-
CZYSTY TEKST
Włodzimierz Goriszowski, Progresywistyczne i poprogresywistyczne tendencje we współczesnej edukacji , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 9 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Włodzimierz Goriszowski", title = "Progresywistyczne i poprogresywistyczne tendencje we współczesnej edukacji ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "9 - 24" }
-
CZYSTY TEKST
Janusz Czerny, Wyzwania edukacyjne w świetle raportu "Grupy Wrighte'a" , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 25 - 30
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Czerny", title = "Wyzwania edukacyjne w świetle raportu "Grupy Wrighte'a" ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "25 - 30" }
-
CZYSTY TEKST
Jan Łysek, Proces zmian kształcenia i doskonalenia nauczycieli w Polsce , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 31 - 49
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Łysek", title = "Proces zmian kształcenia i doskonalenia nauczycieli w Polsce ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "31 - 49" }
-
Czy filozofia jest ludziom potrzebna? : o roli edukacji filozoficznej w kształceniu akademickims. 50 - 58CZYSTY TEKST
Danuta Ślęczek-Czakon, Czy filozofia jest ludziom potrzebna? : o roli edukacji filozoficznej w kształceniu akademickim , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 50 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Danuta Ślęczek-Czakon", title = "Czy filozofia jest ludziom potrzebna? : o roli edukacji filozoficznej w kształceniu akademickim ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "50 - 58" }
-
Stymulatory rozwoju ucznia Uniwersytetu Trzeciego Wieku w świetle teorii samorealizacji A. Maslowas. 59 - 66CZYSTY TEKST
Grażyna Łój, Stymulatory rozwoju ucznia Uniwersytetu Trzeciego Wieku w świetle teorii samorealizacji A. Maslowa , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 59 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Łój", title = "Stymulatory rozwoju ucznia Uniwersytetu Trzeciego Wieku w świetle teorii samorealizacji A. Maslowa ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "59 - 66" }
-
CZYSTY TEKST
Adam Horbowski, Kultura wartością edukacji , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 67 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Horbowski", title = "Kultura wartością edukacji ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "67 - 75" }
-
CZYSTY TEKST
Michał Pindera, Paweł Pindera, Aneta Szostak, Czas wolny dzieci , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 76 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Pindera, Paweł Pindera, Aneta Szostak", title = "Czas wolny dzieci ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "76 - 90" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Szkoła jako miejsce edukacji uczniów , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 91 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Szkoła jako miejsce edukacji uczniów ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "91 - 109" }
-
Kultura informatyczna jako nowy wymiar uczestnictwa w życiu społeczno-kulturowym współczesnego człowiekas. 110 - 125CZYSTY TEKST
Arkadiusz Wąsiński, Kultura informatyczna jako nowy wymiar uczestnictwa w życiu społeczno-kulturowym współczesnego człowieka , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 110 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Arkadiusz Wąsiński", title = "Kultura informatyczna jako nowy wymiar uczestnictwa w życiu społeczno-kulturowym współczesnego człowieka ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "110 - 125" }
-
CZYSTY TEKST
Mirosław Czapka, Urszula Kontny, Rola szkoły wyższej w kształtowaniu świadomości menedżerskiej , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 126 - 137
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Czapka, Urszula Kontny", title = "Rola szkoły wyższej w kształtowaniu świadomości menedżerskiej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "126 - 137" }
-
Psychospołeczne czynniki rozwoju pracownika w środowisku zawodowym organizacji gospodarczej : studium z zakresu andragogiki pracys. 138 - 153CZYSTY TEKST
Mirosław Czapka, Urszula Kontny, Psychospołeczne czynniki rozwoju pracownika w środowisku zawodowym organizacji gospodarczej : studium z zakresu andragogiki pracy , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 138 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Czapka, Urszula Kontny", title = "Psychospołeczne czynniki rozwoju pracownika w środowisku zawodowym organizacji gospodarczej : studium z zakresu andragogiki pracy ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "138 - 153" }
-
CZYSTY TEKST
Alina Roskosz, Rola zawodowego kuratora sądowego dla dorosłych w systemie probacji , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 154 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Alina Roskosz", title = "Rola zawodowego kuratora sądowego dla dorosłych w systemie probacji ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "154 - 167" }
-
CZYSTY TEKST
Grzegorz Stanecki, Komunikacyjne konteksty gier komputerowych , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 168 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Stanecki", title = "Komunikacyjne konteksty gier komputerowych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "168 - 179" }
-
Podstawowe założenia i wartości metody ośrodków pracy w szkolnictwie specjalnyms. 180 - 196CZYSTY TEKST
Katarzyna Sadowska, Podstawowe założenia i wartości metody ośrodków pracy w szkolnictwie specjalnym , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 180 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Katarzyna Sadowska", title = "Podstawowe założenia i wartości metody ośrodków pracy w szkolnictwie specjalnym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "180 - 196" }
-
CZYSTY TEKST
Adam Horbowski, Edukacja regionalna : dziedzictwo kulturowe w regionie , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 199 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Horbowski", title = "Edukacja regionalna : dziedzictwo kulturowe w regionie ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "199 - 202" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Krzyżak-Szymańska, Andrzej Szymański, Hospitacja - gościna czy kontrola, pomoc czy ocena , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 203 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Krzyżak-Szymańska, Andrzej Szymański", title = "Hospitacja - gościna czy kontrola, pomoc czy ocena ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "203 - 213" }
-
CZYSTY TEKST
Aneta Czerwińska, Relacje rówieśnicze w klasach I-IV szkoły podstawowej , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 214 - 225
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Czerwińska", title = "Relacje rówieśnicze w klasach I-IV szkoły podstawowej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "214 - 225" }
-
Środowisko rodzinne a wyniki w nauce uczniów klas trzecich szkół podstawowychs. 226 - 239CZYSTY TEKST
Anna Winiarczyk, Środowisko rodzinne a wyniki w nauce uczniów klas trzecich szkół podstawowych , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 226 - 239
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Winiarczyk", title = "Środowisko rodzinne a wyniki w nauce uczniów klas trzecich szkół podstawowych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "226 - 239" }
-
Środowisko rodzinne jako inspirator tworzenia zainteresowań ogólnych u dzieci w młodszym wieku szkolnyms. 240 - 247CZYSTY TEKST
Renata Kotlarz, Środowisko rodzinne jako inspirator tworzenia zainteresowań ogólnych u dzieci w młodszym wieku szkolnym , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 240 - 247
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Kotlarz", title = "Środowisko rodzinne jako inspirator tworzenia zainteresowań ogólnych u dzieci w młodszym wieku szkolnym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "240 - 247" }
-
Poziom rozwoju psychopercepcyjnego a osiągnięcia w nauce czytania uczniów klas drugichs. 248 - 258CZYSTY TEKST
Anna Bujnowska, Poziom rozwoju psychopercepcyjnego a osiągnięcia w nauce czytania uczniów klas drugich , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 248 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Bujnowska", title = "Poziom rozwoju psychopercepcyjnego a osiągnięcia w nauce czytania uczniów klas drugich ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "248 - 258" }
-
CZYSTY TEKST
Małgorzata Świtka, Wpływ zmiany skali ocen na zjawisko drugoroczności , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 259 - 270
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Świtka", title = "Wpływ zmiany skali ocen na zjawisko drugoroczności ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "259 - 270" }
-
Wiedza muzyczna studentów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej oraz jej weryfikacja w praktyce szkolnejs. 271 - 283CZYSTY TEKST
Mirosław Kisiel, Wiedza muzyczna studentów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej oraz jej weryfikacja w praktyce szkolnej , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 271 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Kisiel", title = "Wiedza muzyczna studentów zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej oraz jej weryfikacja w praktyce szkolnej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "271 - 283" }
-
Kategoria rytmu we wczesnej edukacji artystycznej : przykłady praktycznej realizacjis. 287 - 295CZYSTY TEKST
Anna Boguszewska, Agnieszka Weiner, Kategoria rytmu we wczesnej edukacji artystycznej : przykłady praktycznej realizacji , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 287 - 295
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Boguszewska, Agnieszka Weiner", title = "Kategoria rytmu we wczesnej edukacji artystycznej : przykłady praktycznej realizacji ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "287 - 295" }
-
CZYSTY TEKST
Ireneusz Celary, Posługa katechety w szkole , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 296 - 306
BIBTEX@Article{ authors = " Ireneusz Celary", title = "Posługa katechety w szkole ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "296 - 306" }
-
CZYSTY TEKST
Teresa Z. Sarleja, Metoda biograficzna w pracy socjalnej , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 307 - 316
BIBTEX@Article{ authors = " Teresa Z. Sarleja", title = "Metoda biograficzna w pracy socjalnej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "307 - 316" }
-
Plan działań zmierzających do oceny stopnia rozwoju psychomotorycznego ucznia w klasie pierwszejs. 317 - 333CZYSTY TEKST
Ewa Nowicka, Plan działań zmierzających do oceny stopnia rozwoju psychomotorycznego ucznia w klasie pierwszej , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 317 - 333
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Nowicka", title = "Plan działań zmierzających do oceny stopnia rozwoju psychomotorycznego ucznia w klasie pierwszej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "317 - 333" }
-
CZYSTY TEKST
Barbara Jaros, Ewa Jurzak, Wiesława Świeca, Program Działalności Świetlicy Socjoterapeutycznej "Wyspa szczęścia" , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 334 - 339
BIBTEX@Article{ authors = " Barbara Jaros, Ewa Jurzak, Wiesława Świeca", title = "Program Działalności Świetlicy Socjoterapeutycznej "Wyspa szczęścia" ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "334 - 339" }
-
CZYSTY TEKST
Halina Gola, Joanna Sowa, "Poznaj siebie" czyli integracja z samym sobą , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 340 - 344
BIBTEX@Article{ authors = " Halina Gola, Joanna Sowa", title = ""Poznaj siebie" czyli integracja z samym sobą ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "340 - 344" }
-
CZYSTY TEKST
Maria Dudkiewicz, Zabawa w teatr w grupie sześciolatków , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 345 - 356
BIBTEX@Article{ authors = " Maria Dudkiewicz", title = "Zabawa w teatr w grupie sześciolatków ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "345 - 356" }
-
Raz jeszcze o klasach łączonych we współczesnym szkolnictwie polskim : z doświadczeń nauczycielskichs. 357 - 361CZYSTY TEKST
Alicja Kycia, Raz jeszcze o klasach łączonych we współczesnym szkolnictwie polskim : z doświadczeń nauczycielskich , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 357 - 361
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Kycia", title = "Raz jeszcze o klasach łączonych we współczesnym szkolnictwie polskim : z doświadczeń nauczycielskich ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "357 - 361" }
-
Komputerowe nauczanie ortografii w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnyms. 362 - 372CZYSTY TEKST
Edward Polański, Olga Przybyła, Komputerowe nauczanie ortografii w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 362 - 372
BIBTEX@Article{ authors = " Edward Polański, Olga Przybyła", title = "Komputerowe nauczanie ortografii w zintegrowanym kształceniu wczesnoszkolnym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "362 - 372" }
-
Moja mała ojczyzna : czyli o potrzebie edukacji regionalnej w praktyce szkolnej : scenariusz wieczornicy "Śląsk, moja mała ojczyzna"s. 373 - 379CZYSTY TEKST
Henryka Jenek, Moja mała ojczyzna : czyli o potrzebie edukacji regionalnej w praktyce szkolnej : scenariusz wieczornicy "Śląsk, moja mała ojczyzna" , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 373 - 379
BIBTEX@Article{ authors = " Henryka Jenek", title = "Moja mała ojczyzna : czyli o potrzebie edukacji regionalnej w praktyce szkolnej : scenariusz wieczornicy "Śląsk, moja mała ojczyzna" ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "373 - 379" }
-
Możliwości kształcenia pojęć technicznych u uczniów klas I-III szkoły podstawowejs. 380 - 386CZYSTY TEKST
Paweł Broda, Możliwości kształcenia pojęć technicznych u uczniów klas I-III szkoły podstawowej , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 380 - 386
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Broda", title = "Możliwości kształcenia pojęć technicznych u uczniów klas I-III szkoły podstawowej ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "380 - 386" }
-
Pretesty i posttesty w nauczaniu ortografii w klasach początkowych w systemie zintegrowanyms. 387 - 392CZYSTY TEKST
Stefania Kuc, Pretesty i posttesty w nauczaniu ortografii w klasach początkowych w systemie zintegrowanym , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 387 - 392
BIBTEX@Article{ authors = " Stefania Kuc", title = "Pretesty i posttesty w nauczaniu ortografii w klasach początkowych w systemie zintegrowanym ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "387 - 392" }
-
Ja, poseł sejmu dziecięcego, proponuję następującą ustawę dotyczącą rodziny... : scenariusz lekcji z języka polskiego z wykorzystaniem metody dramys. 393 - 397CZYSTY TEKST
Henryka Jenek, Ja, poseł sejmu dziecięcego, proponuję następującą ustawę dotyczącą rodziny... : scenariusz lekcji z języka polskiego z wykorzystaniem metody dramy , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 393 - 397
BIBTEX@Article{ authors = " Henryka Jenek", title = "Ja, poseł sejmu dziecięcego, proponuję następującą ustawę dotyczącą rodziny... : scenariusz lekcji z języka polskiego z wykorzystaniem metody dramy ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "393 - 397" }
-
Usprawiedliwianie jako akt grzecznościowej kreacji : na przykładzie usprawiedliwień szkolnychs. 398 - 404CZYSTY TEKST
Joanna Jabczyk, Usprawiedliwianie jako akt grzecznościowej kreacji : na przykładzie usprawiedliwień szkolnych , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 398 - 404
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Jabczyk", title = "Usprawiedliwianie jako akt grzecznościowej kreacji : na przykładzie usprawiedliwień szkolnych ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "398 - 404" }
-
"Jak uczyć małe dzieci języków obcych?", Jan Iluk, Katowice 2002 : [recenzja]s. 407 - 410CZYSTY TEKST
Jan Iluk, Jolanta Lipa, "Jak uczyć małe dzieci języków obcych?", Jan Iluk, Katowice 2002 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 407 - 410
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Iluk, Jolanta Lipa", title = ""Jak uczyć małe dzieci języków obcych?", Jan Iluk, Katowice 2002 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "407 - 410" }
-
CZYSTY TEKST
Ewa Teodorowicz-Hellman, Język polski w szwedzkiej szkole podstawowej : lata 1945-2000 , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 411 - 417
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Teodorowicz-Hellman", title = "Język polski w szwedzkiej szkole podstawowej : lata 1945-2000 ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "411 - 417" }
-
Analiza "Programu wczesnoszkolnej zintegrowanej edukacji XXI wieku klas 1-3" Jadwigi Haniszs. 418 - 425CZYSTY TEKST
Marzenna Magda, Analiza "Programu wczesnoszkolnej zintegrowanej edukacji XXI wieku klas 1-3" Jadwigi Hanisz , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 418 - 425
BIBTEX@Article{ authors = " Marzenna Magda", title = "Analiza "Programu wczesnoszkolnej zintegrowanej edukacji XXI wieku klas 1-3" Jadwigi Hanisz ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "418 - 425" }
-
"Determinanty środowiskowe niedostosowania społecznego dzieci i młodzieży", Adam Stankowski, 2002 : [recenzja]s. 426 - 428CZYSTY TEKST
Ewa Kucyper, Adam Stankowski, "Determinanty środowiskowe niedostosowania społecznego dzieci i młodzieży", Adam Stankowski, 2002 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 426 - 428
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Kucyper, Adam Stankowski", title = ""Determinanty środowiskowe niedostosowania społecznego dzieci i młodzieży", Adam Stankowski, 2002 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "426 - 428" }
-
"Filozofia pedagogiki. Podstawy edukacji: teoria - metodyka - praktyka", Adolf E. Szołtysek, Katowice 2003 : [recenzja]s. 429 - 433CZYSTY TEKST
Jolanta Łaskawska, Adolf E. Szołtysek, "Filozofia pedagogiki. Podstawy edukacji: teoria - metodyka - praktyka", Adolf E. Szołtysek, Katowice 2003 : [recenzja] , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 429 - 433
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Łaskawska, Adolf E. Szołtysek", title = ""Filozofia pedagogiki. Podstawy edukacji: teoria - metodyka - praktyka", Adolf E. Szołtysek, Katowice 2003 : [recenzja] ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "429 - 433" }
-
CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, O odbiorze płyty "Wszystko ma swój czas" , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 434 - 438
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "O odbiorze płyty "Wszystko ma swój czas" ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "434 - 438" }
-
Ks. prof. dr hab. Józef Adam Pastuszka (1897-1989) : twórca psychologii polskiej i filozofii religiis. 441 - 445CZYSTY TEKST
Piotr Kowolik, Ks. prof. dr hab. Józef Adam Pastuszka (1897-1989) : twórca psychologii polskiej i filozofii religii , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 441 - 445
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Kowolik", title = "Ks. prof. dr hab. Józef Adam Pastuszka (1897-1989) : twórca psychologii polskiej i filozofii religii ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "441 - 445" }
-
Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicachs. 449 - 450CZYSTY TEKST
Małgorzata Halewska, Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach , Nauczyciel i Szkoła, 2003 / Tom 1-2 (18-19), s. 449 - 450
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Halewska", title = "Z życia Górnośląskiej Wyższej Szkoły Pedagogicznej imienia Kardynała Augusta Hlonda w Mysłowicach ", journal = "Nauczyciel i Szkoła", issue = "2003 / Tom 1-2 (18-19)", pages = "449 - 450" }