Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 40
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2012, Tom 24
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Grażyna Rosa
Agnieszka Smalec
s. 7
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 7
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509444, author = "Grażyna Rosa, Agnieszka Smalec", title = "Wstęp", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 7, }
Determinanty wyboru placówki handlu detalicznego żywnością w ujęciu dynamicznym
Piotr Cyrek
s. 11-21
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Cyrek, Determinanty wyboru placówki handlu detalicznego żywnością w ujęciu dynamicznym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 11-21
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509446, author = "Piotr Cyrek", title = "Determinanty wyboru placówki handlu detalicznego żywnością w ujęciu dynamicznym", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 11-21, }
Orientacja na klienta w gospodarstwach agroturystycznych - zarys problemu
Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz
s. 23-33
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz, Orientacja na klienta w gospodarstwach agroturystycznych - zarys problemu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 23-33
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509447, author = "Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz", title = "Orientacja na klienta w gospodarstwach agroturystycznych - zarys problemu", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 23-33, }
Przekształcenie firmy usługowej w organizację zorientowaną na klienta - studium przypadku OPEC Gdynia
Marek Grzybowski
s. 35-46
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Grzybowski, Przekształcenie firmy usługowej w organizację zorientowaną na klienta - studium przypadku OPEC Gdynia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 35-46
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509454, author = "Marek Grzybowski", title = "Przekształcenie firmy usługowej w organizację zorientowaną na klienta - studium przypadku OPEC Gdynia", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 35-46, }
Partycypacja jako nowa faza w rozwoju marketingu
Sabina Kauf
s. 47-58
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Sabina Kauf, Partycypacja jako nowa faza w rozwoju marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 47-58
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509457, author = "Sabina Kauf", title = "Partycypacja jako nowa faza w rozwoju marketingu", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 47-58, }
Etyczne dylematy działań marketingowych w chińskim otoczeniu rynkowym
Jarosław Linka
s. 59-73
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jarosław Linka, Etyczne dylematy działań marketingowych w chińskim otoczeniu rynkowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 59-73
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509458, author = "Jarosław Linka", title = "Etyczne dylematy działań marketingowych w chińskim otoczeniu rynkowym", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 59-73, }
Wyzwania i rozwój branży celulozowo-papierniczej na przykładzie tektury falistej
Grzegorz Pawłowski
s. 75-85
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grzegorz Pawłowski, Wyzwania i rozwój branży celulozowo-papierniczej na przykładzie tektury falistej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 75-85
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509459, author = "Grzegorz Pawłowski", title = "Wyzwania i rozwój branży celulozowo-papierniczej na przykładzie tektury falistej", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 75-85, }
Bezpieczeństwo i funkcjonalność szybkiego przelewu a dokonywanie płatności w sklepie internetowym
Marcin Pigłowski
s. 87-97
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Pigłowski, Bezpieczeństwo i funkcjonalność szybkiego przelewu a dokonywanie płatności w sklepie internetowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 87-97
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509460, author = "Marcin Pigłowski", title = "Bezpieczeństwo i funkcjonalność szybkiego przelewu a dokonywanie płatności w sklepie internetowym", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 87-97, }
Uwarunkowania działalności przedsiębiorstw usługowych na rynkach zagranicznych - wyniki badań
Mirosława Pluta-Olearnik
s. 99-112
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosława Pluta-Olearnik, Uwarunkowania działalności przedsiębiorstw usługowych na rynkach zagranicznych - wyniki badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 99-112
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509461, author = "Mirosława Pluta-Olearnik", title = "Uwarunkowania działalności przedsiębiorstw usługowych na rynkach zagranicznych - wyniki badań", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 99-112, }
Aktywność przedsiębiorstw na rzecz zwiększania życiowej wartości klienta - wyniki badań empirycznych
Agata Sudolska
s. 113-124
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Sudolska, Aktywność przedsiębiorstw na rzecz zwiększania życiowej wartości klienta - wyniki badań empirycznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 113-124
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509463, author = "Agata Sudolska", title = "Aktywność przedsiębiorstw na rzecz zwiększania życiowej wartości klienta - wyniki badań empirycznych", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 113-124, }
Wpływ otoczenia na zachowania podmiotów na rynku farmaceutycznym
Katarzyna Szalonka
Mariusz Szalonka
Grażyna Ullrich
s. 125-139
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Szalonka, Mariusz Szalonka, Grażyna Ullrich, Wpływ otoczenia na zachowania podmiotów na rynku farmaceutycznym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 125-139
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509465, author = "Katarzyna Szalonka, Mariusz Szalonka, Grażyna Ullrich", title = "Wpływ otoczenia na zachowania podmiotów na rynku farmaceutycznym", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 125-139, }
Rola koncepcji marketingowej w zarządzaniu innowacjami
Barbara Dojewska
s. 143-156
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Dojewska, Rola koncepcji marketingowej w zarządzaniu innowacjami, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 143-156
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509466, author = "Barbara Dojewska", title = "Rola koncepcji marketingowej w zarządzaniu innowacjami", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 143-156, }
Ranking informatycznych systemów wspomagających globalną dystrybucję usług turystycznych
Jarosław Becker
Kamila Mańko
Monika Stankiewicz
s. 157-171
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jarosław Becker, Monika Stankiewicz, Kamila Mańko, Ranking informatycznych systemów wspomagających globalną dystrybucję usług turystycznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 157-171
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509469, author = "Jarosław Becker, Monika Stankiewicz, Kamila Mańko", title = "Ranking informatycznych systemów wspomagających globalną dystrybucję usług turystycznych", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 157-171, }
Marketing szkół wyższych - nowe wyzwania strategiczne
Tomasz Domański
s. 173-183
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Domański, Marketing szkół wyższych - nowe wyzwania strategiczne, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 173-183
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509471, author = "Tomasz Domański", title = "Marketing szkół wyższych - nowe wyzwania strategiczne", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 173-183, }
Działania marketingowe polskich przedsiębiorstw 4 świadczących usługi zagospodarowujące czas wolny
Beata Kolny
s. 185-198
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Kolny, Działania marketingowe polskich przedsiębiorstw 4 świadczących usługi zagospodarowujące czas wolny, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 185-198
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509476, author = "Beata Kolny", title = "Działania marketingowe polskich przedsiębiorstw 4 świadczących usługi zagospodarowujące czas wolny", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 185-198, }
Marketing usług transportowych - kierunki rozwoju
Grażyna Rosa
s. 199-209
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Marketing usług transportowych - kierunki rozwoju, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 199-209
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509477, author = "Grażyna Rosa", title = "Marketing usług transportowych - kierunki rozwoju", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 199-209, }
Zmiany sposobu kształtowania cen publicznych operatorów pocztowych
Tomasz Sondej
s. 211-224
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Sondej, Zmiany sposobu kształtowania cen publicznych operatorów pocztowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 211-224
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509478, author = "Tomasz Sondej", title = "Zmiany sposobu kształtowania cen publicznych operatorów pocztowych", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 211-224, }
Różnicowanie cen jako wyraz orientacji na klienta
Paweł Waniowski
s. 225-238
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Paweł Waniowski, Różnicowanie cen jako wyraz orientacji na klienta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 225-238
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509479, author = "Paweł Waniowski", title = "Różnicowanie cen jako wyraz orientacji na klienta", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 225-238, }
Działania kujawsko-pomorskich małych przedsiębiorstw w dobie kryzysu
Maciej Zastępowski
s. 239-248
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maciej Zastępowski, Działania kujawsko-pomorskich małych przedsiębiorstw w dobie kryzysu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 239-248
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509480, author = "Maciej Zastępowski", title = "Działania kujawsko-pomorskich małych przedsiębiorstw w dobie kryzysu", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 239-248, }
Tożsamość i wizerunek podmiotów leczniczych na przykładzie wybranych szpitali klinicznych w Poznaniu
Maria Danuta Głowacka
Ewa Jakubek
Monika Matecka
Piotr Stawny
s. 251-263
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Danuta Głowacka, Piotr Stawny, Monika Matecka, Ewa Jakubek, Tożsamość i wizerunek podmiotów leczniczych na przykładzie wybranych szpitali klinicznych w Poznaniu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 251-263
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509483, author = "Maria Danuta Głowacka, Piotr Stawny, Monika Matecka, Ewa Jakubek", title = "Tożsamość i wizerunek podmiotów leczniczych na przykładzie wybranych szpitali klinicznych w Poznaniu", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 251-263, }
Wpływ merchandisingu producenta na kształtowanie wizerunku jego marki
Małgorzata Gotowska
Anna Jakubczak
s. 265-275
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Gotowska, Anna Jakubczak, Wpływ merchandisingu producenta na kształtowanie wizerunku jego marki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 265-275
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509484, author = "Małgorzata Gotowska, Anna Jakubczak", title = "Wpływ merchandisingu producenta na kształtowanie wizerunku jego marki", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 265-275, }
The perception of co-branding products by customers
Magdalena Grębosz
s. 277-287
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Grębosz, The perception of co-branding products by customers, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 277-287
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509486, author = "Magdalena Grębosz", title = "The perception of co-branding products by customers", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 277-287, }
Pozycjonowanie jako źródło przewagi konkurencyjnej uczelni w warunkach niżu demograficznego
Hanna Hall
s. 289-301
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Hanna Hall, Pozycjonowanie jako źródło przewagi konkurencyjnej uczelni w warunkach niżu demograficznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 289-301
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509487, author = "Hanna Hall", title = "Pozycjonowanie jako źródło przewagi konkurencyjnej uczelni w warunkach niżu demograficznego", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 289-301, }
Morfologia marki organizacji niekomercyjnych na przykładzie polskich teatrów
Joanna Hernik
s. 303-316
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Hernik, Morfologia marki organizacji niekomercyjnych na przykładzie polskich teatrów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 303-316
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509488, author = "Joanna Hernik", title = "Morfologia marki organizacji niekomercyjnych na przykładzie polskich teatrów", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 303-316, }
Działania marketingowe kreuj ące wizerunek ekologicznych gospodarstw rolnych na przykładzie województwa zachodniopomorskiego
Jolanta Kondratowicz-Pozorska
s. 317-326
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jolanta Kondratowicz-Pozorska, Działania marketingowe kreuj ące wizerunek ekologicznych gospodarstw rolnych na przykładzie województwa zachodniopomorskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 317-326
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509489, author = "Jolanta Kondratowicz-Pozorska", title = "Działania marketingowe kreuj ące wizerunek ekologicznych gospodarstw rolnych na przykładzie województwa zachodniopomorskiego", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 317-326, }
Silna marka jako kluczowy instrument budowania przewagi konkurencyjnej w sektorze alkoholi wysokoprocentowych
Katarzyna Liczmańska
s. 327-338
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Liczmańska, Silna marka jako kluczowy instrument budowania przewagi konkurencyjnej w sektorze alkoholi wysokoprocentowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 327-338
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509490, author = "Katarzyna Liczmańska", title = "Silna marka jako kluczowy instrument budowania przewagi konkurencyjnej w sektorze alkoholi wysokoprocentowych", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 327-338, }
Strategie marek w agrobiznesie
Stanisław Minta
s. 339-350
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Minta, Strategie marek w agrobiznesie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 339-350
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509491, author = "Stanisław Minta", title = "Strategie marek w agrobiznesie", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 339-350, }
Resources and competences - their role in shaping the image of franchise networks
Barbara Mróz-Gorgoń
s. 351-365
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Mróz-Gorgoń, Resources and competences - their role in shaping the image of franchise networks, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 351-365
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509493, author = "Barbara Mróz-Gorgoń", title = "Resources and competences - their role in shaping the image of franchise networks", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 351-365, }
Batalia o zmianę wizerunku Telekomunikacji Polskiej i przyczyny jej porażki
Alina Oczachowska
s. 367-383
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Alina Oczachowska, Batalia o zmianę wizerunku Telekomunikacji Polskiej i przyczyny jej porażki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 367-383
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509494, author = "Alina Oczachowska", title = "Batalia o zmianę wizerunku Telekomunikacji Polskiej i przyczyny jej porażki", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 367-383, }
Kreowanie ofert specjalnych w obiektach hotelarskich a wydłużanie sezonu turystycznego
Katarzyna Orfin
Marta Sidorkiewicz
Aneta Wolna-Samulak
s. 385-396
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Orfin, Marta Sidorkiewicz, Aneta Wolna-Samulak, Kreowanie ofert specjalnych w obiektach hotelarskich a wydłużanie sezonu turystycznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 385-396
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509495, author = "Katarzyna Orfin, Marta Sidorkiewicz, Aneta Wolna-Samulak", title = "Kreowanie ofert specjalnych w obiektach hotelarskich a wydłużanie sezonu turystycznego", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 385-396, }
Marka i jej wartość z punktu widzenia franczyzobiorców
Karolina Orzeł
s. 397-407
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karolina Orzeł, Marka i jej wartość z punktu widzenia franczyzobiorców, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 397-407
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509499, author = "Karolina Orzeł", title = "Marka i jej wartość z punktu widzenia franczyzobiorców", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 397-407, }
Kształtowanie wizerunku i tożsamości szkół wyższych jako działanie budujące przewagę konkurencyjną
Kamila Peszko
s. 409-419
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kamila Peszko, Kształtowanie wizerunku i tożsamości szkół wyższych jako działanie budujące przewagę konkurencyjną, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 409-419
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509498, author = "Kamila Peszko", title = "Kształtowanie wizerunku i tożsamości szkół wyższych jako działanie budujące przewagę konkurencyjną", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 409-419, }
Badania marketingowe w praktyce przedsiębiorstw regionu łódzkiego
Bogdan Gregor
Magdalena Kalińska-Kula
s. 423-434
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula, Badania marketingowe w praktyce przedsiębiorstw regionu łódzkiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 423-434
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509500, author = "Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula", title = "Badania marketingowe w praktyce przedsiębiorstw regionu łódzkiego", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 423-434, }
Badania cen nowych produktów
Stanisław Kaczmarczyk
s. 435-449
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Stanisław Kaczmarczyk, Badania cen nowych produktów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 435-449
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509502, author = "Stanisław Kaczmarczyk", title = "Badania cen nowych produktów", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 435-449, }
Internetowe źródła informacji w decyzjach nabywczych konsumentów
Joanna Kos-Łabędowicz
s. 451-462
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Kos-Łabędowicz, Internetowe źródła informacji w decyzjach nabywczych konsumentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 451-462
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509503, author = "Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Internetowe źródła informacji w decyzjach nabywczych konsumentów", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 451-462, }
Podejście strukturalne w badaniach usług na rynku telefonii mobilnej - modele APIM
Magdalena Kowalska-Musiał
s. 463-474
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Kowalska-Musiał, Podejście strukturalne w badaniach usług na rynku telefonii mobilnej - modele APIM, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 463-474
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509504, author = "Magdalena Kowalska-Musiał", title = "Podejście strukturalne w badaniach usług na rynku telefonii mobilnej - modele APIM", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 463-474, }
Marketer wspierający w systemie informacji marketingowej organizacji usługowej
Dariusz Oczachowski
s. 475-489
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Dariusz Oczachowski, Marketer wspierający w systemie informacji marketingowej organizacji usługowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 475-489
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509505, author = "Dariusz Oczachowski", title = "Marketer wspierający w systemie informacji marketingowej organizacji usługowej", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 475-489, }
Neuromarketing - nowe możliwości rozwoju współczesnego marketingu
Joanna Hołub
Józef Perenc
Anna Szwajlik
s. 491-503
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Józef Perenc, Joanna Hołub, Anna Szwajlik, Neuromarketing - nowe możliwości rozwoju współczesnego marketingu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 491-503
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509506, author = "Józef Perenc, Joanna Hołub, Anna Szwajlik", title = "Neuromarketing - nowe możliwości rozwoju współczesnego marketingu", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 491-503, }
Wartość dla klienta w ujęciu prakseologicznym - założenia teoretyczne i metody badawcze
Adam Sagan
s. 505-517
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Sagan, Wartość dla klienta w ujęciu prakseologicznym - założenia teoretyczne i metody badawcze, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 505-517
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509507, author = "Adam Sagan", title = "Wartość dla klienta w ujęciu prakseologicznym - założenia teoretyczne i metody badawcze", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 505-517, }
Wykorzystanie badań etnograficznych w kreowaniu marki
Monika Skorek
s. 519-533
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Skorek, Wykorzystanie badań etnograficznych w kreowaniu marki , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012, 24, , s. 519-533
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{509508, author = "Monika Skorek", title = "Wykorzystanie badań etnograficznych w kreowaniu marki ", year = 2012, volume = 24, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 519-533, }