-
[Szanowny Panie Ministrze,]s. 9 - 11CZYSTY TEKST
Maria Dudzikowa, Jarosław Horowski, Wiesław Jamrożek, Marek Konopczyński, Alicja Korzeniecka-Bondar, Henryka Kwiatkowska, Roman Leppert, Wit Pasierbek, Bogusław Śliwerski, Dariusz Stępkowski, Ewa Syrek, Wiesław Theiss, [Szanowny Panie Ministrze,], Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21), s. 9 - 11
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Dudzikowa, Jarosław Horowski, Wiesław Jamrożek, Marek Konopczyński, Alicja Korzeniecka-Bondar, Henryka Kwiatkowska, Roman Leppert, Wit Pasierbek, Bogusław Śliwerski, Dariusz Stępkowski, Ewa Syrek, Wiesław Theiss", title = "[Szanowny Panie Ministrze,]", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 4 (21)", pages = "9 - 11" }
-
Międzykulturowa animacja muzyczna na rzecz synergetycznego rozwoju ucznias. 13 - 36CZYSTY TEKST
Aneta Rogalska-Marasińska, Międzykulturowa animacja muzyczna na rzecz synergetycznego rozwoju ucznia, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21), s. 13 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Rogalska-Marasińska", title = "Międzykulturowa animacja muzyczna na rzecz synergetycznego rozwoju ucznia", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 4 (21)", pages = "13 - 36" }
-
Mobilność edukacyjna chińskich studentóws. 37 - 54CZYSTY TEKST
Anna Mańkowska, Mobilność edukacyjna chińskich studentów, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21), s. 37 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Mańkowska", title = "Mobilność edukacyjna chińskich studentów", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 4 (21)", pages = "37 - 54" }
-
Problematyka szkoły wyższej na łamach „Rocznika Pedagogicznego”s. 55 - 89CZYSTY TEKST
Anna Babicka-Wirkus, Problematyka szkoły wyższej na łamach „Rocznika Pedagogicznego”, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21), s. 55 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Babicka-Wirkus", title = "Problematyka szkoły wyższej na łamach „Rocznika Pedagogicznego”", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 4 (21)", pages = "55 - 89" }
-
Od metafory do matematyki : Kognitywna teoria metafory a model nabywania dokładnych reprezentacji numerycznychs. 91 - 110CZYSTY TEKST
Aleksander Gemel, Od metafory do matematyki : Kognitywna teoria metafory a model nabywania dokładnych reprezentacji numerycznych, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21), s. 91 - 110
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksander Gemel", title = "Od metafory do matematyki : Kognitywna teoria metafory a model nabywania dokładnych reprezentacji numerycznych", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 4 (21)", pages = "91 - 110" }
-
Gry planszowe jako (nie)codzienna metoda wychowanias. 111 - 124CZYSTY TEKST
Michał Kotala, Gry planszowe jako (nie)codzienna metoda wychowania, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21), s. 111 - 124
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Kotala", title = "Gry planszowe jako (nie)codzienna metoda wychowania", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 4 (21)", pages = "111 - 124" }
-
Wartości pedagogiczne chińskich szkół mahajany: Huayan, Tiantai, Sanlung Zong i Faxiang Zong : Polemika z anonimowymi ekspertami Narodowego Centrum Naukis. 125 - 140CZYSTY TEKST
Paweł Zieliński, Wartości pedagogiczne chińskich szkół mahajany: Huayan, Tiantai, Sanlung Zong i Faxiang Zong : Polemika z anonimowymi ekspertami Narodowego Centrum Nauki, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21), s. 125 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Zieliński", title = "Wartości pedagogiczne chińskich szkół mahajany: Huayan, Tiantai, Sanlung Zong i Faxiang Zong : Polemika z anonimowymi ekspertami Narodowego Centrum Nauki", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 4 (21)", pages = "125 - 140" }
-
Etos nauczyciela w warunkach zmieniającej się rzeczywistości szkolnej – spojrzenie uczniowskies. 141 - 159CZYSTY TEKST
Rafał Maliszewski, Etos nauczyciela w warunkach zmieniającej się rzeczywistości szkolnej – spojrzenie uczniowskie, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21), s. 141 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Maliszewski", title = "Etos nauczyciela w warunkach zmieniającej się rzeczywistości szkolnej – spojrzenie uczniowskie", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 4 (21)", pages = "141 - 159" }
-
Błędy wychowawcze popełniane przez rodziców a rozwój kompetencji emocjonalnych dzieci w wieku wczesnoszkolnyms. 161 - 194CZYSTY TEKST
Elżbieta Aranowska, Agnieszka Szymańska, Karolina Torebko, Błędy wychowawcze popełniane przez rodziców a rozwój kompetencji emocjonalnych dzieci w wieku wczesnoszkolnym, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21), s. 161 - 194
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Aranowska, Agnieszka Szymańska, Karolina Torebko", title = "Błędy wychowawcze popełniane przez rodziców a rozwój kompetencji emocjonalnych dzieci w wieku wczesnoszkolnym", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 4 (21)", pages = "161 - 194" }
-
Manipulacja : Analiza terminologicznas. 195 - 222CZYSTY TEKST
Piotr Łukowski, Manipulacja : Analiza terminologiczna, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21), s. 195 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Łukowski", title = "Manipulacja : Analiza terminologiczna", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 4 (21)", pages = "195 - 222" }
-
Rutyna jako nie-codzienne doświadczenie edukacyjne w perspektywie pragmatyzmus. 223 - 233CZYSTY TEKST
Iwona Paszenda, Rutyna jako nie-codzienne doświadczenie edukacyjne w perspektywie pragmatyzmu, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21), s. 223 - 233
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Paszenda", title = "Rutyna jako nie-codzienne doświadczenie edukacyjne w perspektywie pragmatyzmu", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 4 (21)", pages = "223 - 233" }
-
„Sztuka relacji międzyludzkich. Miłość, małżeństwo, rodzina”. Praca zbiorowa pod redakcją Józefa Augustyna SJ, Kraków 2014 : [recenzja]s. 235 - 240CZYSTY TEKST
Józef Augustyn, Andrzej Dakowicz, „Sztuka relacji międzyludzkich. Miłość, małżeństwo, rodzina”. Praca zbiorowa pod redakcją Józefa Augustyna SJ, Kraków 2014 : [recenzja] , Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21), s. 235 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Józef Augustyn, Andrzej Dakowicz", title = "„Sztuka relacji międzyludzkich. Miłość, małżeństwo, rodzina”. Praca zbiorowa pod redakcją Józefa Augustyna SJ, Kraków 2014 : [recenzja] ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 4 (21)", pages = "235 - 240" }
-
Badania biograficznes. 241 - 246CZYSTY TEKST
Bogusław Śliwerski, Badania biograficzne, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21), s. 241 - 246
BIBTEX@Article{ authors = " Bogusław Śliwerski", title = "Badania biograficzne", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 4 (21)", pages = "241 - 246" }
-
Autorzys. 247CZYSTY TEKST
Autorzy, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21), s. 247
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Autorzy", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 4 (21)", pages = "247" }
-
Informacje dla autoróws. 249 - 250CZYSTY TEKST
Informacje dla autorów, Studia z Teorii Wychowania, 2017 / Tom 8 / Numer 4 (21), s. 249 - 250
BIBTEX@Article{ authors = "", title = "Informacje dla autorów", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2017 / Tom 8 / Numer 4 (21)", pages = "249 - 250" }