-
CZYSTY TEKST
Anna Łukawska, Nauka domowa uczniów : uwagi kierowane do kandydatów na nauczycieli , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 11 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Łukawska", title = "Nauka domowa uczniów : uwagi kierowane do kandydatów na nauczycieli ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "11 - 18" }
-
CZYSTY TEKST
Włodzimierz Goriszowski, Pedagogiczne spojrzenie na stres i sytuacje stresowe , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 19 - 22
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Goriszowski", title = "Pedagogiczne spojrzenie na stres i sytuacje stresowe ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "19 - 22" }
-
CZYSTY TEKST
Czesław Wiśniewski, Funkcje wychowania , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 23 - 31
BIBTEX@Article{ authors = " Czesław Wiśniewski", title = "Funkcje wychowania ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "23 - 31" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Grad, Stres organizacyjny i syndrom wypalenia się zawodowego w pracy nauczyciela , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 32 - 38
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Grad", title = "Stres organizacyjny i syndrom wypalenia się zawodowego w pracy nauczyciela ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "32 - 38" }
-
CZYSTY TEKST
Dorota Luber, Wymiar etyczno-kulturowy nauczania Jana Pawła II , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 39 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Luber", title = "Wymiar etyczno-kulturowy nauczania Jana Pawła II ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "39 - 55" }
-
CZYSTY TEKST
Dorota Luber, Małżeństwo i rodzina w nauczaniu Jana Pawła II , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 56 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Luber", title = "Małżeństwo i rodzina w nauczaniu Jana Pawła II ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "56 - 66" }
-
Wnioskowanie przez analogię i potrzeba jego rozwijania w edukacji matematycznejs. 67 - 77CZYSTY TEKST
Jan Konior, Wnioskowanie przez analogię i potrzeba jego rozwijania w edukacji matematycznej , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 67 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Konior", title = "Wnioskowanie przez analogię i potrzeba jego rozwijania w edukacji matematycznej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "67 - 77" }
-
CZYSTY TEKST
Erwin Gondzik, Wkład badawczy śląskich pedagogów w teorię pedagogiki pracy , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 78 - 83
BIBTEX@Article{ authors = " Erwin Gondzik", title = "Wkład badawczy śląskich pedagogów w teorię pedagogiki pracy ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "78 - 83" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosław Czapka, Wybrane psychoedukacyjne aspekty ochrony w przedsiębiorstwie , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 84 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Czapka", title = "Wybrane psychoedukacyjne aspekty ochrony w przedsiębiorstwie ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "84 - 93" }
-
CZYSTY TEKST
Iwona Kopaczyńska, Przeobrażenia oceniania szkolnego w kontekście wspierania rozwoju ucznia , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 94 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Kopaczyńska", title = "Przeobrażenia oceniania szkolnego w kontekście wspierania rozwoju ucznia ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "94 - 107" }
-
CZYSTY TEKST
Jan Łysek, Dzieci z symptomem ADHD , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 108 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Łysek", title = "Dzieci z symptomem ADHD ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "108 - 117" }
-
CZYSTY TEKST
Jan Łysek, Kształcenie ustawiczne nauczycieli w zmieniającej się Europie , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 118 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Łysek", title = "Kształcenie ustawiczne nauczycieli w zmieniającej się Europie ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "118 - 129" }
-
CZYSTY TEKST
Stanisław Leszto, Współczesne Techniki Komunikacyjne : wymagania i realizacja przedmiotu , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 130 - 142
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Leszto", title = "Współczesne Techniki Komunikacyjne : wymagania i realizacja przedmiotu ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "130 - 142" }
-
CZYSTY TEKST
Rafał Skręt, Obraz podkultury więziennej we współczesnym zakładzie penitencjarnym , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 143 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Rafał Skręt", title = "Obraz podkultury więziennej we współczesnym zakładzie penitencjarnym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "143 - 152" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Lewik-Tsirigotis, Konstantinos Tsirigotis, Niektóre aspekty funkcjonowania osobowościowego kandydatów na nauczycieli , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 155 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Lewik-Tsirigotis, Konstantinos Tsirigotis", title = "Niektóre aspekty funkcjonowania osobowościowego kandydatów na nauczycieli ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "155 - 174" }
-
Zagadnienie płciowego różnicowania funkcjonowania osobowościowego kandydatów na nauczycielis. 175 - 193CZYSTY TEKST
Ewa Lewik-Tsirigotis, Konstantinos Tsirigotis, Zagadnienie płciowego różnicowania funkcjonowania osobowościowego kandydatów na nauczycieli , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 175 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Lewik-Tsirigotis, Konstantinos Tsirigotis", title = "Zagadnienie płciowego różnicowania funkcjonowania osobowościowego kandydatów na nauczycieli ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "175 - 193" }
-
Odpowiedzialność wychowawcza rodziców w konfrontacji użytkowania mediów przez dzieci i młodzieżs. 194 - 202CZYSTY TEKST
Kazimierz Ostrowski, Odpowiedzialność wychowawcza rodziców w konfrontacji użytkowania mediów przez dzieci i młodzież , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 194 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Ostrowski", title = "Odpowiedzialność wychowawcza rodziców w konfrontacji użytkowania mediów przez dzieci i młodzież ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "194 - 202" }
-
Pozycja dziecka z rodziny o wysokim statusie ekonomicznym w klasie szkolnejs. 203 - 211CZYSTY TEKST
Helena Marzec, Pozycja dziecka z rodziny o wysokim statusie ekonomicznym w klasie szkolnej , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 203 - 211
BIBTEX@Article{ authors = " Helena Marzec", title = "Pozycja dziecka z rodziny o wysokim statusie ekonomicznym w klasie szkolnej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "203 - 211" }
-
Rodzinne uwarunkowania powstawania nieprzystosowania społecznego wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Puławachs. 212 - 221CZYSTY TEKST
Agnieszka Goluch, Rodzinne uwarunkowania powstawania nieprzystosowania społecznego wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Puławach , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 212 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Goluch", title = "Rodzinne uwarunkowania powstawania nieprzystosowania społecznego wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Puławach ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "212 - 221" }
-
CZYSTY TEKST
Włodzimierz Goriszowski, Piotr Kowolik, Biblioteka szkolna w realizacji programu reformy oświaty , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 222 - 236
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Goriszowski, Piotr Kowolik", title = "Biblioteka szkolna w realizacji programu reformy oświaty ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "222 - 236" }
-
Stymulowanie rozwoju umysłowego dzieci i młodzieży w rodzinach samotnych ojcóws. 237 - 245CZYSTY TEKST
Dorota Ruszkiewicz, Stymulowanie rozwoju umysłowego dzieci i młodzieży w rodzinach samotnych ojców , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 237 - 245
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Ruszkiewicz", title = "Stymulowanie rozwoju umysłowego dzieci i młodzieży w rodzinach samotnych ojców ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "237 - 245" }
-
CZYSTY TEKST
Katarzyna Matuszewska, Poziom rozwoju emocjonalnego dzieci rozpoczynających naukę szkolną , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 246 - 256
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Matuszewska", title = "Poziom rozwoju emocjonalnego dzieci rozpoczynających naukę szkolną ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "246 - 256" }
-
Recepcja wiersza Tadeusza Różewicza "Przepaść" u uczniów starszych klas szkoły podstawowej : badania z wykorzystaniem metody przekładu intersemiotycznegos. 257 - 262CZYSTY TEKST
Eugeniusz Szymik, Recepcja wiersza Tadeusza Różewicza "Przepaść" u uczniów starszych klas szkoły podstawowej : badania z wykorzystaniem metody przekładu intersemiotycznego , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 257 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Eugeniusz Szymik", title = "Recepcja wiersza Tadeusza Różewicza "Przepaść" u uczniów starszych klas szkoły podstawowej : badania z wykorzystaniem metody przekładu intersemiotycznego ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "257 - 262" }
-
CZYSTY TEKST
Elżbieta Jaborska, Muzykoterapia w szkole , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 265 - 285
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Jaborska", title = "Muzykoterapia w szkole ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "265 - 285" }
-
CZYSTY TEKST
Ryszard Radwiłowicz, Maria Radwiłowiczowa, Profesjogram nauczyciela klas początkowych , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 286 - 294
BIBTEX@Article{ authors = " Ryszard Radwiłowicz, Maria Radwiłowiczowa", title = "Profesjogram nauczyciela klas początkowych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "286 - 294" }
-
Między zdrowiem i chorobą, jednostką i zbiorowością : droga edukacji zdrowotnej do współczesności : część I Od zarania cywilizacji po epokę nowożytnąs. 295 - 307CZYSTY TEKST
Kazimierz Grabiński, Ryszard Grabiński, Jan Kowalski, Ryszard Serbiak, Ryszard Wrocławski, Między zdrowiem i chorobą, jednostką i zbiorowością : droga edukacji zdrowotnej do współczesności : część I Od zarania cywilizacji po epokę nowożytną , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 295 - 307
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Grabiński, Ryszard Grabiński, Jan Kowalski, Ryszard Serbiak, Ryszard Wrocławski", title = "Między zdrowiem i chorobą, jednostką i zbiorowością : droga edukacji zdrowotnej do współczesności : część I Od zarania cywilizacji po epokę nowożytną ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "295 - 307" }
-
Między zdrowiem i chorobą, jednostką i zbiorowością : droga edukacji zdrowotnej do współczesności : część II Nowożytność do współczesnościs. 308 - 320CZYSTY TEKST
Kazimierz Grabiński, Ryszard Grabiński, Jan Kowalski, Ryszard Serbiak, Ryszard Wrocławski, Między zdrowiem i chorobą, jednostką i zbiorowością : droga edukacji zdrowotnej do współczesności : część II Nowożytność do współczesności , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 308 - 320
BIBTEX@Article{ authors = " Kazimierz Grabiński, Ryszard Grabiński, Jan Kowalski, Ryszard Serbiak, Ryszard Wrocławski", title = "Między zdrowiem i chorobą, jednostką i zbiorowością : droga edukacji zdrowotnej do współczesności : część II Nowożytność do współczesności ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "308 - 320" }
-
CZYSTY TEKST
Maria Witkoś, Program terapeutyczny pracy z dzieckiem ryzyka dysleksji , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 321 - 337
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Witkoś", title = "Program terapeutyczny pracy z dzieckiem ryzyka dysleksji ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "321 - 337" }
-
CZYSTY TEKST
Maria Witkowska, "SOS" dla dziecka agresywnego , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 338 - 343
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Witkowska", title = ""SOS" dla dziecka agresywnego ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "338 - 343" }
-
Znaczenie i zastosowanie środków dydaktycznych w nauczaniu języków obcych dziecis. 344 - 351CZYSTY TEKST
Justyna Kopic, Znaczenie i zastosowanie środków dydaktycznych w nauczaniu języków obcych dzieci , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 344 - 351
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Kopic", title = "Znaczenie i zastosowanie środków dydaktycznych w nauczaniu języków obcych dzieci ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "344 - 351" }
-
Metodyka warsztatu muzycznego formą praacy studentów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnegos. 352 - 363CZYSTY TEKST
Mirosław Kisiel, Metodyka warsztatu muzycznego formą praacy studentów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 352 - 363
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Kisiel", title = "Metodyka warsztatu muzycznego formą praacy studentów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "352 - 363" }
-
Zrozumieć moralny porządek świata : o "Bolesławie Chrobrym" Antoniego Gołubiewas. 367 - 375CZYSTY TEKST
Stanisław Dróżdż, Antoni Gołubiew, Zrozumieć moralny porządek świata : o "Bolesławie Chrobrym" Antoniego Gołubiewa , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 367 - 375
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Dróżdż, Antoni Gołubiew", title = "Zrozumieć moralny porządek świata : o "Bolesławie Chrobrym" Antoniego Gołubiewa ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "367 - 375" }
-
"Report on 3rd Workshop on Training teachers in Europe. Preparing teachers of the visually impaired to support integration", oprac. Herman Gresnight, Europe 2002 : [recenzja]s. 376 - 378CZYSTY TEKST
Anna Bujnowska, Herman Gresnight, "Report on 3rd Workshop on Training teachers in Europe. Preparing teachers of the visually impaired to support integration", oprac. Herman Gresnight, Europe 2002 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 376 - 378
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bujnowska, Herman Gresnight", title = ""Report on 3rd Workshop on Training teachers in Europe. Preparing teachers of the visually impaired to support integration", oprac. Herman Gresnight, Europe 2002 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "376 - 378" }
-
"Zawodoznawstwo, doradztwo zawodowe, pośrednictwo pracy. Psychologiczne metody i strategie pomocy bezrobotnym", Augustyn Bańka, Poznań 2003 : [recenzja]s. 379 - 382CZYSTY TEKST
Augustyn Bańka, Piotr Kowolik, "Zawodoznawstwo, doradztwo zawodowe, pośrednictwo pracy. Psychologiczne metody i strategie pomocy bezrobotnym", Augustyn Bańka, Poznań 2003 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 379 - 382
BIBTEX@Article{ authors = " Augustyn Bańka, Piotr Kowolik", title = ""Zawodoznawstwo, doradztwo zawodowe, pośrednictwo pracy. Psychologiczne metody i strategie pomocy bezrobotnym", Augustyn Bańka, Poznań 2003 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "379 - 382" }
-
Józef Pieter (1904-1989) : psycholog, pedagog, filozof : szkic biograficzny w 100-rocznicę urodzins. 385 - 392CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Józef Pieter (1904-1989) : psycholog, pedagog, filozof : szkic biograficzny w 100-rocznicę urodzin , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 385 - 392
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Józef Pieter (1904-1989) : psycholog, pedagog, filozof : szkic biograficzny w 100-rocznicę urodzin ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "385 - 392" }
-
Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicachs. 395 - 397CZYSTY TEKST
Małgorzata Halewska, Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach , Nauczyciel i Szkoła, 2004 / Tom 1-2 (22-23), s. 395 - 397
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Halewska", title = "Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2004 / Tom 1-2 (22-23)", pages = "395 - 397" }