-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "5" }
-
CZYSTY TEKST
Robert Rumiński, Finansowanie amerykańskiego small businessu w dobie kryzysu finansowego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 9 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Rumiński", title = "Finansowanie amerykańskiego small businessu w dobie kryzysu finansowego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "9 - 16" }
-
Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w sferze handlu w Polsce w okresie spowolnienia gospodarczegos. 17 - 29CZYSTY TEKST
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w sferze handlu w Polsce w okresie spowolnienia gospodarczego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 17 - 29
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w sferze handlu w Polsce w okresie spowolnienia gospodarczego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "17 - 29" }
-
Tendencje akceptacji zmian cen w międzynarodowych kolejowych przewozach pasażerskichs. 31 - 40CZYSTY TEKST
Daria Mendyk, Józef Perenc, Tendencje akceptacji zmian cen w międzynarodowych kolejowych przewozach pasażerskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 31 - 40
BIBTEX@Article{ authors = " Daria Mendyk, Józef Perenc", title = "Tendencje akceptacji zmian cen w międzynarodowych kolejowych przewozach pasażerskich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "31 - 40" }
-
Zastosowanie skali SIMALTO do kształtowania cech produktu na przykładzie pracy dziekanatus. 43 - 52CZYSTY TEKST
Dariusz Dąbrowski, Zastosowanie skali SIMALTO do kształtowania cech produktu na przykładzie pracy dziekanatu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 43 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Dąbrowski", title = "Zastosowanie skali SIMALTO do kształtowania cech produktu na przykładzie pracy dziekanatu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "43 - 52" }
-
CZYSTY TEKST
Hanna Hall, Etyczne aspekty badań marketingowych – perspektywa firmy badawczej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 53 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Hall", title = "Etyczne aspekty badań marketingowych – perspektywa firmy badawczej ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "53 - 61" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Kaczmarek-Śliwińska, Zarządzanie komunikacją organizacji w obszarze social media, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 63 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Kaczmarek-Śliwińska", title = "Zarządzanie komunikacją organizacji w obszarze social media", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "63 - 74" }
-
CZYSTY TEKST
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Rola marketingu w rozwoju usług kulturalnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 75 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Rola marketingu w rozwoju usług kulturalnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "75 - 85" }
-
Analiza wartości reputacji oraz mocy marki na podstawie rankingu marek polskichs. 87 - 99CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Analiza wartości reputacji oraz mocy marki na podstawie rankingu marek polskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 87 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Analiza wartości reputacji oraz mocy marki na podstawie rankingu marek polskich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "87 - 99" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Sponsoring w polskim sporcie eksponowany w telewizji , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 101 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Sponsoring w polskim sporcie eksponowany w telewizji ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "101 - 108" }
-
CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Specyfika systemu Timeshare oraz ocena jego oferty w RCI , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 109 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Specyfika systemu Timeshare oraz ocena jego oferty w RCI ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "109 - 119" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Dąbrowska, Znaczenie czynnika ludzkiego w usługach – spojrzenie z perspektywy kryzysu , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 123 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dąbrowska", title = "Znaczenie czynnika ludzkiego w usługach – spojrzenie z perspektywy kryzysu ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "123 - 135" }
-
CZYSTY TEKST
Edyta Gołąb-Andrzejak, Relacje usługodawca–usługobiorca na rynku usług hotelarskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 137 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Gołąb-Andrzejak", title = "Relacje usługodawca–usługobiorca na rynku usług hotelarskich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "137 - 145" }
-
CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Możliwości wykorzystania badań marketingowych w marketingu relacji , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 147 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska", title = "Możliwości wykorzystania badań marketingowych w marketingu relacji ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "147 - 156" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Krajewska-Smardz, Mirosława Pluta-Olearnik, Relacje uczelni z rynkiem pracy z perspektywy absolwentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 157 - 171
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Krajewska-Smardz, Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Relacje uczelni z rynkiem pracy z perspektywy absolwentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "157 - 171" }
-
Struktura alokacji zasobów w kształtowaniu wartości dla klienta – podejście środków-celóws. 173 - 186CZYSTY TEKST
Adam Sagan, Struktura alokacji zasobów w kształtowaniu wartości dla klienta – podejście środków-celów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 173 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Sagan", title = "Struktura alokacji zasobów w kształtowaniu wartości dla klienta – podejście środków-celów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "173 - 186" }
-
Kultura organizacyjna w tworzeniu przewagi konkurencyjnej firm handlowych: podejście pozycyjnes. 187 - 197CZYSTY TEKST
Grażyna Śmigielska, Kultura organizacyjna w tworzeniu przewagi konkurencyjnej firm handlowych: podejście pozycyjne , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 187 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Śmigielska", title = "Kultura organizacyjna w tworzeniu przewagi konkurencyjnej firm handlowych: podejście pozycyjne ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "187 - 197" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Orientacja marketingowa organizacji pozarządowych – główne cechy , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 201 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Orientacja marketingowa organizacji pozarządowych – główne cechy ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "201 - 214" }
-
Znaczenie Internetu w komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnegos. 215 - 227CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Znaczenie Internetu w komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 215 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Znaczenie Internetu w komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "215 - 227" }
-
CZYSTY TEKST
Wawrzyniec Rudolf, Możliwości wykorzystania koncepcji governance w zarządzaniu publicznym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 229 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Wawrzyniec Rudolf", title = "Możliwości wykorzystania koncepcji governance w zarządzaniu publicznym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "229 - 241" }
-
Modelowe odwzorowanie strategicznych zachowań gmin w zmiennych warunkach otoczenias. 243 - 254CZYSTY TEKST
Magdalena Zioło, Modelowe odwzorowanie strategicznych zachowań gmin w zmiennych warunkach otoczenia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 18, s. 243 - 254
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Zioło", title = "Modelowe odwzorowanie strategicznych zachowań gmin w zmiennych warunkach otoczenia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 18", pages = "243 - 254" }