Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 20
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2013, Tom 28
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
, , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 28, ,
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511622, author = "", title = "", year = 2013, volume = 28, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = , }
Wstęp
Izabela Ostrowska
Grażyna Rosa
s. 5-6
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 28, , s. 5-6
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511623, author = "Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska", title = "Wstęp", year = 2013, volume = 28, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 5-6, }
Skuteczna akcja marketingu szeptanego
Beata Tarczydło
s. 9-18
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Tarczydło, Skuteczna akcja marketingu szeptanego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 28, , s. 9-18
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511624, author = "Beata Tarczydło", title = "Skuteczna akcja marketingu szeptanego", year = 2013, volume = 28, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 9-18, }
Komunikowanie społeczne w aspekcie budowania wizerunku organizacji pozarządowych
Agnieszka Dejnaka
Aleksandra Perchla-Włosik
s. 19-31
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Dejnaka, Aleksandra Perchla-Włosik, Komunikowanie społeczne w aspekcie budowania wizerunku organizacji pozarządowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 28, , s. 19-31
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511636, author = "Agnieszka Dejnaka, Aleksandra Perchla-Włosik", title = "Komunikowanie społeczne w aspekcie budowania wizerunku organizacji pozarządowych", year = 2013, volume = 28, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 19-31, }
Media społecznościowe w działaniach marketingowych firm i pomiar ich skuteczności
Joanna Kos-Łabędowicz
s. 33-41
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Kos-Łabędowicz, Media społecznościowe w działaniach marketingowych firm i pomiar ich skuteczności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 28, , s. 33-41
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511638, author = "Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Media społecznościowe w działaniach marketingowych firm i pomiar ich skuteczności", year = 2013, volume = 28, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 33-41, }
Wpływ różnic pokoleniowych na sposoby komunikacji Polaków
Grażyna Rosa
s. 43-51
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Wpływ różnic pokoleniowych na sposoby komunikacji Polaków, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 28, , s. 43-51
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511640, author = "Grażyna Rosa", title = "Wpływ różnic pokoleniowych na sposoby komunikacji Polaków", year = 2013, volume = 28, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 43-51, }
Nastawienie młodzieży polskiej do reklam
Grzegorz Szymański
s. 53-62
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Szymański, Nastawienie młodzieży polskiej do reklam, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 28, , s. 53-62
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511641, author = "Grzegorz Szymański", title = "Nastawienie młodzieży polskiej do reklam", year = 2013, volume = 28, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 53-62, }
Instrumenty reklamy i ich wpływ na zachowania konsumentów na rynku soków
Mariola Grzybowska-Brzezińska
s. 63-73
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Instrumenty reklamy i ich wpływ na zachowania konsumentów na rynku soków, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 28, , s. 63-73
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511642, author = "Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Instrumenty reklamy i ich wpływ na zachowania konsumentów na rynku soków", year = 2013, volume = 28, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 63-73, }
Kierunki zmian orientacji rynkowej aptek
Katarzyna Szalonka
s. 77-86
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Szalonka, Kierunki zmian orientacji rynkowej aptek, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 28, , s. 77-86
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511643, author = "Katarzyna Szalonka", title = "Kierunki zmian orientacji rynkowej aptek", year = 2013, volume = 28, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 77-86, }
Marketing bankowy na przykładzie Banku Polskiej Spółdzielczości SA w Warszawie, Oddział w Rzeszowie
Wiesław Szopiński
s. 87-96
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wiesław Szopiński, Marketing bankowy na przykładzie Banku Polskiej Spółdzielczości SA w Warszawie, Oddział w Rzeszowie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 28, , s. 87-96
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511645, author = "Wiesław Szopiński", title = "Marketing bankowy na przykładzie Banku Polskiej Spółdzielczości SA w Warszawie, Oddział w Rzeszowie", year = 2013, volume = 28, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 87-96, }
Kampanie promocyjne o charakterze promocji towarowej na rynku mleka w Polsce
Monika Świątkowska
s. 97-107
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Świątkowska, Kampanie promocyjne o charakterze promocji towarowej na rynku mleka w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 28, , s. 97-107
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511646, author = "Monika Świątkowska", title = "Kampanie promocyjne o charakterze promocji towarowej na rynku mleka w Polsce", year = 2013, volume = 28, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 97-107, }
Innowacje marketingowe i ich wykorzystanie w małych i średnich przedsiębiorstwach
Monika Wojtkiewicz
s. 109-117
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Wojtkiewicz, Innowacje marketingowe i ich wykorzystanie w małych i średnich przedsiębiorstwach, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 28, , s. 109-117
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511647, author = "Monika Wojtkiewicz", title = "Innowacje marketingowe i ich wykorzystanie w małych i średnich przedsiębiorstwach", year = 2013, volume = 28, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 109-117, }
Strategia kreowania marki jednostek samorządu terytorialnego – wybrane zagadnienia
Andrzej Raszkowski
s. 119-127
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Raszkowski, Strategia kreowania marki jednostek samorządu terytorialnego – wybrane zagadnienia , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 28, , s. 119-127
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511649, author = "Andrzej Raszkowski", title = "Strategia kreowania marki jednostek samorządu terytorialnego – wybrane zagadnienia ", year = 2013, volume = 28, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 119-127, }
Wybrane aspekty procesu zakupu dokonywanego w Internecie
Izabela Ostrowska
s. 129-139
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Ostrowska, Wybrane aspekty procesu zakupu dokonywanego w Internecie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 28, , s. 129-139
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511650, author = "Izabela Ostrowska", title = "Wybrane aspekty procesu zakupu dokonywanego w Internecie", year = 2013, volume = 28, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 129-139, }
Badania rynku jako narzędzie doskonalenia oferty firmy szkoleniowej
Anita Proszowska
s. 143-152
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anita Proszowska, Badania rynku jako narzędzie doskonalenia oferty firmy szkoleniowej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 28, , s. 143-152
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511651, author = "Anita Proszowska", title = "Badania rynku jako narzędzie doskonalenia oferty firmy szkoleniowej ", year = 2013, volume = 28, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 143-152, }
Satysfakcja studentów: ocena jakości kształcenia
Adam Rudzewicz
s. 153-161
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Rudzewicz, Satysfakcja studentów: ocena jakości kształcenia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 28, , s. 153-161
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511653, author = "Adam Rudzewicz", title = "Satysfakcja studentów: ocena jakości kształcenia", year = 2013, volume = 28, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 153-161, }
Organizacja fraktalna jako strategia rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa
Maria Majewska
s. 165-174
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Majewska, Organizacja fraktalna jako strategia rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 28, , s. 165-174
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511654, author = "Maria Majewska", title = "Organizacja fraktalna jako strategia rozwoju współczesnego przedsiębiorstwa", year = 2013, volume = 28, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 165-174, }
Szanse i zagrożenia dla polskich przedsiębiorstw handlu detalicznego żywnością wynikające z członkostwa w Unii Europejskiej
Piotr Cyrek
s. 175-187
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Cyrek, Szanse i zagrożenia dla polskich przedsiębiorstw handlu detalicznego żywnością wynikające z członkostwa w Unii Europejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 28, , s. 175-187
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511655, author = "Piotr Cyrek", title = "Szanse i zagrożenia dla polskich przedsiębiorstw handlu detalicznego żywnością wynikające z członkostwa w Unii Europejskiej", year = 2013, volume = 28, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 175-187, }
Co-branding odpowiedzią na zmieniające się otoczenie
Magdalena Grębosz
s. 189-196
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Grębosz, Co-branding odpowiedzią na zmieniające się otoczenie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 28, , s. 189-196
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511657, author = "Magdalena Grębosz", title = "Co-branding odpowiedzią na zmieniające się otoczenie", year = 2013, volume = 28, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 189-196, }
Usługi profesjonalne w organizacjach klastrowych
Magdalena Małachowska
Anna Szwajlik
s. 197-206
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Małachowska, Anna Szwajlik, Usługi profesjonalne w organizacjach klastrowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 28, , s. 197-206
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511658, author = "Magdalena Małachowska, Anna Szwajlik", title = "Usługi profesjonalne w organizacjach klastrowych", year = 2013, volume = 28, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 197-206, }