-
CZYSTY TEKST
Mariusz Sztaba, Źródło i przyczyny współczesnego, wielopostaciowego kryzysu społecznego, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 11 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Sztaba", title = "Źródło i przyczyny współczesnego, wielopostaciowego kryzysu społecznego", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "11 - 38" }
-
CZYSTY TEKST
Waldemar Firej, Danuta Krześniak-Firlej, Komisja Edukacji Narodowej (1773–1794) – w 240. rocznicę utworzenia KEN, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 39 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Firej, Danuta Krześniak-Firlej", title = "Komisja Edukacji Narodowej (1773–1794) – w 240. rocznicę utworzenia KEN", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "39 - 65" }
-
Digital words… Harnessing technology to develop literacy skills in early education of children (on the example of the Polish language)s. 67 - 76CZYSTY TEKST
Izabela Jaros, Anna Wileczek, Digital words… Harnessing technology to develop literacy skills in early education of children (on the example of the Polish language) , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 67 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Jaros, Anna Wileczek", title = "Digital words… Harnessing technology to develop literacy skills in early education of children (on the example of the Polish language) ", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "67 - 76" }
-
Zadania i kompetencje nauczyciela języka obcego w kształceniu integracyjnym: model sylwetki idealnej w ujęciu SPE-dydaktyczo-pedeutologicznyms. 77 - 90CZYSTY TEKST
Weronika Król-Gierat, Zadania i kompetencje nauczyciela języka obcego w kształceniu integracyjnym: model sylwetki idealnej w ujęciu SPE-dydaktyczo-pedeutologicznym , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 77 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Weronika Król-Gierat", title = "Zadania i kompetencje nauczyciela języka obcego w kształceniu integracyjnym: model sylwetki idealnej w ujęciu SPE-dydaktyczo-pedeutologicznym ", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "77 - 90" }
-
Therapy model of supporting social performance of children with developmental de5cienciess. 91 - 100CZYSTY TEKST
Anna Hajdukiewicz, Therapy model of supporting social performance of children with developmental de5ciencies , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 91 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Hajdukiewicz", title = "Therapy model of supporting social performance of children with developmental de5ciencies ", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "91 - 100" }
-
CZYSTY TEKST
Ana Kaminska, Ewaluacja jako element organizacji uczącej się, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 101 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Ana Kaminska", title = "Ewaluacja jako element organizacji uczącej się", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "101 - 113" }
-
Nauczyciel jako refleksyjny i krytyczny badacz w perspektywie procesów autoewaluacyjnychs. 115 - 132CZYSTY TEKST
Maciej Kołodziejski, Nauczyciel jako refleksyjny i krytyczny badacz w perspektywie procesów autoewaluacyjnych, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 115 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Kołodziejski", title = "Nauczyciel jako refleksyjny i krytyczny badacz w perspektywie procesów autoewaluacyjnych", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "115 - 132" }
-
CZYSTY TEKST
Wanda Dróżka, Rola nauczyciela w procesie inkluzji społecznej: wyzwania, szanse, bariery, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 133 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Dróżka", title = "Rola nauczyciela w procesie inkluzji społecznej: wyzwania, szanse, bariery", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "133 - 155" }
-
Dyskurs militarny o szkole: polska edukacja na łamach opiniotwórczych tygodnikóws. 157 - 174CZYSTY TEKST
Justyna Dobrołowicz, Dyskurs militarny o szkole: polska edukacja na łamach opiniotwórczych tygodników , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 157 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Dobrołowicz", title = "Dyskurs militarny o szkole: polska edukacja na łamach opiniotwórczych tygodników ", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "157 - 174" }
-
CZYSTY TEKST
Renata Wojciechowska, Bobomigi wykładowe: analiza procesu komunikacji podczas wykładu , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 175 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Wojciechowska", title = "Bobomigi wykładowe: analiza procesu komunikacji podczas wykładu ", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "175 - 187" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Gjorgievska, Macedoński system edukacyjny – struktura i kluczowe obszary zmian , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 189 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Gjorgievska", title = "Macedoński system edukacyjny – struktura i kluczowe obszary zmian ", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "189 - 213" }
-
Transformation of the Academic Culture of European University in the Context of the Risk Societys. 215 - 228CZYSTY TEKST
Alina Sbruieva, Transformation of the Academic Culture of European University in the Context of the Risk Society, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 215 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Sbruieva", title = "Transformation of the Academic Culture of European University in the Context of the Risk Society", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "215 - 228" }
-
CZYSTY TEKST
Renata Miszczuk, Młodzież niedostosowana społecznie na świętokrzyskim rynku pracy, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 231 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Miszczuk", title = "Młodzież niedostosowana społecznie na świętokrzyskim rynku pracy", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "231 - 244" }
-
Bezrobocie absolwentów szkół wyższych i sposoby ich aktywizacji zawodowej na przykładzie Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcachs. 245 - 269CZYSTY TEKST
Małgorzata Wolska-Długosz, Bezrobocie absolwentów szkół wyższych i sposoby ich aktywizacji zawodowej na przykładzie Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 245 - 269
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Wolska-Długosz", title = "Bezrobocie absolwentów szkół wyższych i sposoby ich aktywizacji zawodowej na przykładzie Powiatowego Urzędu Pracy w Kielcach ", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "245 - 269" }
-
CZYSTY TEKST
Edyta Hińcza, Przemysław Nowak, Wykorzystanie idei coachingu kariery w doradztwie zawodowym, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 271 - 285
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Hińcza, Przemysław Nowak", title = "Wykorzystanie idei coachingu kariery w doradztwie zawodowym", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "271 - 285" }
-
Disturbed relations with adults as a key factor in socially harmful behaviours: on the basis of current criminals’ experiencess. 287 - 307CZYSTY TEKST
Arkadiusz Urbanek, Disturbed relations with adults as a key factor in socially harmful behaviours: on the basis of current criminals’ experiences, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 287 - 307
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Urbanek", title = "Disturbed relations with adults as a key factor in socially harmful behaviours: on the basis of current criminals’ experiences", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "287 - 307" }
-
Między poradnictwem a mediacją w aspekcie działalności schronisk dla nieletnichs. 309 - 323CZYSTY TEKST
Katarzyna Potaczała-Perz, Monika Wojtkowiak, Między poradnictwem a mediacją w aspekcie działalności schronisk dla nieletnich , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 309 - 323
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Potaczała-Perz, Monika Wojtkowiak", title = "Między poradnictwem a mediacją w aspekcie działalności schronisk dla nieletnich ", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "309 - 323" }
-
Style nauczania oraz sposoby przyswajania wiedzy szkolnej przez uczniów klas początkowych – ustalenia i propozycjes. 325 - 344CZYSTY TEKST
Paulina Jakubowicz, Małgorzata Przybysz-Zaremba, Style nauczania oraz sposoby przyswajania wiedzy szkolnej przez uczniów klas początkowych – ustalenia i propozycje, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 325 - 344
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Jakubowicz, Małgorzata Przybysz-Zaremba", title = "Style nauczania oraz sposoby przyswajania wiedzy szkolnej przez uczniów klas początkowych – ustalenia i propozycje", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "325 - 344" }
-
CZYSTY TEKST
Alicja Leix, Adriana Wiegierova, Język angielski w przedszkolach: dylematy psychologiczne i pedagogiczne, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 345 - 355
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Leix, Adriana Wiegierova", title = "Język angielski w przedszkolach: dylematy psychologiczne i pedagogiczne", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "345 - 355" }
-
Global warming and the rise of the sea level: a study of intellectual development in preadolescents and adolescents from 11 to 15 years olds. 357 - 375CZYSTY TEKST
Jean Baratgin, Darya Filatova, Frank Jamet, Global warming and the rise of the sea level: a study of intellectual development in preadolescents and adolescents from 11 to 15 years old , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 357 - 375
BIBTEX@Article{ authors = " Jean Baratgin, Darya Filatova, Frank Jamet", title = "Global warming and the rise of the sea level: a study of intellectual development in preadolescents and adolescents from 11 to 15 years old ", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "357 - 375" }
-
An ounce of prevention is worth a pound of cure: reducing Early School Leaving in Slovakias. 377 - 386CZYSTY TEKST
Joanna Leek, An ounce of prevention is worth a pound of cure: reducing Early School Leaving in Slovakia, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 377 - 386
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Leek", title = "An ounce of prevention is worth a pound of cure: reducing Early School Leaving in Slovakia", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "377 - 386" }
-
How much internship? : requirements for specific vocational learning in the Czech Republics. 387 - 399CZYSTY TEKST
Jan Kalenda, David Sury, How much internship? : requirements for specific vocational learning in the Czech Republic, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 387 - 399
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Kalenda, David Sury", title = "How much internship? : requirements for specific vocational learning in the Czech Republic", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "387 - 399" }
-
Oczekiwania studentów od opiekuna pracy dyplomowej w warunkach czeskiego uniwersytetus. 401 - 419CZYSTY TEKST
Ilona Kočvarová, Jana Majerčíková, Oczekiwania studentów od opiekuna pracy dyplomowej w warunkach czeskiego uniwersytetu, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 401 - 419
BIBTEX@Article{ authors = " Ilona Kočvarová, Jana Majerčíková", title = "Oczekiwania studentów od opiekuna pracy dyplomowej w warunkach czeskiego uniwersytetu", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "401 - 419" }
-
CZYSTY TEKST
Elena Kozlova, Структурные составляющие инновационной культуры будущего педагога, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 421 - 440
BIBTEX@Article{ authors = " Elena Kozlova", title = "Структурные составляющие инновационной культуры будущего педагога", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "421 - 440" }
-
Od poznawania do rozumienia muzyki: o społeczno-edukacyjnych aspektach badań rozwoju audiacyjnego dzieckas. 441 - 457CZYSTY TEKST
Paweł Trzos, Od poznawania do rozumienia muzyki: o społeczno-edukacyjnych aspektach badań rozwoju audiacyjnego dziecka, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 441 - 457
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Trzos", title = "Od poznawania do rozumienia muzyki: o społeczno-edukacyjnych aspektach badań rozwoju audiacyjnego dziecka", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "441 - 457" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Parkita, Muzyczne upodobania współczesnej młodzieży, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 459 - 474
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Parkita", title = "Muzyczne upodobania współczesnej młodzieży", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "459 - 474" }
-
"Rodzicielskie sposoby rozpoznawania i rozwijania zainteresowań i zdolności", Joanna Łukasiewicz-Wieleba, Alicja Baum, Warszawa 2013 : [recenzja]s. 477 - 483CZYSTY TEKST
Alicja Baum, Jan Giza, Joanna Łukasiewicz-Wieleba, "Rodzicielskie sposoby rozpoznawania i rozwijania zainteresowań i zdolności", Joanna Łukasiewicz-Wieleba, Alicja Baum, Warszawa 2013 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 477 - 483
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Baum, Jan Giza, Joanna Łukasiewicz-Wieleba", title = ""Rodzicielskie sposoby rozpoznawania i rozwijania zainteresowań i zdolności", Joanna Łukasiewicz-Wieleba, Alicja Baum, Warszawa 2013 : [recenzja]", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "477 - 483" }
-
"Afirmacja czy kontestacja? : dylemat społeczeństwa kapitalistycznego w kryzysie", red. Zbigniew Galor, Radomir Miński, Piotr Sałustowicz, Warszawa 2014 : [recenzja]s. 485 - 488CZYSTY TEKST
Paulina Forma, Zbigniew Galor, Radomir Miński, Piotr Sałustowicz, "Afirmacja czy kontestacja? : dylemat społeczeństwa kapitalistycznego w kryzysie", red. Zbigniew Galor, Radomir Miński, Piotr Sałustowicz, Warszawa 2014 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 485 - 488
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Forma, Zbigniew Galor, Radomir Miński, Piotr Sałustowicz", title = ""Afirmacja czy kontestacja? : dylemat społeczeństwa kapitalistycznego w kryzysie", red. Zbigniew Galor, Radomir Miński, Piotr Sałustowicz, Warszawa 2014 : [recenzja]", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "485 - 488" }
-
Sprawozdanie z konferencji "Wyzwania rynku edukacyjnego wobec rynku pracy. Wymiary lokalne, regionalne i ponadregionalne" (9–10.10.2014, Wrocław)s. 489 - 492CZYSTY TEKST
Michał Dobrołowicz, Sprawozdanie z konferencji "Wyzwania rynku edukacyjnego wobec rynku pracy. Wymiary lokalne, regionalne i ponadregionalne" (9–10.10.2014, Wrocław), Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 489 - 492
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Dobrołowicz", title = "Sprawozdanie z konferencji "Wyzwania rynku edukacyjnego wobec rynku pracy. Wymiary lokalne, regionalne i ponadregionalne" (9–10.10.2014, Wrocław)", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "489 - 492" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Białobrzeska, Cezary Kurkowski, Wokół problemów zagrożonego człowieczeństwa, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 493 - 498
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Białobrzeska, Cezary Kurkowski", title = "Wokół problemów zagrożonego człowieczeństwa", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "493 - 498" }