Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 17
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2014, Tom 33
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Grażyna Rosa
s. 5-6
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 33, , s. 5-6
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512478, author = "Grażyna Rosa", title = "Wstęp", year = 2014, volume = 33, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 5-6, }
Rentowność relacji czynnik budowania związków firmy z klientem
Urszula Chrąchol
s. 9-19
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Chrąchol, Rentowność relacji czynnik budowania związków firmy z klientem, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 33, , s. 9-19
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512479, author = "Urszula Chrąchol", title = "Rentowność relacji czynnik budowania związków firmy z klientem", year = 2014, volume = 33, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 9-19, }
Innowacje w brytyjskiej bankowości komercyjnej: lekcje z kryzysu finansowego
Stanisław Flejterski
Radosław Korda
Agnieszka Stachurska
s. 21-36
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Flejterski, Radosław Korda, Agnieszka Stachurska, Innowacje w brytyjskiej bankowości komercyjnej: lekcje z kryzysu finansowego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 33, , s. 21-36
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512481, author = "Stanisław Flejterski, Radosław Korda, Agnieszka Stachurska", title = "Innowacje w brytyjskiej bankowości komercyjnej: lekcje z kryzysu finansowego", year = 2014, volume = 33, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 21-36, }
Uwarunkowania rozwoju usług e-administracji podatkowej w aspekcie zapewnienia podatkowych dochodów budżetu państwa
Jacek Sobociński
s. 37-50
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Sobociński, Uwarunkowania rozwoju usług e-administracji podatkowej w aspekcie zapewnienia podatkowych dochodów budżetu państwa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 33, , s. 37-50
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512484, author = "Jacek Sobociński", title = "Uwarunkowania rozwoju usług e-administracji podatkowej w aspekcie zapewnienia podatkowych dochodów budżetu państwa", year = 2014, volume = 33, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 37-50, }
Przewagi i luki konkurencyjne Poczty Polskiej
Tomasz Sondej
s. 51-61
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Sondej, Przewagi i luki konkurencyjne Poczty Polskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 33, , s. 51-61
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512486, author = "Tomasz Sondej", title = "Przewagi i luki konkurencyjne Poczty Polskiej", year = 2014, volume = 33, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 51-61, }
Innowacyjna przedsiębiorczość akademicka – wprowadzenie do problematyki
Daniel Szostak
s. 63-76
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daniel Szostak, Innowacyjna przedsiębiorczość akademicka – wprowadzenie do problematyki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 33, , s. 63-76
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512487, author = "Daniel Szostak", title = "Innowacyjna przedsiębiorczość akademicka – wprowadzenie do problematyki", year = 2014, volume = 33, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 63-76, }
Zabezpieczenia emerytalne a niepewność i niestabilność gospodarcza
Daniel Wiszkiel
Beata Świecka
s. 77-87
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Świecka, Daniel Wiszkiel, Zabezpieczenia emerytalne a niepewność i niestabilność gospodarcza, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 33, , s. 77-87
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512490, author = "Beata Świecka, Daniel Wiszkiel", title = "Zabezpieczenia emerytalne a niepewność i niestabilność gospodarcza", year = 2014, volume = 33, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 77-87, }
Zarządzanie finansami gospodarstw domowych w warunkach pogarszającej się sytuacji makroekonomicznej
Marta Musiał
Beata Świecka
s. 89-98
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Świecka, Marta Musiał, Zarządzanie finansami gospodarstw domowych w warunkach pogarszającej się sytuacji makroekonomicznej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 33, , s. 89-98
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512491, author = "Beata Świecka, Marta Musiał", title = "Zarządzanie finansami gospodarstw domowych w warunkach pogarszającej się sytuacji makroekonomicznej", year = 2014, volume = 33, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 89-98, }
Perceived purchase risk as a barrier in "young adults" online shopping
Leszek Gracz
s. 101-115
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Leszek Gracz, Perceived purchase risk as a barrier in "young adults" online shopping, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 33, , s. 101-115
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512492, author = "Leszek Gracz", title = "Perceived purchase risk as a barrier in "young adults" online shopping", year = 2014, volume = 33, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 101-115, }
Cyfrowe wykluczenie polskich seniorów jako bariera w realizacji badań marketingowych prowadzonych w Polsce
Iwona Escher
s. 117-134
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Escher, Cyfrowe wykluczenie polskich seniorów jako bariera w realizacji badań marketingowych prowadzonych w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 33, , s. 117-134
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512493, author = "Iwona Escher", title = "Cyfrowe wykluczenie polskich seniorów jako bariera w realizacji badań marketingowych prowadzonych w Polsce", year = 2014, volume = 33, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 117-134, }
Zachowania "młodych dorosłych" w internecie jako szansa rozwoju sprzedaży w tym kanale dystrybucji
Izabela Ostrowska
s. 135-147
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Ostrowska, Zachowania "młodych dorosłych" w internecie jako szansa rozwoju sprzedaży w tym kanale dystrybucji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 33, , s. 135-147
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512494, author = "Izabela Ostrowska", title = "Zachowania "młodych dorosłych" w internecie jako szansa rozwoju sprzedaży w tym kanale dystrybucji", year = 2014, volume = 33, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 135-147, }
Polityka produktu realizowana w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badania
Joanna Petrykowska
s. 149-159
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Petrykowska, Polityka produktu realizowana w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badania, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 33, , s. 149-159
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512495, author = "Joanna Petrykowska", title = "Polityka produktu realizowana w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badania", year = 2014, volume = 33, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 149-159, }
Przeobrażenia w marketingu mix usług transportowych
Grażyna Rosa
s. 161-172
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Przeobrażenia w marketingu mix usług transportowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 33, , s. 161-172
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512496, author = "Grażyna Rosa", title = "Przeobrażenia w marketingu mix usług transportowych", year = 2014, volume = 33, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 161-172, }
Ewolucja koncepcji marketingu – w kierunku podejścia holistycznego
Wawrzyniec Rudolf
s. 173-186
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wawrzyniec Rudolf, Ewolucja koncepcji marketingu – w kierunku podejścia holistycznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 33, , s. 173-186
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512497, author = "Wawrzyniec Rudolf", title = "Ewolucja koncepcji marketingu – w kierunku podejścia holistycznego", year = 2014, volume = 33, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 173-186, }
Analiza inwariancji pomiaru w badaniach przekrojowych
Adam Sagan
s. 187-197
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Sagan, Analiza inwariancji pomiaru w badaniach przekrojowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 33, , s. 187-197
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512498, author = "Adam Sagan", title = "Analiza inwariancji pomiaru w badaniach przekrojowych", year = 2014, volume = 33, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 187-197, }
Analiza witryn internetowych wybranych miast wojewódzkich
Agnieszka Smalec
s. 199-210
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Smalec, Analiza witryn internetowych wybranych miast wojewódzkich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 33, , s. 199-210
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512499, author = "Agnieszka Smalec", title = "Analiza witryn internetowych wybranych miast wojewódzkich", year = 2014, volume = 33, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 199-210, }
Imprezy masowe w kreowaniu wizerunku miasta na przykładzie Gdańska
Marzena Wanagos
s. 211-224
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzena Wanagos, Imprezy masowe w kreowaniu wizerunku miasta na przykładzie Gdańska, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 33, , s. 211-224
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512500, author = "Marzena Wanagos", title = "Imprezy masowe w kreowaniu wizerunku miasta na przykładzie Gdańska", year = 2014, volume = 33, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 211-224, }