Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 40
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2013, Tom 30
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Agnieszka Smalec
s. 7
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 7
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511718, author = "Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 7, }
Współpraca administracji publicznej, nauki i biznesu dotycząca kreowania wizerunku regionu jako środowiska proinnowacyjnego – aspekty marketingowe
Mirella Barańska-Fischer
s. 11-26
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirella Barańska-Fischer, Współpraca administracji publicznej, nauki i biznesu dotycząca kreowania wizerunku regionu jako środowiska proinnowacyjnego – aspekty marketingowe , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 11-26
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511719, author = "Mirella Barańska-Fischer", title = "Współpraca administracji publicznej, nauki i biznesu dotycząca kreowania wizerunku regionu jako środowiska proinnowacyjnego – aspekty marketingowe ", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 11-26, }
Rola strategii rozwoju w procesie zarządzania konkurencyjnością klastra
Bogusław Bembenek
s. 27-46
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogusław Bembenek, Rola strategii rozwoju w procesie zarządzania konkurencyjnością klastra , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 27-46
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511720, author = "Bogusław Bembenek", title = "Rola strategii rozwoju w procesie zarządzania konkurencyjnością klastra ", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 27-46, }
Wpływ instrumentów marketingu ekologicznego na zachowania konsumentów na rynku produktów spożywczych
Mariola Grzybowska-Brzezińska
s. 47-58
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Wpływ instrumentów marketingu ekologicznego na zachowania konsumentów na rynku produktów spożywczych , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 47-58
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511721, author = "Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Wpływ instrumentów marketingu ekologicznego na zachowania konsumentów na rynku produktów spożywczych ", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 47-58, }
Promocja instytucji kultury na przykładzie muzeów etnograficznych na wolnym powietrzu
Ewa Kasperska
s. 59-74
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Kasperska, Promocja instytucji kultury na przykładzie muzeów etnograficznych na wolnym powietrzu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 59-74
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511722, author = "Ewa Kasperska", title = "Promocja instytucji kultury na przykładzie muzeów etnograficznych na wolnym powietrzu", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 59-74, }
Gospodarka regionalna oparta na wiedzy i innowacjach
Rafał Klóska
s. 75-84
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Rafał Klóska, Gospodarka regionalna oparta na wiedzy i innowacjach, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 75-84
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511723, author = "Rafał Klóska", title = "Gospodarka regionalna oparta na wiedzy i innowacjach", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 75-84, }
Przemysł kreatywny jako element marketingu terytorialnego
Sławomir Kotylak
s. 85-98
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sławomir Kotylak, Przemysł kreatywny jako element marketingu terytorialnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 85-98
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511724, author = "Sławomir Kotylak", title = "Przemysł kreatywny jako element marketingu terytorialnego", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 85-98, }
Wykorzystanie modeli ścieżkowych do wyznaczania indeksów atrakcyjności obszarów terytorialnych
Łukasz Skowron
s. 99-115
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Łukasz Skowron, Wykorzystanie modeli ścieżkowych do wyznaczania indeksów atrakcyjności obszarów terytorialnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 99-115
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511725, author = "Łukasz Skowron", title = "Wykorzystanie modeli ścieżkowych do wyznaczania indeksów atrakcyjności obszarów terytorialnych", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 99-115, }
Nowoczesne technologie w zarządzaniu jako odpowiedź uczelni wyższych na rynkowe potrzeby sektora mikro i małych przedsiębiorstw
Rafał Szymański
s. 117-126
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Rafał Szymański, Nowoczesne technologie w zarządzaniu jako odpowiedź uczelni wyższych na rynkowe potrzeby sektora mikro i małych przedsiębiorstw , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 117-126
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511726, author = "Rafał Szymański", title = "Nowoczesne technologie w zarządzaniu jako odpowiedź uczelni wyższych na rynkowe potrzeby sektora mikro i małych przedsiębiorstw ", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 117-126, }
Aktywność marketingowa lokalnych organizacji turystycznych na przykładzie województwa pomorskiego
Marzena Wanagos
s. 127-140
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marzena Wanagos, Aktywność marketingowa lokalnych organizacji turystycznych na przykładzie województwa pomorskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 127-140
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511727, author = "Marzena Wanagos", title = "Aktywność marketingowa lokalnych organizacji turystycznych na przykładzie województwa pomorskiego", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 127-140, }
Bariery w prowadzeniu działalności promocyjnej przez samorządy gmin województw Polski wschodniej
Mirosław Zalech
s. 141-153
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosław Zalech, Bariery w prowadzeniu działalności promocyjnej przez samorządy gmin województw Polski wschodniej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 141-153
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511728, author = "Mirosław Zalech", title = "Bariery w prowadzeniu działalności promocyjnej przez samorządy gmin województw Polski wschodniej ", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 141-153, }
Orientacja marketingowa urzędu administracji publicznej na przykładzie Urzędu Transportu Kolejowego
Mirosław Antonowicz
Jakub Majewski
s. 157-171
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosław Antonowicz, Jakub Majewski, Orientacja marketingowa urzędu administracji publicznej na przykładzie Urzędu Transportu Kolejowego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 157-171
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511729, author = "Mirosław Antonowicz, Jakub Majewski", title = "Orientacja marketingowa urzędu administracji publicznej na przykładzie Urzędu Transportu Kolejowego", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 157-171, }
Znaczenie odwołań do tradycji w marketingu żywności
Paweł Bryła
s. 173-188
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Bryła, Znaczenie odwołań do tradycji w marketingu żywności , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 173-188
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511730, author = "Paweł Bryła", title = "Znaczenie odwołań do tradycji w marketingu żywności ", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 173-188, }
Wybrane miasta Pomorza Zachodniego w aspekcie zarządzania marką jednostek samorządu terytorialnego
Wojciech Drożdż
s. 189-198
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wojciech Drożdż, Wybrane miasta Pomorza Zachodniego w aspekcie zarządzania marką jednostek samorządu terytorialnego , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 189-198
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511731, author = "Wojciech Drożdż", title = "Wybrane miasta Pomorza Zachodniego w aspekcie zarządzania marką jednostek samorządu terytorialnego ", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 189-198, }
Rola marketingu w kształtowaniu kapitału społecznego Polaków
Krystyna Mazurek-Łopacińska
Magdalena Sobocińska
s. 199-212
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Rola marketingu w kształtowaniu kapitału społecznego Polaków, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 199-212
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511732, author = "Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Rola marketingu w kształtowaniu kapitału społecznego Polaków", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 199-212, }
Kierunki aplikacji dwuwymiarowych kodów matrycowych w działaniach jednostek samorządu terytorialnego
Joanna Nogieć
s. 213-223
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Nogieć, Kierunki aplikacji dwuwymiarowych kodów matrycowych w działaniach jednostek samorządu terytorialnego , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 213-223
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511734, author = "Joanna Nogieć", title = "Kierunki aplikacji dwuwymiarowych kodów matrycowych w działaniach jednostek samorządu terytorialnego ", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 213-223, }
Marketing miejsc w kontekście wzmacniania i kształtowania tożsamości terytorialnej
Andrzej Raszkowski
s. 225-234
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Raszkowski, Marketing miejsc w kontekście wzmacniania i kształtowania tożsamości terytorialnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 225-234
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511735, author = "Andrzej Raszkowski", title = "Marketing miejsc w kontekście wzmacniania i kształtowania tożsamości terytorialnej", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 225-234, }
Marketing w sieci organizacyjnej na przykładzie klastra Doliny Ekologicznej śywności
Stanisław Skowron
s. 235-248
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Skowron, Marketing w sieci organizacyjnej na przykładzie klastra Doliny Ekologicznej śywności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 235-248
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511737, author = "Stanisław Skowron", title = "Marketing w sieci organizacyjnej na przykładzie klastra Doliny Ekologicznej śywności", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 235-248, }
Marketing w instytucjach pomocy społecznej
Daminika Socha
s. 249-259
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daminika Socha, Marketing w instytucjach pomocy społecznej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 249-259
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511738, author = "Daminika Socha", title = "Marketing w instytucjach pomocy społecznej", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 249-259, }
Jakość jako narzędzie kształtowania produktu usługowego kwater wiejskich
Daniel Szostak
s. 261-271
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daniel Szostak, Jakość jako narzędzie kształtowania produktu usługowego kwater wiejskich , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 261-271
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511739, author = "Daniel Szostak", title = "Jakość jako narzędzie kształtowania produktu usługowego kwater wiejskich ", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 261-271, }
Aktywność marketingowa przedsiębiorstw w warunkach zrównoważonego rozwoju
Iwona Wilk
s. 273-287
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Wilk, Aktywność marketingowa przedsiębiorstw w warunkach zrównoważonego rozwoju , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 273-287
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511740, author = "Iwona Wilk", title = "Aktywność marketingowa przedsiębiorstw w warunkach zrównoważonego rozwoju ", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 273-287, }
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw we współpracy z organizacjami pozarządowymi
Agnieszka Zielińska
s. 289-301
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Zielińska, Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw we współpracy z organizacjami pozarządowymi, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 289-301
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511742, author = "Agnieszka Zielińska", title = "Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw we współpracy z organizacjami pozarządowymi", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 289-301, }
Znaczenie produktów lokalnych w różnicowaniu oferty turystycznej regionu
Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz
s. 305-313
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz, Znaczenie produktów lokalnych w różnicowaniu oferty turystycznej regionu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 305-313
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511743, author = "Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz", title = "Znaczenie produktów lokalnych w różnicowaniu oferty turystycznej regionu", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 305-313, }
Znaczenie działań promocyjnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast
Włodzimierz Deluga
s. 315-330
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Włodzimierz Deluga, Znaczenie działań promocyjnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 315-330
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511744, author = "Włodzimierz Deluga", title = "Znaczenie działań promocyjnych w kreowaniu wizerunku wybranych miast ", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 315-330, }
Ocena działalności promocyjnej Kołobrzegu w 2012 roku
Ewa Dłubakowska-Puzio
s. 331-340
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Dłubakowska-Puzio, Ocena działalności promocyjnej Kołobrzegu w 2012 roku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 331-340
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511745, author = "Ewa Dłubakowska-Puzio", title = "Ocena działalności promocyjnej Kołobrzegu w 2012 roku", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 331-340, }
Region Morza Bałtyckiego jako marka na rynku globalnym
Marek Grzybowski
s. 341-357
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Grzybowski, Region Morza Bałtyckiego jako marka na rynku globalnym , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 341-357
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511746, author = "Marek Grzybowski", title = "Region Morza Bałtyckiego jako marka na rynku globalnym ", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 341-357, }
Wewnętrzne public relations jako determinanta klimatu organizacyjnego na przykładzie organizacji publicznych
Paweł Kocoń
s. 359-368
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Kocoń, Wewnętrzne public relations jako determinanta klimatu organizacyjnego na przykładzie organizacji publicznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 359-368
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511747, author = "Paweł Kocoń", title = "Wewnętrzne public relations jako determinanta klimatu organizacyjnego na przykładzie organizacji publicznych", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 359-368, }
Image of public administration and its changes
Aleksandra Perchla-Włosik
s. 369-381
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Aleksandra Perchla-Włosik, Image of public administration and its changes, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 369-381
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511748, author = "Aleksandra Perchla-Włosik", title = "Image of public administration and its changes", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 369-381, }
Produkt regionalny w promocji miasta
Adam Rudzewicz
s. 383-392
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Rudzewicz, Produkt regionalny w promocji miasta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 383-392
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511749, author = "Adam Rudzewicz", title = "Produkt regionalny w promocji miasta", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 383-392, }
Social media as a promotion tool of polish universities
Anna Scheibe
s. 393-403
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Scheibe, Social media as a promotion tool of polish universities, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 393-403
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511750, author = "Anna Scheibe", title = "Social media as a promotion tool of polish universities", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 393-403, }
E-administration as a mean of communication between government bodies and their environment
Agnieszka Smalec
s. 405-417
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Smalec, E-administration as a mean of communication between government bodies and their environment, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 405-417
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511752, author = "Agnieszka Smalec", title = "E-administration as a mean of communication between government bodies and their environment", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 405-417, }
Strategia public relations w gminie
Joanna Wiażewicz
s. 419-433
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wiażewicz, Strategia public relations w gminie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 419-433
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511753, author = "Joanna Wiażewicz", title = "Strategia public relations w gminie", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 419-433, }
Promocja regionu turystycznego na przykładzie kampanii "Tajemniczy Dolny Śląsk"
Piotr Zawadzki
s. 435-447
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Zawadzki, Promocja regionu turystycznego na przykładzie kampanii "Tajemniczy Dolny Śląsk", Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 435-447
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511754, author = "Piotr Zawadzki", title = "Promocja regionu turystycznego na przykładzie kampanii "Tajemniczy Dolny Śląsk"", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 435-447, }
Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich
Sebastian Brańka
s. 451-464
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sebastian Brańka, Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 451-464
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511755, author = "Sebastian Brańka", title = "Postrzegana atrakcyjność Krakowa wśród odwiedzających turystów na tle wybranych miast europejskich", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 451-464, }
Studenci – lokalni patrioci czy obywatele świata? : znaczenie poczucia przynależności studentów do miejsca studiowania w kontekście kształtowania wizerunku ośrodka akademickiego
Marcin Gębarowski
s. 465-474
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Gębarowski, Studenci – lokalni patrioci czy obywatele świata? : znaczenie poczucia przynależności studentów do miejsca studiowania w kontekście kształtowania wizerunku ośrodka akademickiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 465-474
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511756, author = "Marcin Gębarowski", title = "Studenci – lokalni patrioci czy obywatele świata? : znaczenie poczucia przynależności studentów do miejsca studiowania w kontekście kształtowania wizerunku ośrodka akademickiego", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 465-474, }
Политические технологии и их применение
Александр Гугнин
Гугнина Гугнина
s. 475-490
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Александр Гугнин, Гугнина Гугнина, Политические технологии и их применение , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 475-490
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511757, author = "Александр Гугнин, Гугнина Гугнина", title = "Политические технологии и их применение ", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 475-490, }
Rankingi uczelni jako przedmiot opinii ich interesariuszy oraz źródło informacji dla kandydatów na studia
Hanna Hall
s. 491-503
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Hanna Hall, Rankingi uczelni jako przedmiot opinii ich interesariuszy oraz źródło informacji dla kandydatów na studia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 491-503
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511758, author = "Hanna Hall", title = "Rankingi uczelni jako przedmiot opinii ich interesariuszy oraz źródło informacji dla kandydatów na studia", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 491-503, }
Koszty promocji w kampaniach wyborczych
Piotr Lenik
s. 505-514
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Lenik, Koszty promocji w kampaniach wyborczych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 505-514
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511759, author = "Piotr Lenik", title = "Koszty promocji w kampaniach wyborczych", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 505-514, }
Rola lokalnych społeczności w kształtowaniu zadowolenia i lojalności turystów na przykładzie Krakowa
Renata Seweryn
s. 515-530
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Renata Seweryn, Rola lokalnych społeczności w kształtowaniu zadowolenia i lojalności turystów na przykładzie Krakowa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 515-530
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511760, author = "Renata Seweryn", title = "Rola lokalnych społeczności w kształtowaniu zadowolenia i lojalności turystów na przykładzie Krakowa", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 515-530, }
Warunki adaptacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w gminach na przykładzie wybranych gmin województwa pomorskiego
Edyta Spodarczyk
s. 531-540
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Edyta Spodarczyk, Warunki adaptacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w gminach na przykładzie wybranych gmin województwa pomorskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 30, , s. 531-540
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511761, author = "Edyta Spodarczyk", title = "Warunki adaptacji koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu w gminach na przykładzie wybranych gmin województwa pomorskiego", year = 2013, volume = 30, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 531-540, }