-
Zachowania gospodarstw domowych z dzieckiem z niepełnosprawnością na rynku usług finansowych na tle zasobności polskich gospodarstw domowychs. 65 - 78CZYSTY TEKST
Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Zachowania gospodarstw domowych z dzieckiem z niepełnosprawnością na rynku usług finansowych na tle zasobności polskich gospodarstw domowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 65 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło", title = "Zachowania gospodarstw domowych z dzieckiem z niepełnosprawnością na rynku usług finansowych na tle zasobności polskich gospodarstw domowych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "65 - 78" }
-
Problem sezonowości popytu w turystyce na przykładzie wykorzystania bazy noclegowej w hotelach nadmorskichs. 79 - 88CZYSTY TEKST
Sebastian Dudziak, Jacek Borzyszkowski, Problem sezonowości popytu w turystyce na przykładzie wykorzystania bazy noclegowej w hotelach nadmorskich, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 79 - 88
BIBTEX@Article{ authors = " Sebastian Dudziak, Jacek Borzyszkowski", title = "Problem sezonowości popytu w turystyce na przykładzie wykorzystania bazy noclegowej w hotelach nadmorskich", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "79 - 88" }
-
Zachowania klientów indywidualnych wobec działań marketingowych operatorów logistycznychs. 89 - 98CZYSTY TEKST
Joanna Dyczkowska, Zachowania klientów indywidualnych wobec działań marketingowych operatorów logistycznych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 89 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Dyczkowska", title = "Zachowania klientów indywidualnych wobec działań marketingowych operatorów logistycznych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "89 - 98" }
-
CZYSTY TEKST
Maciej Mitręga, Agnieszka Małecka, Konsument jako członek organizacji – szersza perspektywa koprodukcji, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 261 - 269
BIBTEX@Article{ authors = " Maciej Mitręga, Agnieszka Małecka", title = "Konsument jako członek organizacji – szersza perspektywa koprodukcji", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "261 - 269" }
-
Uniwersytet trzeciego wieku jako antidotum na czas wolny polskich seniorów : na przykładzie UTW w Nowym Sączus. 271 - 280CZYSTY TEKST
Agata Niemczyk, Jarosław A. Handzel, Uniwersytet trzeciego wieku jako antidotum na czas wolny polskich seniorów : na przykładzie UTW w Nowym Sączu, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 271 - 280
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Niemczyk, Jarosław A. Handzel", title = "Uniwersytet trzeciego wieku jako antidotum na czas wolny polskich seniorów : na przykładzie UTW w Nowym Sączu", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "271 - 280" }
-
CZYSTY TEKST
Agata Niemczyk, Konsument na rynku turystycznym XXI wieku : wybrane aspekty, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 281 - 289
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Niemczyk", title = "Konsument na rynku turystycznym XXI wieku : wybrane aspekty", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "281 - 289" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Olejniczuk-Merta, Konsumenci i konsumpcja wobec wyzwań XXI wieku, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 301 - 317
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Olejniczuk-Merta", title = "Konsumenci i konsumpcja wobec wyzwań XXI wieku", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "301 - 317" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosław Pacut, Zachowania nabywcze polskich e-konsumentów na rynku, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 319 - 328
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Pacut", title = "Zachowania nabywcze polskich e-konsumentów na rynku", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "319 - 328" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Izabela Baruk, Etnocentryczny wymiar prosumpcyjnej aktywności polskich nabywców, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 21 - 28
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Izabela Baruk", title = "Etnocentryczny wymiar prosumpcyjnej aktywności polskich nabywców", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "21 - 28" }
-
Postawy konsumentów wobec zachowań z zakresu konsumpcji wspólnej : czy ekonomia współdzielona ma szanse na upowszechnienie?s. 29 - 38CZYSTY TEKST
Aleksandra Burgiel, Postawy konsumentów wobec zachowań z zakresu konsumpcji wspólnej : czy ekonomia współdzielona ma szanse na upowszechnienie?, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 29 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Burgiel", title = "Postawy konsumentów wobec zachowań z zakresu konsumpcji wspólnej : czy ekonomia współdzielona ma szanse na upowszechnienie?", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "29 - 38" }
-
Konsumpcja hedonistyczna a konsumpcja etyczna : czy potrzebna jest społecznie odpowiedzialna konsumpcja?s. 39 - 55CZYSTY TEKST
Felicjan Bylok, Konsumpcja hedonistyczna a konsumpcja etyczna : czy potrzebna jest społecznie odpowiedzialna konsumpcja?, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 39 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Felicjan Bylok", title = "Konsumpcja hedonistyczna a konsumpcja etyczna : czy potrzebna jest społecznie odpowiedzialna konsumpcja?", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "39 - 55" }
-
Design management jako odpowiedź na wyzwania stawiane przez konsumentów przyszłościs. 57 - 64CZYSTY TEKST
Katarzyna Caban-Piaskowska, Design management jako odpowiedź na wyzwania stawiane przez konsumentów przyszłości, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 57 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Caban-Piaskowska", title = "Design management jako odpowiedź na wyzwania stawiane przez konsumentów przyszłości", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "57 - 64" }
-
CZYSTY TEKST
Witold Kozirok, Postawy i zachowania kobiet wobec żywności prozdrowotnej, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 199 - 208
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Kozirok", title = "Postawy i zachowania kobiet wobec żywności prozdrowotnej", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "199 - 208" }
-
CZYSTY TEKST
Marcin Lipowski, Poszukiwanie informacji w procesie zakupu usług, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 209 - 217
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Lipowski", title = "Poszukiwanie informacji w procesie zakupu usług", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "209 - 217" }
-
CZYSTY TEKST
Grzegorz Maciejewski, Zakupy on-line w opiniach e-konsumentów z wybranych krajów Europy, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 219 - 230
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Maciejewski", title = "Zakupy on-line w opiniach e-konsumentów z wybranych krajów Europy", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "219 - 230" }
-
Ocena zachowań żywieniowych i realizacji funkcji żywieniowej rodziny przez wybraną grupę młodzieży z terenów wiejskichs. 339 - 349CZYSTY TEKST
Anna Platta, Anna Suszek-Namroży, Ocena zachowań żywieniowych i realizacji funkcji żywieniowej rodziny przez wybraną grupę młodzieży z terenów wiejskich, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 339 - 349
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Platta, Anna Suszek-Namroży", title = "Ocena zachowań żywieniowych i realizacji funkcji żywieniowej rodziny przez wybraną grupę młodzieży z terenów wiejskich", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "339 - 349" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Pluta, Zachowania współczesnych konsumentów a funkcjonowanie organizacji, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 351 - 359
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Pluta", title = "Zachowania współczesnych konsumentów a funkcjonowanie organizacji", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "351 - 359" }
-
Zachowania konsumentów województwa pomorskiego na rynku kawy naturalnej jako przesłanka działań marketingowychs. 7 - 19CZYSTY TEKST
Joanna Bartkowicz, Agnieszka Rybowska, Zachowania konsumentów województwa pomorskiego na rynku kawy naturalnej jako przesłanka działań marketingowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 7 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Bartkowicz, Agnieszka Rybowska", title = "Zachowania konsumentów województwa pomorskiego na rynku kawy naturalnej jako przesłanka działań marketingowych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "7 - 19" }
-
Trudności gospodarstw domowych w zaspokajaniu potrzeb i zmiana strategii radzenia sobie z nimi na przestrzeni lats. 99 - 110CZYSTY TEKST
Agata Dziakowicz-Grudzień, Trudności gospodarstw domowych w zaspokajaniu potrzeb i zmiana strategii radzenia sobie z nimi na przestrzeni lat, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 99 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Agata Dziakowicz-Grudzień", title = "Trudności gospodarstw domowych w zaspokajaniu potrzeb i zmiana strategii radzenia sobie z nimi na przestrzeni lat", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "99 - 110" }
-
CZYSTY TEKST
Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska, E-konsument w grupie wiekowej 55+, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 111 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska", title = "E-konsument w grupie wiekowej 55+", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "111 - 120" }
-
Teoretyczne i praktyczne aspekty badania utajonych postaw konsumentów wobec mareks. 231 - 240CZYSTY TEKST
Beata Marciniak, Teoretyczne i praktyczne aspekty badania utajonych postaw konsumentów wobec marek, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 231 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Marciniak", title = "Teoretyczne i praktyczne aspekty badania utajonych postaw konsumentów wobec marek", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "231 - 240" }
-
Zachowania konsumenckie w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesus. 241 - 250CZYSTY TEKST
Ewa Mazur-Wierzbicka, Zachowania konsumenckie w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 241 - 250
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Mazur-Wierzbicka", title = "Zachowania konsumenckie w kontekście społecznej odpowiedzialności biznesu", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "241 - 250" }
-
Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu : na przykładzie firmy Danones. 251 - 260CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Ewelina Gamrat, Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu : na przykładzie firmy Danone, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 251 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Ewelina Gamrat", title = "Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu : na przykładzie firmy Danone", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "251 - 260" }
-
Wybrane aspekty zachowań konsumentów na rynku pieczywa w świetle badań ankietowychs. 361 - 369CZYSTY TEKST
Marta Sajdakowska, Joanna Fabiańska, Wybrane aspekty zachowań konsumentów na rynku pieczywa w świetle badań ankietowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 361 - 369
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Sajdakowska, Joanna Fabiańska", title = "Wybrane aspekty zachowań konsumentów na rynku pieczywa w świetle badań ankietowych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "361 - 369" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Sempruch-Krzemińska, Jacek Kall, Aleksandra Perchla-Włosik, Alicja Raciniewska, Zmiany w zachowaniach nabywców na rynku mody, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 371 - 380
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Sempruch-Krzemińska, Jacek Kall, Aleksandra Perchla-Włosik, Alicja Raciniewska", title = "Zmiany w zachowaniach nabywców na rynku mody", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "371 - 380" }
-
CZYSTY TEKST
Sławomir Smyczek, Wiedza finansowa a analfabetyzm konsumencki na rynku usług finansowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 381 - 390
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Smyczek", title = "Wiedza finansowa a analfabetyzm konsumencki na rynku usług finansowych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "381 - 390" }
-
Spożycie pieczywa i produktów zbożowych w gospodarstwach domowych według grup społeczno-ekonomicznych w Polsces. 391 - 401CZYSTY TEKST
Joanna Stanisławska, Izabela Kurzawa, Spożycie pieczywa i produktów zbożowych w gospodarstwach domowych według grup społeczno-ekonomicznych w Polsce, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 391 - 401
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Stanisławska, Izabela Kurzawa", title = "Spożycie pieczywa i produktów zbożowych w gospodarstwach domowych według grup społeczno-ekonomicznych w Polsce", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "391 - 401" }
-
Czynniki kształtujące wydatki na żywność i napoje bezalkoholowe gospodarstw domowych w Polsces. 413 - 424CZYSTY TEKST
Anna Turczak, Czynniki kształtujące wydatki na żywność i napoje bezalkoholowe gospodarstw domowych w Polsce, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 413 - 424
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Turczak", title = "Czynniki kształtujące wydatki na żywność i napoje bezalkoholowe gospodarstw domowych w Polsce", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "413 - 424" }
-
CZYSTY TEKST
Iwona Wilk, Konsument na rynku usług ekoagroturystycznych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 435 - 443
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Wilk", title = "Konsument na rynku usług ekoagroturystycznych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "435 - 443" }
-
Zachowania nabywcze w internecie e-konsumentów w Austrii, Niemczech i Szwajcariis. 445 - 457CZYSTY TEKST
Robert Wolny, Zachowania nabywcze w internecie e-konsumentów w Austrii, Niemczech i Szwajcarii, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 445 - 457
BIBTEX@Article{ authors = " Robert Wolny", title = "Zachowania nabywcze w internecie e-konsumentów w Austrii, Niemczech i Szwajcarii", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "445 - 457" }
-
CZYSTY TEKST
Anna Jasiulewicz, Motywy i bariery konsumpcji innowacyjnych produktów żywnościowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 133 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Jasiulewicz", title = "Motywy i bariery konsumpcji innowacyjnych produktów żywnościowych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "133 - 141" }
-
Postrzeganie żywności o działaniu prozdrowotnym jako determinanta zachowań nabywczych konsumentóws. 143 - 152CZYSTY TEKST
Marzena Jeżewska-Zychowicz, Iwona Kowalczuk, Postrzeganie żywności o działaniu prozdrowotnym jako determinanta zachowań nabywczych konsumentów, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 143 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Jeżewska-Zychowicz, Iwona Kowalczuk", title = "Postrzeganie żywności o działaniu prozdrowotnym jako determinanta zachowań nabywczych konsumentów", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "143 - 152" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek, Behawioralne zaangażowanie klientów w przestrzeni wirtualnej, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 153 - 164
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Kieżel, Joanna Wiechoczek", title = "Behawioralne zaangażowanie klientów w przestrzeni wirtualnej", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "153 - 164" }
-
Zdrowotne i środowiskowe uwarunkowania decyzji konsumentów a tendencje rozwoju spożycia artykułów rybnychs. 165 - 175CZYSTY TEKST
Renata Knap, Katarzyna Włodarczyk, Zdrowotne i środowiskowe uwarunkowania decyzji konsumentów a tendencje rozwoju spożycia artykułów rybnych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 165 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Knap, Katarzyna Włodarczyk", title = "Zdrowotne i środowiskowe uwarunkowania decyzji konsumentów a tendencje rozwoju spożycia artykułów rybnych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "165 - 175" }
-
CZYSTY TEKST
Marzena Jeżewska-Zychowicz, Innowacyjność konsumentów na rynku żywności, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 177 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Jeżewska-Zychowicz", title = "Innowacyjność konsumentów na rynku żywności", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "177 - 186" }
-
Poziom bezpieczeństwa finansowego a zachowania konsumpcyjne gospodarstw domowych w Polsces. 187 - 197CZYSTY TEKST
Agnieszka Kozera, Romana Głowicka-Wołoszyn, Poziom bezpieczeństwa finansowego a zachowania konsumpcyjne gospodarstw domowych w Polsce, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 187 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Kozera, Romana Głowicka-Wołoszyn", title = "Poziom bezpieczeństwa finansowego a zachowania konsumpcyjne gospodarstw domowych w Polsce", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "187 - 197" }
-
Identyfikacja determinant zakupów przez internet w polskich gospodarstwach domowych przy zastosowaniu uogólnionego modelu tobitowegos. 459 - 469CZYSTY TEKST
Andrzej Wołoszyn, Romana Głowicka-Wołoszyn, Joanna Stanisławska, Feliks Wysocki, Identyfikacja determinant zakupów przez internet w polskich gospodarstwach domowych przy zastosowaniu uogólnionego modelu tobitowego, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 459 - 469
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Wołoszyn, Romana Głowicka-Wołoszyn, Joanna Stanisławska, Feliks Wysocki", title = "Identyfikacja determinant zakupów przez internet w polskich gospodarstwach domowych przy zastosowaniu uogólnionego modelu tobitowego", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "459 - 469" }
-
CZYSTY TEKST
Andrzej Wołoszyn, Joanna Stanisławska, Wybrane aspekty e-konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 471 - 481
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Wołoszyn, Joanna Stanisławska", title = "Wybrane aspekty e-konsumpcji w polskich gospodarstwach domowych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "471 - 481" }
-
CZYSTY TEKST
Grzegorz Zasuwa, Bojkotowanie produktów a dochody konsumentów na rynku europejskim, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 483 - 493
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Zasuwa", title = "Bojkotowanie produktów a dochody konsumentów na rynku europejskim", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "483 - 493" }
-
Konsumpcja mleka i przetworów mlecznych w gospodarstwach domowych w latach 2004–2013s. 121 - 131CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Małgorzata Grzywińska-Rąpca, Konsumpcja mleka i przetworów mlecznych w gospodarstwach domowych w latach 2004–2013, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 121 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Małgorzata Grzywińska-Rąpca", title = "Konsumpcja mleka i przetworów mlecznych w gospodarstwach domowych w latach 2004–2013", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "121 - 131" }
-
Uwarunkowania decyzji podejmowanych przez nabywców usług edukacyjnych w Polsce na tle tendencji międzynarodowychs. 291 - 300CZYSTY TEKST
Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Katarzyna Andruszkiewicz, Uwarunkowania decyzji podejmowanych przez nabywców usług edukacyjnych w Polsce na tle tendencji międzynarodowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 291 - 300
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Maria Nikodemska-Wołowik, Katarzyna Andruszkiewicz", title = "Uwarunkowania decyzji podejmowanych przez nabywców usług edukacyjnych w Polsce na tle tendencji międzynarodowych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "291 - 300" }
-
CZYSTY TEKST
Marek Pawlak, Zachowania klientów wobec ogłoszeń CSR, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 329 - 338
BIBTEX@Article{ authors = " Marek Pawlak", title = "Zachowania klientów wobec ogłoszeń CSR", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "329 - 338" }
-
Postawy i zachowania kobiet wobec innowacji produktowych na rynku kosmetycznyms. 403 - 411CZYSTY TEKST
Anna Suszek-Namroży, Romuald Zabrocki, Postawy i zachowania kobiet wobec innowacji produktowych na rynku kosmetycznym, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 403 - 411
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Suszek-Namroży, Romuald Zabrocki", title = "Postawy i zachowania kobiet wobec innowacji produktowych na rynku kosmetycznym", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "403 - 411" }
-
Heteronorma czy różnicowanie? : oczekiwania mniejszości w zakresie komunikacji marketingowejs. 425 - 433CZYSTY TEKST
Agnieszka Wilczak, Heteronorma czy różnicowanie? : oczekiwania mniejszości w zakresie komunikacji marketingowej, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 425 - 433
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Wilczak", title = "Heteronorma czy różnicowanie? : oczekiwania mniejszości w zakresie komunikacji marketingowej", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "425 - 433" }