-
Wstęps. 9CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 9
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "9" }
-
Działalność szkół językowych z punktu widzenia zintegrowanej komunikacji marketingowejs. 137 - 144CZYSTY TEKST
Ewa Flejterska, Działalność szkół językowych z punktu widzenia zintegrowanej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 137 - 144
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Flejterska", title = "Działalność szkół językowych z punktu widzenia zintegrowanej komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "137 - 144" }
-
Etyka w komunikacji między bankiem a wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszamis. 145 - 152CZYSTY TEKST
Stanisław Flejterski, Etyka w komunikacji między bankiem a wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 145 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Flejterski", title = "Etyka w komunikacji między bankiem a wewnętrznymi i zewnętrznymi interesariuszami", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "145 - 152" }
-
Znaczenie badań satysfakcji i lojalności konsumentóws. 11 - 17CZYSTY TEKST
Anetta Barska, Janusz Śnihur, Znaczenie badań satysfakcji i lojalności konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 11 - 17
BIBTEX@Article{ authors = " Anetta Barska, Janusz Śnihur", title = "Znaczenie badań satysfakcji i lojalności konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "11 - 17" }
-
Aspekty komunikacji marketingowej a debiuty giełdowes. 18 - 23CZYSTY TEKST
Robert Bęben, Aspekty komunikacji marketingowej a debiuty giełdowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 18 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Bęben", title = "Aspekty komunikacji marketingowej a debiuty giełdowe", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "18 - 23" }
-
Strategie marketingowe organizacji wielkopowierzchniowych w Polsce a budowa relacji z rynkiem na przykładzie sieci Tescos. 24 - 31CZYSTY TEKST
Katarzyna Bilińska-Reformat, Strategie marketingowe organizacji wielkopowierzchniowych w Polsce a budowa relacji z rynkiem na przykładzie sieci Tesco, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 24 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Bilińska-Reformat", title = "Strategie marketingowe organizacji wielkopowierzchniowych w Polsce a budowa relacji z rynkiem na przykładzie sieci Tesco", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "24 - 31" }
-
Komunikacja marketingowa w przedsiębiorstwach usługowychs. 32 - 39CZYSTY TEKST
Monika Boguszewicz-Kreft, Komunikacja marketingowa w przedsiębiorstwach usługowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 32 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Boguszewicz-Kreft", title = "Komunikacja marketingowa w przedsiębiorstwach usługowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "32 - 39" }
-
Działania promocyjne przedsiębiorstw w świetle przeprowadzonych badańs. 40 - 47CZYSTY TEKST
Piotr Bórawski, Działania promocyjne przedsiębiorstw w świetle przeprowadzonych badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 40 - 47
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Bórawski", title = "Działania promocyjne przedsiębiorstw w świetle przeprowadzonych badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "40 - 47" }
-
Wpływ komunikacji i współdziałania interesariuszy z przedsiębiorstwem na efektywność procesu restrukturyzacji finansowejs. 48 - 54CZYSTY TEKST
Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Małgorzata Porada-Rochoń, Wpływ komunikacji i współdziałania interesariuszy z przedsiębiorstwem na efektywność procesu restrukturyzacji finansowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 48 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Brojak-Trzaskowska, Małgorzata Porada-Rochoń", title = "Wpływ komunikacji i współdziałania interesariuszy z przedsiębiorstwem na efektywność procesu restrukturyzacji finansowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "48 - 54" }
-
Miejsce i rola public relations w zintegrowanej komunikacji marketingowejs. 55 - 62CZYSTY TEKST
Aneta Brylska, Miejsce i rola public relations w zintegrowanej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 55 - 62
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Brylska", title = "Miejsce i rola public relations w zintegrowanej komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "55 - 62" }
-
System informacji marketingowej przedsiębiorstwa w warunkach nowej gospodarkis. 63 - 68CZYSTY TEKST
Agnieszka Budziewicz-Guźlecka, System informacji marketingowej przedsiębiorstwa w warunkach nowej gospodarki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 63 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Budziewicz-Guźlecka", title = "System informacji marketingowej przedsiębiorstwa w warunkach nowej gospodarki", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "63 - 68" }
-
Marketing relacji w placówkach ochrony zdrowias. 69 - 73CZYSTY TEKST
Ewa Chmielewska, Marketing relacji w placówkach ochrony zdrowia, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 69 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Chmielewska", title = "Marketing relacji w placówkach ochrony zdrowia", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "69 - 73" }
-
Komunikacja marketingowa w programach lojalnościowychs. 74 - 79CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Komunikacja marketingowa w programach lojalnościowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 74 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol", title = "Komunikacja marketingowa w programach lojalnościowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "74 - 79" }
-
Bankmarketing der Zukunft : Markenführung benötigt integrierte Kommunikation nach Aussen und Innens. 80 - 91CZYSTY TEKST
Uwe Christians, Bankmarketing der Zukunft : Markenführung benötigt integrierte Kommunikation nach Aussen und Innen, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 80 - 91
BIBTEX@Article{ authors = " Uwe Christians", title = "Bankmarketing der Zukunft : Markenführung benötigt integrierte Kommunikation nach Aussen und Innen", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "80 - 91" }
-
Marketingowe aspekty działań społecznych na przykładzie polskich fundacjis. 92 - 99CZYSTY TEKST
Magdalena Daszkiewicz, Paweł Waniowski, Marketingowe aspekty działań społecznych na przykładzie polskich fundacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 92 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Daszkiewicz, Paweł Waniowski", title = "Marketingowe aspekty działań społecznych na przykładzie polskich fundacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "92 - 99" }
-
Manipulacja symboliką kolorów w komunikacji marketingowejs. 100 - 108CZYSTY TEKST
Izabela Dembińska-Cyran, Manipulacja symboliką kolorów w komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 100 - 108
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Dembińska-Cyran", title = "Manipulacja symboliką kolorów w komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "100 - 108" }
-
Wykorzystanie sieci Internet w komunikacji marketingowejs. 109 - 114CZYSTY TEKST
Anna Drab-Kurowska, Wykorzystanie sieci Internet w komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 109 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Drab-Kurowska", title = "Wykorzystanie sieci Internet w komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "109 - 114" }
-
Telewizja jako istotne medium reklamowes. 115 - 120CZYSTY TEKST
Honorata Dudek-Frysiak, Telewizja jako istotne medium reklamowe, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 115 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Honorata Dudek-Frysiak", title = "Telewizja jako istotne medium reklamowe", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "115 - 120" }
-
Znaczenie zadowolenia i niezadowolenia klienta w budowaniu jego lojalnościs. 121 - 129CZYSTY TEKST
Katarzyna Dziewanowska, Znaczenie zadowolenia i niezadowolenia klienta w budowaniu jego lojalności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 121 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Dziewanowska", title = "Znaczenie zadowolenia i niezadowolenia klienta w budowaniu jego lojalności", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "121 - 129" }
-
Wybrane problemy doboru narzędzi działań promocyjnych w JST ze szczególnym uwzględnieniem ujęcia kosztowegos. 130 - 136CZYSTY TEKST
Beata Filipiak, Wybrane problemy doboru narzędzi działań promocyjnych w JST ze szczególnym uwzględnieniem ujęcia kosztowego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 130 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Filipiak", title = "Wybrane problemy doboru narzędzi działań promocyjnych w JST ze szczególnym uwzględnieniem ujęcia kosztowego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "130 - 136" }
-
Udział w targach turystycznych jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie aktywności wystawienniczej miasta Tarnowas. 153 - 161CZYSTY TEKST
Marcin Gębarowski, Udział w targach turystycznych jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie aktywności wystawienniczej miasta Tarnowa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 153 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gębarowski", title = "Udział w targach turystycznych jednostek samorządu terytorialnego na przykładzie aktywności wystawienniczej miasta Tarnowa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "153 - 161" }
-
Product placement jako instrument komunikacji marketingowejs. 162 - 167CZYSTY TEKST
Natalia Gmerek, Maciej Misztak, Product placement jako instrument komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 162 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Gmerek, Maciej Misztak", title = "Product placement jako instrument komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "162 - 167" }
-
Współczesny marketing społecznys. 168 - 174CZYSTY TEKST
Grażyna Golik-Górecka, Współczesny marketing społeczny, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 168 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Golik-Górecka", title = "Współczesny marketing społeczny", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "168 - 174" }
-
Zastosowanie SEM (Search Engine Marketing) w zintegrowanej komunikacji marketingowejs. 175 - 178CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Zastosowanie SEM (Search Engine Marketing) w zintegrowanej komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 175 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Zastosowanie SEM (Search Engine Marketing) w zintegrowanej komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "175 - 178" }
-
Dylematy funkcjonalności stron internetowych banków i ich wpływ na zachowania nabywczes. 179 - 184CZYSTY TEKST
Wojciech Grzegorczyk, Anna Sibińska, Wioletta Krawiec, Dylematy funkcjonalności stron internetowych banków i ich wpływ na zachowania nabywcze, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 179 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Grzegorczyk, Anna Sibińska, Wioletta Krawiec", title = "Dylematy funkcjonalności stron internetowych banków i ich wpływ na zachowania nabywcze", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "179 - 184" }
-
Zintegrowana komunikacja marketingowa Urzędu Miasta Gdynis. 185 - 191CZYSTY TEKST
Marek Grzybowski, Zintegrowana komunikacja marketingowa Urzędu Miasta Gdyni, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 185 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Grzybowski", title = "Zintegrowana komunikacja marketingowa Urzędu Miasta Gdyni", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "185 - 191" }
-
Czarny PR w Polsce i Rosji : (środek manipulowania i źródło kryzysów)s. 192 - 201CZYSTY TEKST
Aleksandr Gugnin, Tatyana Gugnina, Czarny PR w Polsce i Rosji : (środek manipulowania i źródło kryzysów), Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 192 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandr Gugnin, Tatyana Gugnina", title = "Czarny PR w Polsce i Rosji : (środek manipulowania i źródło kryzysów)", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "192 - 201" }
-
Narzędzia i formy aktywności promocyjnej polskich uczelnis. 202 - 208CZYSTY TEKST
Hanna Hall, Narzędzia i formy aktywności promocyjnej polskich uczelni, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 202 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Hanna Hall", title = "Narzędzia i formy aktywności promocyjnej polskich uczelni", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "202 - 208" }
-
Logo w działalności organizacji pozarządowych : Polska vs. USAs. 209 - 215CZYSTY TEKST
Joanna Hernik, Logo w działalności organizacji pozarządowych : Polska vs. USA, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 209 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Hernik", title = "Logo w działalności organizacji pozarządowych : Polska vs. USA", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "209 - 215" }
-
Wykorzystanie "conjoint analysis" w badaniu preferencji nabywcóws. 216 - 224CZYSTY TEKST
Marcin Hundert, Wykorzystanie "conjoint analysis" w badaniu preferencji nabywców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 216 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Hundert", title = "Wykorzystanie "conjoint analysis" w badaniu preferencji nabywców", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "216 - 224" }
-
Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacjach pozarządowychs. 225 - 230CZYSTY TEKST
Barbara Iwankiewicz-Rak, Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacjach pozarządowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 225 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Zintegrowana komunikacja marketingowa w organizacjach pozarządowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "225 - 230" }
-
Komunikacja marketingowa w aplikacjach Web 2.0s. 231 - 237CZYSTY TEKST
Jarosław Jankowski, Komunikacja marketingowa w aplikacjach Web 2.0, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 231 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Jankowski", title = "Komunikacja marketingowa w aplikacjach Web 2.0", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "231 - 237" }
-
Procedury komunikacji w systemach zarządzania jakością a jakość wyrobów i usługs. 238 - 242CZYSTY TEKST
Małgorzata Jaworska, Procedury komunikacji w systemach zarządzania jakością a jakość wyrobów i usług, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 238 - 242
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Jaworska", title = "Procedury komunikacji w systemach zarządzania jakością a jakość wyrobów i usług", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "238 - 242" }
-
Promocja osobista w komunikacji marketingowejs. 243 - 249CZYSTY TEKST
Stanisław Kaczmarczyk, Promocja osobista w komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 243 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Kaczmarczyk", title = "Promocja osobista w komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "243 - 249" }
-
Nowoczesne narzędzia wspomagające zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwies. 250 - 254CZYSTY TEKST
Urszula Kałążna-Drewińska, Nowoczesne narzędzia wspomagające zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 250 - 254
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Kałążna-Drewińska", title = "Nowoczesne narzędzia wspomagające zarządzanie marketingowe w przedsiębiorstwie", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "250 - 254" }
-
Strategie komunikacji marketingowej banków detalicznych na zdywersyfikowanych rynkachs. 255 - 262CZYSTY TEKST
Małgorzata Kieżel, Strategie komunikacji marketingowej banków detalicznych na zdywersyfikowanych rynkach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 255 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kieżel", title = "Strategie komunikacji marketingowej banków detalicznych na zdywersyfikowanych rynkach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "255 - 262" }
-
Instrumenty promocji wykorzystywane przez przedsiębiorstwa farmaceutyczne w świetle przeprowadzonych badańs. 270 - 276CZYSTY TEKST
Anna Knapik, Instrumenty promocji wykorzystywane przez przedsiębiorstwa farmaceutyczne w świetle przeprowadzonych badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 270 - 276
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Knapik", title = "Instrumenty promocji wykorzystywane przez przedsiębiorstwa farmaceutyczne w świetle przeprowadzonych badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "270 - 276" }
-
Komunikacja z klientem wewnętrznyms. 263 - 269CZYSTY TEKST
Kinga Kijewska, Komunikacja z klientem wewnętrznym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 263 - 269
BIBTEX@Article{ authors = " Kinga Kijewska", title = "Komunikacja z klientem wewnętrznym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "263 - 269" }
-
Vertrauen als Mittel zum Lückenschluss in sozialen Beziehungens. 277 - 284CZYSTY TEKST
Anne Köhn, Manfred Bornewasser, Franziska Schulz, Vertrauen als Mittel zum Lückenschluss in sozialen Beziehungen, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 277 - 284
BIBTEX@Article{ authors = " Anne Köhn, Manfred Bornewasser, Franziska Schulz", title = "Vertrauen als Mittel zum Lückenschluss in sozialen Beziehungen", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "277 - 284" }
-
Zintegrowana komunikacja marketingowa w przedsiębiorstwach usługowychs. 285 - 291CZYSTY TEKST
Grażyna Koniorczyk, Zintegrowana komunikacja marketingowa w przedsiębiorstwach usługowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 285 - 291
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Koniorczyk", title = "Zintegrowana komunikacja marketingowa w przedsiębiorstwach usługowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "285 - 291" }
-
Rozwój gospodarstw agroturystycznych jako przejaw działalności samorządowejs. 292 - 298CZYSTY TEKST
Andrzej Kowalkowski, Rozwój gospodarstw agroturystycznych jako przejaw działalności samorządowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 292 - 298
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Kowalkowski", title = "Rozwój gospodarstw agroturystycznych jako przejaw działalności samorządowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "292 - 298" }
-
Oczekiwania pacjentów jako czynnik determinujący jakość usługi medycznejs. 299 - 304CZYSTY TEKST
Katarzyna Krot, Oczekiwania pacjentów jako czynnik determinujący jakość usługi medycznej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 299 - 304
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Krot", title = "Oczekiwania pacjentów jako czynnik determinujący jakość usługi medycznej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "299 - 304" }
-
Internet jako nowoczesny instrument w procesie komunikacji marketingowej bankus. 305 - 312CZYSTY TEKST
Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Internet jako nowoczesny instrument w procesie komunikacji marketingowej banku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 305 - 312
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Kuczamer-Kłopotowska", title = "Internet jako nowoczesny instrument w procesie komunikacji marketingowej banku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "305 - 312" }