Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 25
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2014, Tom 35
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Agnieszka Smalec
s. 5
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 5
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512690, author = "Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 5, }
Kierunki zmian działań marketingowych organizacji pozarządowych
Barbara Iwankiewicz-Rak
s. 9-17
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Iwankiewicz-Rak, Kierunki zmian działań marketingowych organizacji pozarządowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 9-17
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512691, author = "Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Kierunki zmian działań marketingowych organizacji pozarządowych", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 9-17, }
Brand of the region in context of socio-economic development in Poland
Rafał Klóska
s. 19-27
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Rafał Klóska, Brand of the region in context of socio-economic development in Poland , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 19-27
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512692, author = "Rafał Klóska", title = "Brand of the region in context of socio-economic development in Poland ", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 19-27, }
Badania nad marką szkoły wyższej
Arkadiusz Kulig
Grażyna Nowaczyk
s. 29-38
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Arkadiusz Kulig, Grażyna Nowaczyk, Badania nad marką szkoły wyższej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 29-38
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512693, author = "Arkadiusz Kulig, Grażyna Nowaczyk", title = "Badania nad marką szkoły wyższej", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 29-38, }
Teoretyczne aspekty konkurencyjności regionu
Jacek Michalak
s. 39-48
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jacek Michalak, Teoretyczne aspekty konkurencyjności regionu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 39-48
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512694, author = "Jacek Michalak", title = "Teoretyczne aspekty konkurencyjności regionu", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 39-48, }
Wizerunek Olsztyna w oczach jego mieszkańców
Mariola Grzybowska-Brzezińska
Adam Rudzewicz
s. 49-60
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Rudzewicz, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Wizerunek Olsztyna w oczach jego mieszkańców, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 49-60
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512695, author = "Adam Rudzewicz, Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Wizerunek Olsztyna w oczach jego mieszkańców", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 49-60, }
Korzystanie z usług przewodnickich w dobie rozwoju nowoczesnych technologii na przykładzie Krakowa
Renata Seweryn
s. 61-73
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Renata Seweryn, Korzystanie z usług przewodnickich w dobie rozwoju nowoczesnych technologii na przykładzie Krakowa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 61-73
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512696, author = "Renata Seweryn", title = "Korzystanie z usług przewodnickich w dobie rozwoju nowoczesnych technologii na przykładzie Krakowa", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 61-73, }
Strategie konkurencyjne wyższych uczelni w Polsce
Urszula Szulczyńska
s. 75-83
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Szulczyńska, Strategie konkurencyjne wyższych uczelni w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 75-83
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512697, author = "Urszula Szulczyńska", title = "Strategie konkurencyjne wyższych uczelni w Polsce", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 75-83, }
Modele marketingowe instytucji badawczych i naukowych
Aleksander Lotko
Marzena Walasik
s. 85-96
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzena Walasik, Aleksander Lotko, Modele marketingowe instytucji badawczych i naukowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 85-96
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512698, author = "Marzena Walasik, Aleksander Lotko", title = "Modele marketingowe instytucji badawczych i naukowych", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 85-96, }
Samorząd gospodarczy jako partner samorządu terytorialnego w rozwoju gospodarki lokalnej i regionalnej
Katarzyna Walkowiak
s. 97-108
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Walkowiak, Samorząd gospodarczy jako partner samorządu terytorialnego w rozwoju gospodarki lokalnej i regionalnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 97-108
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512699, author = "Katarzyna Walkowiak", title = "Samorząd gospodarczy jako partner samorządu terytorialnego w rozwoju gospodarki lokalnej i regionalnej", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 97-108, }
Wsparcie rozwoju lokalnego przez działania marketingowe władz samorządowych
Marzena Wanagos
s. 109-117
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzena Wanagos, Wsparcie rozwoju lokalnego przez działania marketingowe władz samorządowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 109-117
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512700, author = "Marzena Wanagos", title = "Wsparcie rozwoju lokalnego przez działania marketingowe władz samorządowych", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 109-117, }
Event jako szczególny instrument marketingu miejsc na przykładzie Lublina
Joanna Wyrwisz
s. 119-127
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wyrwisz, Event jako szczególny instrument marketingu miejsc na przykładzie Lublina, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 119-127
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512701, author = "Joanna Wyrwisz", title = "Event jako szczególny instrument marketingu miejsc na przykładzie Lublina", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 119-127, }
Wykorzystanie wizerunku znanych osób w promocji miasta na przykładzie Jeleniej Góry
Piotr Zawadzki
s. 129-140
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Zawadzki, Wykorzystanie wizerunku znanych osób w promocji miasta na przykładzie Jeleniej Góry, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 129-140
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512702, author = "Piotr Zawadzki", title = "Wykorzystanie wizerunku znanych osób w promocji miasta na przykładzie Jeleniej Góry", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 129-140, }
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (CSR) – mit czy rzeczywistość?
Barbara Kos
s. 143-157
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Kos, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (CSR) – mit czy rzeczywistość?, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 143-157
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512703, author = "Barbara Kos", title = "Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (CSR) – mit czy rzeczywistość?", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 143-157, }
CSR szansą dla osób niepełnosprawnych
Magdalena Maciaszczyk
s. 159-167
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Maciaszczyk, CSR szansą dla osób niepełnosprawnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 159-167
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512704, author = "Magdalena Maciaszczyk", title = "CSR szansą dla osób niepełnosprawnych", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 159-167, }
Determinanty rozwoju zrównoważonej konsumpcji w Polsce – wybrane zagadnienia
Krystyna Mazurek-Łopacińska
Magdalena Sobocińska
s. 169-179
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Determinanty rozwoju zrównoważonej konsumpcji w Polsce – wybrane zagadnienia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 169-179
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512705, author = "Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Determinanty rozwoju zrównoważonej konsumpcji w Polsce – wybrane zagadnienia", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 169-179, }
Prowokacja czy społeczna odpowiedzialność? : trendy w reklamie XXI wieku na przykładzie branży mody
Robert Nowacki
s. 181-197
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Robert Nowacki, Prowokacja czy społeczna odpowiedzialność? : trendy w reklamie XXI wieku na przykładzie branży mody, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 181-197
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512706, author = "Robert Nowacki", title = "Prowokacja czy społeczna odpowiedzialność? : trendy w reklamie XXI wieku na przykładzie branży mody", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 181-197, }
Komunikacja z rynkiem docelowym w ramach marketingu zrównoważonego
Iwona Wilk
s. 199-207
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Wilk, Komunikacja z rynkiem docelowym w ramach marketingu zrównoważonego , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 199-207
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512707, author = "Iwona Wilk", title = "Komunikacja z rynkiem docelowym w ramach marketingu zrównoważonego ", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 199-207, }
Typologia konsumentów na rynku produktów ekologicznych
Lucyna Witek
s. 209-217
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Lucyna Witek, Typologia konsumentów na rynku produktów ekologicznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 209-217
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512708, author = "Lucyna Witek", title = "Typologia konsumentów na rynku produktów ekologicznych", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 209-217, }
Koncepcja zrównoważonego rozwoju jako determinanta przeobrażeń marketingu
Sabina Zaremba-Warnke
s. 219-227
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sabina Zaremba-Warnke, Koncepcja zrównoważonego rozwoju jako determinanta przeobrażeń marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 219-227
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512709, author = "Sabina Zaremba-Warnke", title = "Koncepcja zrównoważonego rozwoju jako determinanta przeobrażeń marketingu", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 219-227, }
Postrzeganie autentyczności jako determinanta zachowań konsumentów na rynku regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych
Paweł Bryła
s. 231-239
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Bryła, Postrzeganie autentyczności jako determinanta zachowań konsumentów na rynku regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 231-239
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512710, author = "Paweł Bryła", title = "Postrzeganie autentyczności jako determinanta zachowań konsumentów na rynku regionalnych i ekologicznych produktów żywnościowych", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 231-239, }
Związek kraju pochodzenia marki z wybranymi aspektami jej postrzegania
Marcin Gąsior
s. 241-252
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Gąsior, Związek kraju pochodzenia marki z wybranymi aspektami jej postrzegania, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 241-252
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512711, author = "Marcin Gąsior", title = "Związek kraju pochodzenia marki z wybranymi aspektami jej postrzegania", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 241-252, }
Jarmarki jako forma promocji produktów tradycyjnych
Agnieszka Smalec
s. 253-266
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Smalec, Jarmarki jako forma promocji produktów tradycyjnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 253-266
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512712, author = "Agnieszka Smalec", title = "Jarmarki jako forma promocji produktów tradycyjnych", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 253-266, }
The consumer ethnocentrism diagnosis of Poles, Slovakians and Romanians with the use of the CETSCALE method
Andrzej Szromnik
s. 267-279
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Szromnik, The consumer ethnocentrism diagnosis of Poles, Slovakians and Romanians with the use of the CETSCALE method, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 267-279
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512713, author = "Andrzej Szromnik", title = "The consumer ethnocentrism diagnosis of Poles, Slovakians and Romanians with the use of the CETSCALE method", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 267-279, }
The effect of the product’s country-of-origin and Polish, Ukrainian and Romanian consumers’ purchasing decisions
Elżbieta Wolanin-Jarosz
s. 281-294
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Elżbieta Wolanin-Jarosz, The effect of the product’s country-of-origin and Polish, Ukrainian and Romanian consumers’ purchasing decisions, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 35, , s. 281-294
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512714, author = "Elżbieta Wolanin-Jarosz", title = "The effect of the product’s country-of-origin and Polish, Ukrainian and Romanian consumers’ purchasing decisions", year = 2014, volume = 35, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 281-294, }