Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 21
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2011, Tom 18
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Grażyna Rosa
s. 5
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 18, , s. 5
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508038, author = "Grażyna Rosa", title = "Wstęp", year = 2011, volume = 18, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 5, }
Finansowanie amerykańskiego small businessu w dobie kryzysu finansowego
Robert Rumiński
s. 9-16
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Robert Rumiński, Finansowanie amerykańskiego small businessu w dobie kryzysu finansowego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 18, , s. 9-16
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508039, author = "Robert Rumiński", title = "Finansowanie amerykańskiego small businessu w dobie kryzysu finansowego", year = 2011, volume = 18, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 9-16, }
Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w sferze handlu w Polsce w okresie spowolnienia gospodarczego
Urszula Kłosiewicz-Górecka
s. 17-29
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w sferze handlu w Polsce w okresie spowolnienia gospodarczego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 18, , s. 17-29
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508040, author = "Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Bezpośrednie inwestycje zagraniczne w sferze handlu w Polsce w okresie spowolnienia gospodarczego", year = 2011, volume = 18, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 17-29, }
Tendencje akceptacji zmian cen w międzynarodowych kolejowych przewozach pasażerskich
Daria Mendyk
Józef Perenc
s. 31-40
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Józef Perenc, Daria Mendyk, Tendencje akceptacji zmian cen w międzynarodowych kolejowych przewozach pasażerskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 18, , s. 31-40
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508041, author = "Józef Perenc, Daria Mendyk", title = "Tendencje akceptacji zmian cen w międzynarodowych kolejowych przewozach pasażerskich", year = 2011, volume = 18, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 31-40, }
Zastosowanie skali SIMALTO do kształtowania cech produktu na przykładzie pracy dziekanatu
Dariusz Dąbrowski
s. 43-52
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Dąbrowski, Zastosowanie skali SIMALTO do kształtowania cech produktu na przykładzie pracy dziekanatu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 18, , s. 43-52
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508042, author = "Dariusz Dąbrowski", title = "Zastosowanie skali SIMALTO do kształtowania cech produktu na przykładzie pracy dziekanatu", year = 2011, volume = 18, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 43-52, }
Etyczne aspekty badań marketingowych – perspektywa firmy badawczej
Hanna Hall
s. 53-61
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Hanna Hall, Etyczne aspekty badań marketingowych – perspektywa firmy badawczej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 18, , s. 53-61
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508043, author = "Hanna Hall", title = "Etyczne aspekty badań marketingowych – perspektywa firmy badawczej ", year = 2011, volume = 18, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 53-61, }
Zarządzanie komunikacją organizacji w obszarze social media
Monika Kaczmarek-Śliwińska
s. 63-74
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Kaczmarek-Śliwińska, Zarządzanie komunikacją organizacji w obszarze social media, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 18, , s. 63-74
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508044, author = "Monika Kaczmarek-Śliwińska", title = "Zarządzanie komunikacją organizacji w obszarze social media", year = 2011, volume = 18, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 63-74, }
Rola marketingu w rozwoju usług kulturalnych
Krystyna Mazurek-Łopacińska
Magdalena Sobocińska
s. 75-85
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Rola marketingu w rozwoju usług kulturalnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 18, , s. 75-85
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508045, author = "Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Rola marketingu w rozwoju usług kulturalnych", year = 2011, volume = 18, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 75-85, }
Analiza wartości reputacji oraz mocy marki na podstawie rankingu marek polskich
Grażyna Rosa
s. 87-99
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Analiza wartości reputacji oraz mocy marki na podstawie rankingu marek polskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 18, , s. 87-99
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508046, author = "Grażyna Rosa", title = "Analiza wartości reputacji oraz mocy marki na podstawie rankingu marek polskich", year = 2011, volume = 18, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 87-99, }
Sponsoring w polskim sporcie eksponowany w telewizji
Tomasz Sondej
s. 101-108
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Sondej, Sponsoring w polskim sporcie eksponowany w telewizji , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 18, , s. 101-108
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508047, author = "Tomasz Sondej", title = "Sponsoring w polskim sporcie eksponowany w telewizji ", year = 2011, volume = 18, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 101-108, }
Specyfika systemu Timeshare oraz ocena jego oferty w RCI
Marzena Wanagos
s. 109-119
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzena Wanagos, Specyfika systemu Timeshare oraz ocena jego oferty w RCI , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 18, , s. 109-119
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508048, author = "Marzena Wanagos", title = "Specyfika systemu Timeshare oraz ocena jego oferty w RCI ", year = 2011, volume = 18, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 109-119, }
Znaczenie czynnika ludzkiego w usługach – spojrzenie z perspektywy kryzysu
Anna Dąbrowska
s. 123-135
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Dąbrowska, Znaczenie czynnika ludzkiego w usługach – spojrzenie z perspektywy kryzysu , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 18, , s. 123-135
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508049, author = "Anna Dąbrowska", title = "Znaczenie czynnika ludzkiego w usługach – spojrzenie z perspektywy kryzysu ", year = 2011, volume = 18, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 123-135, }
Relacje usługodawca–usługobiorca na rynku usług hotelarskich
Edyta Gołąb-Andrzejak
s. 137-145
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Edyta Gołąb-Andrzejak, Relacje usługodawca–usługobiorca na rynku usług hotelarskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 18, , s. 137-145
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508050, author = "Edyta Gołąb-Andrzejak", title = "Relacje usługodawca–usługobiorca na rynku usług hotelarskich", year = 2011, volume = 18, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 137-145, }
Możliwości wykorzystania badań marketingowych w marketingu relacji
Izabela Ostrowska
s. 147-156
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Ostrowska, Możliwości wykorzystania badań marketingowych w marketingu relacji , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 18, , s. 147-156
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508051, author = "Izabela Ostrowska", title = "Możliwości wykorzystania badań marketingowych w marketingu relacji ", year = 2011, volume = 18, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 147-156, }
Relacje uczelni z rynkiem pracy z perspektywy absolwentów
Anna Krajewska-Smardz
Mirosława Pluta-Olearnik
s. 157-171
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosława Pluta-Olearnik, Anna Krajewska-Smardz, Relacje uczelni z rynkiem pracy z perspektywy absolwentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 18, , s. 157-171
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508052, author = "Mirosława Pluta-Olearnik, Anna Krajewska-Smardz", title = "Relacje uczelni z rynkiem pracy z perspektywy absolwentów", year = 2011, volume = 18, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 157-171, }
Struktura alokacji zasobów w kształtowaniu wartości dla klienta – podejście środków-celów
Adam Sagan
s. 173-186
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Sagan, Struktura alokacji zasobów w kształtowaniu wartości dla klienta – podejście środków-celów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 18, , s. 173-186
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508053, author = "Adam Sagan", title = "Struktura alokacji zasobów w kształtowaniu wartości dla klienta – podejście środków-celów", year = 2011, volume = 18, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 173-186, }
Kultura organizacyjna w tworzeniu przewagi konkurencyjnej firm handlowych: podejście pozycyjne
Grażyna Śmigielska
s. 187-197
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Śmigielska, Kultura organizacyjna w tworzeniu przewagi konkurencyjnej firm handlowych: podejście pozycyjne , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 18, , s. 187-197
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508054, author = "Grażyna Śmigielska", title = "Kultura organizacyjna w tworzeniu przewagi konkurencyjnej firm handlowych: podejście pozycyjne ", year = 2011, volume = 18, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 187-197, }
Orientacja marketingowa organizacji pozarządowych – główne cechy
Barbara Iwankiewicz-Rak
s. 201-214
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Iwankiewicz-Rak, Orientacja marketingowa organizacji pozarządowych – główne cechy , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 18, , s. 201-214
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508055, author = "Barbara Iwankiewicz-Rak", title = "Orientacja marketingowa organizacji pozarządowych – główne cechy ", year = 2011, volume = 18, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 201-214, }
Znaczenie Internetu w komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego
Agnieszka Smalec
s. 215-227
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Smalec, Znaczenie Internetu w komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 18, , s. 215-227
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508056, author = "Agnieszka Smalec", title = "Znaczenie Internetu w komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego", year = 2011, volume = 18, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 215-227, }
Możliwości wykorzystania koncepcji governance w zarządzaniu publicznym
Wawrzyniec Rudolf
s. 229-241
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wawrzyniec Rudolf, Możliwości wykorzystania koncepcji governance w zarządzaniu publicznym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 18, , s. 229-241
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508057, author = "Wawrzyniec Rudolf", title = "Możliwości wykorzystania koncepcji governance w zarządzaniu publicznym", year = 2011, volume = 18, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 229-241, }
Modelowe odwzorowanie strategicznych zachowań gmin w zmiennych warunkach otoczenia
Magdalena Zioło
s. 243-254
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Zioło, Modelowe odwzorowanie strategicznych zachowań gmin w zmiennych warunkach otoczenia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 18, , s. 243-254
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508058, author = "Magdalena Zioło", title = "Modelowe odwzorowanie strategicznych zachowań gmin w zmiennych warunkach otoczenia", year = 2011, volume = 18, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 243-254, }