-
CZYSTY TEKST
Jan Łysek, Szkoły europejskie i... europejskie szkoły , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 11 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Łysek", title = "Szkoły europejskie i... europejskie szkoły ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "11 - 19" }
-
CZYSTY TEKST
Aldona Kopik, Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna w krajach Unii Europejskiej , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 20 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Aldona Kopik", title = "Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna w krajach Unii Europejskiej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "20 - 36" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Wpływ bajki i baśni na dzieci w edukacji wczesnoszkolnej : szkic teoretyczny , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 37 - 52
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Wpływ bajki i baśni na dzieci w edukacji wczesnoszkolnej : szkic teoretyczny ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "37 - 52" }
-
CZYSTY TEKST
Czesław Wiśniewski, Poszukiwanie formuły homo aksiologicus , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 53 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Czesław Wiśniewski", title = "Poszukiwanie formuły homo aksiologicus ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "53 - 75" }
-
CZYSTY TEKST
Alicja Żywczok, Profilaktyka pesymizmu i negacji życia w wychowaniu szkolnym , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 76 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Żywczok", title = "Profilaktyka pesymizmu i negacji życia w wychowaniu szkolnym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "76 - 90" }
-
CZYSTY TEKST
Michał Ciepły, Agata Pindera, Paweł Pindera, Zastosowanie internetu w oświacie , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 91 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Ciepły, Agata Pindera, Paweł Pindera", title = "Zastosowanie internetu w oświacie ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "91 - 96" }
-
Instytucja kuratora sądowego w systemie opieki, profilaktyki i resocjalizacjis. 97 - 103CZYSTY TEKST
Beata Zinkiewicz, Instytucja kuratora sądowego w systemie opieki, profilaktyki i resocjalizacji , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 97 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Zinkiewicz", title = "Instytucja kuratora sądowego w systemie opieki, profilaktyki i resocjalizacji ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "97 - 103" }
-
Особенности курикулярных реформ среднего образования развитых англоязычных стран в контексте глобализацииs. 104 - 111CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Особенности курикулярных реформ среднего образования развитых англоязычных стран в контексте глобализации , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 104 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Особенности курикулярных реформ среднего образования развитых англоязычных стран в контексте глобализации ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "104 - 111" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosław Czapka, Zebrane zagadnienia bezpieczeństwa w szkole , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 112 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Czapka", title = "Zebrane zagadnienia bezpieczeństwa w szkole ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "112 - 121" }
-
CZYSTY TEKST
Michał Pindera, Poglądy młodzieży na małżeństwo i rodzinę : z badań , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 125 - 135
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Pindera", title = "Poglądy młodzieży na małżeństwo i rodzinę : z badań ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "125 - 135" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Ratka, Czytelnictwo dwunastolatków w świetle badań , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 136 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Ratka", title = "Czytelnictwo dwunastolatków w świetle badań ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "136 - 143" }
-
Poziom otwartości interpersonalnej wiejskiej młodzieży we wczesnej fazie okresu dorastanias. 144 - 151CZYSTY TEKST
Tadeusz Rymarz, Poziom otwartości interpersonalnej wiejskiej młodzieży we wczesnej fazie okresu dorastania , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 144 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Tadeusz Rymarz", title = "Poziom otwartości interpersonalnej wiejskiej młodzieży we wczesnej fazie okresu dorastania ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "144 - 151" }
-
Порівняльно-психологічні концепції та методи дослідження мотивації студентів ВНЗ до трудової діяльностіs. 152 - 157CZYSTY TEKST
Гавро Шкриванић, Порівняльно-психологічні концепції та методи дослідження мотивації студентів ВНЗ до трудової діяльності , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 152 - 157
BIBTEX@Article{ authors = " Гавро Шкриванић", title = "Порівняльно-психологічні концепції та методи дослідження мотивації студентів ВНЗ до трудової діяльності ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "152 - 157" }
-
CZYSTY TEKST
Paweł Migała, Wpływ telewizyjnych obrazów przemocy na agresywność dzieci , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 158 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Migała", title = "Wpływ telewizyjnych obrazów przemocy na agresywność dzieci ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "158 - 170" }
-
Zabawy słowem dzieci pięcioletnich inspirowane ilustracjami różnych twórców do wiersza J. Tuwima "Okulary"s. 171 - 187CZYSTY TEKST
Elżbieta Szefler, Zabawy słowem dzieci pięcioletnich inspirowane ilustracjami różnych twórców do wiersza J. Tuwima "Okulary" , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 171 - 187
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Szefler", title = "Zabawy słowem dzieci pięcioletnich inspirowane ilustracjami różnych twórców do wiersza J. Tuwima "Okulary" ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "171 - 187" }
-
Kompetencje czytelnicze uczniów w młodszym wieku szkolnym w zakresie posługiwania się spisem treści zamieszczonym w książkach dla dziecis. 188 - 204CZYSTY TEKST
Elżbieta Szefler, Kompetencje czytelnicze uczniów w młodszym wieku szkolnym w zakresie posługiwania się spisem treści zamieszczonym w książkach dla dzieci , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 188 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Szefler", title = "Kompetencje czytelnicze uczniów w młodszym wieku szkolnym w zakresie posługiwania się spisem treści zamieszczonym w książkach dla dzieci ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "188 - 204" }
-
CZYSTY TEKST
Ryszard Radwiłowicz, Maria Radwiłowiczowa, Ile zabawy, nauki i pracy? , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 207 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Radwiłowicz, Maria Radwiłowiczowa", title = "Ile zabawy, nauki i pracy? ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "207 - 220" }
-
Czy to bajka, czy nie bajka... : jak rozmawiać z dziećmi o krasnoludkach i sierotce Marysi?s. 221 - 228CZYSTY TEKST
Bożena Olszewska, Czy to bajka, czy nie bajka... : jak rozmawiać z dziećmi o krasnoludkach i sierotce Marysi? , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 221 - 228
BIBTEX@Article{ authors = " Bożena Olszewska", title = "Czy to bajka, czy nie bajka... : jak rozmawiać z dziećmi o krasnoludkach i sierotce Marysi? ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "221 - 228" }
-
Relacje matka-dziecko w założeniach metody umuzykalniania małego dziecka według koncepcji Shinichi Suzukis. 229 - 235CZYSTY TEKST
Halina Brodziak, Relacje matka-dziecko w założeniach metody umuzykalniania małego dziecka według koncepcji Shinichi Suzuki , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 229 - 235
BIBTEX@Article{ authors = " Halina Brodziak", title = "Relacje matka-dziecko w założeniach metody umuzykalniania małego dziecka według koncepcji Shinichi Suzuki ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "229 - 235" }
-
CZYSTY TEKST
Ryszard Radwiłowicz, Maria Radwiłowiczowa, Planowanie integrujące w nauczaniu początkowym , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 236 - 252
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Radwiłowicz, Maria Radwiłowiczowa", title = "Planowanie integrujące w nauczaniu początkowym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "236 - 252" }
-
CZYSTY TEKST
Sylwia Seul, Poznawanie ucznia i interakcja z nim , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 253 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Seul", title = "Poznawanie ucznia i interakcja z nim ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "253 - 265" }
-
CZYSTY TEKST
Sylwia Seul, Rozwój tożsamości a aktywność twórcza , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 266 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Seul", title = "Rozwój tożsamości a aktywność twórcza ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "266 - 277" }
-
CZYSTY TEKST
Renata Kośmider, Nauka czytania w przedszkolu , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 278 - 285
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Kośmider", title = "Nauka czytania w przedszkolu ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "278 - 285" }
-
CZYSTY TEKST
Magdalena Rozbarska, Andrzej Żółtek, Opieka nad dzieckiem przedszkolnym w ujęciu historycznym , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 286 - 299
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Rozbarska, Andrzej Żółtek", title = "Opieka nad dzieckiem przedszkolnym w ujęciu historycznym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "286 - 299" }
-
Идеи развивающего обучения в школьном музыкальном образовании концепция Дмитрия Кабалевскогоs. 300 - 308CZYSTY TEKST
Halyna Nikolayi, Идеи развивающего обучения в школьном музыкальном образовании концепция Дмитрия Кабалевского , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 300 - 308
BIBTEX@Article{ authors = " Halyna Nikolayi", title = "Идеи развивающего обучения в школьном музыкальном образовании концепция Дмитрия Кабалевского ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "300 - 308" }
-
Drama na lekcjach języka polskiego w szkole podstawowej : przykłady scenariuszy dla klas I-VIs. 309 - 315CZYSTY TEKST
Justyna Mikuła, Eugeniusz Szymik, Drama na lekcjach języka polskiego w szkole podstawowej : przykłady scenariuszy dla klas I-VI , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 309 - 315
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Mikuła, Eugeniusz Szymik", title = "Drama na lekcjach języka polskiego w szkole podstawowej : przykłady scenariuszy dla klas I-VI ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "309 - 315" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosław Kisiel, Integracja elementów sztuki w edukacji artystycznej , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 316 - 327
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Kisiel", title = "Integracja elementów sztuki w edukacji artystycznej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "316 - 327" }
-
CZYSTY TEKST
Michal Blaško, Osobnost' žiaka v systéme výučby s uzavretým cyklom , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 328 - 335
BIBTEX@Article{ authors = " Michal Blaško", title = "Osobnost' žiaka v systéme výučby s uzavretým cyklom ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "328 - 335" }
-
CZYSTY TEKST
Joanna Ratka, Zofia Wójcik, "Zabawa w teatr", Zofia Wójcik, Warszawa 2002 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 339 - 340
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Ratka, Zofia Wójcik", title = ""Zabawa w teatr", Zofia Wójcik, Warszawa 2002 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "339 - 340" }
-
"Wyspa" amatorskiej działalności muzycznej a kultura masowa : Kolędy i Pastorałki - 10 lat kolędowania : Ogólnopolski Festiwal Kolęd i Pastorałek w Będzinies. 341 - 350CZYSTY TEKST
Wiesława Aleksandra Sacher, "Wyspa" amatorskiej działalności muzycznej a kultura masowa : Kolędy i Pastorałki - 10 lat kolędowania : Ogólnopolski Festiwal Kolęd i Pastorałek w Będzinie , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 341 - 350
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesława Aleksandra Sacher", title = ""Wyspa" amatorskiej działalności muzycznej a kultura masowa : Kolędy i Pastorałki - 10 lat kolędowania : Ogólnopolski Festiwal Kolęd i Pastorałek w Będzinie ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "341 - 350" }
-
Recenzja płyty kompaktowej CD : oratorium "Omnia nuda et aperta" do poematu Jana Pawła II pt. Tryptyk Rzymski : kierownictwo artystyczne: Joanna Woszczycka-Kempny, muzyka: Ireneusz Wypichs. 351 - 353CZYSTY TEKST
Jadwiga Uchyła-Zroski, Recenzja płyty kompaktowej CD : oratorium "Omnia nuda et aperta" do poematu Jana Pawła II pt. Tryptyk Rzymski : kierownictwo artystyczne: Joanna Woszczycka-Kempny, muzyka: Ireneusz Wypich , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 351 - 353
BIBTEX@Article{ authors = " Jadwiga Uchyła-Zroski", title = "Recenzja płyty kompaktowej CD : oratorium "Omnia nuda et aperta" do poematu Jana Pawła II pt. Tryptyk Rzymski : kierownictwo artystyczne: Joanna Woszczycka-Kempny, muzyka: Ireneusz Wypich ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "351 - 353" }
-
Wkład profesora Ryszarda Więckowskiego w rozwój polskiej pedagogiki wczesnoszkolnejs. 357 - 372CZYSTY TEKST
Elżbieta Marek, Wkład profesora Ryszarda Więckowskiego w rozwój polskiej pedagogiki wczesnoszkolnej , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 357 - 372
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Marek", title = "Wkład profesora Ryszarda Więckowskiego w rozwój polskiej pedagogiki wczesnoszkolnej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "357 - 372" }
-
Bolesław Błażek : pedagog, prekursor psychometrii w Polsce i pionier psychologii wychowawczejs. 373 - 380CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Bolesław Błażek : pedagog, prekursor psychometrii w Polsce i pionier psychologii wychowawczej , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 373 - 380
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Bolesław Błażek : pedagog, prekursor psychometrii w Polsce i pionier psychologii wychowawczej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "373 - 380" }
-
Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicachs. 383 - 391CZYSTY TEKST
Ewa Kucyper, Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 3-4 (24-25), s. 383 - 391
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kucyper", title = "Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 3-4 (24-25)", pages = "383 - 391" }