-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 5
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "5" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Konsument na jednolitym rynku cyfrowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 9 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło", title = "Konsument na jednolitym rynku cyfrowym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "9 - 18" }
-
Odwiedziny w centrach handlowych – zmiany w strukturze celów i preferencji konsumenckichs. 19 - 27CZYSTY TEKST
Marcin Gąsior, Odwiedziny w centrach handlowych – zmiany w strukturze celów i preferencji konsumenckich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 19 - 27
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gąsior", title = "Odwiedziny w centrach handlowych – zmiany w strukturze celów i preferencji konsumenckich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "19 - 27" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Newerli-Guz, Zachowania konsumentów na rynku markowej odzieży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 29 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Newerli-Guz", title = "Zachowania konsumentów na rynku markowej odzieży", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "29 - 36" }
-
Zmiany w zachowaniach konsumentów na rynku turystycznym w erze społeczeństwa twórczegos. 37 - 45CZYSTY TEKST
Ewa Markiewicz, Agnieszka Niezgoda, Zmiany w zachowaniach konsumentów na rynku turystycznym w erze społeczeństwa twórczego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 37 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Markiewicz, Agnieszka Niezgoda", title = "Zmiany w zachowaniach konsumentów na rynku turystycznym w erze społeczeństwa twórczego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "37 - 45" }
-
CZYSTY TEKST
Wanda Patrzałek, Zmiany nawyków żywieniowych w zachowaniach dekonsumpcyjnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 47 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Patrzałek", title = "Zmiany nawyków żywieniowych w zachowaniach dekonsumpcyjnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "47 - 56" }
-
Współzależność notyfikacji w zakresie nowego podejścia z krajów zachodniej i wschodniej Unii Europejskiejs. 57 - 65CZYSTY TEKST
Marcin Pigłowski, Współzależność notyfikacji w zakresie nowego podejścia z krajów zachodniej i wschodniej Unii Europejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 57 - 65
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Pigłowski", title = "Współzależność notyfikacji w zakresie nowego podejścia z krajów zachodniej i wschodniej Unii Europejskiej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "57 - 65" }
-
Zachowania konsumpcyjne kobiet przez pryzmat zmian zachodzących w otoczeniu marketingowyms. 67 - 75CZYSTY TEKST
Joanna Pikuła-Małachowska, Zachowania konsumpcyjne kobiet przez pryzmat zmian zachodzących w otoczeniu marketingowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 67 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Pikuła-Małachowska", title = "Zachowania konsumpcyjne kobiet przez pryzmat zmian zachodzących w otoczeniu marketingowym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "67 - 75" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Rybowska, Konsumpcjonizm na rynku kosmetyków, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 77 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Rybowska", title = "Konsumpcjonizm na rynku kosmetyków", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "77 - 87" }
-
CZYSTY TEKST
Karolina Orzeł, Grażyna Śmigielska, Innowacje architektoniczne w polskim handlu a zachowanie konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 89 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Orzeł, Grażyna Śmigielska", title = "Innowacje architektoniczne w polskim handlu a zachowanie konsumentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "89 - 99" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Wasilik, Idea Fair Trade: w kierunku odpowiedzialnej konsumpcji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 101 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Wasilik", title = "Idea Fair Trade: w kierunku odpowiedzialnej konsumpcji", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "101 - 109" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Dołhasz, Seniorzy jako adresaci działań marketingowych przedsiębiorstw w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 113 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Dołhasz", title = "Seniorzy jako adresaci działań marketingowych przedsiębiorstw w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "113 - 125" }
-
Zachowania prosumpcyjne i etnocentryczne konsumentów niepełnosprawnych – wybrane zagadnienias. 127 - 137CZYSTY TEKST
Magdalena Maciaszczyk, Zachowania prosumpcyjne i etnocentryczne konsumentów niepełnosprawnych – wybrane zagadnienia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 127 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Maciaszczyk", title = "Zachowania prosumpcyjne i etnocentryczne konsumentów niepełnosprawnych – wybrane zagadnienia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "127 - 137" }
-
Gender marketing w świadomości wybranej grupy młodych konsumentów na podstawie badańs. 139 - 148CZYSTY TEKST
Anna Niedzielska, Gender marketing w świadomości wybranej grupy młodych konsumentów na podstawie badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 139 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Niedzielska", title = "Gender marketing w świadomości wybranej grupy młodych konsumentów na podstawie badań", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "139 - 148" }
-
Podróżujące rodziny, czyli jak towarzystwo dzieci różnicuje zachowania konsumentów turystóws. 149 - 159CZYSTY TEKST
Renata Seweryn, Podróżujące rodziny, czyli jak towarzystwo dzieci różnicuje zachowania konsumentów turystów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 149 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Seweryn", title = "Podróżujące rodziny, czyli jak towarzystwo dzieci różnicuje zachowania konsumentów turystów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "149 - 159" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Skorek, Postmodernistyczny konsument a społeczność wokół marki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 161 - 169
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Skorek", title = "Postmodernistyczny konsument a społeczność wokół marki", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "161 - 169" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Szalonka, Polityka kreowania prozdrowotnego stylu życia wśród dzieci i młodzieży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 171 - 181
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Szalonka", title = "Polityka kreowania prozdrowotnego stylu życia wśród dzieci i młodzieży", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "171 - 181" }
-
Konsument zrównoważony jako segment odniesienia dla działań marketingowych przedsiębiorstwas. 183 - 191CZYSTY TEKST
Iwona Wilk, Konsument zrównoważony jako segment odniesienia dla działań marketingowych przedsiębiorstwa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 183 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Wilk", title = "Konsument zrównoważony jako segment odniesienia dla działań marketingowych przedsiębiorstwa", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "183 - 191" }
-
CZYSTY TEKST
Romuald Zabrocki, Seniorzy jako segment konsumencki w usługach gastronomicznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 193 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Romuald Zabrocki", title = "Seniorzy jako segment konsumencki w usługach gastronomicznych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "193 - 205" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Blicharz, Ocena jakości usług restauracyjnych na przykładzie kawiarni w Lublinie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 209 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Blicharz", title = "Ocena jakości usług restauracyjnych na przykładzie kawiarni w Lublinie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "209 - 217" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Dąbrowska, Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska, Zachowania polskich i angielskich konsumentów na rynku herbaty, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 219 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Dąbrowska, Przemysław Dmowski, Maria Śmiechowska", title = "Zachowania polskich i angielskich konsumentów na rynku herbaty", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "219 - 228" }
-
The impact of income and place of living on health behaviors in a range of oral hygiene on the basis of the surveyed patientss. 229 - 241CZYSTY TEKST
Leszek Grabarczyk, Jolanta Świderska, The impact of income and place of living on health behaviors in a range of oral hygiene on the basis of the surveyed patients, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 229 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Grabarczyk, Jolanta Świderska", title = "The impact of income and place of living on health behaviors in a range of oral hygiene on the basis of the surveyed patients", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "229 - 241" }
-
Rodzaje i wpływ działań marketingowych kreujących lojalność klientów firmy telekomunikacyjnejs. 243 - 251CZYSTY TEKST
Maria Grzybek, Wiesław Szopiński, Rodzaje i wpływ działań marketingowych kreujących lojalność klientów firmy telekomunikacyjnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 243 - 251
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Grzybek, Wiesław Szopiński", title = "Rodzaje i wpływ działań marketingowych kreujących lojalność klientów firmy telekomunikacyjnej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "243 - 251" }
-
Jakość usług marketingowych w Polsce w perspektywie menedżerów przedsiębiorstw korzystających z nichs. 253 - 262CZYSTY TEKST
Robert Nowacki, Jakość usług marketingowych w Polsce w perspektywie menedżerów przedsiębiorstw korzystających z nich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 253 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Nowacki", title = "Jakość usług marketingowych w Polsce w perspektywie menedżerów przedsiębiorstw korzystających z nich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "253 - 262" }
-
Preferencje i motywy wyboru zakładu ubezpieczeń na życie przez klientów indywidualnychs. 263 - 271CZYSTY TEKST
Beata Nowatorska-Romaniak, Preferencje i motywy wyboru zakładu ubezpieczeń na życie przez klientów indywidualnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 263 - 271
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Nowatorska-Romaniak", title = "Preferencje i motywy wyboru zakładu ubezpieczeń na życie przez klientów indywidualnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "263 - 271" }
-
CZYSTY TEKST
Adam Sagan, Przyczynowość w badaniach marketingowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 273 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Sagan", title = "Przyczynowość w badaniach marketingowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "273 - 283" }
-
CZYSTY TEKST
Grzegorz Zasuwa, Bojkotowanie produktu a preferencje wartości konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 38, s. 285 - 294
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Zasuwa", title = "Bojkotowanie produktu a preferencje wartości konsumentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 38", pages = "285 - 294" }