|
|
|
|
|
Słowo wstępne = Introduction
|
Franciszek Szlosek
| s. 7-9
|
|
|
Innowacje kategorią współczesności = Innovations as the Category of Contemporaneity
|
Waldemar Furmanek
| s. 11-44
|
|
|
O zmianie potrzebnej polskiej szkole = About the Change Needed in the Polish School
|
Natalia Stępień-Lampa
| s. 45-56
|
|
|
Rozwój zawodowy nauczycieli w modelu «professional learning community» = Teachers' Professional Development in the «Professional Learning Community» Model
|
Joanna Giebułtowska
| s. 57-72
|
|
|
Edukacja religijna w liceach zawodowych w kontekście innowacyjnych zmian w szkolnictwie zawodowym w okresie międzywojennym w Polsce = The religious Education at the Vocational Secondary Schools in the Context of Changes in the Vocational Education in the Interwar Period in Poland
|
Roman Ceglarek
| s. 73-88
|
|
|
"New Ukrainian School" : The Present and the View to the Future = "Nowa szkoła ukraińska" : teraźniejszość i spojrzenie na przyszłość
|
Nellya Nychkalo
| s. 89-106
|
|
|
Dropping out of School : Risk and Protective Factors = Porzucenie szkoły : ryzyko i czynniki ochronne
|
Elena Lavrentsova
Petar Valkov
| s. 107-124
|
|
|
Studying Linguistics at the UK's Universities = Kształcenie zawodowe lingwistów na brytyjskich uczelniach
|
Natalya Bidyuk
| s. 125-136
|
|
|
Zaniedbane obszary w procesie kształcenia do zawodu nauczyciela = Neglected Areas in the Training Process to the Profession of Teacher
|
Joanna M. Łukasik
| s. 155-165
|
|
|
Ways to Improve to Competitiveness of Graduates in the Labor Market : The Experience of Japanese University = Sposoby poprawy konkurencyjności absolwentów na rynku pracy : doświadczenia uniwersytetów japońskich
|
Natalya Pazyura
| s. 167-176
|
|
|
Gerontologiczna praca socjalna jako innowacja w kształceniu pracowników socjalnych : wybrane rekomendacje dla polityki społecznej = Gerontological Social Work as an Innovation of the Social Workers' Education : Selected Recommendations for the Social Policy
|
Katarzyna Jagielska
Norbert G. Pikuła
| s. 177-195
|
|
|
Innowacje w pedagogice osób z zaburzeniami neuropoznawczymi = Innovations in the Pedagogy of People with Neurocognitive Disorders
|
Agnieszka A. Sikora-Balicka
| s. 197-212
|
|
|
Psychobiograficzny model Erwina Böhma jako innowacyjne podejście do seniorów z demencją = The Erwin Böhm's Psychobiographically Model as an Innovative Approach to Seniors with Dementia
|
Agnieszka Smrokowska-Reichmann
| s. 213-227
|
|
|
Innowacyjne przeciwdziałania marginalizacji grup mniejszościowych na rynku pracy : uwagi na temat strategii "dwukierunkowej" = Innovative Counteracting Marginalization of Minority Groups on the Labor Market : Comments on the "Bidirectional" Strategy
|
Krzysztof Chaczko
Marta Iwińska
| s. 229-244
|
|
|
"Kompetencje interpersonalne w pracy współczesnego nauczyciela", red. Stefan T. Kwiatkowski, Dominika Walczak, Warszawa 2017 : [recenzja]
|
Joanna Pękala
Stefan T. Kwiatkowski (aut. dzieła rec.)
Dominika Walczak (aut. dzieła rec.)
| s. 245-249
|
|
|
"Wypalenie zawodowe w perspektywie wyzwań współczesnego świata", Partycja Stawiarska, Warszawa 2016 : [recenzja]
|
Anna Malisz
Patrycja Stawiarska (aut. dzieła rec.)
| s. 251-253
|
|
|
"Kształtowanie sprawności moralnych", red. Anna Jazurkiewicz, Iwona Jazurkiewicz, Szczecin 2017 : [recenzja]
|
Danuta Siewiorek-Talikowska
Anna Jazurkiewicz (aut. dzieła rec.)
Iwona Jazurkiewicz (aut. dzieła rec.)
| s. 255-258
|
|
|
Konferencja Naukowa "Nauczyciel wspierający i wspierany. Rola umiejętności interpersonalnych w pracy nauczyciela", 16 grudnia 2016 r., Warszawa
|
Izabella Kust
| s. 259-263
|
|
|
Ogólnopolskie Seminaria Badawcze: 13 lutego 2016 r., Ustroń; 23-27 sierpnia 2016 r., Zuberec
|
Joanna Michalak-Dawidziuk
| s. 265-268
|
|
|
VII Naukowe Forum Polsko-Ukraińskie
|
Katarzyna Ludwikowska
| s. 269-273
|
|
|
School Principal Leadership and Learning through Practitioner Research : Towards Innovations in Education = Przywództwo dyrektora szkoły i uczenie się poprzez badania praktyczne : ku innowacjom w edukacji
|
Joanna Madalińska-Michalak
| s. 1371-154
|
|
|