" }
-
Determinanty skutecznego wykorzystywania serwisów społecznościowych w działaniach promocyjnych polskich miasts. 449 - 460CZYSTY TEKST
Marcin Gębarowski, Determinanty skutecznego wykorzystywania serwisów społecznościowych w działaniach promocyjnych polskich miast, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 449 - 460
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gębarowski", title = "Determinanty skutecznego wykorzystywania serwisów społecznościowych w działaniach promocyjnych polskich miast", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "449 - 460" }
-
CZYSTY TEKST
Jarosław Kowalski, Promocja marek miejsc a wielkie wydarzenia sportowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 473 - 488
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Kowalski", title = "Promocja marek miejsc a wielkie wydarzenia sportowe", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "473 - 488" }
-
Wybrane aspekty kreowania i promocji produktu turystycznego na przykładzie województwa lubelskiegos. 503 - 515CZYSTY TEKST
Jacek Witkowski, Wybrane aspekty kreowania i promocji produktu turystycznego na przykładzie województwa lubelskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 503 - 515
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Witkowski", title = "Wybrane aspekty kreowania i promocji produktu turystycznego na przykładzie województwa lubelskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "503 - 515" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, Rola e-administracji w gospodarce opartej na wiedzy, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 519 - 527
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Budziewicz-Guźlecka", title = "Rola e-administracji w gospodarce opartej na wiedzy", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "519 - 527" }
-
Postawy i oczekiwania względem władz i pracowników samorządowych jako przesłanka marketingowej reorientacji jednostek terytorialnychs. 541 - 552CZYSTY TEKST
Wiesława Kuźniar, Postawy i oczekiwania względem władz i pracowników samorządowych jako przesłanka marketingowej reorientacji jednostek terytorialnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 541 - 552
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Kuźniar", title = "Postawy i oczekiwania względem władz i pracowników samorządowych jako przesłanka marketingowej reorientacji jednostek terytorialnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "541 - 552" }
-
Znaczenie komunikacji wewnętrznej w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie strategii promocyjnej Lublinas. 553 - 567CZYSTY TEKST
Magdalena Rzemieniak, Monika Wawer, Znaczenie komunikacji wewnętrznej w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie strategii promocyjnej Lublina, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 553 - 567
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Rzemieniak, Monika Wawer", title = "Znaczenie komunikacji wewnętrznej w kształtowaniu wizerunku miasta na przykładzie strategii promocyjnej Lublina", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "553 - 567" }
-
CZYSTY TEKST
Marek Sempach, Wizerunek nowoczesnej, zorientowanej rynkowo organizacji politycznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 597 - 609
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Sempach", title = "Wizerunek nowoczesnej, zorientowanej rynkowo organizacji politycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "597 - 609" }
-
CZYSTY TEKST
Wojciech Drożdż, Promocja energetyki jądrowej w województwie zachodniopomorskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 23 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Drożdż", title = "Promocja energetyki jądrowej w województwie zachodniopomorskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "23 - 33" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Kobylińska, Współczesne wyzwania dla miejskich samorządów w zakresie kreowania wizerunku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 61 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kobylińska", title = "Współczesne wyzwania dla miejskich samorządów w zakresie kreowania wizerunku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "61 - 71" }
-
CZYSTY TEKST
Mariola Łuczak, Branding miejsca turystycznego na przykładzie Gdańska, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 73 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Łuczak", title = "Branding miejsca turystycznego na przykładzie Gdańska", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "73 - 87" }
-
Zróżnicowanie markowych produktów turystycznych w województwie zachodniopomorskims. 89 - 102CZYSTY TEKST
Beata Meyer, Zróżnicowanie markowych produktów turystycznych w województwie zachodniopomorskim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 89 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Meyer", title = "Zróżnicowanie markowych produktów turystycznych w województwie zachodniopomorskim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "89 - 102" }
-
Budowanie przewagi konkurencyjnej regionu turystycznego przez tworzenie markowych produktów turystycznychs. 103 - 114CZYSTY TEKST
Katarzyna Orfin, Budowanie przewagi konkurencyjnej regionu turystycznego przez tworzenie markowych produktów turystycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 103 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Orfin", title = "Budowanie przewagi konkurencyjnej regionu turystycznego przez tworzenie markowych produktów turystycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "103 - 114" }
-
CZYSTY TEKST
Andrzej Rapacz, Daria E. Jaremen, Atrakcyjność turystyczna jako czynnik wyboru destynacji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 131 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Rapacz, Daria E. Jaremen", title = "Atrakcyjność turystyczna jako czynnik wyboru destynacji turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "131 - 141" }
-
CZYSTY TEKST
Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański, Rola administracji publicznej w kreowaniu produktu terytorialnego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 169 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Mirella Barańska-Fischer, Grzegorz Szymański", title = "Rola administracji publicznej w kreowaniu produktu terytorialnego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "169 - 181" }
-
CZYSTY TEKST
Bogusław Bembenek, Przywództwo jako czynnik wzmacniający konkurencyjność klastra, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 183 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Bembenek", title = "Przywództwo jako czynnik wzmacniający konkurencyjność klastra", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "183 - 199" }
-
CZYSTY TEKST
Andrzej Raszkowski, Markowe produkty turystyczne na przykładzie Szklarskiej Poręby, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 143 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Raszkowski", title = "Markowe produkty turystyczne na przykładzie Szklarskiej Poręby", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "143 - 154" }
-
Marketing regionów : Baltic Cruise - studium przypadku z regionu Morza Bałtyckiegos. 311 - 322CZYSTY TEKST
Marek Grzybowski, Marketing regionów : Baltic Cruise - studium przypadku z regionu Morza Bałtyckiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 311 - 322
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Grzybowski", title = "Marketing regionów : Baltic Cruise - studium przypadku z regionu Morza Bałtyckiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "311 - 322" }
-
CZYSTY TEKST
Marta Kawa, Rola promocji w kreowaniu popytu na produkty tradycyjne i regionalne, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 461 - 472
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Kawa", title = "Rola promocji w kreowaniu popytu na produkty tradycyjne i regionalne", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "461 - 472" }
-
Wykorzystanie reklamy w marketingu wyborczym na przykładzie polskich partii politycznychs. 571 - 586CZYSTY TEKST
Magdalena Dołhasz, Wykorzystanie reklamy w marketingu wyborczym na przykładzie polskich partii politycznych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 571 - 586
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Dołhasz", title = "Wykorzystanie reklamy w marketingu wyborczym na przykładzie polskich partii politycznych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "571 - 586" }
-
CZYSTY TEKST
Stanisław Pilarski, Marketing produktów dziedzictwa kulinarnego na przykładzie Warmii i Mazur, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 115 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Pilarski", title = "Marketing produktów dziedzictwa kulinarnego na przykładzie Warmii i Mazur", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "115 - 129" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "7" }
-
Instytucje wspierające komunikację pomiędzy podmiotami publicznymi i prywatnymi w partnerstwie publiczno-prywatnyms. 201 - 212CZYSTY TEKST
Piotr Blicharz, Instytucje wspierające komunikację pomiędzy podmiotami publicznymi i prywatnymi w partnerstwie publiczno-prywatnym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 201 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Blicharz", title = "Instytucje wspierające komunikację pomiędzy podmiotami publicznymi i prywatnymi w partnerstwie publiczno-prywatnym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "201 - 212" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Majchrzak, Partnerstwo publiczno-prywatne jako determinanta konkurencyjności regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 229 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Majchrzak", title = "Partnerstwo publiczno-prywatne jako determinanta konkurencyjności regionu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "229 - 242" }
-
Specyfika segmentów rynku agroturystyki na przykładzie województwa zachodniopomorskiegos. 295 - 309CZYSTY TEKST
Jacek Chotkowski, Małgorzata Czerwińska, Specyfika segmentów rynku agroturystyki na przykładzie województwa zachodniopomorskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 295 - 309
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Chotkowski, Małgorzata Czerwińska", title = "Specyfika segmentów rynku agroturystyki na przykładzie województwa zachodniopomorskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "295 - 309" }
-
CZYSTY TEKST
Wiesław Hładkiewicz, Brygida Beata Cupiał, Znaczenie marketingu w kreowaniu rozwoju regionu lubuskiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 323 - 336
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Hładkiewicz, Brygida Beata Cupiał", title = "Znaczenie marketingu w kreowaniu rozwoju regionu lubuskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "323 - 336" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Łazorko, Subprodukt rekreacyjno-sportowy w marketingu miejsc, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 367 - 380
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Łazorko", title = "Subprodukt rekreacyjno-sportowy w marketingu miejsc", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "367 - 380" }
-
Strategia pozycjonowania miast i regionów : wybrane problemy przygotowania i realizacjis. 425 - 435CZYSTY TEKST
Andrzej Szromnik, Strategia pozycjonowania miast i regionów : wybrane problemy przygotowania i realizacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 425 - 435
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Szromnik", title = "Strategia pozycjonowania miast i regionów : wybrane problemy przygotowania i realizacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "425 - 435" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Glińska, Identyfikacja wyróżników tożsamości miast podlaskich : koncepcja badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 35 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Glińska", title = "Identyfikacja wyróżników tożsamości miast podlaskich : koncepcja badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "35 - 47" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Gryszel, Elżbieta Nawrocka, Systemy kształtujące wizerunek obszaru recepcji turystycznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 49 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Gryszel, Elżbieta Nawrocka", title = "Systemy kształtujące wizerunek obszaru recepcji turystycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "49 - 59" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosław Zalech, Strategiczne podejście do budowania wizerunku marki turystycznej miejsc, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 155 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Zalech", title = "Strategiczne podejście do budowania wizerunku marki turystycznej miejsc", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "155 - 166" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Rola komunikacji w rozwoju koncepcji partnerstwa w regionach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 489 - 502
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Rola komunikacji w rozwoju koncepcji partnerstwa w regionach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "489 - 502" }
-
Strategie kształtowania relacji z obywatelami w koncepcji New Public Managements. 529 - 539CZYSTY TEKST
Krzysztof Krukowski, Strategie kształtowania relacji z obywatelami w koncepcji New Public Management, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 529 - 539
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Krukowski", title = "Strategie kształtowania relacji z obywatelami w koncepcji New Public Management", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "529 - 539" }
-
CZYSTY TEKST
Paweł Kocoń, Renata Maćkowska, Rola lobbingu w konstytuowaniu wizerunku grup interesu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 75, s. 587 - 596
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Kocoń, Renata Maćkowska", title = "Rola lobbingu w konstytuowaniu wizerunku grup interesu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 75", pages = "587 - 596" }