-
CZYSTY TEKST
Dariusz Pauch, Wstęp, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 7
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Pauch", title = "Wstęp", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "7" }
-
Kluczowe czynniki dostępu mikroprzedsiębiorstw do rynku zielonych zamówień publicznych w Polsces. 11 - 22CZYSTY TEKST
Arkadiusz Borowiec, Kluczowe czynniki dostępu mikroprzedsiębiorstw do rynku zielonych zamówień publicznych w Polsce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 11 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Borowiec", title = "Kluczowe czynniki dostępu mikroprzedsiębiorstw do rynku zielonych zamówień publicznych w Polsce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "11 - 22" }
-
Sektor małych i średnich przedsiębiorstw beneficjentem nowego modelu gospodarki odpadamis. 23 - 31CZYSTY TEKST
Grażyna Borys, Sektor małych i średnich przedsiębiorstw beneficjentem nowego modelu gospodarki odpadami, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 23 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Borys", title = "Sektor małych i średnich przedsiębiorstw beneficjentem nowego modelu gospodarki odpadami", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "23 - 31" }
-
Klastry jako instrument intensyfikacji internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstws. 33 - 46CZYSTY TEKST
Magdalena Brojakowska-Trząska, Klastry jako instrument intensyfikacji internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 33 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Brojakowska-Trząska", title = "Klastry jako instrument intensyfikacji internacjonalizacji małych i średnich przedsiębiorstw", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "33 - 46" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Giruć, Grupy producenckie jako beneficjenci restrukturyzacji rynków rolnych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 47 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Giruć", title = "Grupy producenckie jako beneficjenci restrukturyzacji rynków rolnych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "47 - 55" }
-
CZYSTY TEKST
Justyna Góral, Instrumenty wspierania gospodarstw rolniczych w Polsce, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 57 - 69
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Góral", title = "Instrumenty wspierania gospodarstw rolniczych w Polsce", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "57 - 69" }
-
Samozatrudnienie jako przejaw przedsiębiorczości osób niepełnosprawnych i sposób na wyjście z bezrobocias. 71 - 81CZYSTY TEKST
Andrzej Koza, Samozatrudnienie jako przejaw przedsiębiorczości osób niepełnosprawnych i sposób na wyjście z bezrobocia, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 71 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Koza", title = "Samozatrudnienie jako przejaw przedsiębiorczości osób niepełnosprawnych i sposób na wyjście z bezrobocia", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "71 - 81" }
-
Systemowe wspieranie sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w ograniczaniu luki finansowejs. 313 - 323CZYSTY TEKST
Wojciech Kozłowski, Systemowe wspieranie sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w ograniczaniu luki finansowej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 313 - 323
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Kozłowski", title = "Systemowe wspieranie sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w ograniczaniu luki finansowej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "313 - 323" }
-
CZYSTY TEKST
Teresa Łuczka, Paulina Siemieniak, Metody finansowego wsparcia przedsiębiorczości kobiet, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 325 - 336
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Łuczka, Paulina Siemieniak", title = "Metody finansowego wsparcia przedsiębiorczości kobiet", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "325 - 336" }
-
Rola systemów klasy CRM w zakresie kształtowania dynamicznego wzrostu wartości firmy sektora MSPs. 91 - 103CZYSTY TEKST
Marian Krupa, Rola systemów klasy CRM w zakresie kształtowania dynamicznego wzrostu wartości firmy sektora MSP, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 91 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Marian Krupa", title = "Rola systemów klasy CRM w zakresie kształtowania dynamicznego wzrostu wartości firmy sektora MSP", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "91 - 103" }
-
CZYSTY TEKST
Krystyna Leśniak-Moczuk, Biznes versus społeczeństwo w epoce globalizacji, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 105 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Krystyna Leśniak-Moczuk", title = "Biznes versus społeczeństwo w epoce globalizacji", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "105 - 116" }
-
Zatrudnienie i wartość dodana w małych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce i Unii Europejskiejs. 117 - 129CZYSTY TEKST
Joanna Małecka, Zatrudnienie i wartość dodana w małych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce i Unii Europejskiej, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 117 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Małecka", title = "Zatrudnienie i wartość dodana w małych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce i Unii Europejskiej", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "117 - 129" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Rembiasz, Wybrane aspekty zarządzania wiekiem w sektorze MSP, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 147 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Rembiasz", title = "Wybrane aspekty zarządzania wiekiem w sektorze MSP", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "147 - 157" }
-
Zmiany dotacji do zatrudnienia oraz ich konsekwencje dla sektora zakładów pracy chronionej i zatrudnienia osób niepełnosprawnych w warunkach chronionychs. 337 - 349CZYSTY TEKST
Adriana Politaj, Zmiany dotacji do zatrudnienia oraz ich konsekwencje dla sektora zakładów pracy chronionej i zatrudnienia osób niepełnosprawnych w warunkach chronionych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 337 - 349
BIBTEX@Article{ authors = " Adriana Politaj", title = "Zmiany dotacji do zatrudnienia oraz ich konsekwencje dla sektora zakładów pracy chronionej i zatrudnienia osób niepełnosprawnych w warunkach chronionych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "337 - 349" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Sadowska, Instytucje w ekonomii oraz instytucje otoczenia sektora MSP, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 159 - 166
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Sadowska", title = "Instytucje w ekonomii oraz instytucje otoczenia sektora MSP", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "159 - 166" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Więcek-Janka, Przegląd typologii przedsiębiorstw rodzinnych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 167 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Więcek-Janka", title = "Przegląd typologii przedsiębiorstw rodzinnych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "167 - 179" }
-
Problemy rozwoju przedsiębiorczości rodzinnej na polskiej wsi : (przypadek rolniczej gminy Łowicz)s. 181 - 191CZYSTY TEKST
Alicja Winnicka-Popczyk, Problemy rozwoju przedsiębiorczości rodzinnej na polskiej wsi : (przypadek rolniczej gminy Łowicz), Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 181 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Winnicka-Popczyk", title = "Problemy rozwoju przedsiębiorczości rodzinnej na polskiej wsi : (przypadek rolniczej gminy Łowicz)", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "181 - 191" }
-
Korzyści świadczenia usług finansowo-księgowych w MSP województwa kujawsko-pomorskiegos. 193 - 204CZYSTY TEKST
Jolanta Wiśniewska, Korzyści świadczenia usług finansowo-księgowych w MSP województwa kujawsko-pomorskiego, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 193 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Wiśniewska", title = "Korzyści świadczenia usług finansowo-księgowych w MSP województwa kujawsko-pomorskiego", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "193 - 204" }
-
CZYSTY TEKST
Grzegorz Zimon, Wpływ grupy zakupowej na konkurencyjność przedsiębiorstw, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 219 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Zimon", title = "Wpływ grupy zakupowej na konkurencyjność przedsiębiorstw", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "219 - 229" }
-
Instrumenty inżynierii finansowej na polskim rynku funduszy pożyczkowych, poręczeniowych, sieci "aniołów biznesu" i funduszy kapitału zalążkowego : case study PFPs. 233 - 248CZYSTY TEKST
Barbara Bartkowiak, Instrumenty inżynierii finansowej na polskim rynku funduszy pożyczkowych, poręczeniowych, sieci "aniołów biznesu" i funduszy kapitału zalążkowego : case study PFP, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 233 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Bartkowiak", title = "Instrumenty inżynierii finansowej na polskim rynku funduszy pożyczkowych, poręczeniowych, sieci "aniołów biznesu" i funduszy kapitału zalążkowego : case study PFP", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "233 - 248" }
-
CZYSTY TEKST
Aurelia Bielawska, Bazylea III i kredyty bankowe dla MSP, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 259 - 270
BIBTEX@Article{ authors = " Aurelia Bielawska", title = "Bazylea III i kredyty bankowe dla MSP", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "259 - 270" }
-
Zależność pomiędzy wielkością przedsiębiorstwa a strukturą źródeł finansowanias. 271 - 284CZYSTY TEKST
Piotr Figura, Zależność pomiędzy wielkością przedsiębiorstwa a strukturą źródeł finansowania, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 271 - 284
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Figura", title = "Zależność pomiędzy wielkością przedsiębiorstwa a strukturą źródeł finansowania", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "271 - 284" }
-
Wsparcie na rzecz wzrostu konkurencyjności i innowacyjności mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w perspektywie finansowej 2014-2020s. 299 - 311CZYSTY TEKST
Dominika Kordela, Wsparcie na rzecz wzrostu konkurencyjności i innowacyjności mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w perspektywie finansowej 2014-2020, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 299 - 311
BIBTEX@Article{ authors = " Dominika Kordela", title = "Wsparcie na rzecz wzrostu konkurencyjności i innowacyjności mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w perspektywie finansowej 2014-2020", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "299 - 311" }
-
CZYSTY TEKST
Kazimierz Krupa, Wybrane spin out Uniwersytetu Otago : (zarys problematyki), Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 83 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Krupa", title = "Wybrane spin out Uniwersytetu Otago : (zarys problematyki)", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "83 - 90" }
-
Rozwój kompetencji przedsiębiorczych studentów w środowisku akademickim : zakres i uwarunkowanias. 131 - 146CZYSTY TEKST
Marek Matejun, Rozwój kompetencji przedsiębiorczych studentów w środowisku akademickim : zakres i uwarunkowania, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 131 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Matejun", title = "Rozwój kompetencji przedsiębiorczych studentów w środowisku akademickim : zakres i uwarunkowania", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "131 - 146" }
-
Różnice w źródłach finansowania pomiędzy mikro, małymi i średnimi przedsiębiorstwami w świetle badań empirycznychs. 351 - 360CZYSTY TEKST
Robert Wolański, Różnice w źródłach finansowania pomiędzy mikro, małymi i średnimi przedsiębiorstwami w świetle badań empirycznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 351 - 360
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Wolański", title = "Różnice w źródłach finansowania pomiędzy mikro, małymi i średnimi przedsiębiorstwami w świetle badań empirycznych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "351 - 360" }
-
CZYSTY TEKST
Danuta Zawadzka, Agnieszka Kurdyś-Kujawska, Przeżywalność nowo powstałych przedsiębiorstw w Polsce w latach 2003-2014, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 205 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Zawadzka, Agnieszka Kurdyś-Kujawska", title = "Przeżywalność nowo powstałych przedsiębiorstw w Polsce w latach 2003-2014", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "205 - 218" }
-
Kierunki finansowego wsparcia inteligentnego rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w perspektywie finansowej 2014-2020s. 249 - 258CZYSTY TEKST
Anna Bera, Kierunki finansowego wsparcia inteligentnego rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w perspektywie finansowej 2014-2020, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 249 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bera", title = "Kierunki finansowego wsparcia inteligentnego rozwoju mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w perspektywie finansowej 2014-2020", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "249 - 258" }
-
CZYSTY TEKST
Lilianna Jodkowska, Existenzgründungen und ihre finanzierungsmöglichkeiten in Deutschland, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 2 (43), s. 285 - 298
BIBTEX@Article{ authors = " Lilianna Jodkowska", title = "Existenzgründungen und ihre finanzierungsmöglichkeiten in Deutschland", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 2 (43)", pages = "285 - 298" }