Czasopisma
humanistyczne
O projekcie
Lista
czasopism
Lista
autorów
Lista
wydawnictw
Wyszukiwanie
zaawansowane
Tytuł
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
ISSN
1509-0507
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Inne tytuły
Udostępnij
Liczba artykułów w woluminie: 30
Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu
2014, Tom 36
Dostępne tomy
2009, Tom 13
2009, Tom 14
2010, Tom 15
2010, Tom 16
2010, Tom 17
2011, Tom 18
2011, Tom 19
2011, Tom 22
2012, Tom 20
2012, Tom 21
2012, Tom 23
2012, Tom 24
2012, Tom 25
2012, Tom 26
2012, Tom 27
2013, Tom 28
2013, Tom 29
2013, Tom 30
2013, Tom 31
2013, Tom 32
2014, Tom 33
2014, Tom 34
2014, Tom 35
2014, Tom 36
2015, Tom 37
2015, Tom 38
2015, Tom 39
2015, Tom 40
2015, Tom 41, Numer 1
2015, Tom 41, Numer 2
Tytuł artykułu
Autorzy
Strony
Czynności
Wstęp
Grażyna Rosa
agn Smalec
s. 5
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, agn Smalec, Wstęp, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 5
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512715, author = "Grażyna Rosa, agn Smalec", title = "Wstęp", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 5, }
Zachowania zakupowe Polaków w świetle badań własnych
Anna Dąbrowska
Mirosława Janoś-Kresło
s. 9-21
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło, Zachowania zakupowe Polaków w świetle badań własnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 9-21
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512716, author = "Anna Dąbrowska, Mirosława Janoś-Kresło", title = "Zachowania zakupowe Polaków w świetle badań własnych", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 9-21, }
Zachowania młodych polskich konsumentów na rynku żywności ekologicznej
Iwona Escher
Joanna Petrykowska
s. 23-37
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Iwona Escher, Joanna Petrykowska, Zachowania młodych polskich konsumentów na rynku żywności ekologicznej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 23-37
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512717, author = "Iwona Escher, Joanna Petrykowska", title = "Zachowania młodych polskich konsumentów na rynku żywności ekologicznej", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 23-37, }
Loyalty of “young adults” towards internet shops
Leszek Gracz
s. 39-49
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Leszek Gracz, Loyalty of “young adults” towards internet shops, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 39-49
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512718, author = "Leszek Gracz", title = "Loyalty of “young adults” towards internet shops", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 39-49, }
Oczekiwania konsumentów względem internetowych źródeł informacji – wyniki badań
Joanna Kos-Łabędowicz
s. 51-60
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Kos-Łabędowicz, Oczekiwania konsumentów względem internetowych źródeł informacji – wyniki badań, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 51-60
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512719, author = "Joanna Kos-Łabędowicz", title = "Oczekiwania konsumentów względem internetowych źródeł informacji – wyniki badań", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 51-60, }
Struktura i hierarchia oczekiwań konsumentów dla wybranej kategorii produktów w ujęciu jakościowym
Robert Maik
s. 61-74
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Robert Maik, Struktura i hierarchia oczekiwań konsumentów dla wybranej kategorii produktów w ujęciu jakościowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 61-74
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512720, author = "Robert Maik", title = "Struktura i hierarchia oczekiwań konsumentów dla wybranej kategorii produktów w ujęciu jakościowym", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 61-74, }
Żywność pochodzenia morskiego jako produkt luksusowy
Joanna Newerli-Guz
Paulina Szychowska
s. 75-86
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Newerli-Guz, Paulina Szychowska, Żywność pochodzenia morskiego jako produkt luksusowy, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 75-86
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512721, author = "Joanna Newerli-Guz, Paulina Szychowska", title = "Żywność pochodzenia morskiego jako produkt luksusowy", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 75-86, }
To nie jest kraj dla starych ludzi, czyli marketing 60+ w Polsce
Anna Niedzielska
s. 87-94
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Niedzielska, To nie jest kraj dla starych ludzi, czyli marketing 60+ w Polsce, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 87-94
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512722, author = "Anna Niedzielska", title = "To nie jest kraj dla starych ludzi, czyli marketing 60+ w Polsce", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 87-94, }
Czas wolny jako determinanta marketingu usług turystycznych
Agnieszka Niezgoda
s. 95-103
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Niezgoda, Czas wolny jako determinanta marketingu usług turystycznych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 95-103
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512723, author = "Agnieszka Niezgoda", title = "Czas wolny jako determinanta marketingu usług turystycznych", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 95-103, }
Nowe uwarunkowania wpływające na zachowania klientów w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej
Beata Nowatorska-Romaniak
s. 105-114
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Nowatorska-Romaniak, Nowe uwarunkowania wpływające na zachowania klientów w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 105-114
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512724, author = "Beata Nowatorska-Romaniak", title = "Nowe uwarunkowania wpływające na zachowania klientów w procesie zakupu usługi ubezpieczeniowej", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 105-114, }
Consumption as a form of image self-creation of the young people
Wanda Patrzałek
s. 115-124
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Wanda Patrzałek, Consumption as a form of image self-creation of the young people, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 115-124
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512725, author = "Wanda Patrzałek", title = "Consumption as a form of image self-creation of the young people", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 115-124, }
Zachowania konsumentów na rynku kosmetyków w świetle badania własnego
Joanna Pikuła-Małachowska
s. 125-133
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Pikuła-Małachowska, Zachowania konsumentów na rynku kosmetyków w świetle badania własnego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 125-133
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512726, author = "Joanna Pikuła-Małachowska", title = "Zachowania konsumentów na rynku kosmetyków w świetle badania własnego", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 125-133, }
Zachowania konsumentów na rynku pasażerskich usług transportowych
Grażyna Rosa
s. 135-148
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Grażyna Rosa, Zachowania konsumentów na rynku pasażerskich usług transportowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 135-148
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512727, author = "Grażyna Rosa", title = "Zachowania konsumentów na rynku pasażerskich usług transportowych", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 135-148, }
Role zakupowe a cele alokacji dochodów w rodzinie
Adam Sagan
s. 149-157
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Adam Sagan, Role zakupowe a cele alokacji dochodów w rodzinie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 149-157
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512728, author = "Adam Sagan", title = "Role zakupowe a cele alokacji dochodów w rodzinie", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 149-157, }
Student kierunku turystyka i rekreacja jako konsument usługi edukacyjnej w uczelni wychowania fizycznego
Krystyna Buchta
Małgorzata Skiert
s. 159-170
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Małgorzata Skiert, Krystyna Buchta, Student kierunku turystyka i rekreacja jako konsument usługi edukacyjnej w uczelni wychowania fizycznego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 159-170
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512729, author = "Małgorzata Skiert, Krystyna Buchta", title = "Student kierunku turystyka i rekreacja jako konsument usługi edukacyjnej w uczelni wychowania fizycznego", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 159-170, }
Zakupy – przymus czy przyjemność? : analiza motywacji współczesnych konsumentów w świetle badań jakościowych
Katarzyna Dziewanowska
Agnieszka Kacprzak
Monika Skorek
s. 171-179
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Monika Skorek, Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak, Zakupy – przymus czy przyjemność? : analiza motywacji współczesnych konsumentów w świetle badań jakościowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 171-179
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512730, author = "Monika Skorek, Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak", title = "Zakupy – przymus czy przyjemność? : analiza motywacji współczesnych konsumentów w świetle badań jakościowych", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 171-179, }
Barwa jako element marketingu sensorycznego i ważny czynnik wyboru produktu
Przemysław Dmowski
Maria Śmiechowska
s. 181-191
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Maria Śmiechowska, Przemysław Dmowski, Barwa jako element marketingu sensorycznego i ważny czynnik wyboru produktu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 181-191
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512731, author = "Maria Śmiechowska, Przemysław Dmowski", title = "Barwa jako element marketingu sensorycznego i ważny czynnik wyboru produktu", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 181-191, }
Internet czy centrum handlowe? : strategie zakupowe młodych mieszkańców wybranych miast
Joanna Wardzała
s. 193-202
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Wardzała, Internet czy centrum handlowe? : strategie zakupowe młodych mieszkańców wybranych miast, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 193-202
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512732, author = "Joanna Wardzała", title = "Internet czy centrum handlowe? : strategie zakupowe młodych mieszkańców wybranych miast", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 193-202, }
Postawy i zachowania konsumentów usług gastronomii handlowej
Romuald Zabrocki
s. 203-213
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Romuald Zabrocki, Postawy i zachowania konsumentów usług gastronomii handlowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 203-213
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512733, author = "Romuald Zabrocki", title = "Postawy i zachowania konsumentów usług gastronomii handlowej", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 203-213, }
Wizerunek biura turystycznego a postrzegane przez klientów ryzyko związane z organizacją podróży
Mirosław Zalech
s. 215-228
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Mirosław Zalech, Wizerunek biura turystycznego a postrzegane przez klientów ryzyko związane z organizacją podróży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 215-228
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512734, author = "Mirosław Zalech", title = "Wizerunek biura turystycznego a postrzegane przez klientów ryzyko związane z organizacją podróży", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 215-228, }
Media społecznościowe jako obszar pozyskiwania informacji zakupowej
Agnieszka Dejnaka
s. 231-240
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Agnieszka Dejnaka, Media społecznościowe jako obszar pozyskiwania informacji zakupowej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 231-240
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512735, author = "Agnieszka Dejnaka", title = "Media społecznościowe jako obszar pozyskiwania informacji zakupowej", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 231-240, }
Zakupy grupowe jako sposób oddziaływania na nabywców w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw
Magdalena Dołhasz
s. 241-253
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Magdalena Dołhasz, Zakupy grupowe jako sposób oddziaływania na nabywców w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 241-253
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512736, author = "Magdalena Dołhasz", title = "Zakupy grupowe jako sposób oddziaływania na nabywców w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 241-253, }
Wpływ negatywnej informacji o celebrycie na wizerunek wspieranej marki
Ewa Jerzyk
Kamil Wyczyński
s. 255-268
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Ewa Jerzyk, Kamil Wyczyński, Wpływ negatywnej informacji o celebrycie na wizerunek wspieranej marki, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 255-268
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512737, author = "Ewa Jerzyk, Kamil Wyczyński", title = "Wpływ negatywnej informacji o celebrycie na wizerunek wspieranej marki", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 255-268, }
Percepcja klientów w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży
Mariola Grzybowska-Brzezińska
Andrzej Kowalkowski
Adam Rudzewicz
s. 269-277
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Andrzej Kowalkowski, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz, Percepcja klientów w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 269-277
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512738, author = "Andrzej Kowalkowski, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz", title = "Percepcja klientów w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 269-277, }
Model oddziaływania reklamowego: weryfikacja dotychczasowych założeń
Anna Kozłowska
s. 279-294
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Anna Kozłowska, Model oddziaływania reklamowego: weryfikacja dotychczasowych założeń, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 279-294
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512739, author = "Anna Kozłowska", title = "Model oddziaływania reklamowego: weryfikacja dotychczasowych założeń", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 279-294, }
Blogosfera modowa w procesie informacyjno-decyzyjnym
Barbara Mróz-Gorgoń
s. 295-303
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Barbara Mróz-Gorgoń, Blogosfera modowa w procesie informacyjno-decyzyjnym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 295-303
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512740, author = "Barbara Mróz-Gorgoń", title = "Blogosfera modowa w procesie informacyjno-decyzyjnym", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 295-303, }
Fotokody – chwilowa moda czy narzędzie łączące z cyberprzestrzenią
Joanna Nogieć
s. 305-314
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Joanna Nogieć, Fotokody – chwilowa moda czy narzędzie łączące z cyberprzestrzenią, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 305-314
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512741, author = "Joanna Nogieć", title = "Fotokody – chwilowa moda czy narzędzie łączące z cyberprzestrzenią", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 305-314, }
Sport i sportowcy w służbie wielkich marek
Alina Oczachowska
s. 315-330
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Alina Oczachowska, Sport i sportowcy w służbie wielkich marek, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 315-330
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512742, author = "Alina Oczachowska", title = "Sport i sportowcy w służbie wielkich marek", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 315-330, }
Wybory reklamodawców w świetle badań – wiodące i tracące na popularności nośniki reklamowe
Kamila Peszko
s. 331-341
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Kamila Peszko, Wybory reklamodawców w świetle badań – wiodące i tracące na popularności nośniki reklamowe, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 331-341
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512743, author = "Kamila Peszko", title = "Wybory reklamodawców w świetle badań – wiodące i tracące na popularności nośniki reklamowe", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 331-341, }
Content marketing w budowaniu wizerunku marki w sieci: studium przypadku
Beata Tarczydło
s. 343-354
Pełny tekst
Zacytuj
Udostępnij
Czysty tekst
Pobierz cytat
Beata Tarczydło, Content marketing w budowaniu wizerunku marki w sieci: studium przypadku , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014, 36, , s. 343-354
BibTeX
Pobierz cytat
@Article{512744, author = "Beata Tarczydło", title = "Content marketing w budowaniu wizerunku marki w sieci: studium przypadku ", year = 2014, volume = 36, number = , journal = Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, pages = s. 343-354, }