Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 26
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2011, Tom 19
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Grażyna Rosa
s. 5-6
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 5-6
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508059, author = "Grażyna Rosa", title = "Wstęp", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 5-6, }
Marketing społeczny jako wsparcie dla strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa firmy branży lotniczej
Piotr Adamczyk
s. 9-17
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Adamczyk, Marketing społeczny jako wsparcie dla strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa firmy branży lotniczej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 9-17
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508060, author = "Piotr Adamczyk", title = "Marketing społeczny jako wsparcie dla strategii społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa firmy branży lotniczej", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 9-17, }
Wykorzystanie wizerunku osób publicznych w działaniach reklamowych polskich miast i województw
Marcin Gębarowski
s. 19-29
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marcin Gębarowski, Wykorzystanie wizerunku osób publicznych w działaniach reklamowych polskich miast i województw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 19-29
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508061, author = "Marcin Gębarowski", title = "Wykorzystanie wizerunku osób publicznych w działaniach reklamowych polskich miast i województw", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 19-29, }
Rynek badań marketingowych w Polsce – oceny, prognozy, problemy
Hanna Hall
s. 31-41
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Hanna Hall, Rynek badań marketingowych w Polsce – oceny, prognozy, problemy, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 31-41
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508062, author = "Hanna Hall", title = "Rynek badań marketingowych w Polsce – oceny, prognozy, problemy", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 31-41, }
Wykorzystanie banerów reklamowych w działaniach marketingowych w Internecie
Joanna Kos
s. 43-49
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Kos, Wykorzystanie banerów reklamowych w działaniach marketingowych w Internecie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 43-49
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508063, author = "Joanna Kos", title = "Wykorzystanie banerów reklamowych w działaniach marketingowych w Internecie", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 43-49, }
Informacja pasażerska jako jeden z elementów marketingu wspomagających usługi komunikacji miejskiej
Łukasz Kosobucki
s. 51-59
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Łukasz Kosobucki, Informacja pasażerska jako jeden z elementów marketingu wspomagających usługi komunikacji miejskiej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 51-59
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508064, author = "Łukasz Kosobucki", title = "Informacja pasażerska jako jeden z elementów marketingu wspomagających usługi komunikacji miejskiej", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 51-59, }
Marka w komunikacji marketingowej
Jarosław A. Kowalski
s. 61-70
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Jarosław A. Kowalski, Marka w komunikacji marketingowej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 61-70
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508065, author = "Jarosław A. Kowalski", title = "Marka w komunikacji marketingowej ", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 61-70, }
Rola i funkcje marketingu w realizacji programów TEN-T
Karolina Lubieniecka-Kocoń
s. 71-80
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Karolina Lubieniecka-Kocoń, Rola i funkcje marketingu w realizacji programów TEN-T , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 71-80
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508066, author = "Karolina Lubieniecka-Kocoń", title = "Rola i funkcje marketingu w realizacji programów TEN-T ", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 71-80, }
Innowacje w kreowaniu instrumentów marketingu mix przez nowoczesny bank internetowy (na przykładzie mBanku)
Izabela Ostrowska
s. 81-92
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Izabela Ostrowska, Innowacje w kreowaniu instrumentów marketingu mix przez nowoczesny bank internetowy (na przykładzie mBanku), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 81-92
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508067, author = "Izabela Ostrowska", title = "Innowacje w kreowaniu instrumentów marketingu mix przez nowoczesny bank internetowy (na przykładzie mBanku)", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 81-92, }
Możliwości social media – znajomość pojęć a użytkowanie
Urszula Chrąchol
Kamila Peszko
s. 93-102
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kamila Peszko, Urszula Chrąchol, Możliwości social media – znajomość pojęć a użytkowanie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 93-102
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508068, author = "Kamila Peszko, Urszula Chrąchol", title = "Możliwości social media – znajomość pojęć a użytkowanie", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 93-102, }
Czynniki decydujące o sile marki na podstawie rankingu marek polskich
Grażyna Rosa
s. 103-110
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Czynniki decydujące o sile marki na podstawie rankingu marek polskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 103-110
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508069, author = "Grażyna Rosa", title = "Czynniki decydujące o sile marki na podstawie rankingu marek polskich", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 103-110, }
Sponsoring w polskim sporcie prezentowany w telewizji z uwzględnieniem struktury widowni
Tomasz Sondej
s. 111-119
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Tomasz Sondej, Sponsoring w polskim sporcie prezentowany w telewizji z uwzględnieniem struktury widowni, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 111-119
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508070, author = "Tomasz Sondej", title = "Sponsoring w polskim sporcie prezentowany w telewizji z uwzględnieniem struktury widowni", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 111-119, }
Kształtowanie produktu oraz oferty usług reklamowych jako sposób dotarcia i zaspokojenia potrzeb na rynku przedsiębiorstw
Anna Szwajlik
s. 121-132
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Szwajlik, Kształtowanie produktu oraz oferty usług reklamowych jako sposób dotarcia i zaspokojenia potrzeb na rynku przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 121-132
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508071, author = "Anna Szwajlik", title = "Kształtowanie produktu oraz oferty usług reklamowych jako sposób dotarcia i zaspokojenia potrzeb na rynku przedsiębiorstw", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 121-132, }
Znaczenie lojalności i narzędzia jej kreowania w niszowych instytucjach kulturalnych (na przykładzie kin studyjnych)
Kamila Szymańska
s. 133-142
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kamila Szymańska, Znaczenie lojalności i narzędzia jej kreowania w niszowych instytucjach kulturalnych (na przykładzie kin studyjnych), Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 133-142
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508072, author = "Kamila Szymańska", title = "Znaczenie lojalności i narzędzia jej kreowania w niszowych instytucjach kulturalnych (na przykładzie kin studyjnych)", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 133-142, }
Bariery zachowań nabywczych na rynku produktów ekologicznych
Lucyna Witek
s. 143-151
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Lucyna Witek, Bariery zachowań nabywczych na rynku produktów ekologicznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 143-151
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508073, author = "Lucyna Witek", title = "Bariery zachowań nabywczych na rynku produktów ekologicznych", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 143-151, }
Zjawiska kryzysowe w wybranych obszarach funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej
Piotr Czajka
Maria Danuta Głowacka
s. 155-163
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Piotr Czajka, Maria Danuta Głowacka, Zjawiska kryzysowe w wybranych obszarach funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 155-163
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508074, author = "Piotr Czajka, Maria Danuta Głowacka", title = "Zjawiska kryzysowe w wybranych obszarach funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 155-163, }
Rozwój nowoczesnych systemów informatycznych w ochronie zdrowia wyzwaniem dla kształcą- cych kadry medyczne i młodą medyczną kadrę menedżerską
Anna Frankowska
Alicja Głowacka-Rębała
s. 165-176
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Frankowska, Alicja Głowacka-Rębała, Rozwój nowoczesnych systemów informatycznych w ochronie zdrowia wyzwaniem dla kształcą- cych kadry medyczne i młodą medyczną kadrę menedżerską, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 165-176
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508075, author = "Anna Frankowska, Alicja Głowacka-Rębała", title = "Rozwój nowoczesnych systemów informatycznych w ochronie zdrowia wyzwaniem dla kształcą- cych kadry medyczne i młodą medyczną kadrę menedżerską", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 165-176, }
Zarządzanie jakością w budowaniu przewagi konkurencyjnej w branży usług logistycznych na przykładzie DB Schenker
Cezary Gradowicz
s. 177-185
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Cezary Gradowicz, Zarządzanie jakością w budowaniu przewagi konkurencyjnej w branży usług logistycznych na przykładzie DB Schenker, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 177-185
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508076, author = "Cezary Gradowicz", title = "Zarządzanie jakością w budowaniu przewagi konkurencyjnej w branży usług logistycznych na przykładzie DB Schenker", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 177-185, }
Co-branding jako forma współpracy przedsiębiorstw
Magdalena Grębosz
s. 187-193
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Grębosz, Co-branding jako forma współpracy przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 187-193
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508077, author = "Magdalena Grębosz", title = "Co-branding jako forma współpracy przedsiębiorstw", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 187-193, }
Certyfikowany system zarządzania jakością jako wyróżnik konkurencyjności na rynku B2B w Polsce
Anna Krawczyk
s. 195-202
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Krawczyk, Certyfikowany system zarządzania jakością jako wyróżnik konkurencyjności na rynku B2B w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 195-202
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508078, author = "Anna Krawczyk", title = "Certyfikowany system zarządzania jakością jako wyróżnik konkurencyjności na rynku B2B w Polsce", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 195-202, }
Metoda studium przypadku w pracach badawczych młodych naukowców z zakresu nauk o zarządzaniu
Marek Matejun
s. 203-213
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Marek Matejun, Metoda studium przypadku w pracach badawczych młodych naukowców z zakresu nauk o zarządzaniu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 203-213
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508079, author = "Marek Matejun", title = "Metoda studium przypadku w pracach badawczych młodych naukowców z zakresu nauk o zarządzaniu", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 203-213, }
Droga na GPW SA poprzez alternatywny system obrotu
Magdalena Mosionek-Szweda
s. 215-226
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Mosionek-Szweda, Droga na GPW SA poprzez alternatywny system obrotu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 215-226
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508080, author = "Magdalena Mosionek-Szweda", title = "Droga na GPW SA poprzez alternatywny system obrotu", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 215-226, }
Podstawowe elementy teorii optymalizacji: wybrane praktyczne modele wymiany pojazdów samochodowych w przedsiębiorstwach transportowych
Ferdynand Reiss
s. 227-237
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ferdynand Reiss, Podstawowe elementy teorii optymalizacji: wybrane praktyczne modele wymiany pojazdów samochodowych w przedsiębiorstwach transportowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 227-237
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508081, author = "Ferdynand Reiss", title = "Podstawowe elementy teorii optymalizacji: wybrane praktyczne modele wymiany pojazdów samochodowych w przedsiębiorstwach transportowych", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 227-237, }
Strategiczny wymiar społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa
Agata Rudnicka
s. 239-245
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agata Rudnicka, Strategiczny wymiar społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 239-245
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508082, author = "Agata Rudnicka", title = "Strategiczny wymiar społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 239-245, }
Finansowanie inwestycji turystycznych – wybrane zagadnienia
Daniel Szostak
s. 247-257
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daniel Szostak, Finansowanie inwestycji turystycznych – wybrane zagadnienia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 247-257
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508083, author = "Daniel Szostak", title = "Finansowanie inwestycji turystycznych – wybrane zagadnienia", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 247-257, }
Usługi świadczone przez jednostki naukowe jako odpowiedź na rynkowe potrzeby sektora mikro- i małych przedsiębiorstw
Rafał Szymański
s. 259-269
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Rafał Szymański, Usługi świadczone przez jednostki naukowe jako odpowiedź na rynkowe potrzeby sektora mikro- i małych przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011, 19, , s. 259-269
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{508084, author = "Rafał Szymański", title = "Usługi świadczone przez jednostki naukowe jako odpowiedź na rynkowe potrzeby sektora mikro- i małych przedsiębiorstw", year = 2011, volume = 19, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 259-269, }