-
CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Swoistość i specyfika pedagogiki opiekuńczej , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 11 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Swoistość i specyfika pedagogiki opiekuńczej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "11 - 22" }
-
CZYSTY TEKST
Michał Pindera, Jerzy Wojciechowski, Nauczyciel - wychowawca według Janusza Korczaka , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 23 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Pindera, Jerzy Wojciechowski", title = "Nauczyciel - wychowawca według Janusza Korczaka ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "23 - 30" }
-
Psychospołeczne uwarunkowania oddziaływania wychowawczego menedżerów na środowiisko pracownikóws. 31 - 42CZYSTY TEKST
Mirosław Czapka, Urszula Kontny, Psychospołeczne uwarunkowania oddziaływania wychowawczego menedżerów na środowiisko pracowników , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 31 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Czapka, Urszula Kontny", title = "Psychospołeczne uwarunkowania oddziaływania wychowawczego menedżerów na środowiisko pracowników ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "31 - 42" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosław Czapka, Urszula Kontny, Współczesne wyzwania pedagogiki pracy w przedsiębiorstwie , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 43 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Czapka, Urszula Kontny", title = "Współczesne wyzwania pedagogiki pracy w przedsiębiorstwie ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "43 - 52" }
-
CZYSTY TEKST
Agata Pindera, Paweł Pindera, Postawa społeczna wobec osób niepełnosprawnych , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 53 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Pindera, Paweł Pindera", title = "Postawa społeczna wobec osób niepełnosprawnych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "53 - 57" }
-
CZYSTY TEKST
Artur Łacina-Łanowski, Rola i znaczenie kultury w wychowaniu społecznym , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 58 - 63
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Łacina-Łanowski", title = "Rola i znaczenie kultury w wychowaniu społecznym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "58 - 63" }
-
CZYSTY TEKST
Artur Fabiś, Artur Łacina-Łanowski, Pedagogiczne poglądy Arystotelesa , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 64 - 72
BIBTEX@Article{ authors = " Artur Fabiś, Artur Łacina-Łanowski", title = "Pedagogiczne poglądy Arystotelesa ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "64 - 72" }
-
Psychoanalityczna koncepcja genezy i rozwoju zachowań antyspołecznych dzieci i młodzieżys. 73 - 80CZYSTY TEKST
Tadeusz Rymarz, Psychoanalityczna koncepcja genezy i rozwoju zachowań antyspołecznych dzieci i młodzieży , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 73 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Tadeusz Rymarz", title = "Psychoanalityczna koncepcja genezy i rozwoju zachowań antyspołecznych dzieci i młodzieży ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "73 - 80" }
-
Patologia życia rodzinnego i jej konsekwencje dla wzrostu i wychowania dzieckas. 81 - 106CZYSTY TEKST
Barbara Kołodziej, Patologia życia rodzinnego i jej konsekwencje dla wzrostu i wychowania dziecka , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 81 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Kołodziej", title = "Patologia życia rodzinnego i jej konsekwencje dla wzrostu i wychowania dziecka ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "81 - 106" }
-
Realizacja założeń reformy edukacji na szczeblu wychowania przedszkolnego : w ocenie nauczycielis. 109 - 117CZYSTY TEKST
Gabriela Paprotna, Realizacja założeń reformy edukacji na szczeblu wychowania przedszkolnego : w ocenie nauczycieli , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 109 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Paprotna", title = "Realizacja założeń reformy edukacji na szczeblu wychowania przedszkolnego : w ocenie nauczycieli ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "109 - 117" }
-
Terapia pedagogiczna dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisanias. 118 - 138CZYSTY TEKST
Anna Garbusińska-Descour, Jolanta Kubień, Terapia pedagogiczna dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 118 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Garbusińska-Descour, Jolanta Kubień", title = "Terapia pedagogiczna dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "118 - 138" }
-
CZYSTY TEKST
Anita Famuła, Nauczyciel w oczach gimnazjalistów , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 139 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Famuła", title = "Nauczyciel w oczach gimnazjalistów ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "139 - 148" }
-
Rodziny zastępcze i ich pełnoletni wychowankowie kontynuujący naukę u progu trzeciego tysiąclecias. 149 - 158CZYSTY TEKST
Małgorzata Świtka, Rodziny zastępcze i ich pełnoletni wychowankowie kontynuujący naukę u progu trzeciego tysiąclecia , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 149 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Świtka", title = "Rodziny zastępcze i ich pełnoletni wychowankowie kontynuujący naukę u progu trzeciego tysiąclecia ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "149 - 158" }
-
Wybrane aspekty usamodzielniania niepełnosprawnych wychowanków specjalnych ośrodków wychowawczych : doniesienie z badańs. 159 - 163CZYSTY TEKST
Dorota Lizoń-Szłapowska, Wybrane aspekty usamodzielniania niepełnosprawnych wychowanków specjalnych ośrodków wychowawczych : doniesienie z badań , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 159 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Lizoń-Szłapowska", title = "Wybrane aspekty usamodzielniania niepełnosprawnych wychowanków specjalnych ośrodków wychowawczych : doniesienie z badań ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "159 - 163" }
-
Edukacja ekologiczna w gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych w świetle opinii ucznióws. 164 - 178CZYSTY TEKST
Marcin Howaniec, Jolanta Kamecka-Krupa, Małgorzata Łaszczyca, Andrzej Misiołek, Edukacja ekologiczna w gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych w świetle opinii uczniów , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 164 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Howaniec, Jolanta Kamecka-Krupa, Małgorzata Łaszczyca, Andrzej Misiołek", title = "Edukacja ekologiczna w gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych w świetle opinii uczniów ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "164 - 178" }
-
CZYSTY TEKST
Paweł Migała, Zaburzenia w zachowaniu uczniów klas VII-VIII i ich uwarunkowania , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 181 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Migała", title = "Zaburzenia w zachowaniu uczniów klas VII-VIII i ich uwarunkowania ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "181 - 188" }
-
Metody pracy wykorzystywane w czasie realizacji zajęć edukacyjnych "Wychowanie do życia w rodzinie"s. 189 - 193CZYSTY TEKST
Renata Straub-Pieczykolan, Metody pracy wykorzystywane w czasie realizacji zajęć edukacyjnych "Wychowanie do życia w rodzinie" , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 189 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Straub-Pieczykolan", title = "Metody pracy wykorzystywane w czasie realizacji zajęć edukacyjnych "Wychowanie do życia w rodzinie" ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "189 - 193" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Cywińska, Konflikty interpersonalne dzieci w późnej fazie wieku przedszkolnego , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 194 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Cywińska", title = "Konflikty interpersonalne dzieci w późnej fazie wieku przedszkolnego ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "194 - 202" }
-
CZYSTY TEKST
Gabriela Karkoszka, Korzyści zdrowotne płynące z pływania , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 203 - 211
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Karkoszka", title = "Korzyści zdrowotne płynące z pływania ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "203 - 211" }
-
CZYSTY TEKST
Alina Morawiec, Zwyczaje i tradycje Świąt Bożego Narodzenia : konspekt zajęć klasa I , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 212 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Morawiec", title = "Zwyczaje i tradycje Świąt Bożego Narodzenia : konspekt zajęć klasa I ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "212 - 215" }
-
CZYSTY TEKST
Jadwiga Przybylska, Grzegorz Przybylski, Program zajęć sportowo-rekreacyjnych "Sport dla wszystkich uczniów" , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 216 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Przybylska, Grzegorz Przybylski", title = "Program zajęć sportowo-rekreacyjnych "Sport dla wszystkich uczniów" ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "216 - 222" }
-
CZYSTY TEKST
Jolanta Krawiec-Jończyk, Małe formy teatralne , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 223 - 226
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Krawiec-Jończyk", title = "Małe formy teatralne ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "223 - 226" }
-
Warsztat Terapii Zajęciowej jako placówka rehabilitacji społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnychs. 227 - 238CZYSTY TEKST
Katarzyna Sadowska, Warsztat Terapii Zajęciowej jako placówka rehabilitacji społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 227 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Sadowska", title = "Warsztat Terapii Zajęciowej jako placówka rehabilitacji społecznej i zawodowej osób niepełnosprawnych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "227 - 238" }
-
CZYSTY TEKST
Ireneusz Celary, Współpraca katechezy szkolnej z rodziną i parafią , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 239 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Ireneusz Celary", title = "Współpraca katechezy szkolnej z rodziną i parafią ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "239 - 249" }
-
CZYSTY TEKST
Jadwiga Inglot, Uwewnętrznianie wartości moralnych w dialogu edukacyjnym , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 250 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Inglot", title = "Uwewnętrznianie wartości moralnych w dialogu edukacyjnym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "250 - 258" }
-
Metody i formy kształcenia kultury technicznej u dzieci przedszkolnych : wprowadzenie do problemus. 259 - 266CZYSTY TEKST
Paweł Broda, Ewa Leftwich, Metody i formy kształcenia kultury technicznej u dzieci przedszkolnych : wprowadzenie do problemu , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 259 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Broda, Ewa Leftwich", title = "Metody i formy kształcenia kultury technicznej u dzieci przedszkolnych : wprowadzenie do problemu ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "259 - 266" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Konieczka, Techniki relaksacyjne jako działania wspomagające rozwój dziecka , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 267 - 280
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Konieczka", title = "Techniki relaksacyjne jako działania wspomagające rozwój dziecka ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "267 - 280" }
-
Czas uczestnictwa w edukacji przedszkolnej a poziom gotowości do pisania osiągany przez 6-latki z przedszkola i oddziału przedszkolnegos. 281 - 295CZYSTY TEKST
Eugenia Iwona Laska, Czas uczestnictwa w edukacji przedszkolnej a poziom gotowości do pisania osiągany przez 6-latki z przedszkola i oddziału przedszkolnego , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 281 - 295
BIBTEX@Article{ authors = " Eugenia Iwona Laska", title = "Czas uczestnictwa w edukacji przedszkolnej a poziom gotowości do pisania osiągany przez 6-latki z przedszkola i oddziału przedszkolnego ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "281 - 295" }
-
"Media w edukacji muzycznej uczniów szkoły ogólnokształcącej", Mirosław Kisiel, Mysłowice 2003 : [recenzja]s. 299 - 300CZYSTY TEKST
Mirosław Kisiel, Halyna Nikolayi, "Media w edukacji muzycznej uczniów szkoły ogólnokształcącej", Mirosław Kisiel, Mysłowice 2003 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 299 - 300
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Kisiel, Halyna Nikolayi", title = ""Media w edukacji muzycznej uczniów szkoły ogólnokształcącej", Mirosław Kisiel, Mysłowice 2003 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "299 - 300" }
-
"Edukacja artystyczna wobec przemian społeczno-oświatowych", oprac. Lidia Kataryńczuk-Mania, Juliusz Karcz, Zielona Góra 2002 : [recenzja]s. 301 - 303CZYSTY TEKST
Juliusz Karcz, Lidia Kataryńczuk-Mania, Mirosław Kisiel, "Edukacja artystyczna wobec przemian społeczno-oświatowych", oprac. Lidia Kataryńczuk-Mania, Juliusz Karcz, Zielona Góra 2002 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 301 - 303
BIBTEX@Article{ authors = " Juliusz Karcz, Lidia Kataryńczuk-Mania, Mirosław Kisiel", title = ""Edukacja artystyczna wobec przemian społeczno-oświatowych", oprac. Lidia Kataryńczuk-Mania, Juliusz Karcz, Zielona Góra 2002 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "301 - 303" }
-
Recenzja płyty kompaktowej CD pt. "Wszystko ma swój czas" w wykonaniu Chóru Akademickiego Tota Anima Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Mysłowicach pod dyrekcją Jolanty Woszczyckiej-Kempnys. 304 - 305CZYSTY TEKST
Jadwiga Uchyła-Zroski, Recenzja płyty kompaktowej CD pt. "Wszystko ma swój czas" w wykonaniu Chóru Akademickiego Tota Anima Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Mysłowicach pod dyrekcją Jolanty Woszczyckiej-Kempny , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 304 - 305
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Uchyła-Zroski", title = "Recenzja płyty kompaktowej CD pt. "Wszystko ma swój czas" w wykonaniu Chóru Akademickiego Tota Anima Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Mysłowicach pod dyrekcją Jolanty Woszczyckiej-Kempny ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "304 - 305" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Bolesław Hornowski (1914-1983) , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 309 - 319
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Bolesław Hornowski (1914-1983) ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "309 - 319" }
-
CZYSTY TEKST
Lidia Pawelec, Stanisław Jachowicz (1796-1857) , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 320 - 331
BIBTEX@Article{ authors = " Lidia Pawelec", title = "Stanisław Jachowicz (1796-1857) ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "320 - 331" }
-
Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicachs. 335 - 336CZYSTY TEKST
Małgorzata Halewska, Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 3-4 (20-21), s. 335 - 336
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Halewska", title = "Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 3-4 (20-21)", pages = "335 - 336" }