Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 37
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2010, Tom 16
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Józef Perenc
s. 7
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Józef Perenc, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 7
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507737, author = "Józef Perenc", title = "Wstęp", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 7, }
Zachowania, postawy i opinie mieszkańców regionu zachodniopomorskiego wobec wybranych aspektów kultury konsumpcyjnej
Augustyna Burlita
s. 11-21
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Augustyna Burlita, Zachowania, postawy i opinie mieszkańców regionu zachodniopomorskiego wobec wybranych aspektów kultury konsumpcyjnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 11-21
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507738, author = "Augustyna Burlita", title = "Zachowania, postawy i opinie mieszkańców regionu zachodniopomorskiego wobec wybranych aspektów kultury konsumpcyjnej", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 11-21, }
Opinie i postawy mieszkańców regionu szczecińskiego wobec tradycyjnych i nowoczesnych zachowań konsumpcyjnych
Ewa Frąckiewicz
s. 23-29
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Frąckiewicz, Opinie i postawy mieszkańców regionu szczecińskiego wobec tradycyjnych i nowoczesnych zachowań konsumpcyjnych , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 23-29
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507739, author = "Ewa Frąckiewicz", title = "Opinie i postawy mieszkańców regionu szczecińskiego wobec tradycyjnych i nowoczesnych zachowań konsumpcyjnych ", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 23-29, }
Profil klienta e-administracji w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej
Anna Dąbrowska
s. 31-43
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Dąbrowska, Profil klienta e-administracji w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 31-43
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507740, author = "Anna Dąbrowska", title = "Profil klienta e-administracji w wybranych krajach Europy Środkowo-Wschodniej", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 31-43, }
Regionalne zróżnicowanie wydatków na towary i usługi konsumpcyjne w Polsce w latach 2002–2008
Andrzej Bajdak
s. 45-57
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Bajdak, Regionalne zróżnicowanie wydatków na towary i usługi konsumpcyjne w Polsce w latach 2002–2008, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 45-57
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507741, author = "Andrzej Bajdak", title = "Regionalne zróżnicowanie wydatków na towary i usługi konsumpcyjne w Polsce w latach 2002–2008", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 45-57, }
Konsument w koncepcji marketingu ekologicznego
Iwona Wilk
s. 59-68
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Wilk, Konsument w koncepcji marketingu ekologicznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 59-68
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507742, author = "Iwona Wilk", title = "Konsument w koncepcji marketingu ekologicznego", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 59-68, }
Klient na rynku usług oferowanych przez szkoły tańca
Monika Tatarczuk
s. 69-78
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Tatarczuk, Klient na rynku usług oferowanych przez szkoły tańca, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 69-78
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507743, author = "Monika Tatarczuk", title = "Klient na rynku usług oferowanych przez szkoły tańca", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 69-78, }
Wybrane zachowania nabywcze i żywieniowe młodych cudzoziemców-studentów uczelni poznańskich
Anna Frankowska
Paula Skrobańska
s. 79-90
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Frankowska, Paula Skrobańska, Wybrane zachowania nabywcze i żywieniowe młodych cudzoziemców-studentów uczelni poznańskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 79-90
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507744, author = "Anna Frankowska, Paula Skrobańska", title = "Wybrane zachowania nabywcze i żywieniowe młodych cudzoziemców-studentów uczelni poznańskich", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 79-90, }
Tendencje w zachowaniach finansowych gospodarstw domowych
Dariusz Fatuła
s. 91-101
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Fatuła, Tendencje w zachowaniach finansowych gospodarstw domowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 91-101
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507745, author = "Dariusz Fatuła", title = "Tendencje w zachowaniach finansowych gospodarstw domowych", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 91-101, }
Zachowania i postawy wobec wybranych aspektów konsumpcji w zależności od deklarowanego stylu życia na przykładzie mieszkańców regionu zachodniopomorskiego
Krzysztof Błoński
s. 103-112
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krzysztof Błoński, Zachowania i postawy wobec wybranych aspektów konsumpcji w zależności od deklarowanego stylu życia na przykładzie mieszkańców regionu zachodniopomorskiego , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 103-112
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507775, author = "Krzysztof Błoński", title = "Zachowania i postawy wobec wybranych aspektów konsumpcji w zależności od deklarowanego stylu życia na przykładzie mieszkańców regionu zachodniopomorskiego ", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 103-112, }
Reklama żywności a praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów
Irena Ozimek
s. 113-124
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Irena Ozimek, Reklama żywności a praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 113-124
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507748, author = "Irena Ozimek", title = "Reklama żywności a praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 113-124, }
Doświadczenia i oczekiwania klientów wybranych banków spółdzielczych w Polsce
Stanisław Borkowski
Renata Stasiak-Betlejewska
s. 127-136
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Renata Stasiak-Betlejewska, Stanisław Borkowski, Doświadczenia i oczekiwania klientów wybranych banków spółdzielczych w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 127-136
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507749, author = "Renata Stasiak-Betlejewska, Stanisław Borkowski", title = "Doświadczenia i oczekiwania klientów wybranych banków spółdzielczych w Polsce", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 127-136, }
Preferowane kanały dystrybucji w bankowości detalicznej (w świetle badań)
Izabela Szlis
s. 137-148
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Szlis, Preferowane kanały dystrybucji w bankowości detalicznej (w świetle badań) , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 137-148
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507750, author = "Izabela Szlis", title = "Preferowane kanały dystrybucji w bankowości detalicznej (w świetle badań) ", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 137-148, }
Preferencje klientów zakładów ubezpieczeń w wyborze kanału dystrybucji na przestrzeni lat 2007–2008
Agnieszka Chęcińska-Zaucha
s. 149-158
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Chęcińska-Zaucha, Preferencje klientów zakładów ubezpieczeń w wyborze kanału dystrybucji na przestrzeni lat 2007–2008, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 149-158
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507751, author = "Agnieszka Chęcińska-Zaucha", title = "Preferencje klientów zakładów ubezpieczeń w wyborze kanału dystrybucji na przestrzeni lat 2007–2008", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 149-158, }
Nowe rozwiązania w zakresie praw konsumenta na rynku usług pasażerskiego transportu kolejowego
Mirosław Antkowicz
Jan Tereszczuk
s. 159-170
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosław Antkowicz, Jan Tereszczuk, Nowe rozwiązania w zakresie praw konsumenta na rynku usług pasażerskiego transportu kolejowego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 159-170
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507752, author = "Mirosław Antkowicz, Jan Tereszczuk", title = "Nowe rozwiązania w zakresie praw konsumenta na rynku usług pasażerskiego transportu kolejowego", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 159-170, }
Specyfi ka zachowań młodych Polaków na rynku turystycznym (na podstawie wyników badań własnych)
Renata Seweryn
s. 171-182
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Renata Seweryn, Specyfi ka zachowań młodych Polaków na rynku turystycznym (na podstawie wyników badań własnych), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 171-182
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507753, author = "Renata Seweryn", title = " Specyfi ka zachowań młodych Polaków na rynku turystycznym (na podstawie wyników badań własnych)", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 171-182, }
Z badań nad zachowaniami i preferencjami turystycznymi w regionie opolskim – opinie opolan
Sabina Kauf
Agnieszka Tłuczak
s. 183-193
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak, Z badań nad zachowaniami i preferencjami turystycznymi w regionie opolskim – opinie opolan, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 183-193
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507754, author = "Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak", title = "Z badań nad zachowaniami i preferencjami turystycznymi w regionie opolskim – opinie opolan", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 183-193, }
Czynniki determinujące wybór oferty biura podróży – wyniki badania
Joanna Petrykowska
s. 195-202
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Petrykowska, Czynniki determinujące wybór oferty biura podróży – wyniki badania , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 195-202
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507755, author = "Joanna Petrykowska", title = "Czynniki determinujące wybór oferty biura podróży – wyniki badania ", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 195-202, }
Postawy i zachowania młodych konsumentów polskich i niemieckich na rynku żywności ekologicznej
Izabela Liedtke
Romuald Zabrocki
s. 203-213
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Romuald Zabrocki, Izabela Liedtke, Postawy i zachowania młodych konsumentów polskich i niemieckich na rynku żywności ekologicznej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 203-213
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507756, author = "Romuald Zabrocki, Izabela Liedtke", title = "Postawy i zachowania młodych konsumentów polskich i niemieckich na rynku żywności ekologicznej ", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 203-213, }
Preferencje konsumentów w zakresie wyboru miejsca nabywania żywności ekologicznej
Magdalena Stefańska
s. 215-226
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Stefańska, Preferencje konsumentów w zakresie wyboru miejsca nabywania żywności ekologicznej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 215-226
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507757, author = "Magdalena Stefańska", title = "Preferencje konsumentów w zakresie wyboru miejsca nabywania żywności ekologicznej ", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 215-226, }
Zachowania (pro)zdrowotne młodych e-pacjentów
Aleksandra Krawczyńska
s. 227-234
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Krawczyńska, Zachowania (pro)zdrowotne młodych e-pacjentów , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 227-234
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507758, author = "Aleksandra Krawczyńska", title = "Zachowania (pro)zdrowotne młodych e-pacjentów ", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 227-234, }
Czynniki warunkujące zachowania konsumenckie w ochronie zdrowia – wybrane zagadnienia
Marcin Kautsch
s. 235-245
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Kautsch, Czynniki warunkujące zachowania konsumenckie w ochronie zdrowia – wybrane zagadnienia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 235-245
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507759, author = "Marcin Kautsch", title = "Czynniki warunkujące zachowania konsumenckie w ochronie zdrowia – wybrane zagadnienia", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 235-245, }
Zachowania młodych konsumentów na rynku czekolady i batonów – wybrane aspekty
Maria Jeznach
Marzena Jeżewska-Zychowicz
Małgorzata Kosicka-Gębska
s. 247-258
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzena Jeżewska-Zychowicz, Maria Jeznach, Małgorzata Kosicka-Gębska, Zachowania młodych konsumentów na rynku czekolady i batonów – wybrane aspekty , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 247-258
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507760, author = "Marzena Jeżewska-Zychowicz, Maria Jeznach, Małgorzata Kosicka-Gębska", title = "Zachowania młodych konsumentów na rynku czekolady i batonów – wybrane aspekty ", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 247-258, }
Specyfika zachowań konsumenta w sporcie
Piotr Matecki
s. 259-272
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Matecki, Specyfika zachowań konsumenta w sporcie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 259-272
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507761, author = "Piotr Matecki", title = "Specyfika zachowań konsumenta w sporcie", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 259-272, }
Skutki światowego kryzysu gospodarczego dla indywidualnych konsumentów
Krystyna Mazurek-Łopacińska
s. 275-287
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Skutki światowego kryzysu gospodarczego dla indywidualnych konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 275-287
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507762, author = "Krystyna Mazurek-Łopacińska", title = "Skutki światowego kryzysu gospodarczego dla indywidualnych konsumentów", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 275-287, }
Ekonomiczne determinanty zachowań współczesnych nabywców
Józef Perenc
s. 289-308
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Józef Perenc, Ekonomiczne determinanty zachowań współczesnych nabywców , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 289-308
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507763, author = "Józef Perenc", title = "Ekonomiczne determinanty zachowań współczesnych nabywców ", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 289-308, }
Uwarunkowania zmian zachowań konsumentów na rynku żywności
Mariola Grzybowska-Brzezińska
s. 309-320
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Uwarunkowania zmian zachowań konsumentów na rynku żywności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 309-320
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507764, author = "Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Uwarunkowania zmian zachowań konsumentów na rynku żywności", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 309-320, }
Determinanty zachowań konsumentów na polskim rynku żywności wygodnej
Tomasz Olejniczak
s. 321-331
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Olejniczak, Determinanty zachowań konsumentów na polskim rynku żywności wygodnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 321-331
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507765, author = "Tomasz Olejniczak", title = "Determinanty zachowań konsumentów na polskim rynku żywności wygodnej", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 321-331, }
Czynniki warunkujące kształtowanie postaw konsumenckich wobec marek własnych oraz ich wpływ na budowanie kapitału marki i wartości dla przedsiębiorstwa
Agnieszka Witkowska
s. 333-342
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Witkowska, Czynniki warunkujące kształtowanie postaw konsumenckich wobec marek własnych oraz ich wpływ na budowanie kapitału marki i wartości dla przedsiębiorstwa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 333-342
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507766, author = "Agnieszka Witkowska", title = "Czynniki warunkujące kształtowanie postaw konsumenckich wobec marek własnych oraz ich wpływ na budowanie kapitału marki i wartości dla przedsiębiorstwa", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 333-342, }
Zmiana zachowań konsumenckich i jej psychospołeczne uwarunkowania
Marzena Jeżewska-Zychowicz
s. 343-353
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzena Jeżewska-Zychowicz, Zmiana zachowań konsumenckich i jej psychospołeczne uwarunkowania, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 343-353
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507767, author = "Marzena Jeżewska-Zychowicz", title = "Zmiana zachowań konsumenckich i jej psychospołeczne uwarunkowania", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 343-353, }
Rola uwarunkowań psychologicznych w kształtowaniu zachowań konsumentów na rynku turystycznym – wybrane aspekty
Agata Niemczyk
s. 355-365
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Niemczyk, Rola uwarunkowań psychologicznych w kształtowaniu zachowań konsumentów na rynku turystycznym – wybrane aspekty, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 355-365
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507768, author = "Agata Niemczyk", title = "Rola uwarunkowań psychologicznych w kształtowaniu zachowań konsumentów na rynku turystycznym – wybrane aspekty", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 355-365, }
Komunikacja nieformalna jako czynnik determinujący zakup produktów o zróżnicowanym ryzyku
Aleksandra Burgiel
s. 367-379
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Burgiel, Komunikacja nieformalna jako czynnik determinujący zakup produktów o zróżnicowanym ryzyku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 367-379
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507769, author = "Aleksandra Burgiel", title = "Komunikacja nieformalna jako czynnik determinujący zakup produktów o zróżnicowanym ryzyku", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 367-379, }
Satysfakcja a formy zachowań klienta w handlu detalicznym
Grażyna Złotkowska
s. 381-390
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Złotkowska, Satysfakcja a formy zachowań klienta w handlu detalicznym , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 381-390
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507770, author = "Grażyna Złotkowska", title = "Satysfakcja a formy zachowań klienta w handlu detalicznym ", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 381-390, }
Czynniki motywujące konsumentów do zakupu ekologicznej żywności – wyniki badań bezpośrednich
Jolanta Zrałek
s. 391-400
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Zrałek, Czynniki motywujące konsumentów do zakupu ekologicznej żywności – wyniki badań bezpośrednich , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 391-400
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507771, author = "Jolanta Zrałek", title = "Czynniki motywujące konsumentów do zakupu ekologicznej żywności – wyniki badań bezpośrednich ", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 391-400, }
Wpływ kultury na zachowania konsumenckie
Karolina Zieba
s. 401-411
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karolina Zieba, Wpływ kultury na zachowania konsumenckie , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 401-411
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507772, author = "Karolina Zieba", title = "Wpływ kultury na zachowania konsumenckie ", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 401-411, }
Kultura regionalna i jej wpływ na zachowania konsumentów
Magdalena Sobocińska
s. 413-423
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Sobocińska, Kultura regionalna i jej wpływ na zachowania konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 413-423
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507773, author = "Magdalena Sobocińska", title = "Kultura regionalna i jej wpływ na zachowania konsumentów", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 413-423, }
Zachowania i preferencje konsumentów na trójmiejskim rynku usług gastronomicznych w obliczu światowego kryzysu finansowego 2007–2009
Artur Bistram
Tomasz Taraszkiewicz
s. 425-436
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Taraszkiewicz, Artur Bistram, Zachowania i preferencje konsumentów na trójmiejskim rynku usług gastronomicznych w obliczu światowego kryzysu finansowego 2007–2009 , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010, 16, , s. 425-436
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{507774, author = "Tomasz Taraszkiewicz, Artur Bistram", title = "Zachowania i preferencje konsumentów na trójmiejskim rynku usług gastronomicznych w obliczu światowego kryzysu finansowego 2007–2009 ", year = 2010, volume = 16, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 425-436, }