-
Wprowadzenie : pierwsze doświadczenia i wnioskis. 9 - 10CZYSTY TEKST
Zofia Frączek, Kazimierz Szmyd, Wprowadzenie : pierwsze doświadczenia i wnioski, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 9 - 10
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Frączek, Kazimierz Szmyd", title = "Wprowadzenie : pierwsze doświadczenia i wnioski", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "9 - 10" }
-
Edukacja wobec zmiany antropologicznej i cywilizacyjnej – zagrożenia i szanse rozwojus. 13 - 30CZYSTY TEKST
Hubert Sommer, Kazimierz Szmyd, Edukacja wobec zmiany antropologicznej i cywilizacyjnej – zagrożenia i szanse rozwoju, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 13 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Hubert Sommer, Kazimierz Szmyd", title = "Edukacja wobec zmiany antropologicznej i cywilizacyjnej – zagrożenia i szanse rozwoju", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "13 - 30" }
-
Człowiek w społeczeństwie globalnym – wychowanie do wartości wciąż aktualnes. 31 - 45CZYSTY TEKST
Zofia Frączek, Człowiek w społeczeństwie globalnym – wychowanie do wartości wciąż aktualne, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 31 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Zofia Frączek", title = "Człowiek w społeczeństwie globalnym – wychowanie do wartości wciąż aktualne", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "31 - 45" }
-
Axiological components in teacher professiogram in Ukraine and Polands. 46 - 59CZYSTY TEKST
Liudmyla Pelekh, Axiological components in teacher professiogram in Ukraine and Poland, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 46 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Liudmyla Pelekh", title = "Axiological components in teacher professiogram in Ukraine and Poland", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "46 - 59" }
-
The peculiarities of personality in time perspective, depending on directions of various value systemss. 60 - 66CZYSTY TEKST
Michaił S. Janickij, Jurii W. Pelekh, Andrej W. Seryj, The peculiarities of personality in time perspective, depending on directions of various value systems, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 60 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Michaił S. Janickij, Jurii W. Pelekh, Andrej W. Seryj", title = "The peculiarities of personality in time perspective, depending on directions of various value systems", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "60 - 66" }
-
Problem eutanazji jako jeden z dylematów bioetycznych w edukacji : według wypowiedzi studentów Uniwersytetu Rzeszowskiegos. 67 - 75CZYSTY TEKST
Andrzej Garbarz, Problem eutanazji jako jeden z dylematów bioetycznych w edukacji : według wypowiedzi studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 67 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Garbarz", title = "Problem eutanazji jako jeden z dylematów bioetycznych w edukacji : według wypowiedzi studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "67 - 75" }
-
Szkoła i myśl pedagogiczna w „ponowoczesności” – konteksty cywilizacyjne i społecznes. 79 - 91CZYSTY TEKST
Jan Szmyd, Szkoła i myśl pedagogiczna w „ponowoczesności” – konteksty cywilizacyjne i społeczne, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 79 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Szmyd", title = "Szkoła i myśl pedagogiczna w „ponowoczesności” – konteksty cywilizacyjne i społeczne", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "79 - 91" }
-
System wartości w życiu rodzinys. 92 - 99CZYSTY TEKST
Sławomir Cudak, System wartości w życiu rodziny, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 92 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Cudak", title = "System wartości w życiu rodziny", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "92 - 99" }
-
Jakim językiem o rodzinie mówi współczesna młodzież?s. 100 - 107CZYSTY TEKST
Beata Romanek, Jakim językiem o rodzinie mówi współczesna młodzież?, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 100 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Romanek", title = "Jakim językiem o rodzinie mówi współczesna młodzież?", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "100 - 107" }
-
O dewaluacji znaczenia instytucji małżeństwa w społeczeństwie ponowoczesnyms. 108 - 129CZYSTY TEKST
Ewa Markowska, O dewaluacji znaczenia instytucji małżeństwa w społeczeństwie ponowoczesnym, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 108 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Markowska", title = "O dewaluacji znaczenia instytucji małżeństwa w społeczeństwie ponowoczesnym", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "108 - 129" }
-
Zjawisko wagarowania wśród uczniów szkół gimnazjalnych – raport z badańs. 130 - 145CZYSTY TEKST
Małgorzata Papier, Zjawisko wagarowania wśród uczniów szkół gimnazjalnych – raport z badań, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 130 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Papier", title = "Zjawisko wagarowania wśród uczniów szkół gimnazjalnych – raport z badań", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "130 - 145" }
-
Psychologiczne korzyści wynikające z realizacji projektu „Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy”s. 149 - 164CZYSTY TEKST
Małgorzata Marmola, Anna Wańczyk-Welc, Psychologiczne korzyści wynikające z realizacji projektu „Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy”, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 149 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Marmola, Anna Wańczyk-Welc", title = "Psychologiczne korzyści wynikające z realizacji projektu „Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy”", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "149 - 164" }
-
Kierowanie klasą szkolną – kreowanie poczucia sprawstwas. 165 - 176CZYSTY TEKST
Teresa Piątek, Kierowanie klasą szkolną – kreowanie poczucia sprawstwa, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 165 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Piątek", title = "Kierowanie klasą szkolną – kreowanie poczucia sprawstwa", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "165 - 176" }
-
Dialogowe techniki wspomagania rozwoju mądrościs. 177 - 190CZYSTY TEKST
Dominik Borawski, Dialogowe techniki wspomagania rozwoju mądrości, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 177 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Dominik Borawski", title = "Dialogowe techniki wspomagania rozwoju mądrości", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "177 - 190" }
-
Rozwój kompetencji indywidualnych i zawodowych nauczyciela akademickiego w perspektywie nowych wymagań edukacyjnychs. 193 - 201CZYSTY TEKST
Anna Englert-Bator, Anna Wołpiuk-Ochocińska, Rozwój kompetencji indywidualnych i zawodowych nauczyciela akademickiego w perspektywie nowych wymagań edukacyjnych, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 193 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Englert-Bator, Anna Wołpiuk-Ochocińska", title = "Rozwój kompetencji indywidualnych i zawodowych nauczyciela akademickiego w perspektywie nowych wymagań edukacyjnych", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "193 - 201" }
-
Funkcjonowanie społeczeństwa obywatelskiego w Polsce w opinii studentóws. 202 - 219CZYSTY TEKST
Barbara Skoczyńska-Prokopowicz, Funkcjonowanie społeczeństwa obywatelskiego w Polsce w opinii studentów, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 202 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Skoczyńska-Prokopowicz", title = "Funkcjonowanie społeczeństwa obywatelskiego w Polsce w opinii studentów", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "202 - 219" }
-
Szkolnictwo wyższe w Polsce w opinii młodzieży studenckiejs. 220 - 229CZYSTY TEKST
Małgorzata Stec, Szkolnictwo wyższe w Polsce w opinii młodzieży studenckiej, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 220 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Stec", title = "Szkolnictwo wyższe w Polsce w opinii młodzieży studenckiej", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "220 - 229" }
-
Wyższe Kursy dla Kobiet – początki kształcenia uniwersyteckiego kobiet w Polsces. 230 - 239CZYSTY TEKST
Magda Urbańska, Wyższe Kursy dla Kobiet – początki kształcenia uniwersyteckiego kobiet w Polsce, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 230 - 239
BIBTEX@Article{ authors = " Magda Urbańska", title = "Wyższe Kursy dla Kobiet – początki kształcenia uniwersyteckiego kobiet w Polsce", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "230 - 239" }
-
Diventare un „professionista riflessivo” : sperimentazione di un modello di riflessione pedagogica condivisa con studenti di corsi masters. 240 - 249CZYSTY TEKST
Monica Salassa, Diventare un „professionista riflessivo” : sperimentazione di un modello di riflessione pedagogica condivisa con studenti di corsi master, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 240 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Monica Salassa", title = "Diventare un „professionista riflessivo” : sperimentazione di un modello di riflessione pedagogica condivisa con studenti di corsi master", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "240 - 249" }
-
Educational practices in the university. A study in the Teacher Training Masters for Teachers of the University of Zaragozas. 250 - 261CZYSTY TEKST
Rebeca Soler Costa, Educational practices in the university. A study in the Teacher Training Masters for Teachers of the University of Zaragoza, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 250 - 261
BIBTEX@Article{ authors = " Rebeca Soler Costa", title = "Educational practices in the university. A study in the Teacher Training Masters for Teachers of the University of Zaragoza", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "250 - 261" }
-
Rolle der Universitäten und Hochschulen in der Entwicklung eines Leitbildes in Praxis und Ausbildung Bürgernahe Verwaltung und Bürgerkommunes. 262 - 283CZYSTY TEKST
Jürgen Hartwig, Rolle der Universitäten und Hochschulen in der Entwicklung eines Leitbildes in Praxis und Ausbildung Bürgernahe Verwaltung und Bürgerkommune, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 262 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Jürgen Hartwig", title = "Rolle der Universitäten und Hochschulen in der Entwicklung eines Leitbildes in Praxis und Ausbildung Bürgernahe Verwaltung und Bürgerkommune", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "262 - 283" }
-
Etyka polityczna w perspektywie odpowiedzialności globalnejs. 284 - 293CZYSTY TEKST
Martina Cichá, Etyka polityczna w perspektywie odpowiedzialności globalnej, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 284 - 293
BIBTEX@Article{ authors = " Martina Cichá", title = "Etyka polityczna w perspektywie odpowiedzialności globalnej", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "284 - 293" }
-
Nota o autorachs. 294CZYSTY TEKST
Nota o autorach, Kultura - Przemiany - Edukacja, 2014 / Tom 2, s. 294
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Nota o autorach", journal = "Kultura - Przemiany - Edukacja", issue = "2014 / Tom 2", pages = "294" }