Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 38
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2012, Tom 26
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Grażyna Rosa
Agnieszka Smalec
s. 7
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 7
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510519, author = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 7, }
Różnice kulturowe w polskich i czeskich reklamach prasowych w pismach kobiecych
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka
s. 11-23
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, Różnice kulturowe w polskich i czeskich reklamach prasowych w pismach kobiecych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 11-23
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510520, author = "Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka", title = "Różnice kulturowe w polskich i czeskich reklamach prasowych w pismach kobiecych", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 11-23, }
Marketing zapachowy w praktyce
Włodzimierz Deluga
s. 25-42
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Włodzimierz Deluga, Marketing zapachowy w praktyce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 25-42
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510521, author = "Włodzimierz Deluga", title = "Marketing zapachowy w praktyce", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 25-42, }
Analiza działań komunikacyjnych Sił Zbrojnych Rzeczpospolitej Polskiej w kontekście teorii public relations i marketingu
Paweł Kocoń
s. 43-53
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Kocoń, Analiza działań komunikacyjnych Sił Zbrojnych Rzeczpospolitej Polskiej w kontekście teorii public relations i marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 43-53
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510522, author = "Paweł Kocoń", title = "Analiza działań komunikacyjnych Sił Zbrojnych Rzeczpospolitej Polskiej w kontekście teorii public relations i marketingu", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 43-53, }
Innowacyjność działań reklamowych - przejawy i skutki
Robert Nowacki
s. 55-70
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Robert Nowacki, Innowacyjność działań reklamowych - przejawy i skutki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 55-70
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510523, author = "Robert Nowacki", title = "Innowacyjność działań reklamowych - przejawy i skutki", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 55-70, }
Działania promocyjne realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne - wyniki badania
Joanna Petrykowska
s. 71-82
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Petrykowska, Działania promocyjne realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne - wyniki badania, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 71-82
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510524, author = "Joanna Petrykowska", title = "Działania promocyjne realizowane przez przedsiębiorstwa produkcyjne - wyniki badania", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 71-82, }
Personalizacja procesu komunikacji w ramach działań CRM - możliwości i ograniczenia
Anetta Pukas
s. 83-94
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anetta Pukas, Personalizacja procesu komunikacji w ramach działań CRM - możliwości i ograniczenia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 83-94
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510525, author = "Anetta Pukas", title = "Personalizacja procesu komunikacji w ramach działań CRM - możliwości i ograniczenia", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 83-94, }
Visual merchandising jako efektywny sposób przyciągania klientów
Ewa Jakubiuk
Stanisław Skowron
s. 95-107
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Skowron, Ewa Jakubiuk, Visual merchandising jako efektywny sposób przyciągania klientów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 95-107
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510526, author = "Stanisław Skowron, Ewa Jakubiuk", title = "Visual merchandising jako efektywny sposób przyciągania klientów", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 95-107, }
Aromamarketing w kształtowaniu wizerunku marki - wybrane przykłady
Beata Tarczydło
s. 109-121
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Tarczydło, Aromamarketing w kształtowaniu wizerunku marki - wybrane przykłady, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 109-121
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510527, author = "Beata Tarczydło", title = "Aromamarketing w kształtowaniu wizerunku marki - wybrane przykłady", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 109-121, }
Marketing partyzancki - mocne i słabe strony w komunikacji marketingowej organizacji
Joanna Wyrwisz
s. 123-132
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wyrwisz, Marketing partyzancki - mocne i słabe strony w komunikacji marketingowej organizacji, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 123-132
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510528, author = "Joanna Wyrwisz", title = "Marketing partyzancki - mocne i słabe strony w komunikacji marketingowej organizacji", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 123-132, }
Komunikacja marketingowa a wybrane narzędzia marketingu mobilnego
Magdalena Brzozowska-Woś
s. 135-146
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Brzozowska-Woś, Komunikacja marketingowa a wybrane narzędzia marketingu mobilnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 135-146
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510529, author = "Magdalena Brzozowska-Woś", title = "Komunikacja marketingowa a wybrane narzędzia marketingu mobilnego", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 135-146, }
Social media marketing as the new paradigm in the development of innovative tools of communication with costumers
Antonio Castillo Esparcia
Emilia Smolak-Lazano
s. 147-161
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Antonio Castillo Esparcia, Emilia Smolak-Lazano, Social media marketing as the new paradigm in the development of innovative tools of communication with costumers, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 147-161
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510530, author = "Antonio Castillo Esparcia, Emilia Smolak-Lazano", title = "Social media marketing as the new paradigm in the development of innovative tools of communication with costumers", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 147-161, }
Commercial blogs as an information activity area
Agnieszka Dejnaka
s. 163-173
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Dejnaka, Commercial blogs as an information activity area, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 163-173
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510531, author = "Agnieszka Dejnaka", title = "Commercial blogs as an information activity area", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 163-173, }
Social media marketing w marketingu XXI wieku
Anna Drab-Kurowska
s. 175-186
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Drab-Kurowska, Social media marketing w marketingu XXI wieku, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 175-186
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510532, author = "Anna Drab-Kurowska", title = "Social media marketing w marketingu XXI wieku", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 175-186, }
Marketing doświadczeń w Internecie na przykładzie gier reklamowych
Katarzyna Dziewanowska
Agnieszka Kacprzak-Choińska
s. 187-198
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak-Choińska, Marketing doświadczeń w Internecie na przykładzie gier reklamowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 187-198
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510533, author = "Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak-Choińska", title = "Marketing doświadczeń w Internecie na przykładzie gier reklamowych", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 187-198, }
Advergaming i grywalizacja jako trend i szansa dla marketingu
Beata Gotwald
Bogdan Gregor
s. 199-211
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogdan Gregor, Beata Gotwald, Advergaming i grywalizacja jako trend i szansa dla marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 199-211
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510534, author = "Bogdan Gregor, Beata Gotwald", title = "Advergaming i grywalizacja jako trend i szansa dla marketingu", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 199-211, }
Mobile marketing w procesie decyzyjnym konsumenta
Dominika Kaczorowska-Spychalska
s. 213-227
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dominika Kaczorowska-Spychalska, Mobile marketing w procesie decyzyjnym konsumenta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 213-227
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510535, author = "Dominika Kaczorowska-Spychalska", title = "Mobile marketing w procesie decyzyjnym konsumenta", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 213-227, }
Gry komputerowe i wideo jako forma rozrywki młodych konsumentów i medium komunikacji marketingowej
Katarzyna Pawlak-Kołodziejska
s. 229-242
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Pawlak-Kołodziejska, Gry komputerowe i wideo jako forma rozrywki młodych konsumentów i medium komunikacji marketingowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 229-242
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510536, author = "Katarzyna Pawlak-Kołodziejska", title = "Gry komputerowe i wideo jako forma rozrywki młodych konsumentów i medium komunikacji marketingowej", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 229-242, }
Nowomowa komputerowa wśród młodych konsumentów
Paweł de Pourbaix
s. 243-253
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł de Pourbaix, Nowomowa komputerowa wśród młodych konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 243-253
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510537, author = "Paweł de Pourbaix", title = "Nowomowa komputerowa wśród młodych konsumentów", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 243-253, }
Social media w komunikacji marketingowej podmiotów rynkowych
Agnieszka Smalec
s. 255-264
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Smalec, Social media w komunikacji marketingowej podmiotów rynkowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 255-264
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510538, author = "Agnieszka Smalec", title = "Social media w komunikacji marketingowej podmiotów rynkowych", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 255-264, }
Skuteczność innowacji marketingowych w środowisku portali społecznościowych
Grzegorz Szymański
s. 265-273
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Szymański, Skuteczność innowacji marketingowych w środowisku portali społecznościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 265-273
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510539, author = "Grzegorz Szymański", title = "Skuteczność innowacji marketingowych w środowisku portali społecznościowych", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 265-273, }
Perspektywy rozwoju Internetu mobilnego w nowym wymiarze komunikacji z konsumentem
Monika Zajkowska
s. 275-286
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Zajkowska, Perspektywy rozwoju Internetu mobilnego w nowym wymiarze komunikacji z konsumentem, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 275-286
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510540, author = "Monika Zajkowska", title = "Perspektywy rozwoju Internetu mobilnego w nowym wymiarze komunikacji z konsumentem", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 275-286, }
Relacje wewnętrzne w kreowaniu lojalności pracowników
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska
Krystyna Iwańska-Knop
s. 289-299
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwańska-Knop, Relacje wewnętrzne w kreowaniu lojalności pracowników, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 289-299
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510541, author = "Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwańska-Knop", title = "Relacje wewnętrzne w kreowaniu lojalności pracowników", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 289-299, }
Nowoczesne trendy zarządzania personelem na przykładzie działań z zakresu CSR
Magdalena Bsoul
s. 301-310
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Bsoul, Nowoczesne trendy zarządzania personelem na przykładzie działań z zakresu CSR, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 301-310
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510542, author = "Magdalena Bsoul", title = "Nowoczesne trendy zarządzania personelem na przykładzie działań z zakresu CSR", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 301-310, }
Funkcje personelu w przedsiębiorstwie logistycznym
Joanna Dyczkowska
s. 311-324
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Dyczkowska, Funkcje personelu w przedsiębiorstwie logistycznym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 311-324
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510543, author = "Joanna Dyczkowska", title = "Funkcje personelu w przedsiębiorstwie logistycznym", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 311-324, }
Znaczenie personelu w sektorze usług TSL
Barbara Kos
s. 325-338
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Kos, Znaczenie personelu w sektorze usług TSL, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 325-338
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510544, author = "Barbara Kos", title = "Znaczenie personelu w sektorze usług TSL", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 325-338, }
Zarządzanie zespołem wielokulturowym w kontekście rozwoju kreatywności
Krystyna Mazurek-Łopacińska
Magdalena Sobocińska
s. 339-352
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska, Zarządzanie zespołem wielokulturowym w kontekście rozwoju kreatywności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 339-352
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510545, author = "Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska", title = "Zarządzanie zespołem wielokulturowym w kontekście rozwoju kreatywności", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 339-352, }
Budowanie wizerunku pracodawcy w mediach społecznościowych w rekrutacji pracowników
Magdalena Rzemieniak
Monika Wawer
s. 353-367
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Wawer, Magdalena Rzemieniak, Budowanie wizerunku pracodawcy w mediach społecznościowych w rekrutacji pracowników, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 353-367
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510546, author = "Monika Wawer, Magdalena Rzemieniak", title = "Budowanie wizerunku pracodawcy w mediach społecznościowych w rekrutacji pracowników", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 353-367, }
Preferencje lekarzy wobec formy sprzedaży osobistej stosowanej przez firmy farmaceutyczne- wyniki badań
Agata Sokołowska
Urszula Szulczyńska
s. 369-381
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Szulczyńska, Agata Sokołowska, Preferencje lekarzy wobec formy sprzedaży osobistej stosowanej przez firmy farmaceutyczne- wyniki badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 369-381
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510547, author = "Urszula Szulczyńska, Agata Sokołowska", title = "Preferencje lekarzy wobec formy sprzedaży osobistej stosowanej przez firmy farmaceutyczne- wyniki badań", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 369-381, }
Marketing wewnętrzny a orientacja na klienta w procesie budowy przewagi rynkowej
Bogdan Wierbiński
s. 383-392
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogdan Wierbiński, Marketing wewnętrzny a orientacja na klienta w procesie budowy przewagi rynkowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 383-392
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510548, author = "Bogdan Wierbiński", title = "Marketing wewnętrzny a orientacja na klienta w procesie budowy przewagi rynkowej", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 383-392, }
Instytucje bezpieczeństwa w percepcji społecznej - wybrane aspekty
Katarzyna Dojwa
s. 395-407
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Dojwa, Instytucje bezpieczeństwa w percepcji społecznej - wybrane aspekty, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 395-407
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510549, author = "Katarzyna Dojwa", title = "Instytucje bezpieczeństwa w percepcji społecznej - wybrane aspekty", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 395-407, }
Społeczna odpowiedzialność handlu - moda czy wyzwanie na miarę czasów?
Urszula Kłosiewicz-Górecka
Bożena Słomińska
s. 409-421
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Bożena Słomińska, Społeczna odpowiedzialność handlu - moda czy wyzwanie na miarę czasów?, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 409-421
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510550, author = "Urszula Kłosiewicz-Górecka, Bożena Słomińska", title = "Społeczna odpowiedzialność handlu - moda czy wyzwanie na miarę czasów?", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 409-421, }
Społeczna odpowiedzialność w marketingu - wybrane aspekty
Alicja Krzepicka
Jolanta Tarapata
s. 423-436
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Alicja Krzepicka, Jolanta Tarapata, Społeczna odpowiedzialność w marketingu - wybrane aspekty, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 423-436
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510551, author = "Alicja Krzepicka, Jolanta Tarapata", title = "Społeczna odpowiedzialność w marketingu - wybrane aspekty", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 423-436, }
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako istotny element realizacji celów zrównoważonego rozwoju
Małgorzata Lotko
s. 437-446
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Lotko, Społeczna odpowiedzialność biznesu jako istotny element realizacji celów zrównoważonego rozwoju, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 437-446
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510552, author = "Małgorzata Lotko", title = "Społeczna odpowiedzialność biznesu jako istotny element realizacji celów zrównoważonego rozwoju", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 437-446, }
Filantropia korporacyjna a realizacja celów CSR
Mateusz Rak
s. 447-457
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mateusz Rak, Filantropia korporacyjna a realizacja celów CSR, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 447-457
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510553, author = "Mateusz Rak", title = "Filantropia korporacyjna a realizacja celów CSR", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 447-457, }
Marketing społecznie zaangażowany - mariaż marketingu i społecznej odpowiedzialności
Grażyna Śmigielska
s. 459-469
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Śmigielska, Marketing społecznie zaangażowany - mariaż marketingu i społecznej odpowiedzialności , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 459-469
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510554, author = "Grażyna Śmigielska", title = "Marketing społecznie zaangażowany - mariaż marketingu i społecznej odpowiedzialności ", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 459-469, }
Marketing ekologiczny w społecznej odpowiedzialności biznesu
Iwona Wilk
s. 471-484
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Wilk, Marketing ekologiczny w społecznej odpowiedzialności biznesu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 471-484
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510555, author = "Iwona Wilk", title = "Marketing ekologiczny w społecznej odpowiedzialności biznesu", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 471-484, }
Orientacja na proekologiczne potrzeby klienta - wyzwanie dla marketingu
Sabina Zaremba-Warnke
s. 485-500
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sabina Zaremba-Warnke, Orientacja na proekologiczne potrzeby klienta - wyzwanie dla marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 26, , s. 485-500
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{510556, author = "Sabina Zaremba-Warnke", title = "Orientacja na proekologiczne potrzeby klienta - wyzwanie dla marketingu", year = 2012, volume = 26, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 485-500, }