-
CZYSTY TEKST
Maria Strykowska, Adaptacja do przeobrażeń na rynku pracy , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 2003 / Tom 15 (360), s. 3 - 12
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Strykowska", title = "Adaptacja do przeobrażeń na rynku pracy ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "2003 / Tom 15 (360)", pages = "3 - 12" }
-
CZYSTY TEKST
Michał Stasiakiewicz, Kompetencje twórcze a współczesny rynek pracy , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 2003 / Tom 15 (360), s. 13 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Stasiakiewicz", title = "Kompetencje twórcze a współczesny rynek pracy ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "2003 / Tom 15 (360)", pages = "13 - 22" }
-
CZYSTY TEKST
Beatricze Andrzejewska, Kreatywność, tożsamość, adaptacja w dobie zmian społeczno-gospodarczych , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 2003 / Tom 15 (360), s. 23 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Beatricze Andrzejewska", title = "Kreatywność, tożsamość, adaptacja w dobie zmian społeczno-gospodarczych ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "2003 / Tom 15 (360)", pages = "23 - 30" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Wachowiak, Jasna i ciemna strona twórczości w organizacji , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 2003 / Tom 15 (360), s. 31 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Wachowiak", title = "Jasna i ciemna strona twórczości w organizacji ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "2003 / Tom 15 (360)", pages = "31 - 35" }
-
CZYSTY TEKST
Agata Buszczak, Zespołowe uwarunkowania efektywności organizacji , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 2003 / Tom 15 (360), s. 37 - 43
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Buszczak", title = "Zespołowe uwarunkowania efektywności organizacji ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "2003 / Tom 15 (360)", pages = "37 - 43" }
-
CZYSTY TEKST
Teresa Chirkowska-Smolak, Absolwenci wobec wyzwań rynku pracy , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 2003 / Tom 15 (360), s. 45 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Chirkowska-Smolak", title = "Absolwenci wobec wyzwań rynku pracy ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "2003 / Tom 15 (360)", pages = "45 - 57" }
-
CZYSTY TEKST
Krzysztof Wasielewski, Przemiany w kształceniu na studiach wyższych w Polsce : przypadek socjologii , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 2003 / Tom 15 (360), s. 59 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Wasielewski", title = "Przemiany w kształceniu na studiach wyższych w Polsce : przypadek socjologii ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "2003 / Tom 15 (360)", pages = "59 - 80" }
-
Społeczny los "wykluczonych" : zasadnicza szkoła zawodowa jako medium marginalizacjis. 81 - 100CZYSTY TEKST
Piotr Mikiewicz, Społeczny los "wykluczonych" : zasadnicza szkoła zawodowa jako medium marginalizacji , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 2003 / Tom 15 (360), s. 81 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Mikiewicz", title = "Społeczny los "wykluczonych" : zasadnicza szkoła zawodowa jako medium marginalizacji ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "2003 / Tom 15 (360)", pages = "81 - 100" }
-
Młodzież wiejska wobec zmiany społecznej : bierny obiekt czy twórczy uczestnik?s. 101 - 114CZYSTY TEKST
Monika Kwiecińska-Zdrenka, Młodzież wiejska wobec zmiany społecznej : bierny obiekt czy twórczy uczestnik? , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 2003 / Tom 15 (360), s. 101 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Kwiecińska-Zdrenka", title = "Młodzież wiejska wobec zmiany społecznej : bierny obiekt czy twórczy uczestnik? ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "2003 / Tom 15 (360)", pages = "101 - 114" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Mieczkowska, Egzaminy zewnętrzne jako nowy składnik szkolnictwa , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 2003 / Tom 15 (360), s. 115 - 122
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Mieczkowska", title = "Egzaminy zewnętrzne jako nowy składnik szkolnictwa ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "2003 / Tom 15 (360)", pages = "115 - 122" }
-
Środowiskowe zróznicowanie umiejętności czytania ze zrozumieniem : w świetle sprawdzianu w klasach szóstychs. 123 - 135CZYSTY TEKST
Agnieszka Muzyk, Środowiskowe zróznicowanie umiejętności czytania ze zrozumieniem : w świetle sprawdzianu w klasach szóstych , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 2003 / Tom 15 (360), s. 123 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Muzyk", title = "Środowiskowe zróznicowanie umiejętności czytania ze zrozumieniem : w świetle sprawdzianu w klasach szóstych ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "2003 / Tom 15 (360)", pages = "123 - 135" }
-
CZYSTY TEKST
Elżbieta Prószyńska, Zróżnicowanie wyników pierwszych egzaminów zewnętrznych , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 2003 / Tom 15 (360), s. 137 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Prószyńska", title = "Zróżnicowanie wyników pierwszych egzaminów zewnętrznych ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "2003 / Tom 15 (360)", pages = "137 - 155" }
-
Syndrom "placówki" i "wyścig szczurów" : ukryte funkcje egzaminów zewnętrznychs. 157 - 183CZYSTY TEKST
Jarosław Domalewski, Syndrom "placówki" i "wyścig szczurów" : ukryte funkcje egzaminów zewnętrznych , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 2003 / Tom 15 (360), s. 157 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Domalewski", title = "Syndrom "placówki" i "wyścig szczurów" : ukryte funkcje egzaminów zewnętrznych ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "2003 / Tom 15 (360)", pages = "157 - 183" }
-
CZYSTY TEKST
Hanna Zielińska-Kostyło, Humanistyczne źródła pedagogiki emancypacyjnej , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 2003 / Tom 15 (360), s. 185 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Zielińska-Kostyło", title = "Humanistyczne źródła pedagogiki emancypacyjnej ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "2003 / Tom 15 (360)", pages = "185 - 196" }
-
Dziewczęta i chłopcy w szkole : zmiany perspektyw badań zagadnienia nierówności płci we francuskiej socjologii edukacji w latach 1970-2000s. 197 - 208CZYSTY TEKST
Lucyna Kopciewicz, Dziewczęta i chłopcy w szkole : zmiany perspektyw badań zagadnienia nierówności płci we francuskiej socjologii edukacji w latach 1970-2000 , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 2003 / Tom 15 (360), s. 197 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Lucyna Kopciewicz", title = "Dziewczęta i chłopcy w szkole : zmiany perspektyw badań zagadnienia nierówności płci we francuskiej socjologii edukacji w latach 1970-2000 ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "2003 / Tom 15 (360)", pages = "197 - 208" }
-
CZYSTY TEKST
Dorota Pankowska, Społeczne role płciowe i ich przemiany , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 2003 / Tom 15 (360), s. 209 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Pankowska", title = "Społeczne role płciowe i ich przemiany ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "2003 / Tom 15 (360)", pages = "209 - 217" }
-
Etnografia jako metoda badań nad szkolną socjalizacją w zakresie ról płciowychs. 219 - 229CZYSTY TEKST
Mariola Chomiczyńska-Rubacha, Etnografia jako metoda badań nad szkolną socjalizacją w zakresie ról płciowych , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 2003 / Tom 15 (360), s. 219 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Chomiczyńska-Rubacha", title = "Etnografia jako metoda badań nad szkolną socjalizacją w zakresie ról płciowych ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "2003 / Tom 15 (360)", pages = "219 - 229" }
-
"Doświadczenia rodzinne w narracjach. Interpretacja sensów i znaczeń", Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Wrocław 2002 : [recenzja]s. 231 - 234CZYSTY TEKST
Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Alicja Skowrońska, "Doświadczenia rodzinne w narracjach. Interpretacja sensów i znaczeń", Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Wrocław 2002 : [recenzja] , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 2003 / Tom 15 (360), s. 231 - 234
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Alicja Skowrońska", title = ""Doświadczenia rodzinne w narracjach. Interpretacja sensów i znaczeń", Mirosława Nowak-Dziemianowicz, Wrocław 2002 : [recenzja] ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "2003 / Tom 15 (360)", pages = "231 - 234" }
-
"Interdyscyplinarne studia nad płcią. Od polaryzacji płciowej do depolaryzacji rodzajowej", Aleksandra Hulewska, Aleksandra Jasielska, Michał Ziarko (red.), Poznań 2002 : [recenzja]s. 234 - 238CZYSTY TEKST
Aleksandra Hulewska, Aleksandra Jasielska, Joanna Ostrouch-Kowalska, Michał Ziarko, "Interdyscyplinarne studia nad płcią. Od polaryzacji płciowej do depolaryzacji rodzajowej", Aleksandra Hulewska, Aleksandra Jasielska, Michał Ziarko (red.), Poznań 2002 : [recenzja] , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 2003 / Tom 15 (360), s. 234 - 238
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Hulewska, Aleksandra Jasielska, Joanna Ostrouch-Kowalska, Michał Ziarko", title = ""Interdyscyplinarne studia nad płcią. Od polaryzacji płciowej do depolaryzacji rodzajowej", Aleksandra Hulewska, Aleksandra Jasielska, Michał Ziarko (red.), Poznań 2002 : [recenzja] ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "2003 / Tom 15 (360)", pages = "234 - 238" }
-
"Handbook of Midlife Development", Margie E. Lachman (ed.), New York 2001 : [recenzja]s. 238 - 243CZYSTY TEKST
Karolina Appelt, Margie E. Lachman, "Handbook of Midlife Development", Margie E. Lachman (ed.), New York 2001 : [recenzja] , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 2003 / Tom 15 (360), s. 238 - 243
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Appelt, Margie E. Lachman", title = ""Handbook of Midlife Development", Margie E. Lachman (ed.), New York 2001 : [recenzja] ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "2003 / Tom 15 (360)", pages = "238 - 243" }
-
"Nieuniknione? Funkcje alfabetyzacji w dorosłości", Zbigniew Kwieciński, Toruń-Olsztyn 2002 : [recenzja]s. 244 - 247CZYSTY TEKST
Zbigniew Kwieciński, Barbara Walasek, "Nieuniknione? Funkcje alfabetyzacji w dorosłości", Zbigniew Kwieciński, Toruń-Olsztyn 2002 : [recenzja] , Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania, 2003 / Tom 15 (360), s. 244 - 247
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kwieciński, Barbara Walasek", title = ""Nieuniknione? Funkcje alfabetyzacji w dorosłości", Zbigniew Kwieciński, Toruń-Olsztyn 2002 : [recenzja] ", journal = "Acta Universitatis Nicolai Copernici. Socjologia Wychowania", issue = "2003 / Tom 15 (360)", pages = "244 - 247" }