Tytuł | Przedsiębiorczość - Edukacja |
---|---|
ISSN | 2083-3296 |
Wydawca |
Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie |
Inne tytuły | |
Udostępnij |
Tytuł artykułu | Autorzy | Strony | Czynności |
---|
Wprowadzenie | Tomasz Rachwał Zbigniew Zioło | s. 5-7 |
Zacytuj
|
| |||
Introduction | Tomasz Rachwał Zbigniew Zioło | s. 7-8 |
Zacytuj
|
| |||
Ekonomiczne i społeczne uwarunkowania rozwoju gospodarki opartej na wiedzy | Zbigniew Zioło | s. 12-23 |
Zacytuj
|
| |||
Rola szkolnictwa wyższego w procesie kształtowania gospodarki opartej na wiedzy | Monika Borowiec | s. 24-36 |
Zacytuj
|
| |||
Potencjał rozwojowy szkół wyższych Małopolski | Anna Harańczyk | s. 37-59 |
Zacytuj
|
| |||
Zatrudnienie w działalnoci badawczej i rozwojowej jako czynnik rozwoju gospodarki opartej na wiedzy | Wioletta Kilar | s. 60-69 |
Zacytuj
|
| |||
Centra transferu technologii jako czynnik rozwoju gospodarki opartej na wiedzy | Urszula Grzyb | s. 70-74 |
Zacytuj
|
| |||
Rola parków naukowo-technologicznych w rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw | Aleksander Surdej Krzysztof Wach | s. 75-81 |
Zacytuj
|
| |||
Implementacja algorytmów ewolucyjnych w gospodarce opartej na wiedzy | Marek Sieja Krzysztof Wach | s. 82-88 |
Zacytuj
|
| |||
Znaczenie małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce po 2000 r. | Janina Pach | s. 92-109 |
Zacytuj
|
| |||
Innowacyjność polskich przedsiębiorstw na tle Unii Europejskiej | Paweł Mielcarek | s. 110-118 |
Zacytuj
|
| |||
Rola funduszy strukturalnych w latach 2007-2013 w budowie gospodarki opartej na wiedzy | Robert Lisowski | s. 119-124 |
Zacytuj
|
| |||
Wsparcie przedsiębiorczości w ramach ZPORR na przykładzie projektu "Na swoim", zrealizowanego przez Myślenicką Agencję Rozwoju Gospodarczego | Jakub Sosin | s. 125-129 |
Zacytuj
|
| |||
Potencjał innowacyjny i eksportowy małych i średnich przedsiębiorstw województwa podkarpackiego | Małgorzata Wilczyńska | s. 130-136 |
Zacytuj
|
| |||
Wzrost innowacyjności przedsiębiorstwa jako przejaw przedsiębiorczości w gospodarce opartej na wiedzy na przykładzie branży cukierniczej w Polsce | Danuta Janczewska | s. 137-145 |
Zacytuj
|
| |||
Wiedza w rozwoju przedsiębiorczości w małym warsztacie samochodowym | Jerzy Janczewski Mirosław Włodarczyk | s. 146-154 |
Zacytuj
|
| |||
Przedsiębiorczość w gospodarce opartej na wiedzy w obszarze metropolitalnym Poznania | Anna Świdurska | s. 158-172 |
Zacytuj
|
| |||
Postawy przedsiębiorcze władz samorządu lokalnego na przykładzie Gdańska i Gdyni | Barbara Pytko | s. 173-182 |
Zacytuj
|
| |||
Gospodarka oparta na wiedzy w założeniach Strategii Lizbońskiej - na przykładzie Francji | Sławomir Dorocki | s. 183-191 |
Zacytuj
|
| |||
Wsparcie konsultacyjne dla przedsiębiorstw Ukrainy w dziedzinie zagranicznej działalności gospodarczej | Igor Żurba | s. 192-201 |
Zacytuj
|
| |||
Problem aktywizacji społecznej i zawodowej romskiej mniejszości narodowej w Austrii na przykładzie miasta Oberwart | Wiktor Osuch | s. 202-208 |
Zacytuj
|
| |||
Gospodarka-wspólnota-solidarność | Aleksander Surdej | s. 212-221 |
Zacytuj
|
| |||
„Underclass” i ”konsumenci wybrakowani” : zmiana stratyfikacji układu społecznego w gospodarce ponowoczesnej | Tomasz Tadeusz Brzozowski | s. 222-237 |
Zacytuj
|
| |||
Etyka zarządzania w okresie przeobrażeń cywilizacyjnych współczesnego świata | Ewa Oleksiejczuk Anna Oleksiejczuk | s. 238-248 |
Zacytuj
|
| |||
Korzyści z wprowadzenia zasad społecznej odpowiedzialności biznesu w przedsiębiorstwie | Kornelia Bem-Kozieł | s. 249-259 |
Zacytuj
|
| |||
Kadra, której można zaufać : cechy dobrego przedsiębiorcy ukształtowanego w systemie edukacji | Katarzyna Maślanka | s. 260-265 |
Zacytuj
|
| |||
Kodeks etyczny jako narzędzie zarządzania relacjami z pracownikami | Aleksandra Stanek | s. 266-273 |
Zacytuj
|
| |||
A jednak win-win: pragmatyka etyki przedsiębiorczości, czyli nowe spojrzenie na negocjacje | Paweł J. Dąbrowski | s. 274-280 |
Zacytuj
|
| |||
Tworzenie i wykorzystanie potencjału nieuczciwych zachowań jako opcja strategiczna przedsiębiorstwa | Bogdan Rogoda | s. 281-287 |
Zacytuj
|
| |||
Kreatywna księgowość a fałszowanie sprawozdań finansowych | Maciej Tokarski | s. 289-295 |
Zacytuj
|
| |||
Etyka biegłego rewidenta | Grażyna Voss | s. 296-305 |
Zacytuj
|
| |||
Problematyka etyki biznesu w edukacji przedsiębiorczości | Kazimierz Nowak | s. 306-309 |
Zacytuj
|
| |||
Etyka i edukacja a bezpieczeństwo ruchu drogowego | Zbigniew Ożdżyński | s. 310-318 |
Zacytuj
|
| |||
Projekt podstawy programowej podstaw przedsiębiorczości w zakresie rozszerzonym dla liceum ogólnokształcącego, liceum profilowanego i technikum | Wioletta Kilar Joanna Kudełko Tomasz Rachwał Mariola Tracz Krzysztof Wach | s. 322-334 |
Zacytuj
|
| |||
Metody nauczania i środki dydaktyczne stosowane przez nauczycieli podstaw przedsiębiorczości wyniki badań | Tomasz Rachwał Mariola Tracz | s. 335-340 |
Zacytuj
|
| |||
Wiedza i umiejętności w nauczaniu przedsiębiorczości | Krystian Sowislok | s. 341-347 |
Zacytuj
|
| |||
Młode pokolenie Polaków wobec rynku pracy w okresie rozwoju gospodarki opartej na wiedzy | Izabela Szczepaniak-Wiecha | s. 348-356 |
Zacytuj
|
| |||
Analiza działań przedsiębiorczych i postrzeganie prowadzenia działalności gospodarczej przez młode pokolenie - wybrane aspekty | Małgorzata Kosa Agnieszka Pichur | s. 357-364 |
Zacytuj
|
| |||
„Dzień przedsiębiorczości” - szansą na lepsze przygotowanie uczniów szkół ponadgimnazjalnych do wejścia na rynek pracy | Joanna Mrożek | s. 365-369 |
Zacytuj
|
| |||
Kształtowanie postaw przedsiębiorczych i promocja jakości pracy szkoły na przykładzie programu Certyfikat Jakości „Szkoła Przedsiębiorczości” | Magdalena Szubert | s. 370-375 |
Zacytuj
|
|