Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 41
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2012, Tom 23
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Grażyna Rosa
Agnieszka Smalec
s. 7
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 7
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509398, author = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 7, }
Zarządzanie wiedzą w klastrze
Bogusław Bembenek
s. 11-26
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogusław Bembenek, Zarządzanie wiedzą w klastrze, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 11-26
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509399, author = "Bogusław Bembenek", title = "Zarządzanie wiedzą w klastrze", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 11-26, }
Rola klastrów w strategii marketingowej miast i regionów a zaangażowanie władz lokalnych w ich tworzenie i rozwój
Edward Chrzan
s. 27-38
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Edward Chrzan, Rola klastrów w strategii marketingowej miast i regionów a zaangażowanie władz lokalnych w ich tworzenie i rozwój, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 27-38
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509400, author = "Edward Chrzan", title = "Rola klastrów w strategii marketingowej miast i regionów a zaangażowanie władz lokalnych w ich tworzenie i rozwój", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 27-38, }
Udział funduszy europejskich w realizacji celów strategii rozwoju miasta na przykładzie projektu Civitas Renaissance w Szczecinku
Tomasz Heese
Ewa Kasperska
s. 39-52
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Heese, Ewa Kasperska, Udział funduszy europejskich w realizacji celów strategii rozwoju miasta na przykładzie projektu Civitas Renaissance w Szczecinku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 39-52
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509401, author = "Tomasz Heese, Ewa Kasperska", title = "Udział funduszy europejskich w realizacji celów strategii rozwoju miasta na przykładzie projektu Civitas Renaissance w Szczecinku", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 39-52, }
Identyfikacja regionalna i branżowa a rozwój inicjatywy klastrowej na przykładzie Ciechocińskiego Klastra Uzdrowiskowego "Dolina Zdrowia" - wyniki badań
Anna Lis
s. 53-68
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Lis, Identyfikacja regionalna i branżowa a rozwój inicjatywy klastrowej na przykładzie Ciechocińskiego Klastra Uzdrowiskowego "Dolina Zdrowia" - wyniki badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 53-68
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509402, author = "Anna Lis", title = "Identyfikacja regionalna i branżowa a rozwój inicjatywy klastrowej na przykładzie Ciechocińskiego Klastra Uzdrowiskowego "Dolina Zdrowia" - wyniki badań", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 53-68, }
Specyfika komunikacji marketingowej w klastrze
Magdalena Małachowska
s. 69-80
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Małachowska, Specyfika komunikacji marketingowej w klastrze, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 69-80
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509403, author = "Magdalena Małachowska", title = "Specyfika komunikacji marketingowej w klastrze", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 69-80, }
Rynek usług w województwie zachodniopomorskim - stan i perspektywy rozwoju
Grażyna Rosa
s. 81-92
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Rynek usług w województwie zachodniopomorskim - stan i perspektywy rozwoju, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 81-92
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509404, author = "Grażyna Rosa", title = "Rynek usług w województwie zachodniopomorskim - stan i perspektywy rozwoju", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 81-92, }
Koncepcje zrównoważonego rozwoju aglomeracji w ujęciu klimatycznym
Magdalena Fortuna
Kornelia Kwiecińska
Łukasz Szałata
s. 93-105
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Łukasz Szałata, Magdalena Fortuna, Kornelia Kwiecińska, Koncepcje zrównoważonego rozwoju aglomeracji w ujęciu klimatycznym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 93-105
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509405, author = "Łukasz Szałata, Magdalena Fortuna, Kornelia Kwiecińska", title = "Koncepcje zrównoważonego rozwoju aglomeracji w ujęciu klimatycznym", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 93-105, }
Potencjał obiektów hotelarskich w organizowaniu spotkań biznesowych w przestrzeni miejskiej - wprowadzenie do problematyki
Daniel Szostak
s. 107-116
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daniel Szostak, Potencjał obiektów hotelarskich w organizowaniu spotkań biznesowych w przestrzeni miejskiej - wprowadzenie do problematyki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 107-116
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509406, author = "Daniel Szostak", title = "Potencjał obiektów hotelarskich w organizowaniu spotkań biznesowych w przestrzeni miejskiej - wprowadzenie do problematyki", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 107-116, }
Społecznie odpowiedzialne banki szansą na rozwój regionu
Małgorzata Tereszczyk-Kaczmarek
s. 117-126
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Tereszczyk-Kaczmarek, Społecznie odpowiedzialne banki szansą na rozwój regionu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 117-126
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509407, author = "Małgorzata Tereszczyk-Kaczmarek", title = "Społecznie odpowiedzialne banki szansą na rozwój regionu", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 117-126, }
Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa
Patrycja Brańka
Sebastian Brańka
s. 129-141
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Patrycja Brańka, Sebastian Brańka, Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 129-141
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509408, author = "Patrycja Brańka, Sebastian Brańka", title = "Znaczenie turystycznego produktu kulturowego dla Krakowa", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 129-141, }
Charakterystyka marketingu regionalnych produktów żywnościowych we Francji - wyniki badania
Paweł Bryła
s. 143-159
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Bryła, Charakterystyka marketingu regionalnych produktów żywnościowych we Francji - wyniki badania, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 143-159
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509409, author = "Paweł Bryła", title = "Charakterystyka marketingu regionalnych produktów żywnościowych we Francji - wyniki badania", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 143-159, }
Oferta miasta akademickiego a oczekiwania studentów (na przykładzie Rzeszowa oraz studentów Politechniki Rzeszowskiej)
Marcin Gębarowski
s. 161-172
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Gębarowski, Oferta miasta akademickiego a oczekiwania studentów (na przykładzie Rzeszowa oraz studentów Politechniki Rzeszowskiej), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 161-172
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509410, author = "Marcin Gębarowski", title = "Oferta miasta akademickiego a oczekiwania studentów (na przykładzie Rzeszowa oraz studentów Politechniki Rzeszowskiej)", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 161-172, }
Wybrane aspekty rozwoju produktów markowych w turystyce wiejskiej
Wiesława Kuźniar
s. 173-185
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wiesława Kuźniar, Wybrane aspekty rozwoju produktów markowych w turystyce wiejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 173-185
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509411, author = "Wiesława Kuźniar", title = "Wybrane aspekty rozwoju produktów markowych w turystyce wiejskiej", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 173-185, }
Ocena wartości produktu terytorialnego metodą refleksji strategicznej
Marek Rawski
s. 187-200
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Rawski, Ocena wartości produktu terytorialnego metodą refleksji strategicznej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 187-200
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509412, author = "Marek Rawski", title = "Ocena wartości produktu terytorialnego metodą refleksji strategicznej", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 187-200, }
Wartość usług turystycznych dla klienta jako instrument budowania jego lojalności wobec obszaru recepcji turystycznej (na przykładzie Krakowa)
Renata Seweryn
s. 201-216
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Renata Seweryn, Wartość usług turystycznych dla klienta jako instrument budowania jego lojalności wobec obszaru recepcji turystycznej (na przykładzie Krakowa), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 201-216
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509413, author = "Renata Seweryn", title = "Wartość usług turystycznych dla klienta jako instrument budowania jego lojalności wobec obszaru recepcji turystycznej (na przykładzie Krakowa)", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 201-216, }
Miejsce produktów regionalnych i tradycyjnych w kształtowaniu wizerunku regionu
Stanisław Minta
Bożena Tańska-Hus
s. 217-230
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bożena Tańska-Hus, Stanisław Minta, Miejsce produktów regionalnych i tradycyjnych w kształtowaniu wizerunku regionu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 217-230
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509414, author = "Bożena Tańska-Hus, Stanisław Minta", title = "Miejsce produktów regionalnych i tradycyjnych w kształtowaniu wizerunku regionu", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 217-230, }
Znaczenie obiektów dziedzictwa przemysłowego dla rozwoju oferty turystycznej Dolnego Śląska
Piotr Zawadzki
s. 231-240
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Zawadzki, Znaczenie obiektów dziedzictwa przemysłowego dla rozwoju oferty turystycznej Dolnego Śląska, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 231-240
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509415, author = "Piotr Zawadzki", title = "Znaczenie obiektów dziedzictwa przemysłowego dla rozwoju oferty turystycznej Dolnego Śląska", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 231-240, }
Rola administracji publicznej w kreowaniu wizerunku regionu - implikacje dla biznesu i interesariuszy
Mirella Barańska-Fischer
s. 243-256
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirella Barańska-Fischer, Rola administracji publicznej w kreowaniu wizerunku regionu - implikacje dla biznesu i interesariuszy, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 243-256
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509416, author = "Mirella Barańska-Fischer", title = "Rola administracji publicznej w kreowaniu wizerunku regionu - implikacje dla biznesu i interesariuszy", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 243-256, }
Badanie wizerunku miast z wykorzystaniem metod opartych na swobodzie skojarzeń
Magdalena Daszkiewicz
s. 257-266
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Daszkiewicz, Badanie wizerunku miast z wykorzystaniem metod opartych na swobodzie skojarzeń, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 257-266
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509417, author = "Magdalena Daszkiewicz", title = "Badanie wizerunku miast z wykorzystaniem metod opartych na swobodzie skojarzeń", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 257-266, }
Wyróżniki tożsamości miast podlaskich w opinii ich lokalnych liderów
Ewa Glińska
s. 267-284
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Glińska, Wyróżniki tożsamości miast podlaskich w opinii ich lokalnych liderów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 267-284
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509418, author = "Ewa Glińska", title = "Wyróżniki tożsamości miast podlaskich w opinii ich lokalnych liderów", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 267-284, }
Nowoczesna gmina jako podmiot zarządzania - warunki i narzędzia
Barbara Pytko
s. 285-298
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Pytko, Nowoczesna gmina jako podmiot zarządzania - warunki i narzędzia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 285-298
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509419, author = "Barbara Pytko", title = "Nowoczesna gmina jako podmiot zarządzania - warunki i narzędzia", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 285-298, }
Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie działań samorządowych Gdyni
Marzena Wanagos
s. 299-313
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzena Wanagos, Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie działań samorządowych Gdyni, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 299-313
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509420, author = "Marzena Wanagos", title = "Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie działań samorządowych Gdyni", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 299-313, }
Rola wydarzeń w kształtowaniu wizerunku miasta
Daria Elżbieta Jaremen
Elżbieta Nawrockia
s. 317-330
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daria Elżbieta Jaremen, Elżbieta Nawrockia, Rola wydarzeń w kształtowaniu wizerunku miasta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 317-330
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509421, author = "Daria Elżbieta Jaremen, Elżbieta Nawrockia", title = "Rola wydarzeń w kształtowaniu wizerunku miasta", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 317-330, }
Miasto przyszłości - miasto ludzi
Anita Kijanka
s. 331-342
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anita Kijanka, Miasto przyszłości - miasto ludzi, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 331-342
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509422, author = "Anita Kijanka", title = "Miasto przyszłości - miasto ludzi", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 331-342, }
Rola specjalnych wydarzeń w marketingu destynacji i rozwoju turystyki
Dariusz Kuczyńki
s. 343-355
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Kuczyńki, Rola specjalnych wydarzeń w marketingu destynacji i rozwoju turystyki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 343-355
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509423, author = "Dariusz Kuczyńki", title = "Rola specjalnych wydarzeń w marketingu destynacji i rozwoju turystyki", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 343-355, }
Promocja jako instrument marketingu terytorialnego na przykładzie Kołobrzegu
Beata Meyer
s. 357-370
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Meyer, Promocja jako instrument marketingu terytorialnego na przykładzie Kołobrzegu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 357-370
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509424, author = "Beata Meyer", title = "Promocja jako instrument marketingu terytorialnego na przykładzie Kołobrzegu", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 357-370, }
Zmiany w koncepcji zintegrowanej komunikacji marketingowej miast - zakres i uwarunkowania
Anna Niedzielska
s. 371-383
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Niedzielska, Zmiany w koncepcji zintegrowanej komunikacji marketingowej miast - zakres i uwarunkowania, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 371-383
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509425, author = "Anna Niedzielska", title = "Zmiany w koncepcji zintegrowanej komunikacji marketingowej miast - zakres i uwarunkowania", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 371-383, }
Czynniki sukcesu strategii promocji miasta
Andrzej Raszkowski
s. 385-398
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Raszkowski, Czynniki sukcesu strategii promocji miasta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 385-398
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509426, author = "Andrzej Raszkowski", title = "Czynniki sukcesu strategii promocji miasta", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 385-398, }
Reklama zewnętrzna w komunikacji marketingowej miast i regionów
Agnieszka Smalec
s. 399-410
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Smalec, Reklama zewnętrzna w komunikacji marketingowej miast i regionów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 399-410
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509427, author = "Agnieszka Smalec", title = "Reklama zewnętrzna w komunikacji marketingowej miast i regionów", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 399-410, }
Formy i zakres działań promocyjnych gmin wiejskich województwa lubelskiego
Mirosław Zalech
s. 411-421
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosław Zalech, Formy i zakres działań promocyjnych gmin wiejskich województwa lubelskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 411-421
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509428, author = "Mirosław Zalech", title = "Formy i zakres działań promocyjnych gmin wiejskich województwa lubelskiego", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 411-421, }
Koncepcja wykorzystania ambient marketingu do promocji Kołobrzegu podczas UEFA Euro 2012
Ewa Dłubakowska-Puzio
s. 425-434
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Dłubakowska-Puzio, Koncepcja wykorzystania ambient marketingu do promocji Kołobrzegu podczas UEFA Euro 2012, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 425-434
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509429, author = "Ewa Dłubakowska-Puzio", title = "Koncepcja wykorzystania ambient marketingu do promocji Kołobrzegu podczas UEFA Euro 2012", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 425-434, }
Imprezy sportowe w promocji miast, regionów, krajów
Jarosław Kowalski
s. 435-446
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jarosław Kowalski, Imprezy sportowe w promocji miast, regionów, krajów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 435-446
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509430, author = "Jarosław Kowalski", title = "Imprezy sportowe w promocji miast, regionów, krajów", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 435-446, }
Koncepcja zintegrowanej promocji wewnętrznej w marketingu terytorialnym
Katarzyna Łazarko
s. 447-457
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Łazarko, Koncepcja zintegrowanej promocji wewnętrznej w marketingu terytorialnym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 447-457
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509431, author = "Katarzyna Łazarko", title = "Koncepcja zintegrowanej promocji wewnętrznej w marketingu terytorialnym", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 447-457, }
E-urząd - nowoczesne kanały komunikacji w urzędzie publicznym
Aleksandra Makowska
s. 459-470
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Makowska, E-urząd - nowoczesne kanały komunikacji w urzędzie publicznym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 459-470
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509432, author = "Aleksandra Makowska", title = "E-urząd - nowoczesne kanały komunikacji w urzędzie publicznym", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 459-470, }
Satysfakcja klienta w urzędach administracji publicznej
Jacek Michalak
Adam Rudzewicz
s. 471-480
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Michalak, Adam Rudzewicz, Satysfakcja klienta w urzędach administracji publicznej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 471-480
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509433, author = "Jacek Michalak, Adam Rudzewicz", title = "Satysfakcja klienta w urzędach administracji publicznej", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 471-480, }
Zastosowanie sprzedaży osobistej w gminie
Joanna Wiażewicz
s. 481-492
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wiażewicz, Zastosowanie sprzedaży osobistej w gminie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 481-492
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509434, author = "Joanna Wiażewicz", title = "Zastosowanie sprzedaży osobistej w gminie", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 481-492, }
The marketing of ideas of think tanks as the communication strategy on the political arena
Antonio Castillo Esparcia
Emilia Smolak-Lazano
s. 495-510
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Antonio Castillo Esparcia, Emilia Smolak-Lazano, The marketing of ideas of think tanks as the communication strategy on the political arena, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 495-510
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509435, author = "Antonio Castillo Esparcia, Emilia Smolak-Lazano", title = "The marketing of ideas of think tanks as the communication strategy on the political arena", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 495-510, }
Lokalni liderzy i ich wpływ na rozwój turystyki w regionie południowego Podlasia
Grzegorz Godlewski
Szczepan Kalinowski
s. 511-520
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Godlewski, Szczepan Kalinowski, Lokalni liderzy i ich wpływ na rozwój turystyki w regionie południowego Podlasia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 511-520
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509436, author = "Grzegorz Godlewski, Szczepan Kalinowski", title = "Lokalni liderzy i ich wpływ na rozwój turystyki w regionie południowego Podlasia", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 511-520, }
Osoba jako produkt w koncepcji marketingu wyborczego
Piotr Lenik
s. 521-533
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Lenik, Osoba jako produkt w koncepcji marketingu wyborczego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 521-533
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509439, author = "Piotr Lenik", title = "Osoba jako produkt w koncepcji marketingu wyborczego", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 521-533, }
Teoria cyklu życia produktu w kontekście marketingu politycznego
Marek Sempach
s. 535-547
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Sempach, Teoria cyklu życia produktu w kontekście marketingu politycznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 23, , s. 535-547
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509440, author = "Marek Sempach", title = "Teoria cyklu życia produktu w kontekście marketingu politycznego", year = 2012, volume = 23, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 535-547, }