Wprowadzenie
|
Mirosław J. Szymański
| s. 7-8
|
|
|
Człowiek jako obiekt badań humanistycznej pedagogiki pracy
|
Waldemar Furmanek
| s. 9-30
|
|
|
Interpretacyjne osobliwości pracy ludzkiej
|
Franciszek Szlosek
| s. 31-37
|
|
|
Działalność wychowawcza w pracy socjalnej z osobami bezrobotnymi
|
Zdzisław Wołk
| s. 39-48
|
|
|
„Wielokulturowa (bez)robotność” : rzecz o izraelskim rynku pracy
|
Krzysztof Chaczko
| s. 49-63
|
|
|
Ekonomia społeczna w kontekście wyzwań rynku pracy
|
Katarzyna Jagielska
Norbert G. Pikuła
| s. 65-77
|
|
|
Rodzina w procesie wsparcia społecznego i zawodowego osoby niepełnosprawnej
|
Katarzyna Zielińska-Król
| s. 79-89
|
|
|
Kompensacja sieroctwa społecznego w działalności Rodzinnych Domów Dziecka : wybrane aspekty metodyczne
|
Józefa Matejek
| s. 91-103
|
|
|
Między fascynacją a dystansem : społeczny odbiór osób chorych psychicznie a ich wizerunek w kulturze masowej : analiza wybranych przypadków
|
Dominika Sozańska
| s. 105-117
|
|
|
O wychowaniu w świecie nowych mediów : zarys problematyki
|
Janusz Morbitzer
| s. 119-143
|
|
|
Całościowa Ocena Geriatryczna a kierunki edukacji seniorów
|
Jerzy Gąsowski
Karolina Piotrowicz
| s. 145-151
|
|
|
Fraktalność zaufania wśród dydaktyków ogólnych i metodyków edukacji przedmiotowej
|
Kazimierz Wenta
| s. 153-166
|
|
|
Umiejętność zarządzania finansami w kształceniu podstawowym : związki międzynarodowe
|
Jiří Prokop
| s. 167-188
|
|
|
Determinanty wsparcia społecznego wśród starszych mieszkańców wsi
|
Anna Mirczak
| s. 189-203
|
|
|
Kompetencje studentów wybranych wydziałów Uniwersytetu Karola w zakresie prewencji zespołu dziecka wykorzystywanego seksualnie
|
Jaroslava Hanušová
| s. 205-220
|
|
|
Zapomniane (?) inspiracje dla wychowania
|
Danuta Waloszek
| s. 221-246
|
|
|
Uzależnienie „ekranowe” jako współczesne zagrożenie dla rodziny
|
Andrzej Zwoliński
| s. 247-270
|
|
|
Pedagogika osób z otępieniem jako nowy obszar geragogiki specjalnej
|
Adam A. Zych
| s. 271-285
|
|
|
"Przywództwo edukacyjne : współczesne wyzwania", Stefan M. Kwiatkowski, red. Joanna Madalińska-Michalak, Warszawa 2014 : [recenzja]
|
Kinga Sobieszczańska
Stefan M. Kwiatkowski (aut. dzieła rec.)
Joanna Madalińska-Michalak (aut. dzieła rec.)
| s. 285-288
|
|
|
"Edukacyjne problemy współczesności", Mirosław J. Szymański, Kraków 2014 : [recenzja]
|
Anna K. Duda
Mirosław J. Szymański (aut. dzieła rec.)
| s. 289-294
|
|
|
"Humanistyczna pedagogika pracy : współczesność obiektem badań", Waldemar Furmanek, Rzeszów 2014 : [recenzja]
|
Andrzej Grudziński
Waldemar Furmanek (aut. dzieła rec.)
| s. 295-297
|
|
|
"Badanie, dojrzewanie, rozwój : tradycja i nowe rozumienie badań jakościowych : profesorowi Stanisławowi Kaczorowi na 90-lecie urodzin", red. Franciszek Szlosek, Warszawa–Radom 2014 : [recenzja]
|
Paulina Duda
Franciszek Szlosek (aut. dzieła rec.)
| s. 299-303
|
|
|
"Starość darem, zadaniem i wyzwaniem", red. Adam A. Zych, Dąbrowa Górnicza 2014 : [recenzja]
|
Renata Spyrka-Chlipała
Adam A. Zych (aut. dzieła rec.)
| s. 305-310
|
|
|
"Zawodoznawstwo : wiedza o współczesnej pracy", Zdzisław Wołk, Warszawa 2013 : [recenzja]
|
Daniel Kukla
Zdzisław Wołk (aut. dzieła rec.)
| s. 311-314
|
|
|
"Codzienność szkoły : nauczyciel", Joanna M. Łukasik, Inetta Nowosad, red. Mirosław J. Szymański, Kraków 2014; "Codzienność szkoły : uczeń", Ewa Bochno, Inetta Nowosad, red.Mirosław J. Szymański, Kraków 2014 : [recenzja]
|
Anna Mróz
Ewa Bochno (aut. dzieła rec.)
Inetta Nowosad (aut. dzieła rec.)
Mirosław J. Szymański (aut. dzieła rec.)
Joanna M. Łukasik (aut. dzieła rec.)
| s. 315-320
|
|
|
"Praca socjalna z rodziną : diagnoza – projektowanie – zmiana", Elżbieta Lipowicz, Zielona Góra 2014 : [recenzja]
|
Anna Korlak-Łukasiewicz
Elżbieta Lipowicz (aut. dzieła rec.)
| s. 321-322
|
|
|
Międzynarodowa Konferencja "Uniwersalizm pracy ludzkiej. Współczesne konotacje", Kraków 29–30 maja 2014
|
Elżbieta Sałata
| s. 323-326
|
|
|
VI Międzynarodowa Konferencja z cyklu "Kompetencje zawodowe nauczycieli", Jedlnia-Letnisko 20–21 listopada 2014
|
Elżbieta Marek
| s. 327-330
|
|
|
Informacje o autorach
|
| s. 331-333
|
|
|
Informacje dla autorów
|
| s. 335-336
|
|
|