-
CZYSTY TEKST
Stanisław Judycki, Filozofia i chrystologia, Analiza i Egzystencja, 2009 / Tom 10, s. 7 - 32
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Judycki", title = "Filozofia i chrystologia", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2009 / Tom 10", pages = "7 - 32" }
-
CZYSTY TEKST
Rafał Misiak, Geneza zła w filozofii Sorena Kierkegaarda, Analiza i Egzystencja, 2009 / Tom 10, s. 33 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Misiak", title = "Geneza zła w filozofii Sorena Kierkegaarda", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2009 / Tom 10", pages = "33 - 54" }
-
CZYSTY TEKST
Dorota Leszczyna, Filozofia egzystencjalna w ujęciu Miguela de Unamuno, Analiza i Egzystencja, 2009 / Tom 10, s. 55 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Leszczyna", title = "Filozofia egzystencjalna w ujęciu Miguela de Unamuno", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2009 / Tom 10", pages = "55 - 76" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Brożek, O stylach filozoficznych i dylematach metodologicznych, Analiza i Egzystencja, 2009 / Tom 10, s. 77 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Brożek", title = "O stylach filozoficznych i dylematach metodologicznych", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2009 / Tom 10", pages = "77 - 89" }
-
CZYSTY TEKST
Adam Grobler, Projekt podstawy programowej z filozofii: przeciw stereotypom, Analiza i Egzystencja, 2009 / Tom 10, s. 91 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Grobler", title = "Projekt podstawy programowej z filozofii: przeciw stereotypom", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2009 / Tom 10", pages = "91 - 98" }
-
CZYSTY TEKST
Maciej Smolak, Jakiej filozofii uczyć w szkole?, Analiza i Egzystencja, 2009 / Tom 10, s. 99 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Smolak", title = "Jakiej filozofii uczyć w szkole?", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2009 / Tom 10", pages = "99 - 110" }
-
Różnorodność i znaczenie aktywizujących metod prowadzenia zajęć z filozofii w szkole średniejs. 111 - 127CZYSTY TEKST
Elżbieta Konopacka, Różnorodność i znaczenie aktywizujących metod prowadzenia zajęć z filozofii w szkole średniej, Analiza i Egzystencja, 2009 / Tom 10, s. 111 - 127
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Konopacka", title = "Różnorodność i znaczenie aktywizujących metod prowadzenia zajęć z filozofii w szkole średniej", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2009 / Tom 10", pages = "111 - 127" }
-
CZYSTY TEKST
Paweł Walczak, Metody aktywizujące w nauczaniu filozofii, Analiza i Egzystencja, 2009 / Tom 10, s. 129 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Walczak", title = "Metody aktywizujące w nauczaniu filozofii", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2009 / Tom 10", pages = "129 - 139" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Kuczyńska, O kłopotach z dydaktyką filozofii, Analiza i Egzystencja, 2009 / Tom 10, s. 141 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Kuczyńska", title = "O kłopotach z dydaktyką filozofii", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2009 / Tom 10", pages = "141 - 146" }
-
„Mistrz-uczeń” kontra „usługodawca-klient” : refleksje na temat zmiany modelu edukacjis. 147 - 150CZYSTY TEKST
Tomasz A. Kwarciński, Agnieszka Salamucha, „Mistrz-uczeń” kontra „usługodawca-klient” : refleksje na temat zmiany modelu edukacji, Analiza i Egzystencja, 2009 / Tom 10, s. 147 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz A. Kwarciński, Agnieszka Salamucha", title = "„Mistrz-uczeń” kontra „usługodawca-klient” : refleksje na temat zmiany modelu edukacji", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2009 / Tom 10", pages = "147 - 150" }
-
Alternatywność konwencji kształcenia filozoficznego jako wzorzec edukacyjnys. 151 - 172CZYSTY TEKST
Maciej Woźniczka, Alternatywność konwencji kształcenia filozoficznego jako wzorzec edukacyjny, Analiza i Egzystencja, 2009 / Tom 10, s. 151 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Woźniczka", title = "Alternatywność konwencji kształcenia filozoficznego jako wzorzec edukacyjny", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2009 / Tom 10", pages = "151 - 172" }
-
Edukacja filozoficzna wobec wyzwania relatywizmu na przykładzie programu M. Lipmana Filozofia w szkoles. 173 - 185CZYSTY TEKST
Zbigniew Zdunowski, Edukacja filozoficzna wobec wyzwania relatywizmu na przykładzie programu M. Lipmana Filozofia w szkole, Analiza i Egzystencja, 2009 / Tom 10, s. 173 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Zdunowski", title = "Edukacja filozoficzna wobec wyzwania relatywizmu na przykładzie programu M. Lipmana Filozofia w szkole", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2009 / Tom 10", pages = "173 - 185" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Bołtuć, Tajemnice e-learningu w filozofii : licencjat z filozofii online, Analiza i Egzystencja, 2009 / Tom 10, s. 187 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Bołtuć", title = "Tajemnice e-learningu w filozofii : licencjat z filozofii online", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2009 / Tom 10", pages = "187 - 199" }
-
CZYSTY TEKST
Aldona Pobojewska, Model edukacji filozoficznej : list inicjujący, Analiza i Egzystencja, 2009 / Tom 10, s. 201 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Aldona Pobojewska", title = "Model edukacji filozoficznej : list inicjujący", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2009 / Tom 10", pages = "201 - 203" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Jedynak, O nauczaniu filozofii w szkole, Analiza i Egzystencja, 2009 / Tom 10, s. 203 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Jedynak", title = "O nauczaniu filozofii w szkole", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2009 / Tom 10", pages = "203 - 207" }
-
CZYSTY TEKST
Wanda Kamińska, W dobrym tonie jest być „na nie”?, Analiza i Egzystencja, 2009 / Tom 10, s. 207 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Wanda Kamińska", title = "W dobrym tonie jest być „na nie”?", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2009 / Tom 10", pages = "207 - 212" }
-
CZYSTY TEKST
Maciej Woźniczka, Głos w dyskusji, Analiza i Egzystencja, 2009 / Tom 10, s. 212 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Woźniczka", title = "Głos w dyskusji", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2009 / Tom 10", pages = "212 - 219" }
-
CZYSTY TEKST
Aldona Pobojewska, Edukacja filozoficzna – niektóre dylematy i środki zaradcze, Analiza i Egzystencja, 2009 / Tom 10, s. 219 - 226
BIBTEX@Article{ authors = " Aldona Pobojewska", title = "Edukacja filozoficzna – niektóre dylematy i środki zaradcze", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2009 / Tom 10", pages = "219 - 226" }
-
CZYSTY TEKST
Krzysztof Mech, Ireneusz Ziemiński, Rozum zakorzeniony w boskości?, Analiza i Egzystencja, 2009 / Tom 10, s. 227 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Mech, Ireneusz Ziemiński", title = "Rozum zakorzeniony w boskości?", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2009 / Tom 10", pages = "227 - 237" }
-
CZYSTY TEKST
Tadeusz Szubka, Jacek Wojtysiak, O fundamentalnym problemie metafizyki, Analiza i Egzystencja, 2009 / Tom 10, s. 238 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Tadeusz Szubka, Jacek Wojtysiak", title = "O fundamentalnym problemie metafizyki", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2009 / Tom 10", pages = "238 - 244" }
-
CZYSTY TEKST
Renata Ziemińska, Profesor Barbara Skarga (1919-2009), Analiza i Egzystencja, 2009 / Tom 10, s. 245 - 247
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Ziemińska", title = "Profesor Barbara Skarga (1919-2009)", journal = "Analiza i Egzystencja", issue = "2009 / Tom 10", pages = "245 - 247" }