Tytuł Przedsiębiorczość - Edukacja
ISSN 2083-3296
Wydawca Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 37
Przedsiębiorczość - Edukacja
2006, Tom 2

Tytuł artykułu    Autorzy Strony Czynności
Wprowadzenie Tomasz Rachwał Zbigniew Zioło s. 5-6
    Zacytuj
  • Udostępnij
Introduction Tomasz Rachwał Zbigniew Zioło s. 7-8
    Zacytuj
  • Udostępnij
Rola przedsiębiorczości w podnoszeniu konkurencyjności społeczeństwa i gospodarki Zbigniew Zioło s. 10-17
    Zacytuj
  • Udostępnij
Innowacyjna strategia zarządzania zapasami materiałów jako narzędzie podnoszenia konkurencyjności jednostki gospodarczej Paweł Żukowski s. 18-26
    Zacytuj
  • Udostępnij
Innowacja jako narzędzie przedsiębiorczości małej firmy na przykładzie usług motoryzacyjnych Jerzy Janczewski s. 27-40
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wdrażanie systemów zarządzania środowiskowego jako narzędzie proinnowacyjnego rozwoju polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej Marzena Hajduk s. 41-47
    Zacytuj
  • Udostępnij
Rola programu PHARE w rozwoju przedsiębiorczości w Polsce w latach 1989-2004 Jakub Sosin s. 48-54
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wpływ procesów transformacji na rozwój małych firm prywatnych w Polsce Wioletta Kamińska s. 55-64
    Zacytuj
  • Udostępnij
Przedsiębiorczość w badaniach empirycznych Instytutu Gospodarki Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie Jacek Strojny s. 65-75
    Zacytuj
  • Udostępnij
Rozwój przedsiębiorczości w ocenie wskaźnika TEA Katarzyna Maślanka s. 76-90
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wyzwalanie ducha przedsiębiorczości w środowisku społecznym gminy dla rozwoju lokalnego Justyna Majewska s. 91-100
    Zacytuj
  • Udostępnij
Analiza uwarunkowań rozwoju małej i średniej przedsiębiorczości w województwie lubelskim Elżbieta Mitura Ewa Oleksiejczuk Anna Oleksiejczuk s. 101-114
    Zacytuj
  • Udostępnij
Polska przedsiębiorczość w gospodarce morskiej problemy i szanse na sukces Barbara Pytko Roman Watras s. 115-121
    Zacytuj
  • Udostępnij
Infrastruktura a rozwój przedsiębiorczości Zbigniew Makieła s. 122-124
    Zacytuj
  • Udostępnij
Strategie globalne a nowe formy organizacji przedsiębiorstw transnarodowych Anna Tobolska s. 125-143
    Zacytuj
  • Udostępnij
Polityka regionalna w debacie o konstytucji europejskiej Tomasz Tołpa s. 144-153
    Zacytuj
  • Udostępnij
Zastosowanie metody analizy hierarchicznej problemu Andrzej Jurek Marek Landowski Kazimierz Winnicki s. 154-162
    Zacytuj
  • Udostępnij
Praca i przedsiębiorczość w świetle wybranych encyklik Jana Pawła II Tomasz Tadeusz Brzozowski s. 164-184
    Zacytuj
  • Udostępnij
Etyczne aspekty globalizacji w procesie kształtowania przedsiębiorczości Monika Borowiec s. 185-192
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wartości moralne podstawą prawdziwego sukcesu menedżera Maria M. Rachwał Tomasz Rachwał s. 193-198
    Zacytuj
  • Udostępnij
Jak być dobrym szefem? Beata Pawlas s. 199-203
    Zacytuj
  • Udostępnij
Pokusa etatyzmu : ile polityki w gospodarce - wymiar etyczny Alicja Bartuś Zbigniew Bartuś s. 204-212
    Zacytuj
  • Udostępnij
Pomoc a postawa roszczeniowa Wojciech Łaptaś s. 213-215
    Zacytuj
  • Udostępnij
Czy przedsiębiorczość ma płeć? Jan Szczepankiewicz s. 216-219
    Zacytuj
  • Udostępnij
Rola i znaczenie podstaw przedsiębiorczości w kształceniu ogólnym Mariola Tracz s. 222-225
    Zacytuj
  • Udostępnij
Uwagi do projektu zmiany podstawy programowej podstaw przedsiębiorczości : zrealizowanej przez Instytut Spraw Publicznych na zlecenie Ministerstwa Edukacji Narodowej Bronisław Górz Tomasz Rachwał s. 226-235
    Zacytuj
  • Udostępnij
Postawy uczniów ponadpodstawowych szkół ogólnokształcących dla dorosłych wobec rynku pracy Paweł Czapliński s. 236-241
    Zacytuj
  • Udostępnij
Problemy rozwoju postaw przedsiębiorczych u gimnazjalistów Wojciechq Błażejewski s. 242-248
    Zacytuj
  • Udostępnij
Rozbudzanie postaw przedsiębiorczych wśród młodzieży wiejskiej Marianna Milewska s. 249-255
    Zacytuj
  • Udostępnij
Problematyka globalizacji działalności sektora bankowego w edukacji szkolnej Kazimierz Nowak s. 256-261
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wykorzystanie multimediów w nauczaniu przedsiębiorczości na przykładzie multimedialnego CD-ROM-u Wydawnictwa Nowa Era pt. Podstawy przedsiębiorczości Dorota Śrutowska s. 264-278
    Zacytuj
  • Udostępnij
Zapotrzebowanie środowiska szkolnego w zakresie edukacji ekonomicznej a oferta edukacyjna Portalu Edukacji Ekonomicznej Narodowego Banku Polskiego - NBPortal.pl Beata Szmulczyńska s. 279-286
    Zacytuj
  • Udostępnij
Komunikacja interpersonalna w nauczaniu podstaw przedsiębiorczości - propozycje ćwiczeń Barbara Makieła s. 287-289
    Zacytuj
  • Udostępnij
Wybrane aktywizujące metody nauczania w pracy z uczniem na przykładzie lekcji podstaw przedsiębiorczości Elżbieta Małgorzata Nyga s. 290-303
    Zacytuj
  • Udostępnij
Refleksje z realizacji międzyszkolnego projektu „O pieniądzu wiem wszystko” Bożena Krasnodębska Małgorzata Kulikowska s. 304-311
    Zacytuj
  • Udostępnij
Prywaciarz - przedsiębiorca : refleksje z lekcji Zygmunt Kawecki s. 312-313
    Zacytuj
  • Udostępnij
Scenariusz zajęć edukacyjnych : "gdzie zaczyna się droga do sukcesu" Ewa Rutkowska s. 314-316
    Zacytuj
  • Udostępnij