Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
ISSN
1734-1582
Wydawca
Polskie Towarzystwo Pedagogiczne
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 16
Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education
2015, Tom 11, Numer 4(31)
Dostępne tomy
2014, Tom 10, Numer 1(24)
2014, Tom 10, Numer 2(25)
2014, Tom 10, Numer 3(26)
2014, Tom 10, Numer 4(27)
2015, Tom 11, Numer 2(29)
2015, Tom 11, Numer 3(30)
2015, Tom 11, Numer 4(31)
2016, Tom 12, Numer 1(32)
2016, Tom 12, Numer 2(33)
2016, Tom 12, Numer 3(34)
2016, Tom 12, Numer 4(35)
2017, Tom 13, Numer 1(36)
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Cielesność dywergencyjna – komponent integralnej edukacji wychylonej w przyszłość
Katarzyna Krasoń
s. 7-22
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Krasoń, Cielesność dywergencyjna – komponent integralnej edukacji wychylonej w przyszłość, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 4(31), s. 7-22
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520169, author = "Katarzyna Krasoń", title = "Cielesność dywergencyjna – komponent integralnej edukacji wychylonej w przyszłość", year = 2015, volume = 11, number = 4(31), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 7-22, }
Szkoły typu Open-Air: eksperymenty architektoniczno-pedagogiczne szkolnictwa w pierwszych dziesięcioleciach XX wieku
Cezary Szpytma
s. 23-41
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Cezary Szpytma, Szkoły typu Open-Air: eksperymenty architektoniczno-pedagogiczne szkolnictwa w pierwszych dziesięcioleciach XX wieku, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 4(31), s. 23-41
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520170, author = "Cezary Szpytma", title = "Szkoły typu Open-Air: eksperymenty architektoniczno-pedagogiczne szkolnictwa w pierwszych dziesięcioleciach XX wieku", year = 2015, volume = 11, number = 4(31), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 23-41, }
Przedszkola Reggio Emilia we Włoszech miejscem rozkwitu dziecięcego potencjału
Jolanta Bonar
Aleksandra Maj
s. 42-57
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Bonar, Aleksandra Maj, Przedszkola Reggio Emilia we Włoszech miejscem rozkwitu dziecięcego potencjału, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 4(31), s. 42-57
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520171, author = "Jolanta Bonar, Aleksandra Maj", title = "Przedszkola Reggio Emilia we Włoszech miejscem rozkwitu dziecięcego potencjału", year = 2015, volume = 11, number = 4(31), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 42-57, }
Unwanted, rejected, unaccepted: around the problem of “invisible” Romani and Dom children in Georgia
Urszula Markowska-Manista
s. 58-76
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Markowska-Manista, Unwanted, rejected, unaccepted: around the problem of “invisible” Romani and Dom children in Georgia, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 4(31), s. 58-76
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520172, author = "Urszula Markowska-Manista", title = "Unwanted, rejected, unaccepted: around the problem of “invisible” Romani and Dom children in Georgia", year = 2015, volume = 11, number = 4(31), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 58-76, }
Uwarunkowania poczucia dobrostanu psychicznego u dzieci w środowisku szkolnym
Marzanna Farnicka
Hanna Liberska
s. 77-91
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzanna Farnicka, Hanna Liberska, Uwarunkowania poczucia dobrostanu psychicznego u dzieci w środowisku szkolnym, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 4(31), s. 77-91
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520173, author = "Marzanna Farnicka, Hanna Liberska", title = "Uwarunkowania poczucia dobrostanu psychicznego u dzieci w środowisku szkolnym", year = 2015, volume = 11, number = 4(31), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 77-91, }
Uczenie się demokracji od dzieciństwa – kaprys czy potrzeba współczesności?
Agnieszka Olczak
s. 92-100
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Olczak, Uczenie się demokracji od dzieciństwa – kaprys czy potrzeba współczesności?, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 4(31), s. 92-100
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520174, author = "Agnieszka Olczak", title = "Uczenie się demokracji od dzieciństwa – kaprys czy potrzeba współczesności?", year = 2015, volume = 11, number = 4(31), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 92-100, }
Natura, architektura i zabawa jako źródła przeżyć estetycznych i odkryć geometrycznych dzieci – badania w działaniu
Barbara Bilewicz-Kuźnia
Małgorzata Centner-Guz
s. 101-121
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Bilewicz-Kuźnia, Małgorzata Centner-Guz, Natura, architektura i zabawa jako źródła przeżyć estetycznych i odkryć geometrycznych dzieci – badania w działaniu, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 4(31), s. 101-121
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520175, author = "Barbara Bilewicz-Kuźnia, Małgorzata Centner-Guz", title = "Natura, architektura i zabawa jako źródła przeżyć estetycznych i odkryć geometrycznych dzieci – badania w działaniu", year = 2015, volume = 11, number = 4(31), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 101-121, }
The Kurdish educational curriculum: an unreflected philosophical base
Haval Hussein Saeed
s. 122-131
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Haval Hussein Saeed, The Kurdish educational curriculum: an unreflected philosophical base, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 4(31), s. 122-131
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520176, author = "Haval Hussein Saeed", title = "The Kurdish educational curriculum: an unreflected philosophical base", year = 2015, volume = 11, number = 4(31), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 122-131, }
Koncepcja pedagogiczna i program leśnych przedszkoli na przykładzie przedszkola w Lipsku na terenie Niemiec
Agnieszka Janik
s. 132-142
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Janik, Koncepcja pedagogiczna i program leśnych przedszkoli na przykładzie przedszkola w Lipsku na terenie Niemiec, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 4(31), s. 132-142
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520177, author = "Agnieszka Janik", title = "Koncepcja pedagogiczna i program leśnych przedszkoli na przykładzie przedszkola w Lipsku na terenie Niemiec", year = 2015, volume = 11, number = 4(31), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 132-142, }
Bringing culture into the school
Brandy Nothstine
s. 143-150
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Brandy Nothstine, Bringing culture into the school, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 4(31), s. 143-150
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520178, author = "Brandy Nothstine", title = "Bringing culture into the school", year = 2015, volume = 11, number = 4(31), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 143-150, }
Przemoc w wychowaniu w świetle opinii społecznej oraz relacji rodziców – zarys problemu na tle raportu Rzecznika Praw Dziecka
Ewa Jarosz
Cezary Kurkowski
s. 151-159
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Jarosz, Cezary Kurkowski, Przemoc w wychowaniu w świetle opinii społecznej oraz relacji rodziców – zarys problemu na tle raportu Rzecznika Praw Dziecka, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 4(31), s. 151-159
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520179, author = "Ewa Jarosz, Cezary Kurkowski", title = "Przemoc w wychowaniu w świetle opinii społecznej oraz relacji rodziców – zarys problemu na tle raportu Rzecznika Praw Dziecka", year = 2015, volume = 11, number = 4(31), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 151-159, }
Kształtowanie przez dzieci form przestrzennych – doniesienie z badań
Ewa Piwowarska
s. 160-168
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Piwowarska, Kształtowanie przez dzieci form przestrzennych – doniesienie z badań, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 4(31), s. 160-168
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520180, author = "Ewa Piwowarska", title = "Kształtowanie przez dzieci form przestrzennych – doniesienie z badań", year = 2015, volume = 11, number = 4(31), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 160-168, }
Autorzy
s. 169
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Autorzy/Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 4(31), s. 169
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520181, author = "", title = "Autorzy/Authors", year = 2015, volume = 11, number = 4(31), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 169, }
Lista recenzentów w roku 2015 / List of Reviewers in 2015 (w kolejności alfabetycznej
s. 171-172
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Lista recenzentów w roku 2015 / List of Reviewers in 2015 (w kolejności alfabetycznej/ in alphabetical order), Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 4(31), s. 171-172
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520182, author = "", title = "Lista recenzentów w roku 2015 / List of Reviewers in 2015 (w kolejności alfabetycznej/ in alphabetical order)", year = 2015, volume = 11, number = 4(31), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 171-172, }
Informacje dla Autorów
s. 173-174
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Informacje dla Autorów, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 4(31), s. 173-174
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520183, author = "", title = "Informacje dla Autorów", year = 2015, volume = 11, number = 4(31), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 173-174, }
Information for Authors
s. 175-176
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, Information for Authors, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2015, 11, 4(31), s. 175-176
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{520184, author = "", title = "Information for Authors", year = 2015, volume = 11, number = 4(31), journal = Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, pages = s. 175-176, }