-
CZYSTY TEKST
Od redakcji, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 13 - 15
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Od redakcji", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "13 - 15" }
-
CZYSTY TEKST
Editorial, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 16 - 17
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Editorial", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "16 - 17" }
-
CZYSTY TEKST
Ryszard Pęczkowski, Reforma systemu edukacji czy kolejna gra pozorów?, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 21 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Pęczkowski", title = "Reforma systemu edukacji czy kolejna gra pozorów?", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "21 - 28" }
-
Szkoły statutowe jako forma decentralizacji i podniesienia jakości kształcenia w Stanach Zjednoczonych Amerykis. 29 - 35CZYSTY TEKST
Agnieszka Pawłowska, Szkoły statutowe jako forma decentralizacji i podniesienia jakości kształcenia w Stanach Zjednoczonych Ameryki , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 29 - 35
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Pawłowska", title = "Szkoły statutowe jako forma decentralizacji i podniesienia jakości kształcenia w Stanach Zjednoczonych Ameryki ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "29 - 35" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Pięta-Szawara, System finansowania oświaty niepublicznej w Polsce , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 36 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pięta-Szawara", title = "System finansowania oświaty niepublicznej w Polsce ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "36 - 42" }
-
Interesariusze polityki oświatowej na poziomie gminy : analiza relacji zaangażowanych aktoróws. 43 - 49CZYSTY TEKST
Anna Kołomycew, Interesariusze polityki oświatowej na poziomie gminy : analiza relacji zaangażowanych aktorów , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 43 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kołomycew", title = "Interesariusze polityki oświatowej na poziomie gminy : analiza relacji zaangażowanych aktorów ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "43 - 49" }
-
CZYSTY TEKST
Bogusław Kotarba, Pozaekonomiczne aspekty likwidacji szkół w gminach wiejskich, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 50 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Kotarba", title = "Pozaekonomiczne aspekty likwidacji szkół w gminach wiejskich", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "50 - 55" }
-
Motywy podjęcia studiów przez absolwentów szkół średnich w Polsce i Słowacji – w świetle badań porównawczychs. 56 - 64CZYSTY TEKST
Waldemar Lib, Jan Stebila, Motywy podjęcia studiów przez absolwentów szkół średnich w Polsce i Słowacji – w świetle badań porównawczych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 56 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Waldemar Lib, Jan Stebila", title = "Motywy podjęcia studiów przez absolwentów szkół średnich w Polsce i Słowacji – w świetle badań porównawczych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "56 - 64" }
-
Czynniki motywujące do nauki w szkole średniej z perspektywy studentek kierunków pedagogicznychs. 65 - 71CZYSTY TEKST
Danuta Ochojska, Czynniki motywujące do nauki w szkole średniej z perspektywy studentek kierunków pedagogicznych, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 65 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Ochojska", title = "Czynniki motywujące do nauki w szkole średniej z perspektywy studentek kierunków pedagogicznych", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "65 - 71" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Swoboda, O przygotowaniu do nauczania matematyki wczesnoszkolnej – krytycznie, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 72 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Swoboda", title = "O przygotowaniu do nauczania matematyki wczesnoszkolnej – krytycznie", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "72 - 77" }
-
Personalizowanie kształcenia akademickiego : wybrane doświadczenia, potrzeby i perspektywys. 78 - 83CZYSTY TEKST
Adrianna Sarnat-Ciastko, Personalizowanie kształcenia akademickiego : wybrane doświadczenia, potrzeby i perspektywy , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 78 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Adrianna Sarnat-Ciastko", title = "Personalizowanie kształcenia akademickiego : wybrane doświadczenia, potrzeby i perspektywy ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "78 - 83" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Englert-Bator, Wybrane współczesne zagrożenia dla edukacji w aspekcie psychologicznym , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 84 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Englert-Bator", title = "Wybrane współczesne zagrożenia dla edukacji w aspekcie psychologicznym ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "84 - 90" }
-
CZYSTY TEKST
Natasza Szewczenko, Jaki nauczyciel potrzebny jest współczesnemu rosyjskiemu uczniowi? , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 91 - 96
BIBTEX@Article{ authors = " Natasza Szewczenko", title = "Jaki nauczyciel potrzebny jest współczesnemu rosyjskiemu uczniowi? ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "91 - 96" }
-
CZYSTY TEKST
Iryna Lytovchenko, Olena Ogienko, Andragogy as Theoretical Basis of Corporate Training in American Companies , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 97 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Iryna Lytovchenko, Olena Ogienko", title = "Andragogy as Theoretical Basis of Corporate Training in American Companies ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "97 - 102" }
-
Retrospective Analysis of Studies on Differentiated Instruction of English for Specific Purposess. 103 - 107CZYSTY TEKST
Oksana Synekop, Retrospective Analysis of Studies on Differentiated Instruction of English for Specific Purposes , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 103 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Oksana Synekop", title = "Retrospective Analysis of Studies on Differentiated Instruction of English for Specific Purposes ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "103 - 107" }
-
CZYSTY TEKST
Jolanta Wąsacz-Krztoń, Edukacja muzyczna w gimnazjach tarnowskich w dobie autonomii Galicji , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 108 - 113
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Wąsacz-Krztoń", title = "Edukacja muzyczna w gimnazjach tarnowskich w dobie autonomii Galicji ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "108 - 113" }
-
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej wobec współczesnych przemian oświatowychs. 117 - 124CZYSTY TEKST
Urszula Ordon, Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej wobec współczesnych przemian oświatowych , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 117 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Ordon", title = "Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej wobec współczesnych przemian oświatowych ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "117 - 124" }
-
On the Domination of Transmission Approach and the Lack of Transaction – Parents in Municipal Primary Schoolss. 125 - 134CZYSTY TEKST
Barbara Lulek, On the Domination of Transmission Approach and the Lack of Transaction – Parents in Municipal Primary Schools , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 125 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Lulek", title = "On the Domination of Transmission Approach and the Lack of Transaction – Parents in Municipal Primary Schools ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "125 - 134" }
-
Wykorzystanie metody aktywnego słuchania w rozwijaniu aktywności twórczej dzieci w wieku przedszkolnyms. 135 - 146CZYSTY TEKST
Anna Pękala, Wykorzystanie metody aktywnego słuchania w rozwijaniu aktywności twórczej dzieci w wieku przedszkolnym , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 135 - 146
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pękala", title = "Wykorzystanie metody aktywnego słuchania w rozwijaniu aktywności twórczej dzieci w wieku przedszkolnym ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "135 - 146" }
-
CZYSTY TEKST
Petr Simbartl, Helena Tanková, Decorating a Christmas tree in primary school , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 147 - 151
BIBTEX@Article{ authors = " Petr Simbartl, Helena Tanková", title = "Decorating a Christmas tree in primary school ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "147 - 151" }
-
Popularyzacja wiedzy przyrodniczej i skuteczność edukacji ekologicznej młodego pokolenias. 152 - 159CZYSTY TEKST
Małgorzata Falencka-Jabłońska, Popularyzacja wiedzy przyrodniczej i skuteczność edukacji ekologicznej młodego pokolenia , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 152 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Falencka-Jabłońska", title = "Popularyzacja wiedzy przyrodniczej i skuteczność edukacji ekologicznej młodego pokolenia ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "152 - 159" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosław Babiarz, Paweł Garbuzik, Edukacja ekologiczna jako priorytet w nauczaniu dzieci i młodzieży , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 160 - 165
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Babiarz, Paweł Garbuzik", title = "Edukacja ekologiczna jako priorytet w nauczaniu dzieci i młodzieży ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "160 - 165" }
-
Radykalne przeobrażenia komunikacyjne i edukacyjne w info- i technokracji – potrzeba wzmacniania realno-wirtualnego człowieka (model hybrydowy)s. 169 - 175CZYSTY TEKST
Dariusz Burakowski, Anna Stolińska, Radykalne przeobrażenia komunikacyjne i edukacyjne w info- i technokracji – potrzeba wzmacniania realno-wirtualnego człowieka (model hybrydowy), Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 169 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Burakowski, Anna Stolińska", title = "Radykalne przeobrażenia komunikacyjne i edukacyjne w info- i technokracji – potrzeba wzmacniania realno-wirtualnego człowieka (model hybrydowy)", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "169 - 175" }
-
CZYSTY TEKST
Marzena Kowaluk-Romanek, Rafał Wawer, Procesy wzrokowe u osób ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 176 - 183
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Kowaluk-Romanek, Rafał Wawer", title = "Procesy wzrokowe u osób ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "176 - 183" }
-
Eye trackingowe badanie weryfikacyjne procesów wzrokowych u dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu sięs. 184 - 191CZYSTY TEKST
Marzena Kowaluk-Romanek, Rafał Wawer, Eye trackingowe badanie weryfikacyjne procesów wzrokowych u dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 184 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Kowaluk-Romanek, Rafał Wawer", title = "Eye trackingowe badanie weryfikacyjne procesów wzrokowych u dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "184 - 191" }
-
Using Eye-Tracking Technology for the Analysis of Students' Subjective Views on Usefulness of Chosen Physics Formulass. 192 - 200CZYSTY TEKST
Władysław Błasiak, Paweł Pęczkowski, Using Eye-Tracking Technology for the Analysis of Students' Subjective Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 192 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Władysław Błasiak, Paweł Pęczkowski", title = "Using Eye-Tracking Technology for the Analysis of Students' Subjective Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "192 - 200" }
-
CZYSTY TEKST
Władysław Błasiak, Paweł Pęczkowski, Students’ Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 201 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Władysław Błasiak, Paweł Pęczkowski", title = "Students’ Views on Usefulness of Chosen Physics Formulas", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "201 - 213" }
-
Analysis of regulatory and legislative acts on the conservation of the planet's biodiversity, ratified by Ukraines. 214 - 219CZYSTY TEKST
Halyna Mudrak, Oleksandr Mudrak, Oksana Nagorniuk, Wiktoria Sobczyk, Analysis of regulatory and legislative acts on the conservation of the planet's biodiversity, ratified by Ukraine , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 214 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Halyna Mudrak, Oleksandr Mudrak, Oksana Nagorniuk, Wiktoria Sobczyk", title = "Analysis of regulatory and legislative acts on the conservation of the planet's biodiversity, ratified by Ukraine ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "214 - 219" }
-
CZYSTY TEKST
A. AL’ Al'Ravashdekh, L. Bal'-Prylypko, G. Brona, R. Moroziuk, N. Slobodianuk, Optimization of Technology of Canned Meat Products , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 220 - 223
BIBTEX@Article{ authors = " A. AL’ Al'Ravashdekh, L. Bal'-Prylypko, G. Brona, R. Moroziuk, N. Slobodianuk", title = "Optimization of Technology of Canned Meat Products ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "220 - 223" }
-
Polytechnic Education and Its Possible Use at Non-Technical Secondary Schools. 227 - 235CZYSTY TEKST
Milan Klement, Polytechnic Education and Its Possible Use at Non-Technical Secondary School, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 227 - 235
BIBTEX@Article{ authors = " Milan Klement", title = "Polytechnic Education and Its Possible Use at Non-Technical Secondary School", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "227 - 235" }
-
CZYSTY TEKST
Elżbieta Sałata, Rola zajęć z doradztwa zawodowego w gimnazjum , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 236 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Sałata", title = "Rola zajęć z doradztwa zawodowego w gimnazjum ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "236 - 244" }
-
CZYSTY TEKST
Monika Wawer, Firmowe strony internetowe w budowaniu wizerunku pracodawcy , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 245 - 253
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Wawer", title = "Firmowe strony internetowe w budowaniu wizerunku pracodawcy ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "245 - 253" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Muryjas, Monika Wawer, Specjalista Big Data – oczekiwania pracodawców a edukacja akademicka, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 254 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Muryjas, Monika Wawer", title = "Specjalista Big Data – oczekiwania pracodawców a edukacja akademicka", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "254 - 260" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Długosz, Wykorzystanie metody projektów w procesie samokształcenia studentów, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 261 - 267
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Długosz", title = "Wykorzystanie metody projektów w procesie samokształcenia studentów", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "261 - 267" }
-
CZYSTY TEKST
Zygmunt Szczerba, Marta Żyłka, Wojciech Żyłka, Czujniki w praktyce kształcenia inżynierskiego , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 268 - 273
BIBTEX@Article{ authors = " Zygmunt Szczerba, Marta Żyłka, Wojciech Żyłka", title = "Czujniki w praktyce kształcenia inżynierskiego ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "268 - 273" }
-
The Methodology of Experimental Investigations of the Grain Materials Velocity from the Physical Model of the Dump Bunkers. 274 - 277CZYSTY TEKST
Lyubov Shymko, The Methodology of Experimental Investigations of the Grain Materials Velocity from the Physical Model of the Dump Bunker , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 274 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Lyubov Shymko", title = "The Methodology of Experimental Investigations of the Grain Materials Velocity from the Physical Model of the Dump Bunker ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "274 - 277" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Soler, Technologiczne aspekty edukacji dla bezpieczeństwa , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 278 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Soler", title = "Technologiczne aspekty edukacji dla bezpieczeństwa ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "278 - 283" }
-
CZYSTY TEKST
Marlena Lorek, Edukacja dla bezpieczeństwa jako ogniwo w systemie bezpieczeństwa , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 284 - 288
BIBTEX@Article{ authors = " Marlena Lorek", title = "Edukacja dla bezpieczeństwa jako ogniwo w systemie bezpieczeństwa ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "284 - 288" }
-
Detekcia možnosti vzniku pracovných úrazov pomocou analýzy rizík na pracoviskus. 289 - 294CZYSTY TEKST
Viera Tomková, Detekcia možnosti vzniku pracovných úrazov pomocou analýzy rizík na pracovisku, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 289 - 294
BIBTEX@Article{ authors = " Viera Tomková", title = "Detekcia možnosti vzniku pracovných úrazov pomocou analýzy rizík na pracovisku", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "289 - 294" }
-
CZYSTY TEKST
Ivana Turekova, Hodnotenie fyzikálnych a chemických faktorov drevných prachov , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 295 - 300
BIBTEX@Article{ authors = " Ivana Turekova", title = "Hodnotenie fyzikálnych a chemických faktorov drevných prachov ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "295 - 300" }
-
CZYSTY TEKST
Eunika Baron-Polańczyk, Wytwory techniki a budowanie wiedzy w środowisku sieciowym, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 303 - 308
BIBTEX@Article{ authors = " Eunika Baron-Polańczyk", title = "Wytwory techniki a budowanie wiedzy w środowisku sieciowym", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "303 - 308" }
-
CZYSTY TEKST
Alina Betlej, Edukacja medialna w społeczeństwie sieci , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 309 - 314
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Betlej", title = "Edukacja medialna w społeczeństwie sieci ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "309 - 314" }
-
CZYSTY TEKST
Cecylia Langier, Martyna Siembida, Wychowanie do wartości w społeczeństwie informacyjnym , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 315 - 322
BIBTEX@Article{ authors = " Cecylia Langier, Martyna Siembida", title = "Wychowanie do wartości w społeczeństwie informacyjnym ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "315 - 322" }
-
„Zastój” w procesie komputeryzacji kształcenia z perspektywy analizy transakcyjnejs. 323 - 328CZYSTY TEKST
Zbigniew Łęski, „Zastój” w procesie komputeryzacji kształcenia z perspektywy analizy transakcyjnej , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 323 - 328
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Łęski", title = "„Zastój” w procesie komputeryzacji kształcenia z perspektywy analizy transakcyjnej ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "323 - 328" }
-
Ja–Ty–Komputer : Specyfika zajęć prowadzonych metodą e-learningu z perspektywy analizy transakcyjnejs. 329 - 334CZYSTY TEKST
Anna Pierzchała, Ja–Ty–Komputer : Specyfika zajęć prowadzonych metodą e-learningu z perspektywy analizy transakcyjnej , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 329 - 334
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pierzchała", title = "Ja–Ty–Komputer : Specyfika zajęć prowadzonych metodą e-learningu z perspektywy analizy transakcyjnej ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "329 - 334" }
-
CZYSTY TEKST
Paulina Pokojska, Wojciech Pokojski, Wolne oprogramowanie QGIS i jego możliwości wykorzystania w edukacji, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 335 - 340
BIBTEX@Article{ authors = " Paulina Pokojska, Wojciech Pokojski", title = "Wolne oprogramowanie QGIS i jego możliwości wykorzystania w edukacji", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "335 - 340" }
-
CZYSTY TEKST
Krystian Tuczyński, Kryteria oceny jakości kursów e-learningowych w szkolnictwie wyższym , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 341 - 346
BIBTEX@Article{ authors = " Krystian Tuczyński", title = "Kryteria oceny jakości kursów e-learningowych w szkolnictwie wyższym ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "341 - 346" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Warchoł, Skuteczność oprogramowania AR w nauczaniu chemii – sprawozdanie z badań, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 347 - 352
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Warchoł", title = "Skuteczność oprogramowania AR w nauczaniu chemii – sprawozdanie z badań", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "347 - 352" }
-
Poziom kompetencji w korzystaniu z technologii informacyjnych przez studentów I roku Pedagogiki Uniwersytetu Rzeszowskiegos. 353 - 358CZYSTY TEKST
Tomasz Warzocha, Poziom kompetencji w korzystaniu z technologii informacyjnych przez studentów I roku Pedagogiki Uniwersytetu Rzeszowskiego, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 353 - 358
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Warzocha", title = "Poziom kompetencji w korzystaniu z technologii informacyjnych przez studentów I roku Pedagogiki Uniwersytetu Rzeszowskiego", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "353 - 358" }
-
CZYSTY TEKST
Robert Wojtachnik, Metoda zbierania wymagań w projektowaniu systemów informatycznych , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 359 - 367
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Wojtachnik", title = "Metoda zbierania wymagań w projektowaniu systemów informatycznych ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "359 - 367" }
-
Protection System Against Products Counterfeit Based on NFC and Barcode Technologiess. 368 - 374CZYSTY TEKST
Hadi M. Saleh, Mohammed U. Umaru, Dmitry V. Alexandrow, Protection System Against Products Counterfeit Based on NFC and Barcode Technologies , Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 368 - 374
BIBTEX@Article{ authors = " Hadi M. Saleh, Mohammed U. Umaru, Dmitry V. Alexandrow", title = "Protection System Against Products Counterfeit Based on NFC and Barcode Technologies ", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "368 - 374" }
-
Implementacja algorytmu wyodrębniania cech antropometrycznych w środowisku MATLABs. 375 - 381CZYSTY TEKST
Zbigniew Gomółka, Bogusław Twaróg, Ewa Żesławska, Implementacja algorytmu wyodrębniania cech antropometrycznych w środowisku MATLAB, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 375 - 381
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Gomółka, Bogusław Twaróg, Ewa Żesławska", title = "Implementacja algorytmu wyodrębniania cech antropometrycznych w środowisku MATLAB", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "375 - 381" }
-
‘Perception and Possibilities of ICT Tools in the Education from the Teachers’ Perspective’, Milan Klement, Jiří Dostál, Květoslav Bártek, Olomouc 2017 : [recenzja]s. 385 - 386CZYSTY TEKST
Květoslav Bártek, Jiří Dostál, Milan Klement, Wojciech Walat, ‘Perception and Possibilities of ICT Tools in the Education from the Teachers’ Perspective’, Milan Klement, Jiří Dostál, Květoslav Bártek, Olomouc 2017 : [recenzja], Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 385 - 386
BIBTEX@Article{ authors = " Květoslav Bártek, Jiří Dostál, Milan Klement, Wojciech Walat", title = "‘Perception and Possibilities of ICT Tools in the Education from the Teachers’ Perspective’, Milan Klement, Jiří Dostál, Květoslav Bártek, Olomouc 2017 : [recenzja]", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "385 - 386" }
-
„Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania”, red. Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska, Kraków 2016 : [recenzja]s. 387 - 389CZYSTY TEKST
Krzysztof Kraszewski, Katarzyna Myśliwiec, Barbara Nawolska, „Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania”, red. Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska, Kraków 2016 : [recenzja], Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 387 - 389
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Kraszewski, Katarzyna Myśliwiec, Barbara Nawolska", title = "„Dziecko i nauczyciel w procesie poznania i działania”, red. Krzysztof Kraszewski, Barbara Nawolska, Kraków 2016 : [recenzja]", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "387 - 389" }
-
CZYSTY TEKST
Lista recenzentów roku 2017, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 390
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Lista recenzentów roku 2017", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "390" }
-
CZYSTY TEKST
List of Reviewers in Year 2017, Edukacja - Technika - Informatyka, 2017 / Numer 4(22), s. 391
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "List of Reviewers in Year 2017", journal = "Edukacja - Technika - Informatyka", issue = "2017 / Numer 4(22)", pages = "391" }