-
Paradygmat szkoły przyszłościs. 9 - 46CZYSTY TEKST
Czesław Kupisiewicz, Paradygmat szkoły przyszłości, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 9 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Czesław Kupisiewicz", title = "Paradygmat szkoły przyszłości", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "9 - 46" }
-
Paradygmatyczny u(ś)cisk wychowania : zarys koncepcji ujęcia paradygmatu nauki jako widowiska kulturowegos. 47 - 59CZYSTY TEKST
Mariusz Dembiński, Paradygmatyczny u(ś)cisk wychowania : zarys koncepcji ujęcia paradygmatu nauki jako widowiska kulturowego, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 47 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Dembiński", title = "Paradygmatyczny u(ś)cisk wychowania : zarys koncepcji ujęcia paradygmatu nauki jako widowiska kulturowego", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "47 - 59" }
-
Pedagogika hermeneutyczna : geneza kierunku w tradycji niemieckiejs. 60 - 70CZYSTY TEKST
Bogusław Milerski, Pedagogika hermeneutyczna : geneza kierunku w tradycji niemieckiej, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 60 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Milerski", title = "Pedagogika hermeneutyczna : geneza kierunku w tradycji niemieckiej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "60 - 70" }
-
Paradygmat pedagogiczny – podstawy, racje wyboru, specyfikas. 71 - 82CZYSTY TEKST
Witold Starnawski, Paradygmat pedagogiczny – podstawy, racje wyboru, specyfika, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 71 - 82
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Starnawski", title = "Paradygmat pedagogiczny – podstawy, racje wyboru, specyfika", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "71 - 82" }
-
aradygmaty w pedagogice i jej dyscyplinach szczegółowychs. 83 - 99CZYSTY TEKST
Amadeusz Krause, aradygmaty w pedagogice i jej dyscyplinach szczegółowych, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 83 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Amadeusz Krause", title = "aradygmaty w pedagogice i jej dyscyplinach szczegółowych", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "83 - 99" }
-
Kryzys kształcenia a zadania uniwersytetu i nauk społecznychs. 100 - 112CZYSTY TEKST
Beata Kosová, Kryzys kształcenia a zadania uniwersytetu i nauk społecznych , Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 100 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Kosová", title = "Kryzys kształcenia a zadania uniwersytetu i nauk społecznych ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "100 - 112" }
-
Pedagogika specjalna i paradygmat myślenia krytycznego – o jednej z możliwych odsłon tożsamości tej dyscyplinys. 113 - 125CZYSTY TEKST
Agnieszka Woynarowska, Pedagogika specjalna i paradygmat myślenia krytycznego – o jednej z możliwych odsłon tożsamości tej dyscypliny, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 113 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Woynarowska", title = "Pedagogika specjalna i paradygmat myślenia krytycznego – o jednej z możliwych odsłon tożsamości tej dyscypliny", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "113 - 125" }
-
Paradygmat pracy socjalnej jako dyscypliny naukowejs. 126 - 142CZYSTY TEKST
Ewa Kantowicz, Paradygmat pracy socjalnej jako dyscypliny naukowej, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 126 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kantowicz", title = "Paradygmat pracy socjalnej jako dyscypliny naukowej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "126 - 142" }
-
Dzieciństwo – młodość – demokracja : kontyngencja, zanik i normalizacja fenomenu młodzieży w społeczeństwach nowoczesnychs. 143 - 155CZYSTY TEKST
Dietrich Benner, Dzieciństwo – młodość – demokracja : kontyngencja, zanik i normalizacja fenomenu młodzieży w społeczeństwach nowoczesnych, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 143 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Dietrich Benner", title = "Dzieciństwo – młodość – demokracja : kontyngencja, zanik i normalizacja fenomenu młodzieży w społeczeństwach nowoczesnych", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "143 - 155" }
-
Autorytety, złożona lojalność i podmiotowy udział w edukacjis. 156 - 162CZYSTY TEKST
Rafał Włodarczyk, Autorytety, złożona lojalność i podmiotowy udział w edukacji , Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 156 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Włodarczyk", title = "Autorytety, złożona lojalność i podmiotowy udział w edukacji ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "156 - 162" }
-
Między płcią, prawdą a paradygmatem : poszukiwania pedagogas. 156 - 162CZYSTY TEKST
Beata Ecler-Nocoń, Między płcią, prawdą a paradygmatem : poszukiwania pedagoga, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 156 - 162
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Ecler-Nocoń", title = "Między płcią, prawdą a paradygmatem : poszukiwania pedagoga", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "156 - 162" }
-
Wstyd w ujęciu socjologicznym : inspiracje chrześcijańskies. 163 - 186CZYSTY TEKST
Elżbieta Czykwin, Wstyd w ujęciu socjologicznym : inspiracje chrześcijańskie, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 163 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Czykwin", title = "Wstyd w ujęciu socjologicznym : inspiracje chrześcijańskie", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "163 - 186" }
-
Ku teoriom słabym czyli finis modernae w paradygmacie hermeneutycznym pedagogiki humanistycznejs. 187 - 203CZYSTY TEKST
Danuta Wajsprych, Ku teoriom słabym czyli finis modernae w paradygmacie hermeneutycznym pedagogiki humanistycznej, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 187 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Wajsprych", title = "Ku teoriom słabym czyli finis modernae w paradygmacie hermeneutycznym pedagogiki humanistycznej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "187 - 203" }
-
O teoretycznych inspiracjach pedagogiki reformy dla współczesnej pedagogikis. 204 - 213CZYSTY TEKST
Dorota Danielik-Kowalska, O teoretycznych inspiracjach pedagogiki reformy dla współczesnej pedagogiki, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 204 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Danielik-Kowalska", title = "O teoretycznych inspiracjach pedagogiki reformy dla współczesnej pedagogiki", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "204 - 213" }
-
stota samowychowania z perspektywy paradygmatu interpretatywnegos. 214 - 223CZYSTY TEKST
Joanna Rachańska, stota samowychowania z perspektywy paradygmatu interpretatywnego, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 214 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Rachańska", title = "stota samowychowania z perspektywy paradygmatu interpretatywnego", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "214 - 223" }
-
Uniwersytet dzieci : inicjacja uniwersytecka, integracje akademickie i dwie ilustracje zajęćs. 224 - 244CZYSTY TEKST
Monika Jaworska-Witkowska, Uniwersytet dzieci : inicjacja uniwersytecka, integracje akademickie i dwie ilustracje zajęć , Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 224 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Jaworska-Witkowska", title = "Uniwersytet dzieci : inicjacja uniwersytecka, integracje akademickie i dwie ilustracje zajęć ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "224 - 244" }
-
Wywiad Jolanty Świetlikowskiej z prof. Marią Dudzikową oraz dr Renatą Wawrzyniak - Beszterdąs. 245 - 256CZYSTY TEKST
Jolanta Świetlikowska, Wywiad Jolanty Świetlikowskiej z prof. Marią Dudzikową oraz dr Renatą Wawrzyniak - Beszterdą , Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 245 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Świetlikowska", title = "Wywiad Jolanty Świetlikowskiej z prof. Marią Dudzikową oraz dr Renatą Wawrzyniak - Beszterdą ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "245 - 256" }
-
Uczyć się przez całe życie : stary paradygmat w nowej szacie?s. 257 - 266CZYSTY TEKST
Hanna Solarczyk-Szwec, Uczyć się przez całe życie : stary paradygmat w nowej szacie?, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 257 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Solarczyk-Szwec", title = "Uczyć się przez całe życie : stary paradygmat w nowej szacie?", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "257 - 266" }
-
Niepełnosprawność i pedagogika : pytanie o podmiot a kwestia tożsamości i zmiany paradygmatycznej dyscyplinys. 267 - 283CZYSTY TEKST
Jolanta Rzeźnicka-Krupa, Niepełnosprawność i pedagogika : pytanie o podmiot a kwestia tożsamości i zmiany paradygmatycznej dyscypliny, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 267 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Rzeźnicka-Krupa", title = "Niepełnosprawność i pedagogika : pytanie o podmiot a kwestia tożsamości i zmiany paradygmatycznej dyscypliny", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "267 - 283" }
-
Neoinstytucjonalizm – nowa perspektywa dla wyjaśnień funkcjonowania szkoły jako instytucji edukacyjnejs. 284 - 297CZYSTY TEKST
Lech Sałaciński, Neoinstytucjonalizm – nowa perspektywa dla wyjaśnień funkcjonowania szkoły jako instytucji edukacyjnej, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 284 - 297
BIBTEX@Article{ authors = " Lech Sałaciński", title = "Neoinstytucjonalizm – nowa perspektywa dla wyjaśnień funkcjonowania szkoły jako instytucji edukacyjnej", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "284 - 297" }
-
Zwrot ku materialności i performans – nowe tendencje w naukach humanistycznych jako wyzwanie dla edukacjis. 298 - 314CZYSTY TEKST
Mirosława Moszkowicz, Zwrot ku materialności i performans – nowe tendencje w naukach humanistycznych jako wyzwanie dla edukacji, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 298 - 314
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosława Moszkowicz", title = "Zwrot ku materialności i performans – nowe tendencje w naukach humanistycznych jako wyzwanie dla edukacji", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "298 - 314" }
-
„Pedagogika prenatalna. Nowy obszar nauk o wychowaniu”, Dorota Kornas-Biela, Lublin 2009 : [recenzja]s. 315 - 318CZYSTY TEKST
Dorota Kornas-Biela, Wiktor Żłobicki, „Pedagogika prenatalna. Nowy obszar nauk o wychowaniu”, Dorota Kornas-Biela, Lublin 2009 : [recenzja] , Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 315 - 318
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Kornas-Biela, Wiktor Żłobicki", title = "„Pedagogika prenatalna. Nowy obszar nauk o wychowaniu”, Dorota Kornas-Biela, Lublin 2009 : [recenzja] ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "315 - 318" }
-
„Osnove suvremene pedagogije”, red. Antun Mijatović, Zagrzeb 1999 : [recenzja]s. 319 - 324CZYSTY TEKST
Antun Mijatović, Bogusław Śliwerski, „Osnove suvremene pedagogije”, red. Antun Mijatović, Zagrzeb 1999 : [recenzja], Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 319 - 324
BIBTEX@Article{ authors = " Antun Mijatović, Bogusław Śliwerski", title = "„Osnove suvremene pedagogije”, red. Antun Mijatović, Zagrzeb 1999 : [recenzja]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "319 - 324" }
-
„Bycie Innym. Problem wykluczenia i izolacji ludzi niepełnosprawnych”, Janusz Erenc, Gdańsk 2008 : [recenzja]s. 325 - 332CZYSTY TEKST
Iwona Chrzanowska, Janusz Erenc, „Bycie Innym. Problem wykluczenia i izolacji ludzi niepełnosprawnych”, Janusz Erenc, Gdańsk 2008 : [recenzja], Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 325 - 332
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Chrzanowska, Janusz Erenc", title = "„Bycie Innym. Problem wykluczenia i izolacji ludzi niepełnosprawnych”, Janusz Erenc, Gdańsk 2008 : [recenzja]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "325 - 332" }
-
„Świadomość aksjologiczna i podmiotowość etyczna. Analizy i impresje", Mirosław Kowalski, Daniel Falcman, Kraków 2010 : [recenzja]s. 333 - 338CZYSTY TEKST
Daniel Falcman, Anita Famuła-Jurczak, Mirosław Kowalski, „Świadomość aksjologiczna i podmiotowość etyczna. Analizy i impresje", Mirosław Kowalski, Daniel Falcman, Kraków 2010 : [recenzja] , Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 333 - 338
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Falcman, Anita Famuła-Jurczak, Mirosław Kowalski", title = "„Świadomość aksjologiczna i podmiotowość etyczna. Analizy i impresje", Mirosław Kowalski, Daniel Falcman, Kraków 2010 : [recenzja] ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "333 - 338" }
-
„Chopin w polskiej szkole i kulturze", red. Z. Budrewicz, M. Sienko, R. Ławrowska, Kraków 2011 : [recenzja]s. 339 - 345CZYSTY TEKST
Z. Budrewicz, R. Ławrowska, M. Sienko, Barbara Smoleńska-Zielińska, „Chopin w polskiej szkole i kulturze", red. Z. Budrewicz, M. Sienko, R. Ławrowska, Kraków 2011 : [recenzja], Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 339 - 345
BIBTEX@Article{ authors = " Z. Budrewicz, R. Ławrowska, M. Sienko, Barbara Smoleńska-Zielińska", title = "„Chopin w polskiej szkole i kulturze", red. Z. Budrewicz, M. Sienko, R. Ławrowska, Kraków 2011 : [recenzja]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "339 - 345" }
-
Subiektywne sprawozdania z wybranych konferencji naukowychs. 346 - 364CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Subiektywne sprawozdania z wybranych konferencji naukowych , Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 346 - 364
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski", title = "Subiektywne sprawozdania z wybranych konferencji naukowych ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "346 - 364" }
-
Współczesne prądy, kierunki i paradygmaty w naukach pedagogicznychs. 365 - 372CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Współczesne prądy, kierunki i paradygmaty w naukach pedagogicznych, Studia z Teorii Wychowania, 2011 / Tom 2 / Numer 2(3), s. 365 - 372
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski", title = "Współczesne prądy, kierunki i paradygmaty w naukach pedagogicznych", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2011 / Tom 2 / Numer 2(3)", pages = "365 - 372" }