Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Filozofia Nauki
ISSN
1230-6894
Wydawca
Uniwersytet Warszawski
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 13
Filozofia Nauki
2002, Tom 10, Numer 2
Dostępne tomy
1993, Tom 1, Numer 1
1993, Tom 1, Numer 2/3
1993, Tom 1, Numer 4
1994, Tom 2, Numer 1
1994, Tom 2, Numer 2
1994, Tom 2, Numer 3/4
1995, Tom 3, Numer 1/2
1995, Tom 3, Numer 3
1995, Tom 3, Numer 4
1996, Tom 4, Numer 1
1996, Tom 4, Numer 2
1996, Tom 4, Numer 3
1996, Tom 4, Numer 4
1997, Tom 5, Numer 1
1997, Tom 5, Numer 2
1997, Tom 5, Numer 3
1997, Tom 5, Numer 4
1998, Tom 6, Numer 1
1998, Tom 6, Numer 2
1998, Tom 6, Numer 3/4
1999, Tom 7, Numer 1/2
1999, Tom 7, Numer 3/4
2000, Tom 8, Numer 1
2000, Tom 8, Numer 2
2000, Tom 8, Numer 3/4
2001, Tom 9, Numer 1
2001, Tom 9, Numer 2
2001, Tom 9, Numer 3
2001, Tom 9, Numer 4
2002, Tom 10, Numer 1
2002, Tom 10, Numer 2
2002, Tom 10, Numer 3/4
2003, Tom 11, Numer 1
2003, Tom 11, Numer 2
2003, Tom 11, Numer 3/4
2004, Tom 12, Numer 1
2004, Tom 12, Numer 2
2004, Tom 12, Numer 3/4
2005, Tom 13, Numer 1
2005, Tom 13, Numer 2
2005, Tom 13, Numer 3
2005, Tom 13, Numer 4
2006, Tom 14, Numer 1
2006, Tom 14, Numer 2
2006, Tom 14, Numer 3
2006, Tom 14, Numer 4
2007, Tom 15, Numer 1
2007, Tom 15, Numer 2
2007, Tom 15, Numer 3
2007, Tom 15, Numer 4
2008, Tom 16, Numer 1
2008, Tom 16, Numer 2
2008, Tom 16, Numer 3/4
2009, Tom 17, Numer 1
2009, Tom 17, Numer 2
2009, Tom 17, Numer 3
2009, Tom 17, Numer 4
2010, Tom 18, Numer 1
2010, Tom 18, Numer 2
2010, Tom 18, Numer 3
2010, Tom 18, Numer 4
2011, Tom 19, Numer 1
2011, Tom 19, Numer 2
2011, Tom 19, Numer 3
2011, Tom 19, Numer 4
2012, Tom 20, Numer 1
2012, Tom 20, Numer 2
2012, Tom 20, Numer 3
2012, Tom 20, Numer 4
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Logika odkrycia naukowego a logika rozumowania
Jerzy Bobryk
s. 5-17
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jerzy Bobryk, Logika odkrycia naukowego a logika rozumowania , Filozofia Nauki, 2002, 10, 2, s. 5-17
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{446510, author = "Jerzy Bobryk", title = "Logika odkrycia naukowego a logika rozumowania ", year = 2002, volume = 10, number = 2, journal = Filozofia Nauki, pages = s. 5-17, }
Wyrażenia z założoną charakterystyką
Piotr Brykczyński
s. 19-44
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Brykczyński, Wyrażenia z założoną charakterystyką , Filozofia Nauki, 2002, 10, 2, s. 19-44
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{446511, author = "Piotr Brykczyński", title = "Wyrażenia z założoną charakterystyką ", year = 2002, volume = 10, number = 2, journal = Filozofia Nauki, pages = s. 19-44, }
Problemy badawcze semiotyki logicznej w filozofii ekonomii i nauk o zarządzaniu
Mieczysław Koralewski
s. 45-57
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mieczysław Koralewski, Problemy badawcze semiotyki logicznej w filozofii ekonomii i nauk o zarządzaniu , Filozofia Nauki, 2002, 10, 2, s. 45-57
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{446512, author = "Mieczysław Koralewski", title = "Problemy badawcze semiotyki logicznej w filozofii ekonomii i nauk o zarządzaniu ", year = 2002, volume = 10, number = 2, journal = Filozofia Nauki, pages = s. 45-57, }
[Wstęp]
s. 59-60
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, [Wstęp], Filozofia Nauki, 2002, 10, 2, s. 59-60
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{446513, author = "", title = "[Wstęp]", year = 2002, volume = 10, number = 2, journal = Filozofia Nauki, pages = s. 59-60, }
Nauczanie logiki: tezy do dyskusji
Ryszard Wójcicki
s. 61-63
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ryszard Wójcicki, Nauczanie logiki: tezy do dyskusji, Filozofia Nauki, 2002, 10, 2, s. 61-63
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{447074, author = "Ryszard Wójcicki", title = "Nauczanie logiki: tezy do dyskusji", year = 2002, volume = 10, number = 2, journal = Filozofia Nauki, pages = s. 61-63, }
Rola adekwatności wytworów systemów multimedialnych w kształtowaniu umiejętności myślenia ucznia : (głos w dyskusji nad uniwersyteckim nauczaniem logiki)
s. 65-71
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Rola adekwatności wytworów systemów multimedialnych w kształtowaniu umiejętności myślenia ucznia : (głos w dyskusji nad uniwersyteckim nauczaniem logiki), Filozofia Nauki, 2002, 10, 2, s. 65-71
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{447075, author = "", title = "Rola adekwatności wytworów systemów multimedialnych w kształtowaniu umiejętności myślenia ucznia : (głos w dyskusji nad uniwersyteckim nauczaniem logiki)", year = 2002, volume = 10, number = 2, journal = Filozofia Nauki, pages = s. 65-71, }
Uwagi o teorii mnogości (na marginesie dyskusji o książce prof. Ryszarda Wójcickiego)
Janusz Czelakowski
s. 73-76
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Janusz Czelakowski, Uwagi o teorii mnogości (na marginesie dyskusji o książce prof. Ryszarda Wójcickiego), Filozofia Nauki, 2002, 10, 2, s. 73-76
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{447076, author = "Janusz Czelakowski", title = "Uwagi o teorii mnogości (na marginesie dyskusji o książce prof. Ryszarda Wójcickiego)", year = 2002, volume = 10, number = 2, journal = Filozofia Nauki, pages = s. 73-76, }
Logika jako element kształcenia zintegrowanego: uwagi na temat projektu podręcznika Ryszarda Wójcickiego
Adam Grobler
s. 77-80
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Grobler, Logika jako element kształcenia zintegrowanego: uwagi na temat projektu podręcznika Ryszarda Wójcickiego, Filozofia Nauki, 2002, 10, 2, s. 77-80
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{447077, author = "Adam Grobler", title = "Logika jako element kształcenia zintegrowanego: uwagi na temat projektu podręcznika Ryszarda Wójcickiego", year = 2002, volume = 10, number = 2, journal = Filozofia Nauki, pages = s. 77-80, }
O uniwersyteckim nauczaniu logiki
Teresa Hołówka
s. 81-84
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Teresa Hołówka, O uniwersyteckim nauczaniu logiki, Filozofia Nauki, 2002, 10, 2, s. 81-84
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{447078, author = "Teresa Hołówka", title = "O uniwersyteckim nauczaniu logiki", year = 2002, volume = 10, number = 2, journal = Filozofia Nauki, pages = s. 81-84, }
Nauczanie logiki a nauczanie sprawności logicznych
Paweł Kawalec
s. 85-89
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Kawalec, Nauczanie logiki a nauczanie sprawności logicznych, Filozofia Nauki, 2002, 10, 2, s. 85-89
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{447079, author = "Paweł Kawalec", title = "Nauczanie logiki a nauczanie sprawności logicznych", year = 2002, volume = 10, number = 2, journal = Filozofia Nauki, pages = s. 85-89, }
Kilka uwag w związku z dyskusją na konferencji "Uniwersyteckie nauczanie logiki"
Wojciech Suchoń
s. 91-93
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Suchoń, Kilka uwag w związku z dyskusją na konferencji "Uniwersyteckie nauczanie logiki", Filozofia Nauki, 2002, 10, 2, s. 91-93
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{447080, author = "Wojciech Suchoń", title = "Kilka uwag w związku z dyskusją na konferencji "Uniwersyteckie nauczanie logiki"", year = 2002, volume = 10, number = 2, journal = Filozofia Nauki, pages = s. 91-93, }
Jakiej logiki studenci potrzebują?
Grzegorz Trela
s. 95-99
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Trela, Jakiej logiki studenci potrzebują?, Filozofia Nauki, 2002, 10, 2, s. 95-99
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{447081, author = "Grzegorz Trela", title = "Jakiej logiki studenci potrzebują?", year = 2002, volume = 10, number = 2, journal = Filozofia Nauki, pages = s. 95-99, }
Lech Witkowski jako rzecznik interesu publicznego filozofii polskiej (i w innych rolach też)
Jan Woleński
s. 101-124
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jan Woleński, Lech Witkowski jako rzecznik interesu publicznego filozofii polskiej (i w innych rolach też) , Filozofia Nauki, 2002, 10, 2, s. 101-124
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{446514, author = "Jan Woleński", title = "Lech Witkowski jako rzecznik interesu publicznego filozofii polskiej (i w innych rolach też) ", year = 2002, volume = 10, number = 2, journal = Filozofia Nauki, pages = s. 101-124, }