-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 5 - 6
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Wstęp", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "5 - 6" }
-
CZYSTY TEKST
Urszula Chrąchol, Rentowność relacji czynnik budowania związków firmy z klientem, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 9 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Urszula Chrąchol", title = "Rentowność relacji czynnik budowania związków firmy z klientem", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "9 - 19" }
-
CZYSTY TEKST
Stanisław Flejterski, Radosław Korda, Agnieszka Stachurska, Innowacje w brytyjskiej bankowości komercyjnej: lekcje z kryzysu finansowego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 21 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Flejterski, Radosław Korda, Agnieszka Stachurska", title = "Innowacje w brytyjskiej bankowości komercyjnej: lekcje z kryzysu finansowego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "21 - 36" }
-
Uwarunkowania rozwoju usług e-administracji podatkowej w aspekcie zapewnienia podatkowych dochodów budżetu państwas. 37 - 50CZYSTY TEKST
Jacek Sobociński, Uwarunkowania rozwoju usług e-administracji podatkowej w aspekcie zapewnienia podatkowych dochodów budżetu państwa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 37 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Sobociński", title = "Uwarunkowania rozwoju usług e-administracji podatkowej w aspekcie zapewnienia podatkowych dochodów budżetu państwa", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "37 - 50" }
-
CZYSTY TEKST
Tomasz Sondej, Przewagi i luki konkurencyjne Poczty Polskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 51 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz Sondej", title = "Przewagi i luki konkurencyjne Poczty Polskiej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "51 - 61" }
-
CZYSTY TEKST
Daniel Szostak, Innowacyjna przedsiębiorczość akademicka – wprowadzenie do problematyki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 63 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Daniel Szostak", title = "Innowacyjna przedsiębiorczość akademicka – wprowadzenie do problematyki", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "63 - 76" }
-
CZYSTY TEKST
Beata Świecka, Daniel Wiszkiel, Zabezpieczenia emerytalne a niepewność i niestabilność gospodarcza, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 77 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Świecka, Daniel Wiszkiel", title = "Zabezpieczenia emerytalne a niepewność i niestabilność gospodarcza", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "77 - 87" }
-
Zarządzanie finansami gospodarstw domowych w warunkach pogarszającej się sytuacji makroekonomicznejs. 89 - 98CZYSTY TEKST
Marta Musiał, Beata Świecka, Zarządzanie finansami gospodarstw domowych w warunkach pogarszającej się sytuacji makroekonomicznej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 89 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Marta Musiał, Beata Świecka", title = "Zarządzanie finansami gospodarstw domowych w warunkach pogarszającej się sytuacji makroekonomicznej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "89 - 98" }
-
CZYSTY TEKST
Leszek Gracz, Perceived purchase risk as a barrier in "young adults" online shopping, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 101 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Leszek Gracz", title = "Perceived purchase risk as a barrier in "young adults" online shopping", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "101 - 115" }
-
Cyfrowe wykluczenie polskich seniorów jako bariera w realizacji badań marketingowych prowadzonych w Polsces. 117 - 134CZYSTY TEKST
Iwona Escher, Cyfrowe wykluczenie polskich seniorów jako bariera w realizacji badań marketingowych prowadzonych w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 117 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Iwona Escher", title = "Cyfrowe wykluczenie polskich seniorów jako bariera w realizacji badań marketingowych prowadzonych w Polsce", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "117 - 134" }
-
Zachowania "młodych dorosłych" w internecie jako szansa rozwoju sprzedaży w tym kanale dystrybucjis. 135 - 147CZYSTY TEKST
Izabela Ostrowska, Zachowania "młodych dorosłych" w internecie jako szansa rozwoju sprzedaży w tym kanale dystrybucji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 135 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Izabela Ostrowska", title = "Zachowania "młodych dorosłych" w internecie jako szansa rozwoju sprzedaży w tym kanale dystrybucji", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "135 - 147" }
-
Polityka produktu realizowana w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badanias. 149 - 159CZYSTY TEKST
Joanna Petrykowska, Polityka produktu realizowana w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badania, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 149 - 159
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Petrykowska", title = "Polityka produktu realizowana w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badania", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "149 - 159" }
-
CZYSTY TEKST
Grażyna Rosa, Przeobrażenia w marketingu mix usług transportowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 161 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Rosa", title = "Przeobrażenia w marketingu mix usług transportowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "161 - 172" }
-
CZYSTY TEKST
Wawrzyniec Rudolf, Ewolucja koncepcji marketingu – w kierunku podejścia holistycznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 173 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Wawrzyniec Rudolf", title = "Ewolucja koncepcji marketingu – w kierunku podejścia holistycznego", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "173 - 186" }
-
CZYSTY TEKST
Adam Sagan, Analiza inwariancji pomiaru w badaniach przekrojowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 187 - 197
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Sagan", title = "Analiza inwariancji pomiaru w badaniach przekrojowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "187 - 197" }
-
CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Analiza witryn internetowych wybranych miast wojewódzkich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 199 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec", title = "Analiza witryn internetowych wybranych miast wojewódzkich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "199 - 210" }
-
CZYSTY TEKST
Marzena Wanagos, Imprezy masowe w kreowaniu wizerunku miasta na przykładzie Gdańska, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 33, s. 211 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Marzena Wanagos", title = "Imprezy masowe w kreowaniu wizerunku miasta na przykładzie Gdańska", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 33", pages = "211 - 224" }