Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 15
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2013, Tom 29
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Grażyna Rosa
s. 5-6
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 29, , s. 5-6
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511663, author = "Grażyna Rosa", title = "Wstęp", year = 2013, volume = 29, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 5-6, }
Wybrane aspekty marketingu wewnętrznego
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska
Krystyna Iwańska-Knop
s. 9-22
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwańska-Knop, Wybrane aspekty marketingu wewnętrznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 29, , s. 9-22
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511665, author = "Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwańska-Knop", title = "Wybrane aspekty marketingu wewnętrznego", year = 2013, volume = 29, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 9-22, }
Position of banks in Poland in the world banking system
Krystyna Brzozowska
s. 23-34
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Krystyna Brzozowska, Position of banks in Poland in the world banking system, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 29, , s. 23-34
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511669, author = "Krystyna Brzozowska", title = "Position of banks in Poland in the world banking system", year = 2013, volume = 29, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 23-34, }
Rzetelność współczesnych firm usługowych elementem budowania relacji partnerskich: wyniki kontroli Inspekcji Handlowej
Anna Dąbrowska
s. 35-46
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Dąbrowska, Rzetelność współczesnych firm usługowych elementem budowania relacji partnerskich: wyniki kontroli Inspekcji Handlowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 29, , s. 35-46
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511671, author = "Anna Dąbrowska", title = "Rzetelność współczesnych firm usługowych elementem budowania relacji partnerskich: wyniki kontroli Inspekcji Handlowej", year = 2013, volume = 29, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 35-46, }
Problemy i przeobrażenia w zachowaniach współczesnych firm deweloperskich
Katarzyna Fita
s. 47-60
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Katarzyna Fita, Problemy i przeobrażenia w zachowaniach współczesnych firm deweloperskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 29, , s. 47-60
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511675, author = "Katarzyna Fita", title = "Problemy i przeobrażenia w zachowaniach współczesnych firm deweloperskich", year = 2013, volume = 29, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 47-60, }
Małe firmy handlowe – pozycja, strategie, perspektywy rozwoju
Urszula Kłosiewicz-Górecka
s. 61-72
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Małe firmy handlowe – pozycja, strategie, perspektywy rozwoju , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 29, , s. 61-72
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511677, author = "Urszula Kłosiewicz-Górecka", title = "Małe firmy handlowe – pozycja, strategie, perspektywy rozwoju ", year = 2013, volume = 29, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 61-72, }
Znaczenie łańcuchów dostaw we współczesnej gospodarce
Barbara Kos
s. 73-88
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Kos, Znaczenie łańcuchów dostaw we współczesnej gospodarce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 29, , s. 73-88
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511679, author = "Barbara Kos", title = "Znaczenie łańcuchów dostaw we współczesnej gospodarce", year = 2013, volume = 29, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 73-88, }
Przedsiębiorczość jako element nowoczesnej orientacji szkoły wyższej
Janusz Olearnik
s. 89-98
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Janusz Olearnik, Przedsiębiorczość jako element nowoczesnej orientacji szkoły wyższej , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 29, , s. 89-98
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511683, author = "Janusz Olearnik", title = "Przedsiębiorczość jako element nowoczesnej orientacji szkoły wyższej ", year = 2013, volume = 29, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 89-98, }
Marketing in creating and sustaining competitive advantage of retailers
Grażyna Śmigielska
s. 99-109
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Śmigielska, Marketing in creating and sustaining competitive advantage of retailers , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 29, , s. 99-109
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511685, author = "Grażyna Śmigielska", title = "Marketing in creating and sustaining competitive advantage of retailers ", year = 2013, volume = 29, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 99-109, }
Komunikacja marketingowa w organizacjach klastrowych w Polsce
Magdalena Małachowska
s. 113-122
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Małachowska, Komunikacja marketingowa w organizacjach klastrowych w Polsce , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 29, , s. 113-122
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511693, author = "Magdalena Małachowska", title = "Komunikacja marketingowa w organizacjach klastrowych w Polsce ", year = 2013, volume = 29, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 113-122, }
Tworzenie więzi między konsumentem a marką w serwisie Facebook
Agnieszka Rak
s. 123-133
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Rak, Tworzenie więzi między konsumentem a marką w serwisie Facebook , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 29, , s. 123-133
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511695, author = "Agnieszka Rak", title = "Tworzenie więzi między konsumentem a marką w serwisie Facebook ", year = 2013, volume = 29, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 123-133, }
Formy komunikacji Polaków na podstawie badań pokoleń Y, X i baby boomers
Grażyna Rosa
s. 135-145
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Formy komunikacji Polaków na podstawie badań pokoleń Y, X i baby boomers , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 29, , s. 135-145
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511696, author = "Grażyna Rosa", title = "Formy komunikacji Polaków na podstawie badań pokoleń Y, X i baby boomers ", year = 2013, volume = 29, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 135-145, }
Inbound marketing jako model komunikacji rynkowej: podejście analityczne i wskaźniki skuteczności
Adam Sagan
Emilia Smolak-Lazano
s. 147-157
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Sagan, Emilia Smolak-Lazano, Inbound marketing jako model komunikacji rynkowej: podejście analityczne i wskaźniki skuteczności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 29, , s. 147-157
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511697, author = "Adam Sagan, Emilia Smolak-Lazano", title = "Inbound marketing jako model komunikacji rynkowej: podejście analityczne i wskaźniki skuteczności", year = 2013, volume = 29, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 147-157, }
Społeczność internetowa jako odbiorca komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego
Agnieszka Smalec
s. 159-171
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Smalec, Społeczność internetowa jako odbiorca komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 29, , s. 159-171
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511698, author = "Agnieszka Smalec", title = "Społeczność internetowa jako odbiorca komunikacji marketingowej jednostek samorządu terytorialnego", year = 2013, volume = 29, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 159-171, }
Wpływ społeczeństwa informacyjnego na działania marketingowe przedsiębiorstw hotelarskich
Daniel Szostak
s. 173-183
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Daniel Szostak, Wpływ społeczeństwa informacyjnego na działania marketingowe przedsiębiorstw hotelarskich , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013, 29, , s. 173-183
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{511701, author = "Daniel Szostak", title = "Wpływ społeczeństwa informacyjnego na działania marketingowe przedsiębiorstw hotelarskich ", year = 2013, volume = 29, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 173-183, }